teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 30.08.03 13:04
|
|
|
2,6 v6i 2,3
Tere!
Plaanis endale siis uus liikur soetada. Ei suuda otsustada kas 2,3 v6i 2,6. Kysimus selline: kas 2,6 ekspluatatsioonikulud on m2rgatavalt suuremad kui
2,3? Kytusekulu poolest nad vist v2ga palju ei erine. Ootan arvamusi
Ette t2nades
|
|
|
Raidz
huviline
Registreerunud 01.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 31.08.03 15:43
|
|
|
Vuran siin aeg-ajalt 2.6 V6-ga ringi, ja ise olen kyll rahul. Nurrub mõnusalt ja kyttekulu annab ka normis hoida kui jalg raske muidugi pole. Nii et
mina soovitan 2.6
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 31.08.03 16:56
|
|
|
Olen ise 2,6 omanik ja soovitan ka seda. Mootori osas poole aasta jooksul midagi vahetada tulnud, nii et selles osas ekspluatatsioonikulud ei tohiks
erineda.
Tegin hiljuti ühe avastuse. Olen aasta otsa sõitnud 95-ga, kuid proovisin 98-t. Kütusekulu langes 10%, kiirendus paranes. Hinnaerinevus on ka umbes
10%, nii et kokkuvõttes peaks sama välja tegema. Lihtsalt harvem vaja bensukas käia ning kiirendab paremini ja kindlasti ka mootorile parem.
Kas keegi on sama täheldanud?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 31.08.03 17:01
|
|
|
Üldiselt on reegel,et kui mootori töömaht ületab 2liitri piirimaad,siis kasutataksegi 98 bensiini.
Ja meie 98 ei anna nigunii isegi mujal maailmas toodetava 95 nõudeid välja nii et minu jaoks on 95 viimane asi mille ma paaki panen omale
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 01.09.03 08:58
|
|
|
Ma alguses kartsin V 6-e, et joodik äketsi, aga ei ole ühti. Mõnus sõita küll, ise 2,3 enam ei tahaks. Kuid rihmade vahetus on V6-l kallis ja paras
porno.
Proovisin ka 98-ga, kiirendus sutake parem, kuid kulu erinevust kahjuks esialgu ei suutnud täheldada. Kuid see vajaks veel pisut ekperimenteerimist,
kuna tegu enamalt jaolt maanteesõiduga oli, ehk linnasõidul annaks rohkem effekti. who knows.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 01.09.03 09:04
|
|
|
kindlatsi V6 sest näiteks maanteel hoopis mugavam(loe sujuvakäigulisem) sõita, ning kui quattro ei ole siis ka suht öko.
|
|
|
päka
huviline
Registreerunud 17.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B8,5 A4 2,0TDI Q Avant & Q5 2,0 TFSI
|
postitati 01.09.03 09:09
|
|
|
Osta ikka juba V6, sõidumõnu on küllaga ja sa ei kahetse( seeda rihmavärki kompenseerib V6 sõidu rõõm)
Tasa sõuad kaugele jõuad
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.03 11:08
|
|
|
V6-ga peaks ka auto käitumine järskudel manöövritel / pööretel parem olema, kuna see mootor ei ripu nii pikalt nina suunas üle esisilla.
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 01.09.03 14:16
|
|
|
Ok, a palju see rihmade vahetus siis maksab?
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 01.09.03 17:45
|
|
|
h,,,. hammakas oli hästi lambist võttes miski 5-600, rullikud 500+ ja parasiit miski no äkki 300. geneka oma oli 200++ ja selle pinguti kah miski
suurusjärk 500++. ja kui tööd ise ei tee siis sinna arvesta ka ebameeldiv hulk raha. 1,8-sel saab ettevõtmise kordades odavamalt ühele poole.
Vbl eksin ka kuhugi suunda mingil määral kuid järk võiks vist siukene olla, eks targemad võivad sisukamad olla. Püsikuluna siiski arvestatav suurus
br,
Krahv
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 01.09.03 18:40
|
|
|
ma ei viitsi praegu arveid lahku lööma hakata, kuid rihmade vahetus + termostaaat + tagumised kettad & klotsid + õli + jahutusvedelik jäi tibake
alla 10k. Revalis siis.
Üldiselt selle mootori juures tööd on IMHO siiski kallimad, kui väiksemate isendite puhul.
Kas sõidurõõm aga seda hinnavahet väärt on, see igayhe enda otsustada
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 02.09.03 08:55
|
|
|
Sõber just vahetas kõik rihmad-rullid-veepumba-pingutid, ühesõnaga kogu komplekt ning läks 5k. Isendiks on tal 2.8 ja kõik tööd tegi ise.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 02.09.03 09:58
|
|
|
Esinduses tegemine ehk siis 120 000 km välp on jah, nii 10k ja 13k vahel.
|
|
|