Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,6 v6i 2,3 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2282)
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 30.08.03 13:04 Tsiteeri
2,6 v6i 2,3



Tere!

Plaanis endale siis uus liikur soetada. Ei suuda otsustada kas 2,3 v6i 2,6. Kysimus selline: kas 2,6 ekspluatatsioonikulud on m2rgatavalt suuremad kui 2,3? Kytusekulu poolest nad vist v2ga palju ei erine. Ootan arvamusi

Ette t2nades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raidz
huviline



Registreerunud 01.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 31.08.03 15:43 Tsiteeri


Vuran siin aeg-ajalt 2.6 V6-ga ringi, ja ise olen kyll rahul. Nurrub mõnusalt ja kyttekulu annab ka normis hoida kui jalg raske muidugi pole. Nii et mina soovitan 2.6 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 31.08.03 16:56 Tsiteeri


Olen ise 2,6 omanik ja soovitan ka seda. Mootori osas poole aasta jooksul midagi vahetada tulnud, nii et selles osas ekspluatatsioonikulud ei tohiks erineda.

Tegin hiljuti ühe avastuse. Olen aasta otsa sõitnud 95-ga, kuid proovisin 98-t. Kütusekulu langes 10%, kiirendus paranes. Hinnaerinevus on ka umbes 10%, nii et kokkuvõttes peaks sama välja tegema. Lihtsalt harvem vaja bensukas käia ning kiirendab paremini ja kindlasti ka mootorile parem.

Kas keegi on sama täheldanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.08.03 17:01 Tsiteeri


Üldiselt on reegel,et kui mootori töömaht ületab 2liitri piirimaad,siis kasutataksegi 98 bensiini.
Ja meie 98 ei anna nigunii isegi mujal maailmas toodetava 95 nõudeid välja nii et minu jaoks on 95 viimane asi mille ma paaki panen omale:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.03 07:17 Tsiteeri


Omal jällegi suht teine asi... sõitsin varem 95ga (ainult nestest tangin) nüüd sai hakatud paaki panema 98 et nagu peaks parem olema ja see hinnavahe ka nagu suur ju tegelt ei ole. Kuid tuntav vahe, mis tegelt teise autoga mul oli... seda ei ole :( kiirendus tundub suht sama olema ja kütusekulu ka :(
Isiklikult meeldib 2,3 rohkem... kui juba V6 siis otsiks 2,8.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 01.09.03 08:58 Tsiteeri


Ma alguses kartsin V 6-e, et joodik äketsi, aga ei ole ühti. Mõnus sõita küll, ise 2,3 enam ei tahaks. Kuid rihmade vahetus on V6-l kallis ja paras porno.

Proovisin ka 98-ga, kiirendus sutake parem, kuid kulu erinevust kahjuks esialgu ei suutnud täheldada. Kuid see vajaks veel pisut ekperimenteerimist, kuna tegu enamalt jaolt maanteesõiduga oli, ehk linnasõidul annaks rohkem effekti. who knows. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 01.09.03 09:04 Tsiteeri


kindlatsi V6 sest näiteks maanteel hoopis mugavam(loe sujuvakäigulisem) sõita, ning kui quattro ei ole siis ka suht öko.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päka
huviline



Registreerunud 17.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8,5 A4 2,0TDI Q Avant & Q5 2,0 TFSI

postitati 01.09.03 09:09 Tsiteeri


Osta ikka juba V6, sõidumõnu on küllaga ja sa ei kahetse( seeda rihmavärki kompenseerib V6 sõidu rõõm):D


Tasa sõuad kaugele jõuad
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.03 11:08 Tsiteeri


V6-ga peaks ka auto käitumine järskudel manöövritel / pööretel parem olema, kuna see mootor ei ripu nii pikalt nina suunas üle esisilla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 01.09.03 14:16 Tsiteeri


Ok, a palju see rihmade vahetus siis maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 01.09.03 17:45 Tsiteeri


h,,,. hammakas oli hästi lambist võttes miski 5-600, rullikud 500+ ja parasiit miski no äkki 300. geneka oma oli 200++ ja selle pinguti kah miski suurusjärk 500++. ja kui tööd ise ei tee siis sinna arvesta ka ebameeldiv hulk raha. 1,8-sel saab ettevõtmise kordades odavamalt ühele poole.

Vbl eksin ka kuhugi suunda mingil määral kuid järk võiks vist siukene olla, eks targemad võivad sisukamad olla. Püsikuluna siiski arvestatav suurus

br,
Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 01.09.03 18:40 Tsiteeri


ma ei viitsi praegu arveid lahku lööma hakata, kuid rihmade vahetus + termostaaat + tagumised kettad & klotsid + õli + jahutusvedelik jäi tibake alla 10k. Revalis siis.

Üldiselt selle mootori juures tööd on IMHO siiski kallimad, kui väiksemate isendite puhul.
Kas sõidurõõm aga seda hinnavahet väärt on, see igayhe enda otsustada :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 02.09.03 08:55 Tsiteeri


Sõber just vahetas kõik rihmad-rullid-veepumba-pingutid, ühesõnaga kogu komplekt ning läks 5k. Isendiks on tal 2.8 ja kõik tööd tegi ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 02.09.03 09:58 Tsiteeri


Esinduses tegemine ehk siis 120 000 km välp on jah, nii 10k ja 13k vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]