Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V6 2.8 hammasrihm (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2334)
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 18.04.06 19:39 Tsiteeri
V6 2.8 hammasrihm



küsimus selline,et kui juhtub,et audi V6 2,8-l peaks hammasrihm ära koolema,mis siis juhtub?
ei ole vaja rääkida,et vaheta ikka ära-on kindlam,nii palju peaks ikka raha olema,et rihma vahetada j.n.e.
on vahetatud.lihtsalt tekkis huvi,et osadel mootoritüüpidel kukuvad klapid pähe,osadel ei juhtu miskit.lihtsalt lakkab töötamast.uus rihm peale ja sõit võib jätkuda.
tänud neile,kes suudavad minu uudishimu rahuldada:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.04.06 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bobo777
küsimus selline,et kui juhtub,et audi V6 2,8-l peaks hammasrihm ära koolema,mis siis juhtub?
ei ole vaja rääkida,et vaheta ikka ära-on kindlam,nii palju peaks ikka raha olema,et rihma vahetada j.n.e.
on vahetatud.lihtsalt tekkis huvi,et osadel mootoritüüpidel kukuvad klapid pähe,osadel ei juhtu miskit.lihtsalt lakkab töötamast.uus rihm peale ja sõit võib jätkuda.
tänud neile,kes suudavad minu uudishimu rahuldada:)


Klapid jooksevad pähe!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 18.04.06 19:44 Tsiteeri


Üldjuhul saavad kolvid - klapid kokku ning sellega tuleb arvestada.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.04.06 20:20 Tsiteeri


Kindel laks et klapid peas, kuid ise vahetades rihma vahetus tiba alla 2000EEK-i jääb ja kaante remont läheb kusagil 5000 ligi maksma, nii et kumb on odavam :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 18.04.06 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
AUTODATA kirjutab:
CAUTION: This engine has been identified as an INTERFERENCE engine in which the possibility of valve-to-piston damage in the event of a timing belt failure is MOST LIKELY TO OCCUR. A compression chek of all cylinders should be performed before removing the cylinder head



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bobo777
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf IV

postitati 19.04.06 10:41 Tsiteeri


uudishimu rahuldatud:)
GRACIAS!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 02.05.06 18:17 Tsiteeri


Ei hakka uut teemat tegema. Sikutaks seda üles veitc. Nimelt küsimus tekkis seoses 2,8 V6 hammasrihma kohta.
Nimelt nukkvõlli rattad istuvad võllide küljes koonusega kas on seal veel olemas ka kiilud mis on pigutus osa ja nukkvõllivahel või kuidagi teisiti fikseeritud.

Ehk ei saanud väga keeruline jutt ja ärge näkku lööge kui mingit jama ajan. Lihtsalt ei julge nukirattaid lahti lasta koonuse otsast enne kui päris kindel olen.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 02.05.06 19:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Ei hakka uut teemat tegema. Sikutaks seda üles veitc. Nimelt küsimus tekkis seoses 2,8 V6 hammasrihma kohta.
Nimelt nukkvõlli rattad istuvad võllide küljes koonusega kas on seal veel olemas ka kiilud mis on pigutus osa ja nukkvõllivahel või kuidagi teisiti fikseeritud.

Ehk ei saanud väga keeruline jutt ja ärge näkku lööge kui mingit jama ajan. Lihtsalt ei julge nukirattaid lahti lasta koonuse otsast enne kui päris kindel olen.


Ei ole seal kiile, istuvadki need rattad nimelt koonuse otsas ja poldiga kinni keeratud!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.05.06 09:02 Tsiteeri


Siit kohe järgmine küsimus. Mille pärast nukkade fikreerimiseks seda rakist siis üldse vaja. Nukad võib rakise külge siis üks kõik mis asendis kinnitada.

Arvasin et rakis fikseerib õige süüte nurga sest nukkade peal mingeid märke pole.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 03.05.06 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Siit kohe järgmine küsimus. Mille pärast nukkade fikreerimiseks seda rakist siis üldse vaja. Nukad võib rakise külge siis üks kõik mis asendis kinnitada.

Arvasin et rakis fikseerib õige süüte nurga sest nukkade peal mingeid märke pole.


Rakis fikseerib nukad õigesse asendisse, kuna nuka otsas olev flanss on õiges asendis kinni, kuid rihmarattad on ujuvad nuka võlli peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.05.06 09:53 Tsiteeri


Ühesõnaga flants istub nuka otsa ühes asendis. Kkui nüüd õieti aru sain.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 03.05.06 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Siit kohe järgmine küsimus. Mille pärast nukkade fikreerimiseks seda rakist siis üldse vaja. Nukad võib rakise külge siis üks kõik mis asendis kinnitada.

Arvasin et rakis fikseerib õige süüte nurga sest nukkade peal mingeid märke pole.


Rakis fikseerib nukad õigesse asendisse, kuna nuka otsas olev flanss on õiges asendis kinni, kuid rihmarattad on ujuvad nuka võlli peal.


m.o.t.t- mida oligi tarvis tõestada


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
armasjumal
huviline



Registreerunud 25.04.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.07 18:10 Tsiteeri


jälle ei hakanud uut teemat tegema
aga lihtne küsimus.
kas rakis fikseerib nukad nii et see flantsil olev suurem auk jääb väljapoole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Thirteen
huviline



Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 4,2 M

postitati 27.07.07 19:14 Tsiteeri


Mitte päris... Suuremad augud jäävad sissepoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]