suspert
huviline
Registreerunud 15.05.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 2,5 tdi quattro 96
|
postitati 28.08.03 14:35
|
|
|
Koonusfilter diislile?
küsimus selles, et kas keegi on proovinud peale aretada?
oli k&n filter aga sellest suurt kasu küll ei olnud.
küsimus selles, et kuda see õhulugeja sellel juhu toimima panna? seal see andur ju peal, mis originaalis on õhufiltri kopsikule peale pandud!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.08.03 16:44
|
|
|
Oma masinal (küll mitte audil) on KN paneelfilter orig. kastis. Koonuse panekul erilist mõtet ei näe, kuna hingamine on niigi juba suht vaba.
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 28.08.03 17:04
|
|
|
nii palju kui ise olen aru saanud siis turbomootorile on koonus kaval investreering + kindlasti chip
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 29.08.03 08:48
|
|
|
Arvan sama et mõtekam on panna paneelfilter.
Endal plaanis ka selline asi soetada.
Koonusfiltri paigaldamiseks tuleb seal ikka vaeva nats näha.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 08.09.03 11:37
|
|
|
Juhul, kui tahetakse pappfiltri vahetamisega vabalthingavama vastu saavutada mingigi võimsuse juurdekasv, siis tuleb modida fitrikarpi v panna koonus.
Kui paned tehase karpi vabalthingavama paneelfiltri, siis testid näitavad võimsuse muutmiseks +-1%. Seega võid isegi võimsust kaotada.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 08.09.03 13:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja kYbb
Juhul, kui tahetakse pappfiltri vahetamisega vabalthingavama vastu saavutada mingigi võimsuse juurdekasv, siis tuleb modida fitrikarpi v panna koonus.
Kui paned tehase karpi vabalthingavama paneelfiltri, siis testid näitavad võimsuse muutmiseks +-1%. Seega võid isegi võimsust kaotada.
|
Kui sul sõjaväes gaasimaskiga joostes õnnestub filtriosa tühjaks teha, siis näed, et jõuad joosta mitu ringi rohkem kui läbi söehunniku hingates.
Võimsuse kasv on märgatav, ilma et peaksid torbiku korpust modima või sinna koonilist otsa aretama 
Seega tasub uskuda füüsikaseadusi, mitte koonusetootjate poolt kinni makstud teste |
miks nii üldistavalt kohe sellest testide kahtlevast väärtusest rääkida....ehk olen liiga naiivne kuid juhtivate ajakirjade teste siiski usun...
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 09.09.03 07:35
|
|
|
Tsitaat: |
Kui sul sõjaväes gaasimaskiga joostes õnnestub filtriosa tühjaks teha, siis näed, et jõuad joosta mitu ringi rohkem kui läbi söehunniku hingates.
Võimsuse kasv on märgatav, ilma et peaksid torbiku korpust modima või sinna koonilist otsa aretama 
Seega tasub uskuda füüsikaseadusi, mitte koonusetootjate poolt kinni makstud teste |
Lp Füüsik Minu füüsika on 0, aga kui õhulugeja auk on suurem, kui
filtrikarbi õhuvõtuauk (st sinu suumulk on võimeline kopsude jaoks rohkem ahmima, kui sõefiltri torbikust läbi tuleb), siis ilma
maskita/filtrikarbita joostes saad ikkagi parema tulemuse.
Eelnev näide on kirjutatud järgnevas jutus kõlava auto põhjal.
Äkki teeme ühe testi Audi 100 2,8 v6. Sellele isendile on mul kõik filtrid hetkel olemas: pappfilter, K&N paneelfilter ja JRfilers koonus. Test n
30- 150km/h = mingid sekundid. Ja kui su füüsika seadused paika ei pea, siis teed kasti õlli?
Kui sa väidad, et boxi modimine on bullshit, siis küsin: kas tead n mõnda Eestis arvestatavat rallyteami, kus sõidetakse originaal filtrikarbiga?
(kindel pole, aga rallys vist koonus keelatud).
Füüsika: mida rohkem õhku> seda rohkem saad bensiini niristada>> seda suurem on küttesegu hulk silindris>>> seda kõvem käib
pauk>>>>seda suurem on võimsus.
EDU!
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 09.09.03 07:54
|
|
|
klge, aga rääkige kohe ka lahti mootori vajadus KÜLMA õhu järgi mitte sooja
olen näinud paljudel koonus filtrit kapoti all tilpnemas (jätame intercooler autod välja) ja ahmivad kuuma õhku moto kõrvalt, komm oon, see poob
mootori kinni ja paneel mis tirib siiski mujalt kylma õhku on seega efektiivsem sel puhul. Küll aga mitte, kui eraldada koonus totaalselt mootorist
... naljakas lugeda "asjatundjate" kommentaare hetkel siin 
siin pole mõtet nyyd vaidlema hakata, rääkige kiirendajatega, kes osalevad Dragrace-del, mitte fooritagustega ... ja diislile pole seda yldse mõtet
panna ...
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 09.09.03 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Marko(CCE)
klge, aga rääkige kohe ka lahti mootori vajadus KÜLMA õhu järgi mitte sooja
olen näinud paljudel koonus filtrit kapoti all tilpnemas (jätame intercooler autod välja) ja ahmivad kuuma õhku moto kõrvalt, komm oon, see poob
mootori kinni ja paneel mis tirib siiski mujalt kylma õhku on seega efektiivsem sel puhul. Küll aga mitte, kui eraldada koonus totaalselt mootorist
... naljakas lugeda "asjatundjate" kommentaare hetkel siin 
siin pole mõtet nyyd vaidlema hakata, rääkige kiirendajatega, kes osalevad Dragrace-del, mitte fooritagustega ... ja diislile pole seda yldse mõtet
panna ... |
on sul üldse minegeid kogemusi diislile koonuse panemisel....või niisama õelutsed jällegi(ja mitte ainult selles foorumis).....
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 09.09.03 08:11
|
|
|
Tsitaat: |
... naljakas lugeda "asjatundjate" kommentaare hetkel siin 
| Mina end asjatundjaks ei pea, aga sellest külma õhu jutust läksin seepärast mööda, et pidasin seda iseenesest mõistetavaks Mul on hetkel nii:
Olen mõelnud veel ülesse kummiääred ja vaheseinale isolatsioon.
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 09.09.03 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Absolut
on sul üldse minegeid kogemusi diislile koonuse panemisel....või niisama õelutsed jällegi(ja mitte ainult selles foorumis)..... |
tee palun endale mõned elementaarsed asjad selgex koonusfiltri ja mootori juures, siis räägi õelutsemisest !
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 09.09.03 08:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Marko(CCE)
Tsitaat: | Esialgne postitaja Absolut
on sul üldse minegeid kogemusi diislile koonuse panemisel....või niisama õelutsed jällegi(ja mitte ainult selles foorumis)..... |
tee palun endale mõned elementaarsed asjad selgex koonusfiltri ja mootori juures, siis räägi õelutsemisest ! |
millest järeldad, et minu teadmised on selles teemas kehvemad kui sul, või üldse et nad kehvad on, ei uskunud et suudad nii kahtlase väärtusega
järeldusi teha...
kusjuures turbodiisliga korduvaid katsetusi teinud filtrite vahetmiasel ning vahe oli per*ga tunda seega mul ükskõik mis sina kui suur spetsialist
sellest arvad...
Ja seda kui vajalik on vahesein või kui halavasti mõjub selle puudumine mine räägi ehk sr.org foorumis mõnele noorele tehnikahuvilisele.
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 09.09.03 08:26
|
|
|
ja katseid tehti autoga mida ka 4x4 saates korduvalt näidatud Nissan Terrano2 3,0TD
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 09.09.03 08:30
|
|
|
Nyyd teeme nii... teen teema mootor ja ülekande alla ja kes vähegi mingit kohta netist teab, kus infot- teste- vabamalt hingavate filtrite kohta teab,
sinna riputab.
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 09.09.03 08:31
|
|
|
nevermind, EDU MODIMISEL
kuum õhk ei tee mootorile head, eriti kui seda suures koguses veel peale saab, sellest midagi kuulud oled absolut ?
sry kui Td mootor just seda vajab, lähtusin põhireeglitest ...
Sry weelkord, ei olnud plaanis tyli kiskuda ...
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 09.09.03 08:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Marko(CCE)
nevermind, EDU MODIMISEL
kuum õhk ei tee mootorile head, eriti kui seda suures koguses veel peale saab, sellest midagi kuulud oled absolut ?
sry kui Td mootor just seda vajab, lähtusin põhireeglitest ...
Sry weelkord, ei olnud plaanis tyli kiskuda ... |
ei ole ju rääkinud et mingi mootor vajab sooja õhku.....kust sa selle välja lugesid?.....samas kui talvel võtad vaheseina ära(siis nagu seda teravust
ju nii palju vaja ei ole) siis kütte kokkuhoid päris märgatav.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 09.09.03 09:01
|
|
|
KÜSIMU OLI NATS TEINE ÜLDSE -
Tsitaat: | Esialgne postitaja suspert
küsimus selles, et kuda see õhulugeja sellel juhu toimima panna? seal see andur ju peal, mis originaalis on õhufiltri kopsikule peale pandud!
|
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.09.03 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kYbb
Kui sa väidad, et boxi modimine on bullshit, siis küsin: kas tead n mõnda Eestis arvestatavat rallyteami, kus sõidetakse originaal filtrikarbiga?
(kindel pole, aga rallys vist koonus keelatud). |
Ega ma tegelikult mõelnudki, et koonus paneelist etem pole. Pigem käis mu märkus selle ±1% võimsuselisa kohta, mida testid näitavat. Ilmselgelt ei saa
see vabama hingamise puhul miinustesse minna.
Tsitaat: | Esialgne postitaja kYbb
Füüsika: mida rohkem õhku> seda rohkem saad bensiini niristada>> seda suurem on küttesegu hulk silindris>>> seda kõvem käib
pauk>>>>seda suurem on võimsus. |
Meil on siin diislifoorum 
Tegelikult on see õhulugeja probleem suht tähtsusetu, kuna erinevalt bensukast pole diislil õhu/kütuse suhe (liigõhutegur) oluline. Kuna õhukogust
siibriga ei piirata, siis tuleb seda peale suht konstantselt (olenevalt pööretest loomulikult). Diisli pöördeid reguleeritakse puhtalt kõrgsurvepumbal
oleva nö kütuselati liigutamise tulemusel muutuva kütuse pealeandmise kogusega.
|
|
|
|
suspert
huviline
Registreerunud 15.05.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 avant 2,5 tdi quattro 96
|
postitati 09.09.03 12:33
|
|
|
et ma see teema algataja...
nagu näha te vahepeal kõvasti sõna võtnud!!! ja päris ilus pilt kaa siia tekkinud..
asjalugu aga selline, et mul ikkagi diisel ja minu mäletamise järgi on diisli ja bensuka õhulugejad erinevad silmaga pealt (100 ja a6)vaadates. tean,
et bensukal ei paikne see kohe õhukopsiku peal aga dislal see eest on igavene monstrum sinna peale ehitatud - no vot sellega ongi probleem, et kuda
seda normaalset kuhugi muu kohapeale aretada?
vaatasin et bensukas oli päris hästi välja kukkunud... äkki annaks natuke täpsemat infi selle kohta kuda tehti või kaeks hoopis oma silmaga üle, kui
muidugi tüli ei tee...
ja selle õhulugeja töö põhimõte võib küll disla omast erineda, kuid päris ilma selleta kaa ei saa....
ja vaatasin ka praegast ise järele, et ruumi vist natuke rohkem napib, kui bensukal...
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 09.09.03 12:57
|
|
|
Tule ja vaata. 051 01968 kui väljas, siis magan muidu 24h võib proovida.
|
|
|