Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: audi A4 1,9 Tdi ei käivitu korralikult (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 12244)
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 09.09.03 07:54 Tsiteeri
audi A4 1,9 Tdi ei käivitu korralikult



Probleem on selles, et ai saa aru mis viga on, et mu audi A4 1,9 Tdi ei käivitu korralikult. Ta läheb käima küll aga vaevaliselt.....peab kaua starterit piinama. Kas on kütusepumba viga või on mingi kütuse tagasivooluklapil mingi viga. Kui aga käima läheb, sis käib korralikult. Aidake:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.09.03 08:04 Tsiteeri


Kas eelsüüteküünlad on korras?Piisab et kaks küünalt on tuksis,ja asi hakkab juba praeguste ilmadega vastumeelselt käivituma.
Ka must õhufilter on piisav põhjus,kuna õhumõõdik saab alguses lihtsalt mingit ebakorraktset signaali.Kontrolli need üle kõigepealt siis hakka kütusesüsteemist viga otsima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 09.09.03 15:32 Tsiteeri
quattro



aga kas küünlaid võib nii kontrollida, et küünlad maha ja süüdet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.09.03 16:17 Tsiteeri


Kõige lihtsam variant eelsüüteküünla kontrollimiseks on muidugi tavaline tester.Selleks tuleb eemaldada eelsüüteküünlalt lihtsalt juhe(küünalt maha keerama ei pea) ja tester panna takistust mõõtma.Üks ots küünla klemmi külge ja teine ots mootoriplokivastu.Kui takistus on,siis küünal korras,kui ei siis tuksis.Muidugi on alati ka see võimalus et keerad kõik küünlad maha,nii et juhtmed on küljes ja annad küünaldele korraliku massi.Seda peab aga tegema kahekesi,kuna eelsüüte aeg võib olla piisavalt lühike,selle ajaga kui autost välja jõuad on küünlad juba maha jahtunud.
NB.mingi akulaadija või muu asjaga eelsüüteküünlaid kontroollida ei tohi,juhul kui te ei tea küünla nimipinget.On olemas ntx ka eelsüüteküünlaid nimipingega 4,5 volti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

sad.gif postitati 10.09.03 15:56 Tsiteeri
käivitumisprobleem ikka



niii.....pean kurbusega teatama quattrole et õhufiltri äravõtt ikka ei aidanud:)
Jama on ikka sis milleski muus.....kõrgsurvepump äkki ikka?
Ühesõnaga kirjutan igaks(uuesti)siia tunnused, kuidas mu auto jupsib, et äkki kellegil on sama jama olnud?
nii (auto A4,1,9tdi 1998a)
1. auto läheb käima alati, aga selleks tuleb nii a`la 5 sek starterit käiata. ja nii veel mingi 3 korda järjest.
2.Kui käima läeb siis viskab pahmaka halli tossu supast, aga muidu käib korralikult kui käima läheb.
3.enamasti on nii kui olen auto seisma pannud, sis 10 min. pärast proovides läeb pea alati käima, aga kui on 2h seisnud, sis peaaegu alati ei taha ikka ilusti käima minna. Muidugi on ka nii olnud et panen õhtul auto ära ja hommiku läeb taas ilusti käima (alguses paar sek. aind kõik silindrid ei tööta päris korralikult)
4. autol jõudu on ja muid vigu auto töös märgata pole.
5. küünlad kontrollisin ka ära...kõik 4 tk. näitasid 200 oomi juures ühte.
6.kas sis tõesti võib pumba juures miskit mäda olla??

äkki keegi oskab reklaamida, kus tartus selle probleemiga pöörduda ja kui palju see maksma läeks, et viga otsida jne, jne......

kõiki ette tänades anli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
valgenahk
huviline



Registreerunud 11.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 AVANT 2,5TDI-92.A

postitati 10.09.03 17:41 Tsiteeri


Olen pea kindel ,et viga on küünaldes 90%


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 10.09.03 18:45 Tsiteeri


nooo...aga ma ju kontrollisin küünlaid...kõik 4 küünal näitasid 200 oomi juures nr1-te. Mis sis veel võiks valesti olla??
Aga kas keegi pumbaviga ei paku?(loodan muidugi väga,et see ei oleks nii:()

jään vastukaja ootama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.09.03 21:10 Tsiteeri


Kuidas olukord kütusefiltriga on? Millal viimati vahetati? Ilmselt on ka paagis mudafilter, mille võiks kah üle vaadata ja vajadusel ka paagi saastast tühjaks rookida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oll
huviline



Registreerunud 04.12.02
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 12.09.03 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja anli
nooo...aga ma ju kontrollisin küünlaid...kõik 4 küünal näitasid 200 oomi juures nr1-te. Mis sis veel võiks valesti olla??
Aga kas keegi pumbaviga ei paku?(loodan muidugi väga,et see ei oleks nii:()

jään vastukaja ootama!


Kui sul tester 200 oomise mõõteulatuse juures 1 näitas siis need küünlad küll korras ei ole. Mul oli omal sama jama et käima ei tahtnud minna ja tuli välja et kõik küünlad olid läbi. Uuel küünlal oli minu mäletamist mööda takustus 27 oomi kanti - täpselt ei mäleta ja üle mõõta kah praegu ei viitsi :) osat uued küünlad - ja siis peaks korras olema ma arvan - need mingi 600 makasavad vist 4 tk kui sa just mingit kõva firmat taga ajada ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 15.09.03 14:46 Tsiteeri


Aga mul juhtus eile siuke lugu,sümtomid sarnased,et käiasin ka peris tüki aega,siis aasin naese käiama ja ise kaesin tähtsa näoga kampoti alla-ja mis mina nägin-filtrist jooksid pumpa lõbusad öhumullid.Asusin viga otsima ja leidsingi:settelaskmise punn oli miskitpidi viga saand ja kakkus öhku vahele mis kole.(mul see suure anduriga kallim vilter)Panime siis poistega uue(tavalise ,anduri viskasin põõsasse) viltri ja masin nagu uus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 15.09.03 16:15 Tsiteeri


Kui tester näitab ühte, siis järelikult on takistus mõõtmatult suur ehk siis rahvakeeli ei käi üldse vool läbi. Sel juhul kõik pihustid läbi jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ryblik
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel autotu

postitati 23.09.03 21:12 Tsiteeri
Lahendus



Mul oli täpselt sama jama...kaua kaua otsisin lahendust. Käiad ja käiad...armatuuris kustub tuli aga kui hakkad uurima siis tegelikult ei võta isegi küünlaid taha mitte...See tähendab et iga Sinu käivitus on täiesti toorkäivitus. St. et ta kisub end jah uuema diisli puhul ikka lõpuks käima...aga täiesti ilma eelsyyteta...ja see ikka jama tegelt..suvel veel...aga oota kui ilmad kylmemaks lähevad...siis läheb asi väga pahaks ikka.

AGA leidin lahenudse...käisin kyll igalpool stendides aga sealt ei saandu suurt targemaks...Probleem on lihtsalt anduris...võtsime anduri vahelt ära, ei mingit jama...tellisin omale uue ära ja ootan nyyd kunas kätte saan...KUSJUURES targad audimehed räägivad et selline jama pidi paljudel audi ja wolksu diisli meestel olema.

Et hyppa aga anduri kallale...Ma 95 protsenti kindel et Sul probleem selles...Sest mul TÄPSELT sama jama oli :)

Edu


C.R.E.A.M.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 28.09.03 12:30 Tsiteeri


tere!
Sooviksin teada, kus see andur asuda võiks ja kas selle korrasolekut saab ka ise kontrollida!?Ja kudas seda andurit nimetatakse!
Ja kui palju see andur maksta võiks!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Roman71
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi

postitati 12.11.03 15:54 Tsiteeri


Kas said oma Audi korda või mitte? Mul on täpselt sama probleem ja seda üritan lahendada juba paar nädalad. Usu mind et asi küünlades üldse ei ole ja anduri probleem see kah ei ole. Kontrollida saad nii: ühenda süüteküünad otse akuga ja lase 10-15sek soojendada ja siis käivita kui käivitab siis el. viga kui mitte siis loe edasi :) Käisin selle probleemiga Revalisse ja kaks päeva ootasin vastuse. Lõppuks öeldi et viga on kütusepumbast ja vahetus on 16500EEK kus juures andsid 100% garantii et kütusepump ja nõus vahetada pumpa tagasi tasuta kui asi paremaks ei muutu. Leidsin ühe tarka mehe kes lubas aidata ja nüüd ootan vastuse ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 12.11.03 17:15 Tsiteeri
Roman71-le



AITÄHH, ET VASTASID!!!!
Ilmselt on minu autol sama viga.
Eelsüüteküünlaid kontrollisime, samuti ka andurit-kõik oli töökorras.
Auto käima ei lähe, seega on viga milleski muus.....arvatavasti sis ka kütusepumbas?

Imelik on see, et hommikuti külmast peast läheb auto käima.....ja hiljem sis hakkab taas jupsima.

Oleks tore, kui sa jälle vastaksid, et mis sul see tark mees arvab!!!

Ette tänades anli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.11.03 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Roman71
Kontrollida saad nii: ühenda süüteküünad otse akuga ja lase 10-15sek soojendada


OT kuid mind hakkas huvitama, et kas audide eelsoojendusteküünlad ikka on kõik 12V??? Vanasti osadel käis vist mingi 5V pealt. Juhul kui ka audidel on selliseid küünlaid kasutusel siis on see eriti räige nõuanne ja ei soovitaks KINDLASTI nii proovida enne kui ei ole veendutud küünalde toitepinges! Pole küll diislitega eriti tegemist teinud, kuid kunagi olen just sellise "proovimise" pärast eelsoojendusküünlapoes kõvasti kukrut kergendanud. Tõsi, autoks ei olnud Audi!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Roman71
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi

postitati 13.11.03 13:23 Tsiteeri


nii siis sain oma auto kätte. Käivitub ilusti hommikuti, õhtuti ja n.e. Remont võttis aega 2-4 tundi (täpselt ei tea) ja rahliselt võttis 1500.-
Põhjus on väga lihtne: õhk kütuse süsteemis. Ma ei tea miks targad mehed Revalis kohe ütlesid, et kütuse pump ja eelnevalt ei kontrollinud kas pump saab korraliku küttust või mitte. Ka Pärnu Audi keskus ei osanud midagi teha, ja mingi remondimees kes teguseb maal paari tunniga tegi korda. Remont on väga lihtne tuleb ära vahetada paar kütusevooliku (ei tea kuidas nad eesti keeles nimetatakse) ja kontrollida kas kütusefiltrist ei võtta mootor õhu sisse. Sellega saab iga üks remondimees hakkama kes diislitega kokkupuutunud ja siis oluline on see, et panna läbipaistvad voolikud ja kontrollida kas süsteemis on õhk või mitte.
Siis kui ma ära läksin oli järgmine A6 TDi rivis millel ol sama käivitusprobleem ja kuus tuleb tal ikka mittu need audi, sama probleemidega. See on kõikidel diisel Audi-tel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 13.11.03 17:40 Tsiteeri
Roman71-le



SUUR aitähh taas, et võtsid vaevaks taas vastata:)

Aga äkki sa saaksid ka mulle öelda, kus see tark mees asub,siis ma saaksin ka äkki oma audiga sinna minna? (tel.nr.?)

Ette tänades anli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Roman71
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDi

postitati 14.11.03 12:05 Tsiteeri


ei ole üldse probleem. Asub ta Oisu-s, Pikk 1 , nimi tal Oisu Diisel OÜ, tel. 05270237. Ma ise olen Pärnus ja ei kahetse üldse et tema juurde sõitsin 80km. Tema oma asja tunneb ja isegi kui kütusepump on katki, siis ta saab seda korda teha. Asjalik mees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 14.11.03 19:45 Tsiteeri
Roman71-le



Suurimad tänud sulle!
:)
Võtan siis taas ühendust, kui autoga seal ära käin!

Aitähh!

anli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 19.12.03 16:45 Tsiteeri
kõikidele abistajatele:)!!



Sain oma audi lõpuks korda. :D
Tahtsin minna sinna pärnu lähedale remonti (see mida roman71 soovitas), aga üks mu tuttav rääkis mulle ühest klapist, mis laseb küttel tagasi valguda. See on selline väike jubin, mis maksab vaid 202 krooni.
Ja viga selles oligi!
Nüüd käib auto iga ilm ja iga kell!!
Suuuuur tänu kõikidele neile, kes võtsid vaevaks mu murele vastata!:):D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ryblik
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel autotu

postitati 29.01.04 13:44 Tsiteeri


See Oisu mees on tõesti väga vinge härra! Sain tema kaudu om apumba vahetatud. Läks paremaks kyll, aga mootor siiski hõre. Ole hea ja räägi lähemalt sellest klapist, uuriks ise kah! :)


C.R.E.A.M.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anli
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 30.01.04 16:07 Tsiteeri
ryblikule



tere!
Meie viga,miks auto ei käivitunud korralikult, oli ventiil (ehk klapp). See asub kütusefiltri peal, kuhu valgub pihustitest ülejäänud kütus.
Klapi hind audi esinduses on 200 krooni kanti. Vahetamine on väga lihtne, sellega saab ise ilusti hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laubet
huviline



Registreerunud 16.09.11
Asukoht: Tartu/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.12 09:57 Tsiteeri


Tere!

Mul ka üks probleem. Ise suht uus auto omanik.
Oman A4-a, 96a. TDi 66 kw. Enne Selle talve suuri külmi käivitus auto ilusti. Külmaga vajas meelitamist nagu ikka diisel. Nüüd aga üks ütles, et mul üks pütt ei tööta, võimalik et pihusti ots kahjustunud. Endal nii hea kõrv ei ole ja mootori hääle järgi väga ei oska midagi öelda, käib nagu traktor ikka. Mida saaksin teha? Kui lähen diagnostikasse, kas seal näitab ära pihustite korrasoleku, kuidas neid veel kontrollida saab. Ja äkki on keegi neid vahetanud - palju läheb maksma või kui kaua töötunde töömehel kulub? Kas ise ei saa vahetusega hakkama?

Teine asi on plokikaane tihend. Jahutusvedelik kaob kuhugi aegajalt. Nii 2-3 kuu tagant pean u 300-400 ml juurde valama. Kui kuskilt toru vahelt lekiks siis tilguks ta 2-3 kuuga täitsa tühjaks. Seega arvan et põletan seda mootoris pigem. Palju selle tihendi vahetus maksma võib minna? Kui vajavadki pihustid vahetust kas sis oleks mõistlik neid koos vahetada!

Aga aitähh!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 13.02.12 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Oll
Tsitaat:
Esialgne postitaja anli
nooo...aga ma ju kontrollisin küünlaid...kõik 4 küünal näitasid 200 oomi juures nr1-te. Mis sis veel võiks valesti olla??
Aga kas keegi pumbaviga ei paku?(loodan muidugi väga,et see ei oleks nii:()

jään vastukaja ootama!


Kui sul tester 200 oomise mõõteulatuse juures 1 näitas siis need küünlad küll korras ei ole. Mul oli omal sama jama et käima ei tahtnud minna ja tuli välja et kõik küünlad olid läbi. Uuel küünlal oli minu mäletamist mööda takustus 27 oomi kanti - täpselt ei mäleta ja üle mõõta kah praegu ei viitsi :) osat uued küünlad - ja siis peaks korras olema ma arvan - need mingi 600 makasavad vist 4 tk kui sa just mingit kõva firmat taga ajada ei taha.

Kui 200 peale keerad ja näitab 01.0 kanti siis nad on korras, pole mõtet vaielda, Just täna sai paar autot sisse võetud ning küünaldega tegeletud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.9% - SQL: 32.1%]