Lehekülgi: 1 2 |
Silver`78
huviline
Registreerunud 16.02.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.06 12:58
|
|
|
Plaan osta b4 avant, aga mootorivalik segane
Olge head, andke nõu.Plaanis b4 avant. Enim kuulutustes silmahakanud mootorivalik on 2,0 85kw, 2,6 V6 ja 2,6 V6 Quattro.Ise olen seni sõitnud nö
tõukerattaga 66kw. Mingit rullnoklust ei harrasta, kuid maanteel tunnen vahest mööda sõites, et närvirakud hävivad.2,0tundub foorumite järgi kõige
ökom. On või? 2,6 on muidugi juba midagi muud,kuid kas esiveolisel 2,6 V6 on mõttetu-no et liiga palju jõudu ühele sillale? Talvel ei saa 66kw-ga koha
pealt minema,meie teed on nagu on.JA mis on nende isendite kütusekulud? Ahjaa, on ka veel 2,3 ne mootor, kuid ei pidavat eriti töökindel olema.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 06.03.06 20:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silver`78
Olge head, andke nõu.Plaanis b4 avant. Enim kuulutustes silmahakanud mootorivalik on 2,0 85kw, 2,6 V6 ja 2,6 V6 Quattro.Ise olen seni sõitnud nö
tõukerattaga 66kw. Mingit rullnoklust ei harrasta, kuid maanteel tunnen vahest mööda sõites, et närvirakud hävivad.2,0tundub foorumite järgi kõige
ökom. On või? 2,6 on muidugi juba midagi muud,kuid kas esiveolisel 2,6 V6 on mõttetu-no et liiga palju jõudu ühele sillale? Talvel ei saa 66kw-ga koha
pealt minema,meie teed on nagu on.JA mis on nende isendite kütusekulud? Ahjaa, on ka veel 2,3 ne mootor, kuid ei pidavat eriti töökindel olema.
|
kohe hakkad kuulma seda et 2.8 ja 2.2 jne. on ainult normaalsed mootorid
ja loomulikult peab ta quattro ka olema muidu ei ole see üldse auto 
mina sõidan ntx 1.9TDI 66kw esiveolisega ja jõudu on täiesti piisavalt ei tunne puudust ei quattrost ega ka jõhkrast minekust 
66kw monopritse jääb tõesti lahjaks aga TDI puhul on tal jõudu rohkem selle 66kw juures pole ei 5 inimesega autos ega ka haagisega sõites probleeme tekkinud et mööda ei saa 
keskmine kulu minu autol ca 6.5l/100 
võimalik et diisel sind üldse ei huvita aga tõin lihtsalt näite 
olin ka kunagi raudkindel bensuka fänn 
|
|
|
ZharpV6
huviline
Registreerunud 27.12.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 2,6
|
postitati 06.03.06 21:22
|
|
|
Endale B4 valides sai erinevaid mootoreid proovitud ...ja tõesti 66 kw on üks suur õnnetuse hunnik. Mõtlesin et ok 2,0 siis äkki ...aga peale V6 2,6
proovimist loobusin sellest mõttest.
Omaltpoolt julgen 2,6 soovitada, minek on väga korralik, kütuse kulu norm ja piisavalt pakkumisi mille vahel valida. Väga meeldib 2,6 ja 2,8 mootori
juures võimas minek ...toredat häält teevad ka. Kuna V6 mootor raskem kui
2,0 ja 2,3 siis loomulikult saab ka esisild rohkem valu.
Kütusekulust kui veel lugenud pole:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6686
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.06 07:32
|
|
|
Mul oli kasutusel vahepeal 2,3 mootor, küll C4 aiste vahel, aga mootor siiski sama. See tundus küll hea minekuga üsna mõõduka küttekuluga (keskmiseks
10l/100km või alla selle, ka madalatel pööretel oli minekut. Arvatavasti B4 vahel see mootor veel parem. Ei usu et mootor ise vähevastupidav, lihtsalt
see pritsepea vist tahab tihtipeale saba anda. Sõbral on see 2,0,millel 85K kW, kui seda piisavalt pöördesse ajada, pole ka hullu midagi. Ja
kokkuvõttes: siin jutuga sa teada ei saa, milline sinu jaoks õige, käi lihtsalt ja proovi neid erinevaid. Usun et klubikaaslastegagi võimalik
kokkuleppele jõuda ja väike proovisõit teha. 
|
|
|
Colo
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe GT '88
|
postitati 07.03.06 07:57
|
|
|
Minu arvamus on selline:
-kui otsid ökomasinat, siis sel juhul heas korras 1,9TD oleks óige valik.
-kui otsid bensiinimootoriga esiveolist, siis 2,3i oleks minu meelest kóige ratsionaalsem. Audi R5 on väga töökindel mootor, pakub rahuldavat
kiirendust, móistliku kütusekulu ja hoolduskulud on väiksemad kui V mootoritel.
-kui otsid Quattrot siis 2,8 pakub kóige paremat dünaamikat.
-kui otsid midagi enamat siis S2 Avant v RS2 
AUDI
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 07.03.06 09:23
|
|
|
Isiklik arvamus
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline
Kui raha uue jaoks kokku saan viingi oma romulasse 
Isegi vaenlasele ei soovita(tõesti vihane)
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.06 09:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline
Kui raha uue jaoks kokku saan viingi oma romulasse 
Isegi vaenlasele ei soovita(tõesti vihane) | Oled vist mingi osa tekstist välja jätnud, ei tea kas need kõik B4-jad nüüd päris nii
kehvad ja romula kandidaadid ka ikka on?
Edit: lisaksin et B4-jadel on mitu erinevat mootorivarianti, eespool tuleb see jutus välja kah
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.03.06 09:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline |
B4 kerele on päris mitmeid mootoreid paigaldatud ja enamik neist sõidab ilusti ringi.
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 07.03.06 09:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline |
Audi b4 mootorit kui sellist ei eksisteeri esiteks ja teiseks, oled sa mõelnud asja korda tegemisele ja võimalik, et ka sõiduharjumuste muutmisele(kui
see peaks vajalikuks osutuma).
Iseenesest ei lagune miski.
...
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 07.03.06 10:13
|
|
|
Minul on coupe 2.3 mootoriga ja ma ei oska küll mingit sellist viga välja tuua millepärast ta teistest kehvem oleks kui korrapäraselt hooldada või
siis ei ole need vead veel minuni jõudnud.
|
|
|
|
Silver`78
huviline
Registreerunud 16.02.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.06 12:25
|
|
|
Kindlustus
Mul neid rumalaid küsimusi veel: kuidas see kindlustus mootorimahu järgi jaotub? Kas kw-de järgi ja kui suur see erinevus siis tuleb?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 07.03.06 12:38
|
|
|
kindlustusmakse sõltub auto kw, omaniku riskikonf. ja omaniku elukohast.
Siin saad makset arvutada
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
beeneli
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Viljandi-Salo
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Audita
|
postitati 07.03.06 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline
Kui raha uue jaoks kokku saan viingi oma romulasse 
Isegi vaenlasele ei soovita(tõesti vihane) |
Kui sulle on sattunud natuke s.tt eksemplar ,pole kohe kõik audi B4 kehvad ning pahad.Nii võib juhtuda iga margiga
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 07.03.06 13:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline
Kui raha uue jaoks kokku saan viingi oma romulasse 
Isegi vaenlasele ei soovita(tõesti vihane) |
Sorry, aga ühe peetis isendi pärast mida Sul vist on au omada, ei maksa teemaalgatajat veel segadusse ajada. See, et siin foorumis on erinevatest
probleemidest juttu ongi normaalne, sest keegi ei tee teemat a´la vaata kui hästi mul mootor töötab. Eksju!
|
|
|
ZharpV6
huviline
Registreerunud 27.12.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 2,6
|
postitati 07.03.06 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 8413
Audi b4 jäta valikust välja!!
Otsi ja loe mis hädad selle mootoriga on alati
Küll puterdab ja jonksab ja muu selline
Kui raha uue jaoks kokku saan viingi oma romulasse 
Isegi vaenlasele ei soovita(tõesti vihane) |
Kui midagi sellist juba ütled siis ka põhjenda oma arvamust. Vastasel juhul puhas lahmimine.
|
|
|
kaimagk
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 1,4 tsi vag
|
postitati 07.03.06 21:23
|
|
|
Eks see ole jah nii , kuda sõidad , kus sõidad ja kuda hooldad,mõni laguneb kiiremini jne.
Ise olen rahul oma avandiB4tüdrukuga , mootor siis 2,6.Kas ka köige parem moto on , vot ei tea , kui korralikult hoolitsed asjade eest, siis ehk ei
ole ka niipalju probleeme ka .
Seda ka veel , kui hommikul V6 tiksuma panna siis on raske aru saada kas mootor ikka käib , kuna" diiiislimehed soojendavad ka ju autosi ".
See viimane pole solvang!
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 07.03.06 21:25
|
|
|
omalt poolt julgen soovitada küll b4-ja ja mootoriks 1.9 TDi. vaadates õe pea poolekallimat 325 tds-i siis mul on vapsee probleemi vaba auto (eiti
mootori poolest).
kuid omaltpoolt ütlen, et seda esisilda ma pole kolinavabaks saanud. ranz siin mainis, et kuluvad osad sillas tuleks osta revalist siis ei pidavat
põhjust nurisemiseks olema. endal on auto olnud 1.7 aastat ja esisillas olen kolm korda pukse konte jne. osi vahetanud kolm korda ja vaikseks pole
saanud. muidugi lasen päevas paar korda lasen männiku teed ka aga ikkagi peale vahetamist peaks ju ikka vaikus majas olema, kuid sellist vaikust
esisillas mis mulle meeldiks pole mina saavutanud.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
ancool
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b4 cabrio
|
postitati 08.03.06 09:27
|
|
|
oman 2,3b4 ja suht rahul.elektriga oli mingi jama,aga revalis sai asi korda tehtud ja vaadati ka muu üle ning muid jamasid ei leitud.öeldi ,et suht
hää mootor.mida väga kiideti oli 2,8 aga vajutades kütusekulu muidugi suur.endal võtab u.9-10 linnas.
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 08.03.06 10:53
|
|
|
Peres üks 2,3 aut. isend ja otseselt midagi halba öelda pole. Tundub,et sigari 2,2 (samuti aut.) oli erksam ja äkilisem.
|
|
|
stylewarz
huviline
Registreerunud 10.10.04
Asukoht: tallinn/järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Q 16V
|
|
Silver`78
huviline
Registreerunud 16.02.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.06 13:28
|
|
|
Tänud vastajatele...
...mõtlemist on. Võib teema lukku panna.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.06 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CarlosSQ
omalt poolt julgen soovitada küll b4-ja ja mootoriks 1.9 TDi. vaadates õe pea poolekallimat 325 tds-i siis mul on vapsee probleemi vaba auto (eiti
mootori poolest).
kuid omaltpoolt ütlen, et seda esisilda ma pole kolinavabaks saanud. ranz siin mainis, et kuluvad osad sillas tuleks osta revalist siis ei pidavat
põhjust nurisemiseks olema. endal on auto olnud 1.7 aastat ja esisillas olen kolm korda pukse konte jne. osi vahetanud kolm korda ja vaikseks pole
saanud. muidugi lasen päevas paar korda lasen männiku teed ka aga ikkagi peale vahetamist peaks ju ikka vaikus majas olema, kuid sellist vaikust
esisillas mis mulle meeldiks pole mina saavutanud. |
Hmm... minu masinal imelikul kombel pidas esisild küll maru hästi vastu... ainuksed mis ees vahetada saingi olid rooliotsad, taga sai vahetatud ka
pukse tiba ning need kõik jäid ilusti pidama, ei miskit jama... sul miski muu seda kolinat seal ei tekita?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.06 13:40
|
|
|
Kui B4, siis kaks valikut:
1. 2,2 turbo;
2. 1,9 tdi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.06 13:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kui B4, siis kaks valikut:
1. 2,2 turbo;
2. 1,9 tdi. |
Lisan ka juurde et 2,2 turbo on 1,9ga võrreldes 2x kallim üldjuhul 
|
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 10.03.06 14:57
|
|
|
Ma peaks natuke kurvastama neid 2,3 pakkujaid.Tõsi,võin eksida kuna B4-ga kogemus puudub kuid C4 on kindlasti bensiini kulu suurem kui 2,8l. Esiteks
on tegu juba igati vananenud motoga, 2,8 aga uuem.Kes veel 2,6 soovitab siis sellele lisaks,et parem oleks võtta juba 2,8.Arvan ,et see 2,0 motoga
avant ei võta küll nüüd teab mis imevähe kütet,et seda tuleks osta.Kui ise praegust autot ostsin siis oli eelduseks üldse ,et 2,8 peab olema.Nendel
teemadel on nii palju siin foorumis jahutud,et villand hakkab saama juba kuid siiski pean nõustuma,et 2,2 turbo(169kw) on üks paremaid valikuid ja ökopillidest siis disla.Minul on aga jällegi selline arusaam asjast,et bensiin pidi olema autoosade pesemiseks,alkohol joomiseks ja nitrometaan on
õige autokütus. Siiani pole arusaanud milleks see diisel veel on
auto nr 27
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |