stetter
huviline
Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995
|
postitati 19.04.06 19:25
|
|
|
plaan Audit osta?
tahaks osta Audi A6 Avanti 2.5 TDI V6 114 kw 1999-2001 versiooni.foorumist lugesin et see mootor tahab u. 240000 km peal ala 35 tuh. remonti.niisiis
valik on ühele 168000 km läbi sõitnud audile.kiidulaul auto juures on hea jne. aga tahaks teada mitme tuhnde km tagant tehakse rihma jms vahetust ja
et kui kindel saab olla hooldusraamatule.vb lollid kysimused aga kui keegi viitsib siis ootaks hea meelega asjalike nõuandeid ja vastuseid.tänud ette.
|
|
|
110kw
huviline
Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw
|
postitati 19.04.06 20:27
|
|
|
Kõlab tuttavalt ...
2000.a. 2,5 TDI V6 - 220 000 km peal vajas tõepoolest remonti, aga mitte 35 000.- vaid 45 000.-
ja huvitav on see, et peale sellise papi välja käimist auto ikka korralikult ei käivitu.
|
|
|
Peeter20
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x mitte Audi
|
postitati 20.04.06 05:52
|
|
|
rihma vahetus on 120 000km peal ja arvestada võib 6500-12000,- vahetuse peale, sõltub kus lased teha. See suure remondi jutt ca 240 tuh km peal tundub
selline "naised saunas rääkisid" jutt olevat, mis linnapeal liikvel. Igale autole on võimalik 240 tuh km peal või isegi varem teha ca 45 tuh krooni
remont kui seda ei ole hooldatud. Kui korralik õli sees ja õigel ajal vahetatud siis vast ei tohiks midagi hullu olla. Minu teada sõidab Eestis päris
palju sellise mootoriga audisid ja volkareid millel sn rohkem kui 250 tuh km ja miskit sellist remonti pole vaja olnud teha.
Kui auto saksast toodud siis saad lasta revalis ajalugu kontrollida kui auto on esinduses hoolduses käinud.
P
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.06 05:58
|
|
|
Ka mina, kes olen Revalis töötanud, ei tea sellest "erihooldusest" midagi...
|
|
|
|
110kw
huviline
Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw
|
postitati 20.04.06 11:13
|
|
|
Kui auto korralikult hooldatud, siis tõepoolest 45 tonni ei lähe. Rihma vahetus ~10 000.- ja 200 000 või 220 000 km pealt on sellel mootoril ette
nähtud nukvõlli/nookurite vahetus (remondikomplekti leidsime lõpuks odavalt ~15 000.-). Tööraha oli kah 10 000.- kanti .... ja kuna esines ka muid
pisivigu, siis kokku tuligi üle 40 tonni .....
Nii et "NSR"-ga (nsr=naised saunas rääkisid) seekord tegu ei ole.
Ise vaatasin kah sarnast mudelit kuid otsustasin, et eraisikuna seda vist kallis pidada.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.06 11:35
|
|
|
Soovitatav on võtta vähemalt klapikambri kaaned maha ning vaadata nukvõllide olukorda, siis saab edasised otsused teha!!!
Peale rihmavahetuse ja hoolduse ei ole midagi ette nähtud!!!
|
|
|
|
110kw
huviline
Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw
|
postitati 20.04.06 14:59
|
|
|
Kas võib olla, et ajan 114 kw mootori veidi võimsamaga (~36 klapisega) sassi? 
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.06 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 110kw
Kas võib olla, et ajan 114 kw mootori veidi võimsamaga (~36 klapisega) sassi? |
Jutt käib V6 2,5 TDI mootorist!
|
|
|
|
110kw
huviline
Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw
|
postitati 20.04.06 15:08
|
|
|
kas sellist mootorit ~140 kw ei ole?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 20.04.06 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 110kw
kas sellist mootorit ~140 kw ei ole? |
On 114 Kw ja 120 KW (parandage, kui eksin).
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.06 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: 110kw
kas sellist mootorit ~140 kw ei ole? |
On 114 Kw ja 120 KW (parandage, kui eksin). |
on 110kw,114,kw,120kw,132kw 
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 20.04.06 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ummi-
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: 110kw
kas sellist mootorit ~140 kw ei ole? |
On 114 Kw ja 120 KW (parandage, kui eksin). |
on 110kw,114,kw,120kw,132kw |
õige, unustasin tõesti 110 ja 132 KW-lise moto....aga no 140 KW-list küll ei tea.
|
|
|
110kw
huviline
Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw
|
postitati 21.04.06 12:28
|
|
|
Vot seda 132 kw mõtlesingi ... sorry
Selle mootori remondist rääkisin ( me bad!!!! )
|
|
|