Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: B4 coupe 2,0 vs 2,3 (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2521)
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 22.03.06 12:03 Tsiteeri
K: B4 coupe 2,0 vs 2,3



Plaanis osta coupe. Mootor võiks olla 2.0 või 2.3 aga ei oska valida. V6-ed pidid seest kõvasti vaiksmad olema, kui R. Kas R5 on ka miskitmoodi vaiksem ja parema käiguga, kui 2.0 R4?
Maanteesõidul peaks küll mootoripöretes vahe olema 2.3 kasuks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
zaazk
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn-Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI 132kw Quattro 2004

postitati 22.03.06 15:00 Tsiteeri


hmm.. ma ei tea öelda kui vaikne see V6 seest on, aga minu R5 on küll väga vaikne, selle üle küll eriti kurta ei saaks.
2.3-ega väga mugav 5-enda käiguga linnas sõita, toimib normaalselt ja maanteel 100km/h pöörded kuskil 2700rpm ja möödasõitu väga hea teha, lihtsalt gaas põhja ja masin läheb, ei mingit käigu vahetust. Minek ikka veits teine kui 2.0 ja kütusekulu vahe vb tuleb mingi liiter, minul ntx on ühtlase tempoga maanteel kuskil 8,5, linnas u 11 ja keskmise arvestan tavaliselt 10L/100km. Ma võtaks ikka vähemalt 2.3 natuke võimsama mootoriga ikka parem liigelda. Praegu on mulle isegi see 2,3 liiga lahja..:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 22.03.06 15:39 Tsiteeri


No ei tea.On võrrelda nii 2,3(98 kW) kui ka 2,0 (85kW) ja ei saa küll öelda et 2,0 lärmakam oleks.Selles küll õigus et 2,3 moto laseb linnas ka 5-da käiguga totutada 2,0 sel hakkab jõudu väheks jääma kui juba alla 50 km/h kiirus.Aga 2,0 selle eest märks erksam.Ja maantesõidul pole ka 2,0 sel vajadust möödasõiduks käiku alla vahetada vaid lihtsalt vajutus ja möödas oledki :) Kahjuks pole 2,0 (66kW) ehk sis monopritsungit proovida saanud ja ei tea seega sellest midagi.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Burn
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q & E39

postitati 22.03.06 15:48 Tsiteeri


Soovitaks 2.3, kuna mootori ressurssi on rohkem, ei pea niiväga piinama ja kütuse kulu on pea sama, mis 2.0. V6 on natuke vaiksem küll aga puudub selline mõnus rida 5-e Audi mootori lõrin-korin.


Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.03.06 15:55 Tsiteeri


Olen sõitnud 2.0 (66kW), 2.0 (85kW) ja 2.3 (98kW). Kõige uimasem on neist 66kW-ine, 85kW ja 98kW polnudki minekus nagu mingit vahet, kuid ostsin endale 85-se, sest see auto oli kõige paremas korras. Kütust võtavad nad kõik suht. ühepalju , niiet soovitaksin 2.3.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 22.03.06 16:42 Tsiteeri


Küsimus sellest, et foorumis kolades keegi kasutaja ütle, et ta ei saanud aru, mis jama on, et auto nii mürab ja väriseb, kui oli 2,8 roolist 2,0 rooli istunud. Ise ei taha seda eriti uskuda ja kütusekulu poolest valiks ka 2,3....pool liitrit siia-sinna.

PS. to Zaazk: Kas see tähendab seda, et hakkad autot lähiajal müüma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 22.03.06 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Olen sõitnud 2.0 (66kW), 2.0 (85kW) ja 2.3 (98kW). Kõige uimasem on neist 66kW-ine, 85kW ja 98kW polnudki minekus nagu mingit vahet, kuid ostsin endale 85-se, sest see auto oli kõige paremas korras. Kütust võtavad nad kõik suht. ühepalju , niiet soovitaksin 2.3.



coupe d 66 kw minu teada küll olemas ei ole. Ja see jutt, et 2.0 ja 2.3 sama palju kütet võtavad ei sobi ka kuhugi eriti :D


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.03.06 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Olen sõitnud 2.0 (66kW), 2.0 (85kW) ja 2.3 (98kW). Kõige uimasem on neist 66kW-ine, 85kW ja 98kW polnudki minekus nagu mingit vahet, kuid ostsin endale 85-se, sest see auto oli kõige paremas korras. Kütust võtavad nad kõik suht. ühepalju , niiet soovitaksin 2.3.



coupe d 66 kw minu teada küll olemas ei ole. Ja see jutt, et 2.0 ja 2.3 sama palju kütet võtavad ei sobi ka kuhugi eriti :D



Tean ise ka, et ei ole olemas, tõin võrdluseks need mootorid välja. 2.0 85kW ja 2.3 98kW võtavad maanteel normaalsel sõidul vähem kütust, kui 66kW. Linnas võtab 2.3 tõesti võibolla tibakene rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tafkinmeez
huviline



Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39

postitati 22.03.06 16:58 Tsiteeri


kahjuks pole küll coupe kogemust, kuid mootorite kohta oskan ehk tavakasutaja seisukohalt midagi kosta. Olen omanud a100 2,3 98kw ning a80 2,0 85kw aut ja aegajalt sõidan a100 2,0 85kw. Bensu võtavad kõik ühepalju ja minekus suurt vahet pole. 2,3 on tõesti see r5 omane kõrin-lõrin taga, mis mullegi meeldis, tekkis kerge "suure mootori" tunne:). Pöörded on neil minu teada kõigil 110km/h 2800-3000 pööret. Enda kogemustest võin öelda, et 2,3 oli suurim jama see õhulugeja siiber, mille eest lammutused suurt raha tahavad saada ning nüüd olen kuulnud, et pidid jälle sel autol uuel omanikul need pöörded ujuma. Muidu 2,0 ABK mootoril juba nats uuem õhulugeja(mitte siibriga, ehk elektrooniline pritse) Muidu kehva õlitusega kipuvad tõukurid tiksuma ja klapisääretihendid kõvenema nagu enamustel. Suht lihtsa ehitusega mootorid, mida võib erineva kaliibriga autolukkseppadele remontida viia.
Siiski soovitan nii vana auto puhul osta lihtsalt paremas seisukorras mootoriga, olgu siis 2,0 või 2,3, sest poolpidusena oskavad mõlemad ülisuuri bensukulu numbreid näidata.


statahunt
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 22.03.06 17:11 Tsiteeri


Nu raamat näitab:
85 kW manuaalile 90 km/h 6,2l ja linn 11,7
98 kW manuaalile 90 km/h 6,6 ja linn 11,8
ehk sisi pea sama ikka.Ainuke suurem vahe on miskipärast just 120 km/h kus siis 85 kW 7,7 ja 98 kW 8,6 ja quattro-l veel liiter juurde peaaegu.Reaalses elus oleneb ilmselt ka see kui korras miski isendi mootor on.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.03.06 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Nu raamat näitab:
85 kW manuaalile 90 km/h 6,2l ja linn 11,7
98 kW manuaalile 90 km/h 6,6 ja linn 11,8
ehk sisi pea sama ikka.Ainuke suurem vahe on miskipärast just 120 km/h kus siis 85 kW 7,7 ja 98 kW 8,6 ja quattro-l veel liiter juurde peaaegu.Reaalses elus oleneb ilmselt ka see kui korras miski isendi mootor on.



Nojah, seda minagi, et kütusekulud on neil samad (olen sõitnud nende kõikidega), aga kasutaja Äss arvab, et see jutt ei kõlba kuhugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 22.03.06 17:56 Tsiteeri


See vana 100kw mootor on K-jetronic, ehk mehhaaniline (selle kohta on erinevaid arvamusi).
Keegi teadja võiks täpsustada, et kas 98kw on siis KE-jetronic ja mis pritse on 2,0 motol on? Digifant? Kas peaks üht teisele eelistama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.03.06 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jolller
See vana 100kw mootor on K-jetronic, ehk mehhaaniline (selle kohta on erinevaid arvamusi).
Keegi teadja võiks täpsustada, et kas 98kw on siis KE-jetronic ja mis pritse on 2,0 motol on? Digifant? Kas peaks üht teisele eelistama?



2.3 98kW on mehaaniline pritse, 2.0 85kW on digitaalne pritse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tafkinmeez
huviline



Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39

postitati 22.03.06 18:18 Tsiteeri


Coupe puhul:
2,0 83kw 3A KE Motronic
2,0 85kw AAD KE Motronic
2,0 85kw ABK Bosch Digifant
2,0 101kw 16V 6A KE Motronic
2,0 103kw 16V ACE KE Motronic
2,3 98kw NG Bosch KE III Jetronic
2,3 20V 125kw 7A Hitachi


statahunt
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 22.03.06 21:21 Tsiteeri


Jutt läheb teemast mööda, aga kisub huvitavaks.

Mida selle mehhaanilise all õieti mõistetakse? Klapiga õhulugejat? 98 kw motol on igatahes ju pihustid el.avatavad.
Mõni tark klubiline võiks üldharival eesmärgil üles lugeda jetronicu, motronicu ja digifant pritse erinevused ja milline neist nö. "parem" on? Ma ise oma peaga vist arvan, et see klapp-õhulugeja on suht vananenud tehnika juba võimis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 23.03.06 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jolller
Jutt läheb teemast mööda, aga kisub huvitavaks.

Mida selle mehhaanilise all õieti mõistetakse? Klapiga õhulugejat? 98 kw motol on igatahes ju pihustid el.avatavad.
Mõni tark klubiline võiks üldharival eesmärgil üles lugeda jetronicu, motronicu ja digifant pritse erinevused ja milline neist nö. "parem" on? Ma ise oma peaga vist arvan, et see klapp-õhulugeja on suht vananenud tehnika juba võimis?


98kw 2.3 mootor ei ole el. pihustitega.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.03.06 18:25 Tsiteeri


Mida rohkem silindreid seda ühtlasemalt asi üldjuhul käib. Endal kogemus b4 coupe v6 vs b4 r4 avant kõrvuti. R4 masinasse istudes v6'st oli küll selline tunne, et midagi on ikka kole mäda, mürin ja raputamine oli ikka oluliselt suurem kuigi mõlemad isendid olid korras ja mingeid probleeme polnud. Kuigi ise eelistan üldse V6't soovitan nii r4 kui r5't lihtsalt proovida ja pole paha kui ka V6 ära proovid, siis juba ise otsusta, mis südamelähedasem. See 5 käiguga 50kmh linnas kulgemine on BS, mille järgi küll otsustada pole mõtet :P Üks soovitus - mõtle, palju sa autoga kuus liikled, kui vähe siis pole küll mõtet pisikest mootorit osta, mingit olulist summat ju ökotamisega kokku ei hoia :)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
axm
huviline



Registreerunud 06.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, A6

postitati 23.03.06 19:02 Tsiteeri


oman 2.3 couped ei ole väiksematega saanud sõita, midagi otseselt halba ma küll välja ei oska tuua, mootor on vaikne kui ei ole pütte tühjaks kisutud jne. vibratsiooni kohta ei kurda ka midagi.
mootor on väheke mõtlik küll, päris kohe ta gaasile ei reageeri, aga see ei ole igapäevaseks sõitmiseks eriline probleem, õkonoomsusega olen küll rahul, jõudu on ka kiireteks möödasõitudeks (ja ka kiiresti sõitmiseks ;) )
mootorimudel muidugi on nüüd juba nii vana, et valimisel peab asja ikka vaatama, see süsteem on küll korralikult sõites küllaltki kindel, ja peab vastu, kuid kõigel on oma aeg:). nii et ostes käi diagnostis ja sealt saad nimekirja mis vahetada vaja, näiteks mõnelgi tean on nüüd pihustid jõudnud oma tee lõppu, uued maksavad midagi 800 kr tükk:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.06 19:13 Tsiteeri


olen omanud2,0 motot ja olin sellega rahul,tegu oli siis 83kW isendiga,keskmiseks kütusekuluks tuli parematel päevadel 7,mis mindki üllatas,aga jah siis kiirus ertiti üle 100 ei läinud:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 13.04.06 20:00 Tsiteeri


Aga kumba siis eelistada, kas KE3 jetronicut või 2.0 motronicu õhulugejaga mootorit? Motronic pidi vist ka suht primitiivne süsteem olema ja kõigil tühikäigud hüppavad jne. Jetronicul vahetad pritsepea ja pihustid ära ja sõidad jälle põhimõtteliselt 20aastat?

PS: omal oli golf gti k-jetronicuga, mis oli mõnus lihtne ja arusaadav. Mis KE-jetronicul siis elektriliselt juhitav on ja kas tal lambda ja kat ka on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.06 20:22 Tsiteeri


Endal on kogemus nii 66kw, 85kW, 100kW, 103kW, 110kW jne mootoritega.
Sõidukogemustest eelistaks tõesti V6 mootorit, sest nendega lihtsalt mugavam sõita. Samas finantsiliselt tuleb soodam võita R4 motoga(mitte ainult kütusekulu), aga mitte 66kW. Mineku kohta võib öelda, et 85 ja 98/100kW on suhteliselt sarnased, siis tegelikkuses on R5 ikka mugavam sõita(parem dünaamika - ühtlasem minek jne).
Pritsete vahel erilist vahet ei tohiks olla, aga peaasi, et toimib ilusti ja korras on. Suurt pappi võid mõlemasse alla toppida(kuigi oleneb millega võrrelda jällegi). Kui salong liiga lärmakas on, siis võib ka pigimatte toppida jne.
Säästlikkuse mõttes oleks kõige parem variant ikkagi 85kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]