Classic
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0
|
postitati 28.03.06 09:40
|
|
|
Quattro differentsiaali jaotus
Olen suht uus quattro omanik ja loomulikult läksin ka kohe seda katsetama. Läksin siis metsa sõitma, kõik korras ja läbivus päris hea ja siis
igavusemõttes lasin üle parempoolse lükkatud lume valli. Sinna ma siis jäin, parempoolne esiratas üleval mis ainsana ringi käis. Toestasin esiratast
ja võtsin tagant lukku maha siis hakkas ka üks tagumine vasakpoolne midagi tegema(diffri lukk peal siis käis ainult esimene parem ringi). Kas sellisel
masinal siis puudub keskdifferentsiaali jäik lukustus???? Tean et, aastast 1984 oli vaakum lülitiga nii tagadiffri lukk kui ka keskdiffrilukk kas
siis nüüd on ärakaodatud üldse see kesklukustus ????
Olen segaduses suudab keegi mulle seda seletada??
Ettetänades Audi 80 93. 2,6V quattro
|
|
|
stylewarz
huviline
Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Q 16V
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.06 10:15
|
|
|
Õrnalt pidurit peal hoida!
|
|
|
|
Classic
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0
|
postitati 28.03.06 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stylewarz
Just kesklukustus puudub.Tõesti sa katsetasid selle kõige hullema variandi ära ,et üks esirattas täiesti õhus.Kui nii juhtub siis on 4 veost saanud 1
vedu .Aga jah mängides peaksid saama ka teised vedama.Tuleb nii teha nagu
sa tegid,et koormad seda tühjalt ringi käivat ratast.Huvitav on see jah et kui tagadiffer sees oli ei käind tagumised ringi ilmselt oli siis kahe
tagaratta takistus suurem kui ühe sinupoolt koormatud ratta oma ... |
lootsin muidugi enamat aga ega ta jeep ole aga miks siis vanematel
variantidel see kesklukustus olemas oli? Muidugi sellises olukorras nagu mina olin saab immiteerida ka veojõukontrolli mängides piduriga, et äkitsi
hakkab ka mõni teine vajalik rattas kaapima mingilmääral pettumus siiski,
sõbrad naersid mu neliveolise üle kui nägid üht õhusrippuvat rattast ringe tegemas ja teised passiivselt paigal. Nagu aru saan selle isendi point on
võimalikult ühtlasel teel liigelda ei tasu "mägedesse minna"
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.06 10:54
|
|
|
Just nii ta on jah... torsen tehti parema juhitavuse mitte läbivuse jaoks.
|
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 28.03.06 11:00
|
|
|
jah, kui looma tahad siis vaata alla 87 aasta quattro audisid. Omasin mingi hetk audi 200 2,2tq 86 a. See on auto, millega võib metsa minna. Nagu mu
üks sõber ütleb (kes seda autot hetkel omab): Diffrid lukku ja minek ...
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 28.03.06 11:13
|
|
|
Siin on üks lavastatud video, kui tekitada olukord, kus tagasillal kergem vedada kui esisillal. Kohalt minnes esisilda taha ei haagi. Kui saabki auto
liikuma, siis piisavalt väikese kiiruse peal ikkagi see torsen oma jõu jagamisega hakkama ei saa. Ja isegi kui saab, siis esisillas puudub lukk ja
hakkab käima ringi see ratas, mille ringikäimisest auto liigutamisel eriti kasu ei ole. Nii kui teha tingimused lihtsamaks (väiksem kallak), käivad
jälle ilusti 3-4 ratast all ringi. Audi on siiski olemuselt üks suur kompromiss, kus rõhk on mugavusel. Kes tahab läbivust või juhitavust, peaks
valima viskolukkudega Subarute vahel.
VÄIKE VIDEOLÕIK (u 1.6Mb)
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 28.03.06 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Classic
lootsin muidugi enamat aga ega ta jeep ole aga miks siis vanematel
variantidel see kesklukustus olemas oli? Muidugi sellises olukorras nagu mina olin saab immiteerida ka veojõukontrolli mängides piduriga, et äkitsi
hakkab ka mõni teine vajalik rattas kaapima mingilmääral pettumus siiski,
sõbrad naersid mu neliveolise üle kui nägid üht õhusrippuvat rattast ringe tegemas ja teised passiivselt paigal. Nagu aru saan selle isendi point on
võimalikult ühtlasel teel liigelda ei tasu "mägedesse minna"
|
Kõigis muudes olukordades (igapäevastes) peale selle ühe esiratta variandi on torsen keskel parem kui see vana tüüpi. Ja mägedes saab ronida ka selle
torseniga - minu arust on läbivus ikka super. Kevadeti paksu sulalumega on niikuinii kinnijäämise oht suurem. Ma olen viimasel ajal paar korda sedasi
kinni jäänud, et kõik 4 ratast käivad võrdselt ringi ja ei midagi.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 28.03.06 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Audi on siiski olemuselt üks suur kompromiss, kus rõhk on mugavusel. Kes tahab läbivust või juhitavust, peaks valima viskolukkudega Subarute
vahel.
|
Ma ei tea, miks sa viimasel ajal kangesti Subaru nelikvedu oled hakanud ülistama.
Kui viimast Auto Bildi oled lugenud, siis seal oli nelikveoliste võrdlus. Subaru esines minu mäletamist mööda üsna viletsalt.
Seda nii läbivust kui juhitavust näitavates katsetes.
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 28.03.06 12:09
|
|
|
Sõber käis 1 kuu vana Subaru Impreza 2.0R-ga külas ja tiirutasime lumes ja jääl.
Paksus lumes oli läbivus ikka oluliselt kehvem. Mägedesse väga ei julgekski - liiga madal, väike ja uus auto sellisteks asjadeks minu arust. (kitsal
jäärajal oli muidu küll lahe - juhitavus oli täpsem ja neutraalsem, samas naised kiljusid oluliselt vähem kui Audis ).
Ja viskolukke on sellel üks mitte mitu.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 28.03.06 12:34
|
|
|
Ei ole ma mitte viimasel ajal Subaru suhtes arvamust muutnud: Audidega on tänu mitme riigi klubidele päris tihedad kokkupuuted, ja kuna üks parimaid
sõpru on Subaru müüja (firma omanik), olen sõitnud enamvähem kõigega, mida Subaru üldse kunagi neljarattalisena on tootnud, seda just Soomes, kus pool
aastat katab ka paljusõidetavaid maanteid kiilasjää ja pidamist eriti hästi proovile saab panna. Sellest talvest olen osa sõitnud üldse vanema iX
bemariga, ülemöödunud suvel 4-maticuga jne, st usun et võrdlen kogemuste mitte kuulujuttude põhjal. Asi on rohkem selles, et Impreza on väiksem ning
A4 sobiv vastane on pigem Legacy, kuid A6 ja A8-le pole Subarul üldse midagi vastu panna. Ja kui need Subarud ja Audid mäepeal kallakule ülesrivistada
ja ülesmäge kiirendama hakata, paistab see Audi mannetus veelgi paremini välja. Või mis mannetus, Audi ongi rohkem pereauto ega ole mõeldud
ekstreemsusteks. Sõidan ka ise Quattroga, mitte Subaruga, kuna see vastab minu maitsele paremini, kuid siiski ei näe nagu mõtet ülistada enda autot,
et minu oma on see parim. Kui üks oleks kõiges parim, sureksid teised autotootjad välja mõne aasta jooksul.
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 28.03.06 17:00
|
|
|
Eks igal ajstul olid omad eesmärgid, et miks oli vanal Audil jäiga luku vöimalus ja uuemal Torsen, et oleks parem juhitavus. Kindlasti löviosal
klientuurist oli ja on tähtsamal kohal siiski juhitavus ja käitumine söiduteedel, mitte mägedes.
Kuid kui on juba Torsen, siis annab ikka piduritega palju aidata. Foorumi teemadest ajendatult tegin hiljuti oma Q-dega katsed, kus meelega nii yht
kui teistpidi lumevallide otsa end istutasin.
Esmalt 90 Q (TORSEN)-tagaots lumme ja rattad lumes niimoodi ringi, et olla kindel nende täielikus mittehaakuvuses. Siduri lahutusel väga jöuline
märk liikuma hakkamisest, ehk väga suur erinevus Krrs-i poolt toodud videos toimuvast. Löpetuseks sujuval käsipidurit ja väljas ta
oligi.(tagalukuga)(käsipidur vördsustas sildade vahelist momenti)
Teiseks ajasin 2.2TQ s4 aut. samasse situatsiooni. Gaasi lisamisel ei mingit märki , et vöiks liikuda. Vöis kujutada sarnasust Krrs-i klipiga.
Käsipiduri lisamine ajas nöksutama kuid, siis enam esiots ei tömmanud rasket autot lumest.
Kolmandaks 90Q esiots lumme ja rattad öhku. Söidupiduri lisamisel ja siduri piinamisel väljas nagu naksti.
Kuna 90 on suht uued rehvid ja vastavalt töötavad pidurid ei olnud probleeme-- annab kyll EDS-i imiteerida
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
|
Classic
huviline
Registreerunud 21.10.04
Asukoht: jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B3 1.9 atm./ A6 C4 2.0
|
postitati 29.03.06 07:07
|
|
|
Asi on puust ja punasega üle võõbatud, väga hea kirjandus inimestele kellel tulevikus soov quattro-t soetada.
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 29.03.06 17:35
|
|
|
Kuidas oleks selline jubedus?
|
|
|
|