Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: genearaatori v aku jama ? (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1366)
litsilõks
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: tln nõmme tee47
Kasutaja on eemal

Auto: coupe b3, a4 2.6

postitati 11.05.06 10:14 Tsiteeri
genearaatori v aku jama ?



auto siis coupe b3 2.2 ...juhtus siis selline asi et auto lihtsalt suri sõidu ajal välja (hetk ennem hakkas puterdama) ja starterist enam ei käivitunud....läks siis 30min mööda ja läks jälle starterist käima ja käis u paar minutit....kui jälle seisma jäi..umbes 15 pärast läks jälle käima ja käis ka paar minutit...suri jälle välja ..aga siis panin hoo pealt uuesti käigu sisse ja läks jälle korraks käima..kuid suri lõpuks ikks välja...???:o
aga kui generaator ei lae...kas ta ei peaks siis akut täiesti tühjaks tõmbama??:o ja kas viga ei või akus olla..et on lühises või midagi et enam voolu sees ei hoia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 11.05.06 10:33 Tsiteeri


Aga kas aku tule lõi sees põlema kui ta veel töötas.Kui mitte siis ei saa generaatoris vast asi olla.Kui aga lõi sõiduajal akutule põlema siis ehk generaatori harjad õhtus.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
litsilõks
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: tln nõmme tee47
Kasutaja on eemal

Auto: coupe b3, a4 2.6

postitati 11.05.06 10:38 Tsiteeri


mingi mõned tunnid ennem kadusid kõik kellad ja armatuurituled ära.....ning sellepärast ma ka ei tea :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 11.05.06 11:07 Tsiteeri


Ise julgeks pakkuda, et viga on pingeregulaatoris. Aga kuna see on harjadega ühes tükis siis ära pead vahetama ikkagi mõlemad.

Akus ei tohiks viga olla, sest ideepoolest peaks auto käima jääma ka siis kui aku juhe maha võtta (mis aga ei ole soovitatav).


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.06 12:11 Tsiteeri


Mul hakkas siis vahele jätma kui see suur punane juhe mis aku + ist tuleb lahti oli. Vahepeal jättis vahele, siis loksus paika tagasi. Jälile sain veale siis kui ükskord kohalt võttes lihtsalt välja suri ja kapoti alla uurima läksin.

Geneka harjad niisugust viga küll ei põhjusta. Vbolla siis kui aku täitsa otsas on. Aga siis peaks see ka muudest asjadest näha olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 9.3% - SQL: 90.7%]