at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.03.06 15:45
|
|
|
Mida arvate A8 2,5tdi? ...kas kestab?
Tere,
Idee oleks osta A8 2,5tdi aga olen kuulnud, et A8 kerel 2,5td jääb lahjaks.
Vastab see tõele? Samas olen kuulnud, et 2,5 mootoril oli mingi kala sees...
Igasugune info on teretulnud.
Miinused, plussid, küttekulu jne.
Auto ise: A8 2,5tdi
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 13.03.06 16:08
|
|
|
Ma ka alles uurisin seda autot aga mu arvamus on, et sellele kerele ja mudelile on ikkagi õige moto 4.2 .
Pikk arutleu A8 kohta oli Autolehes nr 196. (22 veebruar vist).
Uuri sealt.
Kütusekulule ei tasu suurt mõelda selle auto puhul, eriti veel, kui tegemist diisliga. Kui oled fänn ja tõeliselt tahad, siis ostad selle nii ehk naa.
Kütusest kallim on siiski auto remont, nii, et kui kütust ei jaksa sisse osta, siis vali nõks odavama klassi auto
|
|
|
Antslagi
huviline
Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 1999 TDI müüdud
|
postitati 14.03.06 05:51
|
|
|
Kui kereremonti pole vaja teha, siis poole A8 pidamine sugugi kallim muudest Audi mudelitest, aga sõidu mugavus on hoopis midagi muud. Ega limusiin
polegi samal ajal ka sportauto
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 06:57
|
|
|
Hmm
Küsimuse point tegelt see, et kas see 2,5tdi lahjaks ei jää sellele kerele?
On keegi proovinud sõita sellisega?
Muljed...?
Mis on auto + ja -
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.03.06 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: at
Küsimuse point tegelt see, et kas see 2,5tdi lahjaks ei jää sellele kerele?
On keegi proovinud sõita sellisega?
Muljed...?
Mis on auto + ja - |
Miks ta peaks lahjaks jääma ja mille jaoks ning millega võrreldes lahjaks? See kere on ainult natuke (ühe keskmise inimese jagu) raskem A6 kerest.
Rohkem on probleem selle mootori vastupidavusega, millest on siin foorumis oksendamiseni juttu olnud. Rahaliselt kaotad igaljuhul võrreldes 4,2
bensukaga kui sa just diiselkütet ei varasta (väga paljud just sellepärast diiselautosid kummardavad).
|
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 07:23
|
|
|
MIS?
Rahaliselt kaotad igaljuhul võrreldes 4,2 bensukaga kui sa just diiselkütet ei varasta (väga paljud just sellepärast diiselautosid kummardavad).
Milles see välhendub, et rahaliselt kaotan???
See 2,5td peaks võtma 9l/100 keskmine.
4,2 võtab 15l/100.
Palun fakte!
|
|
|
Antslagi
huviline
Registreerunud 13.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 1999 TDI müüdud
|
postitati 14.03.06 08:58
|
|
|
Minu A8 keskmine kütusekulu (Trt-Riia-Pärnu-Trt) oli 7,4 l per 100 km, seda esiteks.
Teiseks, kui lasin autot kontrollida, oli kõrval tõstuki peal A8 4,2 l, millel samamoodi vajasid tihendid vahetamist, kuna õli tilkus.
Mulle jääb arusaamatuks, millepärast see bensiinimootor siis odavam on
Kiirenduse poolest linnas ehk on veidi uimane, aga kui kasutada manuaalset käiguvahetust, on dünaamika päris piisav. Muide, 1999 a.-st alates on
mootorite võimsus 132 kw.
Kes tahab rallitada, võiks ikka sportauto soetada, neid leidub ka Audide seas muide
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.06 09:09
|
|
|
...
Tuleb ehk veel nõuandeid?
10 punkti systeemis, mis hinde autole annate?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 17.03.06 06:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: at
Rahaliselt kaotad igaljuhul võrreldes 4,2 bensukaga kui sa just diiselkütet ei varasta (väga paljud just sellepärast diiselautosid kummardavad).
Milles see välhendub, et rahaliselt kaotan???
See 2,5td peaks võtma 9l/100 keskmine.
4,2 võtab 15l/100.
Palun fakte! |
Kui Sinu arvates on auto ainuke kulu kütusele minev raha, siis võid meilt teenindusest läbi astuda ning saad näha veel huvitavaid asju kuhu
autoomanikud palju raha kulutavad (eriti V6 2,5 tdi omanikud). PS! Mootori ressurss V6 2.5tdi-l on 200 - 250 tuh.km, aga V8 4,2 peab vastu ilma
suurema remondita vähemalt 400-500 tuh.km.
|
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.06 09:26
|
|
|
nii
Nüüd juba hakkab vajalik info tulema...
Tänud sulle selgituse eest!
Aga ehk oskad öelda, mis on pühilised asjad,
mis purunevad ja tahavad vahetust?
Ehk ka hinnad...
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.06 09:58
|
|
|
Vihjeks näiteks, et 2,5 TDI v6 240 000 Vw puhul maksab 40- 50 000 .- nukkade ja kogu ülemise osa vahetus + rihmad ja muud jutud. Kallis ja mõtetu
mootor minu arvamus kui siis 3,3 TDI
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 17.03.06 12:43
|
|
|
Vaata neid pilte lähemalt - millegi pärast on väljalaske otsad sirged, mis vihjab bensukale.
3.3 tore mootor jah, tõmme ikka ülemõistuse vägev (pole muidugist 4.2 tunda saanud). Ka nii palju, et 3.3 rihmavahetus on 16-17 tuhat. Ja peale
Revali keegi seda ette võtta ei soovi, mis teha tuleb alla neelata ja ära lasta teha.
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.06 12:47
|
|
|
Hmmm
Päris karmid hinnad...
Seega saan aru, miks öeldi ennem, et 4,2 ülevalpidamine tuleb sama kallis.
Krt aga see 4,2 tahab saada 15l/100
Siinkohal tuleb hea reklaamlause meelde:
Kui sa küsid hinda, siis pole see auto sulle!
Igatahes tänud abimeestele
|
|
|
Loaded
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV Variant '06
|
postitati 17.03.06 13:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: at
Krt aga see 4,2 tahab saada 15l/100
|
Sorry for OT, aga no kuule.. 15 l/100'le ei ole ju tegelikult mingi kulu sellise auto kohta.
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.06 13:29
|
|
|
:)
Ei väida vastu, kuid pole nii kõrge lennuga veel
Tuleb veel kõvasti tööd rabada ja autot selleks osta,
et seda orjata pole ju ka mõtet
Hetkel pilk A6 2,5tdi Quattro peal juba
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 17.03.06 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sospert
Vaata neid pilte lähemalt - millegi pärast on väljalaske otsad sirged, mis vihjab bensukale.
3.3 tore mootor jah, tõmme ikka ülemõistuse vägev (pole muidugist 4.2 tunda saanud). Ka nii palju, et 3.3 rihmavahetus on 16-17 tuhat. Ja peale
Revali keegi seda ette võtta ei soovi, mis teha tuleb alla neelata ja ära lasta teha. |
Rumal jutt! (See, et keegi peale revali seda ette võtta ei soovi). See jutt, et tõmme on ülemõistuse vägev, on sulatõsi Kui soov A8 diisel osta, siis igal juhul valiks 3.3TDI
|
|
|
|
rohtsaar
huviline
Registreerunud 03.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,8 V6 autom
|
postitati 20.03.06 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: at
Rahaliselt kaotad igaljuhul võrreldes 4,2 bensukaga kui sa just diiselkütet ei varasta (väga paljud just sellepärast diiselautosid kummardavad).
Milles see välhendub, et rahaliselt kaotan???
See 2,5td peaks võtma 9l/100 keskmine.
4,2 võtab 15l/100.
Palun fakte! |
Kui Sinu arvates on auto ainuke kulu kütusele minev raha, siis võid meilt teenindusest läbi astuda ning saad näha veel huvitavaid asju kuhu
autoomanikud palju raha kulutavad (eriti V6 2,5 tdi omanikud). PS! Mootori ressurss V6 2.5tdi-l on 200 - 250 tuh.km, aga V8 4,2 peab vastu ilma
suurema remondita vähemalt 400-500 tuh.km. |
tere küsimus veel selline et kas saab selline jutt õige olla et 2,8 ja 4.2 ei ole olulist vahet edasi mineku kohapealt ja kumb moto siis ikkagi
vastupidavam?
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 20.03.06 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rohtsaar
tere küsimus veel selline et kas saab selline jutt õige olla et 2,8 ja 4.2 ei ole olulist vahet edasi mineku kohapealt ja kumb moto siis ikkagi
vastupidavam? |
trahh!! loomulikult on minek sama! seda väitnud inimene on geenius kuubis. 4.2 eelis on ju 'ainult mõni üksik' kilovatt ja niuutonmeeter ja need ka
istuvad niisama naljapärast mootoris ja välja ei tule. Persega annavad tunda ilmselt juba ~10% suuremad võimsusnäitajad, nendel mootoritel on see vahe
umbes 50% (selle viimase numbriga võin puusse ka panna. tabel pole päris peas.)
|
|
|
at
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.06 14:13
|
|
|
Hmm...
Ka mina olen kuulnud igast jutte 2,8 ja 4,2 kohta.
Aga puht huvist tahaksin teada reaalseid kyttekulusid, kui arvestada noormaalset sõidustiili!
Mitte kellegi ülbet arvamust, et 25l/100km.
Aga reaalne, palju võtab 2,8 ja 4,2
Mis on nende suuremad miinused ja plussid?
Enne plaanisin võtta 2,5tdi aga vist kipub valik minema kas 2,8 või 4,2 peale.
Igasugused soovitused nõu teretulnud.
NB! Hmm.. muide täitsa üllatav kui normaalsed tegelased Audi foorumis on
Mul enne bwm-ga oli pistmist ja seal igas teemas vaid mõnitati ja aeti jura.
Edu Teile!
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 20.03.06 14:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri2
Tsitaat: | Algselt postitas: rohtsaar
tere küsimus veel selline et kas saab selline jutt õige olla et 2,8 ja 4.2 ei ole olulist vahet edasi mineku kohapealt ja kumb moto siis ikkagi
vastupidavam? |
trahh!! loomulikult on minek sama! seda väitnud inimene on geenius kuubis. 4.2 eelis on ju 'ainult mõni üksik' kilovatt ja niuutonmeeter ja need ka
istuvad niisama naljapärast mootoris ja välja ei tule. Persega annavad tunda ilmselt juba ~10% suuremad võimsusnäitajad, nendel mootoritel on see vahe
umbes 50% (selle viimase numbriga võin puusse ka panna. tabel pole päris peas.) |
Ma ei tea, kuivõrd on see ülekantav A8 mudelitele, kuid bensiinimootori ja diiselmootori dünaamika on niivõrd erinev siiski, et neid max kilovatte või
njuutonmeetreid pole tõesti mõtet vaadata (me ei sõida ju pidevalt pöörded piirajas). Üldiselt on nii, et jõukõvera ja momendikõvera allapoole toomine
juba natukenegi annab suurema efekti kui max kw/nm kasvatamine. Sealt ka see fenomen, miks väikeste kW-dega diislid lippavad oluliselt paremini kui
neilt oodata julgeks, kuid kiirendusvõistlusele (kus maksab mootori maksimum) nendega ikkagi asja ei ole. Heaks näiteks just aeglasel rajal aegade
võrdlemine nt enda 51kW diisel-Quattro ja 147kW iX bemari, kus bemari eelised tulevad välja nn kihutamisel, kuid linnas pole selle päris võimsa
bensukaga sugugi nii lõbus liigelda. Siin on võimsuse vahe juba pea kolmekordne, mitte ei käi jutt 10%. Selle V6 2.5TDI moment on mõnusalt madalal
(õnneks võib seda öelda ka Audi V8 kohta) ja omamata kogemusi nende mõlemaga ei soovita küll kellelgi arvamust avaldama hakata. Või mis kogemust, iga
diisli omanik on algul hädas bensukaga ja vastupidi, nii et mõlemaga tuleb liigelda ikkagi mõned päevad, enne kui tekib kogemusel põhinev oskus
kasutada ära niivõrd erineva iseloomuga mootorite dünaamikat
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 20.03.06 14:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Selle V6 2.5TDI moment on mõnusalt madalal (õnneks võib seda öelda ka Audi V8 kohta) ja omamata kogemusi nende mõlemaga ei soovita küll kellelgi
arvamust avaldama hakata. |
ma pidasin ikka silmas bensumootoreid (ma ei teand, et audi 2.8 diislit ka toodab). bensumootoritel on vahe 2.8 või 4.2 hirmushirmus just sellesama
väände pärast, mis 4.2 mootoril on juba madalatelgi pööretel suur.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 20.03.06 14:43
|
|
|
Minu viga, ma tahtsin näha vist 2.8 asemel eelpool jutuks olnud 2.5 ja rääkisin hoopis diislist...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|