Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Uus õhulugeja - ikka jõudu ei ole? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2914)
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 18.06.06 15:50 Tsiteeri
Uus õhulugeja - ikka jõudu ei ole?



Nimelt käisin sügisel diagnostikas ja öeldi, et täiesti õhtal omadega õhulugeja. Nüüdseks ikka kõvasti aega sellest möödas ja tutikas õhulugeja peal. Tossamist enam ei ole, natukene vaid kui tõesti gaas põhjas aga auto ei liigu ikkagi üldse, samuti annab ka kompuuter ikka veakoodi 116.
Milles asi? Kas oleks vaja teha auto ajule n-ö restart? Või uuesti diagnostikasse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 18.06.06 18:16 Tsiteeri


Minul kontrolliti DIA-s ka veel EGR-i klappi. Äkki klubiline juks11 oskab selle kohta rohkem öelda, igatahes turboga see seotud oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 18.06.06 19:02 Tsiteeri


Muidu see ei tohika ka normaalne olla, et siiski tsipakene tossab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.06 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Minul kontrolliti DIA-s ka veel EGR-i klappi.

Kas EGR klapi viga väljendub veakoodides või on ka füüsiliselt kontrollitav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 19.06.06 21:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: slk270
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Minul kontrolliti DIA-s ka veel EGR-i klappi.

Kas EGR klapi viga väljendub veakoodides või on ka füüsiliselt kontrollitav?

Ma ei teagi täpselt - midagi ta seal arvutis näppis ja siis vaatas kapoti alla..ütles, et EGR-i klapp töötab.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 07.07.06 12:36 Tsiteeri


Nüüd veel niipalju, et näiteks 3.nda käiguga üle 3000rpm ei kiirenda auto absoluutselt, pöördeid kogub minimaalselt ja kõik see uue õhulugejaga. Alla 3000rpm natukenegi kiirendab.
Nii et ei ole midagi muud kui uuesti diagnostiaksse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.06 12:47 Tsiteeri


Lase kindlasti pihusteid kontrollida. See võib (aga ei pruugi loomulikult) olla võlusõna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 07.07.06 17:36 Tsiteeri


kontrolli turbo-intercooleri lõdvikud üle
minu auto ka ei tahtnud üldse liikuda ja suitses nii et vähe polnud ning lõpuks tuli välja et cooleri lõdvik oli puru, kui see sai korda siis asi hakkas liikuma täitsa normaalselt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 11.07.06 19:13 Tsiteeri


Veel seda ka, et mida soojem ilm seda jõuetum auto tundub.
Ja veel - soovitage head diislikeskust vms. Eelmine kord käisin Peterburi mnt 'le Karla Diislikesksues vist, ei mäleta enam nime.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vader
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.

postitati 14.07.06 07:31 Tsiteeri


lamda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaitz
huviline



Registreerunud 28.06.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Jalamees hetkel.

postitati 24.07.06 21:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Nimelt käisin sügisel diagnostikas ja öeldi, et täiesti õhtal omadega õhulugeja. Nüüdseks ikka kõvasti aega sellest möödas ja tutikas õhulugeja peal. Tossamist enam ei ole, natukene vaid kui tõesti gaas põhjas aga auto ei liigu ikkagi üldse, samuti annab ka kompuuter ikka veakoodi 116.
Milles asi? Kas oleks vaja teha auto ajule n-ö restart? Või uuesti diagnostikasse?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaitz
huviline



Registreerunud 28.06.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Jalamees hetkel.

postitati 24.07.06 21:50 Tsiteeri


muide kui suur sul mootor ka on.Mul on 2,5 diisel ja oli umbes sama viga.Ka kõik rääkisid et õhu lugeja ja nii edasi.Kuid ühel päeval möllasime kapoti all ja avastasime,et intercooleri õhuvõtu torul olid praod sees ning tänu sellele ajaski tagant musta suitsu ja kiirendust ei olnud.Sellele peaksid siis jälile saama kui järsku kaasi anda.Siis ta peaks sealt lisa õhku imema.Igaljuhul vaata järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
shakel
huviline



Registreerunud 24.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 2003

postitati 01.08.06 15:33 Tsiteeri


Kütusefilter võib ka umbes olla...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 04.08.06 20:52 Tsiteeri


Kütuse filter on okei, aga tõesti võib viga olla lõdvikues, ei ole neid uurinud ja põhinen aasta taguse diagnostika andmetele.
Mootriks on 2.5 103kw manuaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.6% - SQL: 45.4%]