Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: UrS4/S6 info (Vastuseid: 63 | Vaatamisi: 8280)
ainer
huviline



Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.04 19:06 Tsiteeri
UrS4/S6 info



Auto aastast 93 2,2turbo.Kust kohast saaks ja palju maksavad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.11.04 19:13 Tsiteeri


kui on "ufod", siis müüakse ainult originaali ja maksavad umbes 1800.- tk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.04 20:07 Tsiteeri


Saatanast need UFOd eksole:) Lisan ühe huvitava lingi siinkohal: http://www.urs4.com/technical/brakes/UrS4_brakes.html
Ise lasin näiteks tagumised kettad treialil pingis sirgeks teha, UFOsid ei saa ju pinki panna. St üks tööpind on "peidus". Vaatab, mis tulevik toob.. Aga kuulsin mõni aeg tagasi, et UFO piduriketaste hind langes alla 1500 krooni.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.04 20:50 Tsiteeri


Maku seda lingil toodud juttu ei saa päris 100% tõena võtta, kuna USA-s ei müüdud S4 kunagi UFO piduritega vaid samade piduritega nagu tavalisel 2,8 mootoriga Audi 100-l. Tänu sellele ka see pidev USA-meeste virin nende sittade originaalpidurite pärast - korras UFO-d on palju paremad, kui pisikesed A100 pidurid ja mitte oluliselt sitemad, kui need odavamad tuuningpidurid...

Võrdlus:
UFO - 310*25mm - min. 15" velg
A100 2,8 - 276*25mm - min. 15" velg
A8 - 312*25mm - min. 16" velg
A8 - 314*30mm - min. 16" velg

Nagu näha on see palju kirutud UFO pidur tegelikult päris hea asi - suur piduri tööpind ja saab ka odavaid 15" talverehve alla osta.

Kuidas tvaliselt uFO-d kõveraks lähevad?

1) Siis, kui sinna otsa topitakse velge mis sinna kohe kuidagi ei istu - ntx. jääb kandma ketta plekk-kattele (tavalised A100 ja A6 15" plekkveljed ei sobi selle piduri otsa!), keerad vale velje alla ja ongi "korras"...

2) Teine ja tavapärasem on see, et kettad on juba suht õhukesed ja kulunud ning lähevad kõva pidurdamisega kõveraks. Seda soodustab ka see populaarne 400 eegune piduriklots mis haiseb ja kriuksub küll aga pidurdada eriti ei aita.

Kergelt kõveraid UFO-sid võib saada paremaks või päris korda, kui teha üks korralik pidurdus nii umbes 140 km/h tunnikiiruse juures - minu UFO-d mis alguses kergelt vibrasid sai sellega korda ravitud (400 eeguse klotsiga ei soovita - efekt võib vastupidine olla).


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 29.11.04 21:21 Tsiteeri


Maku,ka Sina eksid :P

Kui 1 ketas maksis rõvedalt palju raha(aasta oli ca 2000) lasin ma neid esimesi kettaid siluda.

A sellise hinnaga millega nad praegu müügis on ei tasu turvalisuse/hinna/ jm. suhe vaeva ära...


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.11.04 21:34 Tsiteeri


"ufo" on hea, hankige aga uued/korras "ufod" ja asi korras. Essile 2.8 pidurite aretamine on suht jura tegevus . . .( ebaefektiivne ) :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.04 22:29 Tsiteeri


Ok, kui juba OT-ks läks. Tänan mehi asjakohaste märkuste eest. Uurin asja, kui tõesti saab ka UFO-sid sirgestada siis saab see lähi ajal tehtud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.04 22:43 Tsiteeri


Tavaliselt ei ole seal enam midagi sirgestada jäänud - juba liiga õhukeseks kulunud. Osta uued ja ole rahul... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.04 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei ole seal enam midagi sirgestada jäänud - juba liiga õhukeseks kulunud. Osta uued ja ole rahul... :)

Eks vaatab. Võtan see nädalavahetus maha ja kui tõesti õhukesed siis peab kannatama. Krt need autod on raharöövlid alles..:mad::mad:
Btw topicu pealkirja peaks juba ära muutma varsti:D


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Antskala
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal

Auto: A6BiTQ

postitati 30.11.04 11:56 Tsiteeri


Kus neid kettaid 1500 krooniga pakutakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.04 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Antskala
Kus neid kettaid 1500 krooniga pakutakse?


Tänu euroopaliitu astumisele, pidid nad nüüd Revalis sellise hinnaga olema. Abx 80quattro nimelist klubiliiget tüüdata, äkki saab veel soodsamalt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.11.04 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Maku
Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Tavaliselt ei ole seal enam midagi sirgestada jäänud - juba liiga õhukeseks kulunud. Osta uued ja ole rahul... :)

Eks vaatab. Võtan see nädalavahetus maha ja kui tõesti õhukesed siis peab kannatama. Krt need autod on raharöövlid alles..:mad::mad:
Btw topicu pealkirja peaks juba ära muutma varsti:D


Treimisel jah erilist mõtet ei ole - läbitud etapp, olid head kuni esimese suure kiirusepealt pidurdamiseni. Aga nüüd uued kettad/klotsid all ja viimasepeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.12.04 12:08 Tsiteeri


Aastaid tagasi müüs Eero oma valge 200 20v maha just pidurite pärast et mitte investeerida 8000.- Õnneks täna ei ole rahakotil nii valus. Aitähh Eero hea auto oli poolteist aastat tagasi jõudis minu omamdisse suure ringiga (ribid pidurdasid).
Tänaseks on veel mõni jupp alles kaa kogu autost.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.12.04 12:27 Tsiteeri


Mina viskasin oma 200-st UFO-d koos püstakutega nii kaugele, kui jõudsin (pärast 2 jooksu kasutatud ketaste ostu). Legaalsetel kiirustel toimivad 10v mudelite pidurid ka.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 24.12.04 12:52 Tsiteeri


Minu arvates pole 10V kahe kolviga pidurid sugugi s*tad...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.12.04 13:12 Tsiteeri


Mina panin ka 99. aastal 200 20v -le vana sigari püstakud +kahekolviga S2 sadulad millel on suuremad klotsid. Pidurdas sama tugevalt ainult nood õhukesed kettad hakkasid siga kiirelt kuluma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.05 22:05 Tsiteeri


Ohutustehnika soovitused:D: Kui esmalt käivitad auto siis peaksid sõitma miinimum 5-10 minutit ja hoidma mootoripöördeid alla 3000 RPM ning turborõhk ei tohiks minna üle 1.2 bari. Mootori temperatuur peab saavutama 80C enne, kui Vajutama tahate hakata.
Kauri mainis veel midagi, et kui vilega auto puhul seisma jääda siis kohe ei tohi mootorit seisatada.
Nii palju siis soovitusi autoomanikele:)
EDIT:Kustutasin esialgse inglise keelse idee ära, kuna jutt käis natukene teisest protseduurist aga eelnev jutt peaks aitama inimestel ehk natukenegi autosid Hoida. Kopamehe märkus pidas paika ja olin sellest teadlik, lihtsalt soovisin ohutustehnikat tutvustada. Vaielge vastu ja esitage oma poolt ja vastuargumendid:)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.01.05 10:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Kauri mainis veel midagi, et kui vilega auto puhul seisma jääda siis kohe ei tohi mootorit seisata.

See on siis turbo järelõlituse ja -jahutuse eesmärgil. Pärast rahulikku sõitu võib suht kohe seisma jätta, kuid kui vilet on eesmärgikohaselt kasutatud, võiks paar minutit lasta mootoril enne seiskamist tühikäigul käia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.05 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Kauri mainis veel midagi, et kui vilega auto puhul seisma jääda siis kohe ei tohi mootorit seisata.

See on siis turbo järelõlituse ja -jahutuse eesmärgil. Pärast rahulikku sõitu võib suht kohe seisma jätta, kuid kui vilet on eesmärgikohaselt kasutatud, võiks paar minutit lasta mootoril enne seiskamist tühikäigul käia.


Täpselt - peale rahulikku / normaalset sõitu ei ole mingit vajadust lasta autol tühjalt enne väljasuretamist töötada.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.08.05 07:24 Tsiteeri
Audi 200 20v ja esimesepõlvkonna S4 "ufo"



Leidsin hea pildi nn "ufo" pidurisüsteemist:


http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/ufo2.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 18.08.05 07:40 Tsiteeri


No ei saa ikka kuidagi aru millise pinna vastu need klotsid käivad...

Edit: Kas selle "ufo" sisemisest äärest läheb allapoole siis miski ketas (nagu võru) veel, mis nende klotside vahele läheb???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.08.05 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
No ei saa ikka kuidagi aru millise pinna vastu need klotsid käivad...

Edit: Kas selle "ufo" sisemisest äärest läheb allapoole siis miski ketas (nagu võru) veel, mis nende klotside vahele läheb???

Seesamune nn "plekkvelg/UFO", selle siseküljel ongi pidurikettapind, mis on kinnitatud (ühestükis? ) nn "plekkvelje/UFO" külge. Pidurisuport haarab ketast rummupoolt ( vastupidi tavapiduritele ) - seestpoolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 18.08.05 07:52 Tsiteeri


Just-just, arusaadav. See saladus on nüüd murtud :D

Ise-enesest nutikas lähenemine ruumi kokkuhoiu huvides. Aga samas selle ufo materjal peaks ikka miski kosmosesegu olema, et ta sellele vatile vastu peaks.

Kas keegi teab palju selline lahendus pidurdusjõudu suurendab võrreldes tava 100/200 ketastega? Peaks olema suht proportsionaalselt lähtuvalt diameetri suurenemisest vist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.05 07:54 Tsiteeri


Lisan siia seda, et need kettad on jube head asjad. Igasugune 2,8 uuendus on täiesti tagurlik pidurdusjõu kohapealt.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 18.08.05 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Lisan siia seda, et need kettad on jube head asjad. Igasugune 2,8 uuendus on täiesti tagurlik pidurdusjõu kohapealt.

Paraku head ja asjalikud lahendused leiavad ka massilist kasutamist, selle ufoga on aga vist nii, et tavaautodel on ikka sellest loobutud. Kui tibake mõelda siis saab ju igaüks aru, et asi suht mõttetu, või õigemini pole ehituse töökindlus ja keerulisus asja efektiivsusega kooskõlas. Ja nagu juba mainitud, peab ufo "kosmilisest materjalist" olema, et vastu peaks. Sama hästi saab siis ka tavaketta teha "kosmilisest materjalist" ja läbimõõdu suurendamise asemel suurendada pidurivõimendust.
Minu arusaamist mööda tavaautol selline süsteem end ei õigusta.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 69.6% - SQL: 30.4%]