Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: milline mootor valida? (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5516)
animal
huviline



Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 10.06.06 17:44 Tsiteeri
milline mootor valida?



Loodan ,et teema ei ole väga vales kohas...
Nii.Plaanis osta Audi 100,aastatest umbes 1993-1995 või umbes nii.Ja küsiks siis siinsete Audi-meeste käest ,et millist mootorit peaks eelistama,või millisest hoiduma.Võib üldse kommenteerida antud mudelit igast kandist.Kindlasti on siin ennegi selliseid teemasid olnud,kuid kindlasti leiab keegi teine siit veelgi endale uusi teadmisi.Tänud :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 10.06.06 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: animal
Loodan ,et teema ei ole väga vales kohas...
Nii.Plaanis osta Audi 100,aastatest umbes 1993-1995 või umbes nii.Ja küsiks siis siinsete Audi-meeste käest ,et millist mootorit peaks eelistama,või millisest hoiduma.Võib üldse kommenteerida antud mudelit igast kandist.Kindlasti on siin ennegi selliseid teemasid olnud,kuid kindlasti leiab keegi teine siit veelgi endale uusi teadmisi.Tänud :cool:



Kas tahad bensiini- või diiselmootorit ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
animal
huviline



Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 11.06.06 14:30 Tsiteeri


bensiinimootorit tahan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.06 16:17 Tsiteeri


Palju su rahakott kannatab hooldusele....Esimene valik oleks V6 ja Quattro...kui raha vähem siis esiveoline R5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 11.06.06 16:41 Tsiteeri


2,3 liitrine mootor ja q on vägahea. Ka ilma q-ta kiidavad kõik 2,3. Ei jää nõrgaks ega ole ka liigse küttekuluga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 11.06.06 17:52 Tsiteeri


Kõik ei kiida - pritsepea maksab mingi 10keek ja rõhuregulaator 7keek(olen hirmujutte kulnud) ning eks ta pärast 12....13a kasutamist otsi kokku tõmbama hakkab, nagu kõik mehhaanika...mis liigub, see kulub. Ise valiks el. pritse. Seal pole sellist "ühes jupis kallist asja" - kõik andurid ja värgid on eraldi vahetatavad ja ei maksa ka niipalju.
R5'l iseenesest "raua osa" muidugi väga tugev. Ja hääl...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 11.06.06 22:03 Tsiteeri


Mina soovitaksin sulle 2,8q kui pole hirmus kütekulu 13-15l ;)
minekut on ja paras masin, endalegi tahaks selllist :cool:

Tsitaat:
Algselt postitas: jolller
Ja hääl...


Sinuga olen tätsa nõus, R5 mootori hääl on nagu muusika minu kõrvadele :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 11.06.06 22:10 Tsiteeri


igaljuhul 2,8 ja piisab täiesti poolevedulisest. Kui tahad proovida siis minuoma on parasjagu müügis. Tel. 5141947. Lisaks veel, et 2,3 ei soovita kuna see võtab veelrohkem bensiini. Vähemalt minuomal tuli 12L keskmiseks ja praegusega saa 10L vabalt hakkama.
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuulutused.mec?pob_action=show_post&pob_pid=5015214&pob_link_type=mypost&pob_evt=onp ost


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 11.06.06 22:13 Tsiteeri


Teema algataja võiks natuke rohkem kirjutada, et kas ta tahab ökonoomset mootorit, või suurema kubatuuriga, Quattro`t jne.
Sest otseselt sellist mootorit ju polegi Audil millest peaks kaarega mööda käima või just eelistama - kõik sõltub inimese rahakotist ja sõidustiilist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lumekass
huviline



Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Auditu

postitati 11.06.06 22:42 Tsiteeri


Ise pean 2,0 sedaan ja täispritset (85kW). Ütleme nii,et öko on (7L/100 ja enamus maantee),aga erilist kiirendust ja paigaltminekut pole. Tõusude peal on linnas ikka täiega piin. Tuleb hoolega sidurit kiusata. Maanteel pead möödasõitude jaoks pisut aega varuma,aga muidu suht norm kulgeda. Väga vajutaja mees ei ole,saad igati hea sõiduriista, hea ja odavam remontida ka kui 2,3 või V6 mootorit. Võid ka 1,8 turbo peale mõelda, kui kusagilt sellise leiad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 11.06.06 22:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lumekass
Võid ka 1,8 turbo peale mõelda, kui kusagilt sellise leiad.



Audi 100 93-95 1.8 Turbo ? Ega ikka ei leia küll...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Juri
huviline



Registreerunud 08.06.06
Asukoht: Kopli
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.0

postitati 12.06.06 06:52 Tsiteeri


Pakuks 2.0 (96kW) B6 keres, kui rahakott lubab, remont on päris kallisja jupid ka kallid, kuid väga mõnus auto ja võimsust linnas ja maantel piisab, kütusekulu mittetöötava termostaadiga ja kahtlase lambdaga 9,5l(linnas) ja ~6,5l(maantel).
Muidu oli ka väga meeldiv kogemus 1.8T (125kW) mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 12.06.06 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: animal
Loodan ,et teema ei ole väga vales kohas...
Nii.Plaanis osta Audi 100,aastatest umbes 1993-1995 või umbes nii.Ja küsiks siis siinsete Audi-meeste käest ,et millist mootorit peaks eelistama,või millisest hoiduma.Võib üldse kommenteerida antud mudelit igast kandist.Kindlasti on siin ennegi selliseid teemasid olnud,kuid kindlasti leiab keegi teine siit veelgi endale uusi teadmisi.Tänud :cool:


Mina sarnases olukorras olles valisil lõpuks 2,3 mootori, kuna 2,0 8-klapiline tundus na lahjaks jäävat ja suurema-võimsama järele polnud vajadust. Igatahes ürgne R5 liigutab pooleveolist manuaalkastiga A6 Avanti täitsa piisava nobedusega ja keskmine kütusekulu on ka seni jäänud 8,6 liitri kanti 100km (viimase 4000 km statistika põhjal). Teine "poolöko" lahendus oleks DOHC 2-liitrine, see on 2,3 madalatel pööretel natuke jõuetum kuid teravata "tipuga" ja samuti igati mõnus niisama kulgemiseks. Ole ainult mees ja leia korralik auto :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Radical
huviline



Registreerunud 24.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.06 13:47 Tsiteeri


Kui juba teemaks läks siis mis arvate 2,0 103 kw 16V ?? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 12.06.06 13:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Radical
Kui juba teemaks läks siis mis arvate 2,0 103 kw 16V ?? ;)



Just Sinust eelmine postitaja kirjutas sellest motost natukene ;)
Mina olen nende mootorite kohta kuulnud, et on väga kapriissed ja neid liigub suht. vähe ringi, aga need pigem sellised ``naised saunas rääkisid`` jutud vist ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
axm
huviline



Registreerunud 06.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, A6

postitati 12.06.06 19:40 Tsiteeri


sõidan ise 2.3 NG-ga ringi ja arvan et see on väga hea mootor, jõudu on piisavalt edasi minekuks ja on ka minu arvates nii vana mootori kohta ökonoomne. nagu eelpool ka mainiti on kütusekul keskmiselt 8- 8,5 L sajale. ma sõidan umbes poole oma km linnas.
ainuke miinus on tõepoolest see mehhaaniline pritsung, ülejäänd asi on ikka lollikindel ja tugev.
kuid nagu teada sõltub kõik eelmisest omanikust, kui on autot ikka hoitud ja hooldatud siis sõidab see mootor sul veel küll ja küll.kuna see on levinud mootor, siis on varuosad täitsa talutavas hinnaklassis.:)

kuid nagu nende ostmistega ikka, osta see mis sulle meeldib...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
animal
huviline



Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 12.06.06 20:35 Tsiteeri


No nii.Arvamusi igast kaarest.Lugesin kõik läbi ja ei saand ikka sotti.Auto ei pea olema tingimata mingi säästuvariant(kuigi yleliia pappi ei ole kyll hetkel auto jaoks).Nelivedu eriti pinget ei paku(kunagi edaspidi ehk,kui rikkaks saan...).Sellest jutust siin jäi mulje,et 2.0 oleks mootori poolest mõistlikuma ehitusega,kuid lahjema minekuga.Hmm...
aga 2,3 norm minekuga ja nõks keeruka pritsesysteemiga.Nii sain mina praegu yldise pildi omale.2,6 võiks ka kaaluda,kuid arvan,et 2,8 oleks vist juba liiga suur,sest enamasti rallin linna vahel.mis siis veel.äkki sean liiga ebaloogilisi nõudmisi,kuid sooviksin,et autol oleks vajadusel ka veidi tõmmet ,kuid kyttekulu numbrid võiks ikka mõistuse piiridesse jääda.Ma ei loodagi suurelt ja mugavalt healt autolt,et ta linnas 8-9 l võtaks,kuid juba üle 13-14 l linnas pidevalt oleks juba liiga palju.No näete,jälle üks pikk ja udune jutt tuli välja.Ise ka ei tea mis tahan,Või tähendab,tean,aga sellist asja ple olemas.Eks ma surfan edasi ja vaatan.siiani ple veel yhtki autot isegi proovinud...tänud igatahes kõigile,kes siiani vastanud on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 12.06.06 20:42 Tsiteeri


2,0 16v? ,kui tahad head autot ,siis saaksime võibolla kokkuleppele,hetkel veel ei müü ,kuid plaan on.Ja kui tahad sellest mootorist rohkem teada ,siis priva abx.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 12.06.06 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: animal
No nii.Arvamusi igast kaarest.Lugesin kõik läbi ja ei saand ikka sotti.Auto ei pea olema tingimata mingi säästuvariant(kuigi yleliia pappi ei ole kyll hetkel auto jaoks).Nelivedu eriti pinget ei paku(kunagi edaspidi ehk,kui rikkaks saan...).Sellest jutust siin jäi mulje,et 2.0 oleks mootori poolest mõistlikuma ehitusega,kuid lahjema minekuga.Hmm...
aga 2,3 norm minekuga ja nõks keeruka pritsesysteemiga.Nii sain mina praegu yldise pildi omale.2,6 võiks ka kaaluda,kuid arvan,et 2,8 oleks vist juba liiga suur,sest enamasti rallin linna vahel.mis siis veel.äkki sean liiga ebaloogilisi nõudmisi,kuid sooviksin,et autol oleks vajadusel ka veidi tõmmet ,kuid kyttekulu numbrid võiks ikka mõistuse piiridesse jääda.Ma ei loodagi suurelt ja mugavalt healt autolt,et ta linnas 8-9 l võtaks,kuid juba üle 13-14 l linnas pidevalt oleks juba liiga palju.No näete,jälle üks pikk ja udune jutt tuli välja.Ise ka ei tea mis tahan,Või tähendab,tean,aga sellist asja ple olemas.Eks ma surfan edasi ja vaatan.siiani ple veel yhtki autot isegi proovinud...tänud igatahes kõigile,kes siiani vastanud on


Tegelikult tuleks just alustada erinevate mootoritega autode proovimisest, siis saad aru kui erinevad võivad olla väliselt ühesugused autod. Audi puhul on veel üks huvitav asi, et mida väiksema töömahuga mootor, seda rohkem on teda salongi kuulda. Pärast proovimist vaatad võib-olla läbi sõrmede natuke suuremale kütusekulule.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
animal
huviline



Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 26.06.06 18:29 Tsiteeri


tahan autot osta järelmaksuga.milline tartu või tallinna autokauplus müüb autosid järelmaksuga?või on kellelgi veel mõni kaval mõte...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 26.06.06 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: animal
tahan autot osta järelmaksuga.milline tartu või tallinna autokauplus müüb autosid järelmaksuga?või on kellelgi veel mõni kaval mõte...



Ropka autoaed
Danlor
Juno Autoaed
jne.
Natuke võiksid ise ka vaeva näha ja netis kasutatud autode müügiga tegelevate firmade kodulehekülgi uurida, pole ju keeruline :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
animal
huviline



Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 26.06.06 18:47 Tsiteeri


no ma olen end siniseks uurind juba.tavaline teema on hansaliising ja muu selline värk.tahtsin teada,äkki keegi teab veel mingeid kasutatud auto ostmise finantseerimise võimalusi.tavaliselt on nii,et kus on norm auto,seal pole minu jaoks vajalikke tingimusi ja vastupidi.ähh,mis ma siin ikka virisen.hakkan aga jälle otsast pihta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 26.06.06 19:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: animal
no ma olen end siniseks uurind juba.tavaline teema on hansaliising ja muu selline värk.tahtsin teada,äkki keegi teab veel mingeid kasutatud auto ostmise finantseerimise võimalusi.tavaliselt on nii,et kus on norm auto,seal pole minu jaoks vajalikke tingimusi ja vastupidi.ähh,mis ma siin ikka virisen.hakkan aga jälle otsast pihta...

Ma ütleks selle peale, et ei tasuks üle oma võimaluste elada - ma tahaks ka ntx. uut RS6-te, kuid jah.... Miks sulle need Hansa,- Ühisliisingud siis ei sobi? 1 variant oleks veel auto soetamisel aia poolne järelmaks - uuri!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audiamus
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.06 20:41 Tsiteeri


Mul küll `88 a 2,3 R5, kuid mina olen oma moto kvaliteedi, jõudluse ja küttekulu suhtega küll rahul. Liigutab autot normaalselt ja kiirendades 110- 140km/h 5 käiguga möödasõitudel küll hätta ei jää ( tln-trt mnt.) Või on siis uuemad teistsugused. Müra samuti ei ole kuulda salongi. Samuti töökindel moto.


Tsitaat:
Algselt postitas: animal
No nii.Arvamusi igast kaarest.Lugesin kõik läbi ja ei saand ikka sotti.Auto ei pea olema tingimata mingi säästuvariant(kuigi yleliia pappi ei ole kyll hetkel auto jaoks).Nelivedu eriti pinget ei paku(kunagi edaspidi ehk,kui rikkaks saan...).Sellest jutust siin jäi mulje,et 2.0 oleks mootori poolest mõistlikuma ehitusega,kuid lahjema minekuga.Hmm...
aga 2,3 norm minekuga ja nõks keeruka pritsesysteemiga.Nii sain mina praegu yldise pildi omale.2,6 võiks ka kaaluda,kuid arvan,et 2,8 oleks vist juba liiga suur,sest enamasti rallin linna vahel.mis siis veel.äkki sean liiga ebaloogilisi nõudmisi,kuid sooviksin,et autol oleks vajadusel ka veidi tõmmet ,kuid kyttekulu numbrid võiks ikka mõistuse piiridesse jääda.Ma ei loodagi suurelt ja mugavalt healt autolt,et ta linnas 8-9 l võtaks,kuid juba üle 13-14 l linnas pidevalt oleks juba liiga palju.No näete,jälle üks pikk ja udune jutt tuli välja.Ise ka ei tea mis tahan,Või tähendab,tean,aga sellist asja ple olemas.Eks ma surfan edasi ja vaatan.siiani ple veel yhtki autot isegi proovinud...tänud igatahes kõigile,kes siiani vastanud on



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 26.06.06 21:14 Tsiteeri


Kõigepealt mõtle välja oma oletatav läbisõit, kas 500 või 5000km kuus ja kas tahad maksta 8L/100km või 14L/100km. Kui summa paneb pead pööritama, siis hakka suuremaid mootoreid nimekirjast maha tõmbama :P Kütusekulu teemasid leiad foorumist nii et paha hakkab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.7% - SQL: 23.3%]