Lehekülgi: 1 2 |
animal
huviline
Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 10.06.06 16:44
|
|
|
milline mootor valida?
Loodan ,et teema ei ole väga vales kohas...
Nii.Plaanis osta Audi 100,aastatest umbes 1993-1995 või umbes nii.Ja küsiks siis siinsete Audi-meeste käest ,et millist mootorit peaks eelistama,või
millisest hoiduma.Võib üldse kommenteerida antud mudelit igast kandist.Kindlasti on siin ennegi selliseid teemasid olnud,kuid kindlasti leiab keegi
teine siit veelgi endale uusi teadmisi.Tänud 
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 10.06.06 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: animal
Loodan ,et teema ei ole väga vales kohas...
Nii.Plaanis osta Audi 100,aastatest umbes 1993-1995 või umbes nii.Ja küsiks siis siinsete Audi-meeste käest ,et millist mootorit peaks eelistama,või
millisest hoiduma.Võib üldse kommenteerida antud mudelit igast kandist.Kindlasti on siin ennegi selliseid teemasid olnud,kuid kindlasti leiab keegi
teine siit veelgi endale uusi teadmisi.Tänud |
Kas tahad bensiini- või diiselmootorit ?
|
|
|
animal
huviline
Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 11.06.06 13:30
|
|
|
bensiinimootorit tahan
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.06 15:17
|
|
|
Palju su rahakott kannatab hooldusele....Esimene valik oleks V6 ja Quattro...kui raha vähem siis esiveoline R5
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 11.06.06 15:41
|
|
|
2,3 liitrine mootor ja q on vägahea. Ka ilma q-ta kiidavad kõik 2,3. Ei jää nõrgaks ega ole ka liigse küttekuluga.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 11.06.06 16:52
|
|
|
Kõik ei kiida - pritsepea maksab mingi 10keek ja rõhuregulaator 7keek(olen hirmujutte kulnud) ning eks ta pärast 12....13a kasutamist otsi kokku
tõmbama hakkab, nagu kõik mehhaanika...mis liigub, see kulub. Ise valiks el. pritse. Seal pole sellist "ühes jupis kallist asja" - kõik andurid ja
värgid on eraldi vahetatavad ja ei maksa ka niipalju.
R5'l iseenesest "raua osa" muidugi väga tugev. Ja hääl...
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 11.06.06 21:03
|
|
|
Mina soovitaksin sulle 2,8q kui pole hirmus kütekulu 13-15l
minekut on ja paras masin, endalegi tahaks selllist 
Tsitaat: | Algselt postitas: jolller
Ja hääl... |
Sinuga olen tätsa nõus, R5 mootori hääl on nagu muusika minu kõrvadele 
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 11.06.06 21:13
|
|
|
Teema algataja võiks natuke rohkem kirjutada, et kas ta tahab ökonoomset mootorit, või suurema kubatuuriga, Quattro`t jne.
Sest otseselt sellist mootorit ju polegi Audil millest peaks kaarega mööda käima või just eelistama - kõik sõltub inimese rahakotist ja sõidustiilist.
|
|
|
Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
postitati 11.06.06 21:42
|
|
|
Ise pean 2,0 sedaan ja täispritset (85kW). Ütleme nii,et öko on (7L/100 ja enamus maantee),aga erilist kiirendust ja paigaltminekut pole. Tõusude peal
on linnas ikka täiega piin. Tuleb hoolega sidurit kiusata. Maanteel pead möödasõitude jaoks pisut aega varuma,aga muidu suht norm kulgeda. Väga
vajutaja mees ei ole,saad igati hea sõiduriista, hea ja odavam remontida ka kui 2,3 või V6 mootorit. Võid ka 1,8 turbo peale mõelda, kui kusagilt
sellise leiad.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 11.06.06 21:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lumekass
Võid ka 1,8 turbo peale mõelda, kui kusagilt sellise leiad. |
Audi 100 93-95 1.8 Turbo ? Ega ikka ei leia küll...
|
|
|
Juri
huviline
Registreerunud 08.06.06
Asukoht: Kopli
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 2.0
|
postitati 12.06.06 05:52
|
|
|
Pakuks 2.0 (96kW) B6 keres, kui rahakott lubab, remont on päris kallisja jupid ka kallid, kuid väga mõnus auto ja võimsust linnas ja maantel piisab,
kütusekulu mittetöötava termostaadiga ja kahtlase lambdaga 9,5l(linnas) ja ~6,5l(maantel).
Muidu oli ka väga meeldiv kogemus 1.8T (125kW) mootoriga.
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 12.06.06 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: animal
Loodan ,et teema ei ole väga vales kohas...
Nii.Plaanis osta Audi 100,aastatest umbes 1993-1995 või umbes nii.Ja küsiks siis siinsete Audi-meeste käest ,et millist mootorit peaks eelistama,või
millisest hoiduma.Võib üldse kommenteerida antud mudelit igast kandist.Kindlasti on siin ennegi selliseid teemasid olnud,kuid kindlasti leiab keegi
teine siit veelgi endale uusi teadmisi.Tänud |
Mina sarnases olukorras olles valisil lõpuks 2,3 mootori, kuna 2,0 8-klapiline tundus na lahjaks jäävat ja suurema-võimsama järele polnud vajadust.
Igatahes ürgne R5 liigutab pooleveolist manuaalkastiga A6 Avanti täitsa piisava nobedusega ja keskmine kütusekulu on ka seni jäänud 8,6 liitri kanti
100km (viimase 4000 km statistika põhjal). Teine "poolöko" lahendus oleks DOHC 2-liitrine, see on 2,3 madalatel pööretel natuke jõuetum kuid
teravata "tipuga" ja samuti igati mõnus niisama kulgemiseks. Ole ainult mees ja leia korralik auto 
|
|
|
Radical
huviline
Registreerunud 24.02.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.06.06 12:47
|
|
|
Kui juba teemaks läks siis mis arvate 2,0 103 kw 16V ?? 
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 12.06.06 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Radical
Kui juba teemaks läks siis mis arvate 2,0 103 kw 16V ??
|
Just Sinust eelmine postitaja kirjutas sellest motost natukene 
Mina olen nende mootorite kohta kuulnud, et on väga kapriissed ja neid liigub suht. vähe ringi, aga need pigem sellised ``naised saunas rääkisid``
jutud vist 
|
|
|
axm
huviline
Registreerunud 06.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, A6
|
postitati 12.06.06 18:40
|
|
|
sõidan ise 2.3 NG-ga ringi ja arvan et see on väga hea mootor, jõudu on piisavalt edasi minekuks ja on ka minu arvates nii vana mootori kohta
ökonoomne. nagu eelpool ka mainiti on kütusekul keskmiselt 8- 8,5 L sajale. ma sõidan umbes poole oma km linnas.
ainuke miinus on tõepoolest see mehhaaniline pritsung, ülejäänd asi on ikka lollikindel ja tugev.
kuid nagu teada sõltub kõik eelmisest omanikust, kui on autot ikka hoitud ja hooldatud siis sõidab see mootor sul veel küll ja küll.kuna see on
levinud mootor, siis on varuosad täitsa talutavas hinnaklassis.
kuid nagu nende ostmistega ikka, osta see mis sulle meeldib...
|
|
|
animal
huviline
Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 12.06.06 19:35
|
|
|
No nii.Arvamusi igast kaarest.Lugesin kõik läbi ja ei saand ikka sotti.Auto ei pea olema tingimata mingi säästuvariant(kuigi yleliia pappi ei ole kyll
hetkel auto jaoks).Nelivedu eriti pinget ei paku(kunagi edaspidi ehk,kui rikkaks saan...).Sellest jutust siin jäi mulje,et 2.0 oleks mootori poolest
mõistlikuma ehitusega,kuid lahjema minekuga.Hmm...
aga 2,3 norm minekuga ja nõks keeruka pritsesysteemiga.Nii sain mina praegu yldise pildi omale.2,6 võiks ka kaaluda,kuid arvan,et 2,8 oleks vist juba
liiga suur,sest enamasti rallin linna vahel.mis siis veel.äkki sean liiga ebaloogilisi nõudmisi,kuid sooviksin,et autol oleks vajadusel ka veidi
tõmmet ,kuid kyttekulu numbrid võiks ikka mõistuse piiridesse jääda.Ma ei loodagi suurelt ja mugavalt healt autolt,et ta linnas 8-9 l võtaks,kuid juba
üle 13-14 l linnas pidevalt oleks juba liiga palju.No näete,jälle üks pikk ja udune jutt tuli välja.Ise ka ei tea mis tahan,Või tähendab,tean,aga
sellist asja ple olemas.Eks ma surfan edasi ja vaatan.siiani ple veel yhtki autot isegi proovinud...tänud igatahes kõigile,kes siiani vastanud on
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 12.06.06 19:42
|
|
|
2,0 16v? ,kui tahad head autot ,siis saaksime võibolla kokkuleppele,hetkel veel ei müü ,kuid plaan on.Ja kui tahad sellest mootorist rohkem teada
,siis priva abx.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 12.06.06 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: animal
No nii.Arvamusi igast kaarest.Lugesin kõik läbi ja ei saand ikka sotti.Auto ei pea olema tingimata mingi säästuvariant(kuigi yleliia pappi ei ole kyll
hetkel auto jaoks).Nelivedu eriti pinget ei paku(kunagi edaspidi ehk,kui rikkaks saan...).Sellest jutust siin jäi mulje,et 2.0 oleks mootori poolest
mõistlikuma ehitusega,kuid lahjema minekuga.Hmm...
aga 2,3 norm minekuga ja nõks keeruka pritsesysteemiga.Nii sain mina praegu yldise pildi omale.2,6 võiks ka kaaluda,kuid arvan,et 2,8 oleks vist juba
liiga suur,sest enamasti rallin linna vahel.mis siis veel.äkki sean liiga ebaloogilisi nõudmisi,kuid sooviksin,et autol oleks vajadusel ka veidi
tõmmet ,kuid kyttekulu numbrid võiks ikka mõistuse piiridesse jääda.Ma ei loodagi suurelt ja mugavalt healt autolt,et ta linnas 8-9 l võtaks,kuid juba
üle 13-14 l linnas pidevalt oleks juba liiga palju.No näete,jälle üks pikk ja udune jutt tuli välja.Ise ka ei tea mis tahan,Või tähendab,tean,aga
sellist asja ple olemas.Eks ma surfan edasi ja vaatan.siiani ple veel yhtki autot isegi proovinud...tänud igatahes kõigile,kes siiani vastanud on
|
Tegelikult tuleks just alustada erinevate mootoritega autode proovimisest, siis saad aru kui erinevad võivad olla väliselt ühesugused autod. Audi
puhul on veel üks huvitav asi, et mida väiksema töömahuga mootor, seda rohkem on teda salongi kuulda. Pärast proovimist vaatad võib-olla läbi sõrmede
natuke suuremale kütusekulule.
|
|
|
|
animal
huviline
Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 26.06.06 17:29
|
|
|
tahan autot osta järelmaksuga.milline tartu või tallinna autokauplus müüb autosid järelmaksuga?või on kellelgi veel mõni kaval mõte...
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 26.06.06 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: animal
tahan autot osta järelmaksuga.milline tartu või tallinna autokauplus müüb autosid järelmaksuga?või on kellelgi veel mõni kaval mõte...
|
Ropka autoaed
Danlor
Juno Autoaed
jne.
Natuke võiksid ise ka vaeva näha ja netis kasutatud autode
müügiga tegelevate firmade kodulehekülgi uurida, pole ju keeruline 
|
|
|
animal
huviline
Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 26.06.06 17:47
|
|
|
no ma olen end siniseks uurind juba.tavaline teema on hansaliising ja muu selline värk.tahtsin teada,äkki keegi teab veel mingeid kasutatud auto
ostmise finantseerimise võimalusi.tavaliselt on nii,et kus on norm auto,seal pole minu jaoks vajalikke tingimusi ja vastupidi.ähh,mis ma siin ikka
virisen.hakkan aga jälle otsast pihta...
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 26.06.06 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: animal
no ma olen end siniseks uurind juba.tavaline teema on hansaliising ja muu selline värk.tahtsin teada,äkki keegi teab veel mingeid kasutatud auto
ostmise finantseerimise võimalusi.tavaliselt on nii,et kus on norm auto,seal pole minu jaoks vajalikke tingimusi ja vastupidi.ähh,mis ma siin ikka
virisen.hakkan aga jälle otsast pihta... |
Ma ütleks selle peale, et ei tasuks üle oma võimaluste elada - ma tahaks ka ntx. uut RS6-te, kuid jah.... Miks sulle need Hansa,- Ühisliisingud siis
ei sobi? 1 variant oleks veel auto soetamisel aia poolne järelmaks - uuri!
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.06 19:41
|
|
|
Mul küll `88 a 2,3 R5, kuid mina olen oma moto kvaliteedi, jõudluse ja küttekulu suhtega küll rahul. Liigutab autot normaalselt ja kiirendades 110-
140km/h 5 käiguga möödasõitudel küll hätta ei jää ( tln-trt mnt.) Või on siis uuemad teistsugused. Müra samuti ei ole kuulda salongi. Samuti töökindel
moto.
Tsitaat: | Algselt postitas: animal
No nii.Arvamusi igast kaarest.Lugesin kõik läbi ja ei saand ikka sotti.Auto ei pea olema tingimata mingi säästuvariant(kuigi yleliia pappi ei ole kyll
hetkel auto jaoks).Nelivedu eriti pinget ei paku(kunagi edaspidi ehk,kui rikkaks saan...).Sellest jutust siin jäi mulje,et 2.0 oleks mootori poolest
mõistlikuma ehitusega,kuid lahjema minekuga.Hmm...
aga 2,3 norm minekuga ja nõks keeruka pritsesysteemiga.Nii sain mina praegu yldise pildi omale.2,6 võiks ka kaaluda,kuid arvan,et 2,8 oleks vist juba
liiga suur,sest enamasti rallin linna vahel.mis siis veel.äkki sean liiga ebaloogilisi nõudmisi,kuid sooviksin,et autol oleks vajadusel ka veidi
tõmmet ,kuid kyttekulu numbrid võiks ikka mõistuse piiridesse jääda.Ma ei loodagi suurelt ja mugavalt healt autolt,et ta linnas 8-9 l võtaks,kuid juba
üle 13-14 l linnas pidevalt oleks juba liiga palju.No näete,jälle üks pikk ja udune jutt tuli välja.Ise ka ei tea mis tahan,Või tähendab,tean,aga
sellist asja ple olemas.Eks ma surfan edasi ja vaatan.siiani ple veel yhtki autot isegi proovinud...tänud igatahes kõigile,kes siiani vastanud on
|
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 26.06.06 20:14
|
|
|
Kõigepealt mõtle välja oma oletatav läbisõit, kas 500 või 5000km kuus ja kas tahad maksta 8L/100km või 14L/100km. Kui summa paneb pead pööritama, siis
hakka suuremaid mootoreid nimekirjast maha tõmbama Kütusekulu teemasid
leiad foorumist nii et paha hakkab.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |