HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 22.03.06 12:03
|
|
|
K: B4 coupe 2,0 vs 2,3
Plaanis osta coupe. Mootor võiks olla 2.0 või 2.3 aga ei oska valida. V6-ed pidid seest kõvasti vaiksmad olema, kui R. Kas R5 on ka miskitmoodi
vaiksem ja parema käiguga, kui 2.0 R4?
Maanteesõidul peaks küll mootoripöretes vahe olema 2.3 kasuks?
|
|
|
zaazk
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004
|
postitati 22.03.06 15:00
|
|
|
hmm.. ma ei tea öelda kui vaikne see V6 seest on, aga minu R5 on küll väga vaikne, selle üle küll eriti kurta ei saaks.
2.3-ega väga mugav 5-enda käiguga linnas sõita, toimib normaalselt ja maanteel 100km/h pöörded kuskil 2700rpm ja möödasõitu väga hea teha, lihtsalt
gaas põhja ja masin läheb, ei mingit käigu vahetust. Minek ikka veits teine kui 2.0 ja kütusekulu vahe vb tuleb mingi liiter, minul ntx on ühtlase
tempoga maanteel kuskil 8,5, linnas u 11 ja keskmise arvestan tavaliselt 10L/100km. Ma võtaks ikka vähemalt 2.3 natuke võimsama mootoriga ikka parem
liigelda. Praegu on mulle isegi see 2,3 liiga lahja..
|
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 22.03.06 15:39
|
|
|
No ei tea.On võrrelda nii 2,3(98 kW) kui ka 2,0 (85kW) ja ei saa küll öelda et 2,0 lärmakam oleks.Selles küll õigus et 2,3 moto laseb linnas ka 5-da
käiguga totutada 2,0 sel hakkab jõudu väheks jääma kui juba alla 50 km/h kiirus.Aga 2,0 selle eest märks erksam.Ja maantesõidul pole ka 2,0 sel
vajadust möödasõiduks käiku alla vahetada vaid lihtsalt vajutus ja möödas oledki Kahjuks pole 2,0 (66kW) ehk sis monopritsungit proovida saanud ja ei tea seega sellest midagi.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 22.03.06 15:48
|
|
|
Soovitaks 2.3, kuna mootori ressurssi on rohkem, ei pea niiväga piinama ja kütuse kulu on pea sama, mis 2.0. V6 on natuke vaiksem küll aga puudub
selline mõnus rida 5-e Audi mootori lõrin-korin.
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 22.03.06 15:55
|
|
|
Olen sõitnud 2.0 (66kW), 2.0 (85kW) ja 2.3 (98kW). Kõige uimasem on neist 66kW-ine, 85kW ja 98kW polnudki minekus nagu mingit vahet, kuid ostsin
endale 85-se, sest see auto oli kõige paremas korras. Kütust võtavad nad kõik suht. ühepalju , niiet soovitaksin 2.3.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 22.03.06 16:42
|
|
|
Küsimus sellest, et foorumis kolades keegi kasutaja ütle, et ta ei saanud aru, mis jama on, et auto nii mürab ja väriseb, kui oli 2,8 roolist 2,0
rooli istunud. Ise ei taha seda eriti uskuda ja kütusekulu poolest valiks ka 2,3....pool liitrit siia-sinna.
PS. to Zaazk: Kas see tähendab seda, et hakkad autot lähiajal müüma?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 22.03.06 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Olen sõitnud 2.0 (66kW), 2.0 (85kW) ja 2.3 (98kW). Kõige uimasem on neist 66kW-ine, 85kW ja 98kW polnudki minekus nagu mingit vahet, kuid ostsin
endale 85-se, sest see auto oli kõige paremas korras. Kütust võtavad nad kõik suht. ühepalju , niiet soovitaksin 2.3. |
coupe d 66 kw minu teada küll olemas ei ole. Ja see jutt, et 2.0 ja 2.3 sama palju kütet võtavad ei sobi ka kuhugi eriti 
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 22.03.06 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Olen sõitnud 2.0 (66kW), 2.0 (85kW) ja 2.3 (98kW). Kõige uimasem on neist 66kW-ine, 85kW ja 98kW polnudki minekus nagu mingit vahet, kuid ostsin
endale 85-se, sest see auto oli kõige paremas korras. Kütust võtavad nad kõik suht. ühepalju , niiet soovitaksin 2.3. |
coupe d 66 kw minu teada küll olemas ei ole. Ja see jutt, et 2.0 ja 2.3 sama palju kütet võtavad ei sobi ka kuhugi eriti |
Tean ise ka, et ei ole olemas, tõin võrdluseks need mootorid välja. 2.0 85kW ja 2.3 98kW võtavad maanteel normaalsel sõidul vähem kütust, kui 66kW.
Linnas võtab 2.3 tõesti võibolla tibakene rohkem.
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 22.03.06 16:58
|
|
|
kahjuks pole küll coupe kogemust, kuid mootorite kohta oskan ehk tavakasutaja seisukohalt midagi kosta. Olen omanud a100 2,3 98kw ning a80 2,0 85kw
aut ja aegajalt sõidan a100 2,0 85kw. Bensu võtavad kõik ühepalju ja minekus suurt vahet pole. 2,3 on tõesti see r5 omane kõrin-lõrin taga, mis
mullegi meeldis, tekkis kerge "suure mootori" tunne . Pöörded on neil
minu teada kõigil 110km/h 2800-3000 pööret. Enda kogemustest võin öelda, et 2,3 oli suurim jama see õhulugeja siiber, mille eest lammutused suurt raha
tahavad saada ning nüüd olen kuulnud, et pidid jälle sel autol uuel omanikul need pöörded ujuma. Muidu 2,0 ABK mootoril juba nats uuem õhulugeja(mitte
siibriga, ehk elektrooniline pritse) Muidu kehva õlitusega kipuvad tõukurid tiksuma ja klapisääretihendid kõvenema nagu enamustel. Suht lihtsa
ehitusega mootorid, mida võib erineva kaliibriga autolukkseppadele remontida viia.
Siiski soovitan nii vana auto puhul osta lihtsalt paremas seisukorras mootoriga, olgu siis 2,0 või 2,3, sest poolpidusena oskavad mõlemad ülisuuri
bensukulu numbreid näidata.
statahunt
|
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 22.03.06 17:11
|
|
|
Nu raamat näitab:
85 kW manuaalile 90 km/h 6,2l ja linn 11,7
98 kW manuaalile 90 km/h 6,6 ja linn 11,8
ehk sisi pea sama ikka.Ainuke suurem vahe on miskipärast just 120 km/h kus siis 85 kW 7,7 ja 98 kW 8,6 ja quattro-l veel liiter juurde
peaaegu.Reaalses elus oleneb ilmselt ka see kui korras miski isendi mootor on.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 22.03.06 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mudjamix
Nu raamat näitab:
85 kW manuaalile 90 km/h 6,2l ja linn 11,7
98 kW manuaalile 90 km/h 6,6 ja linn 11,8
ehk sisi pea sama ikka.Ainuke suurem vahe on miskipärast just 120 km/h kus siis 85 kW 7,7 ja 98 kW 8,6 ja quattro-l veel liiter juurde
peaaegu.Reaalses elus oleneb ilmselt ka see kui korras miski isendi mootor on. |
Nojah, seda minagi, et kütusekulud on neil samad (olen sõitnud nende kõikidega), aga kasutaja Äss arvab, et see jutt ei kõlba kuhugi.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 22.03.06 17:56
|
|
|
See vana 100kw mootor on K-jetronic, ehk mehhaaniline (selle kohta on erinevaid arvamusi).
Keegi teadja võiks täpsustada, et kas 98kw on siis KE-jetronic ja mis pritse on 2,0 motol on? Digifant? Kas peaks üht teisele eelistama?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 22.03.06 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jolller
See vana 100kw mootor on K-jetronic, ehk mehhaaniline (selle kohta on erinevaid arvamusi).
Keegi teadja võiks täpsustada, et kas 98kw on siis KE-jetronic ja mis pritse on 2,0 motol on? Digifant? Kas peaks üht teisele eelistama?
|
2.3 98kW on mehaaniline pritse, 2.0 85kW on digitaalne pritse.
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 22.03.06 18:18
|
|
|
Coupe puhul:
2,0 83kw 3A KE Motronic
2,0 85kw AAD KE Motronic
2,0 85kw ABK Bosch Digifant
2,0 101kw 16V 6A KE Motronic
2,0 103kw 16V ACE KE Motronic
2,3 98kw NG Bosch KE III Jetronic
2,3 20V 125kw 7A Hitachi
statahunt
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 22.03.06 21:21
|
|
|
Jutt läheb teemast mööda, aga kisub huvitavaks.
Mida selle mehhaanilise all õieti mõistetakse? Klapiga õhulugejat? 98 kw motol on igatahes ju pihustid el.avatavad.
Mõni tark klubiline võiks üldharival eesmärgil üles lugeda jetronicu, motronicu ja digifant pritse erinevused ja milline neist nö. "parem" on? Ma
ise oma peaga vist arvan, et see klapp-õhulugeja on suht vananenud tehnika juba võimis?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 23.03.06 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jolller
Jutt läheb teemast mööda, aga kisub huvitavaks.
Mida selle mehhaanilise all õieti mõistetakse? Klapiga õhulugejat? 98 kw motol on igatahes ju pihustid el.avatavad.
Mõni tark klubiline võiks üldharival eesmärgil üles lugeda jetronicu, motronicu ja digifant pritse erinevused ja milline neist nö. "parem" on? Ma
ise oma peaga vist arvan, et see klapp-õhulugeja on suht vananenud tehnika juba võimis? |
98kw 2.3 mootor ei ole el. pihustitega.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
axm
huviline
Registreerunud 06.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, A6
|
postitati 23.03.06 19:02
|
|
|
oman 2.3 couped ei ole väiksematega saanud sõita, midagi otseselt halba ma küll välja ei oska tuua, mootor on vaikne kui ei ole pütte tühjaks kisutud
jne. vibratsiooni kohta ei kurda ka midagi.
mootor on väheke mõtlik küll, päris kohe ta gaasile ei reageeri, aga see ei ole igapäevaseks sõitmiseks eriline probleem, õkonoomsusega olen küll
rahul, jõudu on ka kiireteks möödasõitudeks (ja ka kiiresti sõitmiseks )
mootorimudel muidugi on nüüd juba nii vana, et valimisel peab asja ikka vaatama, see süsteem on küll korralikult sõites küllaltki kindel, ja peab
vastu, kuid kõigel on oma aeg . nii et ostes käi diagnostis ja sealt saad
nimekirja mis vahetada vaja, näiteks mõnelgi tean on nüüd pihustid jõudnud oma tee lõppu, uued maksavad midagi 800 kr tükk
|
|
|
Maitz
huviline
Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.06 19:13
|
|
|
olen omanud2,0 motot ja olin sellega rahul,tegu oli siis 83kW isendiga,keskmiseks kütusekuluks tuli parematel päevadel 7,mis mindki üllatas,aga jah
siis kiirus ertiti üle 100 ei läinud .
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 13.04.06 20:00
|
|
|
Aga kumba siis eelistada, kas KE3 jetronicut või 2.0 motronicu õhulugejaga mootorit? Motronic pidi vist ka suht primitiivne süsteem olema ja kõigil
tühikäigud hüppavad jne. Jetronicul vahetad pritsepea ja pihustid ära ja sõidad jälle põhimõtteliselt 20aastat?
PS: omal oli golf gti k-jetronicuga, mis oli mõnus lihtne ja arusaadav. Mis KE-jetronicul siis elektriliselt juhitav on ja kas tal lambda ja kat ka
on?
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.06 20:22
|
|
|
Endal on kogemus nii 66kw, 85kW, 100kW, 103kW, 110kW jne mootoritega.
Sõidukogemustest eelistaks tõesti V6 mootorit, sest nendega lihtsalt mugavam sõita. Samas finantsiliselt tuleb soodam võita R4 motoga(mitte ainult
kütusekulu), aga mitte 66kW. Mineku kohta võib öelda, et 85 ja 98/100kW on suhteliselt sarnased, siis tegelikkuses on R5 ikka mugavam sõita(parem
dünaamika - ühtlasem minek jne).
Pritsete vahel erilist vahet ei tohiks olla, aga peaasi, et toimib ilusti ja korras on. Suurt pappi võid mõlemasse alla toppida(kuigi oleneb millega
võrrelda jällegi). Kui salong liiga lärmakas on, siis võib ka pigimatte toppida jne.
Säästlikkuse mõttes oleks kõige parem variant ikkagi 85kW
|
|
|
|
|