bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 18.04.06 19:39
|
|
|
V6 2.8 hammasrihm
küsimus selline,et kui juhtub,et audi V6 2,8-l peaks hammasrihm ära koolema,mis siis juhtub?
ei ole vaja rääkida,et vaheta ikka ära-on kindlam,nii palju peaks ikka raha olema,et rihma vahetada j.n.e.
on vahetatud.lihtsalt tekkis huvi,et osadel mootoritüüpidel kukuvad klapid pähe,osadel ei juhtu miskit.lihtsalt lakkab töötamast.uus rihm peale ja
sõit võib jätkuda.
tänud neile,kes suudavad minu uudishimu rahuldada
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.06 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bobo777
küsimus selline,et kui juhtub,et audi V6 2,8-l peaks hammasrihm ära koolema,mis siis juhtub?
ei ole vaja rääkida,et vaheta ikka ära-on kindlam,nii palju peaks ikka raha olema,et rihma vahetada j.n.e.
on vahetatud.lihtsalt tekkis huvi,et osadel mootoritüüpidel kukuvad klapid pähe,osadel ei juhtu miskit.lihtsalt lakkab töötamast.uus rihm peale ja
sõit võib jätkuda.
tänud neile,kes suudavad minu uudishimu rahuldada |
Klapid jooksevad pähe!!!
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 18.04.06 19:44
|
|
|
Üldjuhul saavad kolvid - klapid kokku ning sellega tuleb arvestada.
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 18.04.06 20:20
|
|
|
Kindel laks et klapid peas, kuid ise vahetades rihma vahetus tiba alla 2000EEK-i jääb ja kaante remont läheb kusagil 5000 ligi maksma, nii et kumb on
odavam 
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 18.04.06 20:28
|
|
|
Tsitaat: | AUTODATA kirjutab:
CAUTION: This engine has been identified as an INTERFERENCE engine in which the possibility of valve-to-piston damage in the event of a timing belt
failure is MOST LIKELY TO OCCUR. A compression chek of all cylinders should be performed before removing the cylinder head
|
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 19.04.06 10:41
|
|
|
uudishimu rahuldatud
GRACIAS!
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 02.05.06 18:17
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema. Sikutaks seda üles veitc. Nimelt küsimus tekkis seoses 2,8 V6 hammasrihma kohta.
Nimelt nukkvõlli rattad istuvad võllide küljes koonusega kas on seal veel olemas ka kiilud mis on pigutus osa ja nukkvõllivahel või kuidagi teisiti
fikseeritud.
Ehk ei saanud väga keeruline jutt ja ärge näkku lööge kui mingit jama ajan. Lihtsalt ei julge nukirattaid lahti lasta koonuse otsast enne kui päris
kindel olen.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 02.05.06 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo_
Ei hakka uut teemat tegema. Sikutaks seda üles veitc. Nimelt küsimus tekkis seoses 2,8 V6 hammasrihma kohta.
Nimelt nukkvõlli rattad istuvad võllide küljes koonusega kas on seal veel olemas ka kiilud mis on pigutus osa ja nukkvõllivahel või kuidagi teisiti
fikseeritud.
Ehk ei saanud väga keeruline jutt ja ärge näkku lööge kui mingit jama ajan. Lihtsalt ei julge nukirattaid lahti lasta koonuse otsast enne kui päris
kindel olen. |
Ei ole seal kiile, istuvadki need rattad nimelt koonuse otsas ja poldiga kinni keeratud!!
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 03.05.06 09:02
|
|
|
Siit kohe järgmine küsimus. Mille pärast nukkade fikreerimiseks seda rakist siis üldse vaja. Nukad võib rakise külge siis üks kõik mis asendis
kinnitada.
Arvasin et rakis fikseerib õige süüte nurga sest nukkade peal mingeid märke pole.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 03.05.06 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo_
Siit kohe järgmine küsimus. Mille pärast nukkade fikreerimiseks seda rakist siis üldse vaja. Nukad võib rakise külge siis üks kõik mis asendis
kinnitada.
Arvasin et rakis fikseerib õige süüte nurga sest nukkade peal mingeid märke pole. |
Rakis fikseerib nukad õigesse asendisse, kuna nuka otsas olev flanss on õiges asendis kinni, kuid rihmarattad on ujuvad nuka võlli peal.
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 03.05.06 09:53
|
|
|
Ühesõnaga flants istub nuka otsa ühes asendis. Kkui nüüd õieti aru sain.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 03.05.06 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat: | Algselt postitas: aivo_
Siit kohe järgmine küsimus. Mille pärast nukkade fikreerimiseks seda rakist siis üldse vaja. Nukad võib rakise külge siis üks kõik mis asendis
kinnitada.
Arvasin et rakis fikseerib õige süüte nurga sest nukkade peal mingeid märke pole. |
Rakis fikseerib nukad õigesse asendisse, kuna nuka otsas olev flanss on õiges asendis kinni, kuid rihmarattad on ujuvad nuka võlli peal.
|
m.o.t.t- mida oligi tarvis tõestada
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
armasjumal
huviline
Registreerunud 25.04.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.07 18:10
|
|
|
jälle ei hakanud uut teemat tegema
aga lihtne küsimus.
kas rakis fikseerib nukad nii et see flantsil olev suurem auk jääb väljapoole?
|
|
|
Thirteen
huviline
Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 4,2 M
|
postitati 27.07.07 19:14
|
|
|
Mitte päris... Suuremad augud jäävad sissepoole.
|
|
|