Lehekülgi: 1 2 |
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 05.11.02 08:27
|
|
|
õli kaob kuhugi???
Mootor võtab jubedalt õli 29.ndal ostsin liitri sisse ja nüüd juba peaks uuesti panema... Samas peaks ka masin ilgelt suitsema aga ei... ja välja kah
ei paista, et kuskilt tilguks. Milles võiks olla probleem, mida tuleks kontrollida/teha??
A80 1.6 ls.220000
|
|
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
postitati 05.11.02 08:43
|
|
|
lase autol kohapeal käia mingi pikem aeg ja vaata kas/kuhu loik tekib. aga jah kui mingi klapisääre tihendite pärast nädalaga liiter läheb siis peaks
ikka tossama küll..
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 05.11.02 13:47
|
|
|
Mag teretulemast klubisse kus õli akob aga keegi ei tea kuhu... Mul on
täpselt sama värk aga juurde pean valama u.2-3 nädalaste vahedega. Mina pole veel abi saanud...btw. klapisääretihend vahetatud.
ICE
|
|
|
marq
huviline
Registreerunud 02.10.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: mark auto
|
postitati 05.11.02 14:54
|
|
|
lohutuseks võib öelda, et mõnel automargil ongi terve mõistusega hoomamatud kulunormid - nt Toyota Corolla Coupe`l (typ AE86) oli dokumentatsiooni
järgi minu mäletamist mööda mingi 1 liiter 1000 kilomeetri peale.
aga igaks juhuks tasub vaadata jahutusvedelikku - ehk lekib plokikaanest vms jahutussüsteemi nt... ?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.11.02 18:02
|
|
|
kõigepealt kanguta õhufiltri kaan maha ja vaata ega sealt õlist ei leemenda,kui on siis viga karterituulutuses.teiseks kontrolli küünlaid,kui ikka
õlijunnid välja näevad siis selge et läheb läbi silindri.Kuid kui kasutad mootoris täissünti siis see ei pruugi üldse suitseda.Samas seda oodata,et
audi mootor hoiaks ülemist normi on minuarust palju oodatud,kipub ikka keskele või natuke alla kukkuma ja sinna jääb pidama.
|
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.02 00:42
|
|
|
Krt mul sama jama läheb peaaegu 0,7L õli 1000 km kohta aga ei tossa ... ???
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 07.11.02 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
kõigepealt kanguta õhufiltri kaan maha ja vaata ega sealt õlist ei leemenda,kui on siis viga karterituulutuses. |
Õhufiltri juures on jah nagu natuke mingit valget vedelikku(vahtu), kas see võib olla siis jahutusvedeliku jäägid vms. Kui karterituulutus, siis mis
seal täpsemalt probleemiks võiks olla - saab äkki midagi paremaks teha?
Tsitaat: | teiseks kontrolli küünlaid,kui ikka õlijunnid välja näevad siis selge et läheb läbi silindri. |
Küünaldega paistab kõik normis olema, natsa tahmased on...
Tsitaat: | Kuid kui kasutad mootoris täissünti siis see ei pruugi üldse suitseda. |
Õli on Addinoli poolsünt.
Tsitaat: | Samas seda oodata,et audi mootor hoiaks ülemist normi on minuarust palju oodatud,kipub ikka keskele või natuke alla kukkuma ja
sinna jääb pidama. |
mul vajub ikka õlivarda alumisest kriipsust allapoole, õlivarda ots ~2mm on õline. Samuti armatuuris olev tuluke, koos pläriseva helisignaaliga, annab
kah vahest kiirendades märku...
Mis te arvate õlivahetusest iga ~10 000 km järelt kui mootoris on õli kokku ~3,5L ja iga nädal kallan 1L peale.... nagu koguaeg oleks õli vahetatud
ju, ainult filter ei ole...???
|
|
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
postitati 07.11.02 09:53
|
|
|
vaheta filter ka ära! aga õli sa küll ei pea 10000 järel eraldi vahetama...
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 07.11.02 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ints11
vaheta filter ka ära! aga õli sa küll ei pea 10000 järel eraldi vahetama... |
Kuda sa filtrit vahetad, et õli välja ei tuleks, paned ämbri alla ja ...
|
|
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
postitati 07.11.02 10:16
|
|
|
no aga kui tal niikuinii õli sees ei ole
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
|
Indrek
huviline
Registreerunud 09.10.02
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 quattro
|
postitati 07.11.02 10:45
|
|
|
no kuskil linna ääres kanali ikka leiab, ntx pärnu maanteel oaasi kalapüügi juures (linna poolt minnes vasakut kätt)
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 07.11.02 13:46
|
|
|
Kas te teate mida teeb ADDINOLI õli Teie auto mootoriga?
ODIN NOL!
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 07.11.02 14:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja WarAngel
Kas te teate mida teeb ADDINOLI õli Teie auto mootoriga?
ODIN NOL! |
Hmm, päris hea nali.
Ise olen alates 98 sõitnud ainult erinevate Addinoli õlidega ja ei oska küll midagi halba öelda. Ja minu sõidustiili juures peab õli üsna tihti
tõestama, et suudab oma määrdeomadused säilitada ka siis, kui tahhokas punase peal on. Seni pole alt vedanud.
Mis ülejäänud rahvas erinevatest õlidest arvab?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.11.02 17:41
|
|
|
ausalt öeldes võib addinoliga rahulikult kodo pannkooke küpsetada,aga auto mootorisse see ei sobi.
Mag sa proovi vaheldusex õlimarki vahetada.mul omal oli siuke värk,et kasutasin nestet vahepeal ja tulemus oli 1,0l 1500 kilomeetrile.Nüüd on sees
Valvoline täissünt koos X1R õlilisandiga ja 7000km ning mitte üx gramm pole kadund.Samuti soovitan ringiga mööda käija Teboili toodangust,kuna aastaid
tagasi ei juletud seda isegi veoautodesse panna.
|
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 07.11.02 21:31
|
|
|
Kasutan sama mida Quattrogi ja tal õigus, mul õliisandit ei ole veel a suvest saati pärast õlivahetust mis hetkel juba oma 5 kuud tagasi pole ma
pidanud tilkagi juurde kallama, enne sõitsin addinoliga ja muud ei teind kui sirtsutasin!
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 08.11.02 15:02
|
|
|
Kes meil seda valvolie sisse kallab...? Ma mõtlen kus vahetatakse(kes pakub), ei viitsi ise küll vahetada...
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 09.11.02 21:32
|
|
|
Krt peaks ka Valvoline proovima, ongi just õlivahetuse aeg anyway...
ICE
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 10.11.02 11:20
|
|
|
ma istun castroli peal.
|
|
|
|
koit46
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3.0
|
postitati 10.11.02 13:00
|
|
|
mul vajub ikka õlivarda alumisest kriipsust allapoole, õlivarda ots ~2mm on õline. Samuti armatuuris olev tuluke, koos pläriseva helisignaaliga, annab
kah vahest kiirendades märku...
Kuule pane äkki pikem õli varras siis näitab kauem õli taset.
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
|
mark0
huviline
Registreerunud 04.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: normull
|
postitati 11.11.02 09:42
|
|
|
Juba paar aastat sõitnud Castroli täissündi peal (5V40) ja siiamaani suhteliselt hästi sees püsinud. Kuid paar-kolm kuud tagasi hakkas õli müstiliselt
kaduma ja suht palju (liiter või tsipa rohkem 1000 km peale). Nüüd sai paar nädalat tagasi vahetatud klapikambrikaane tihend ja tundub, et on pidama
saanud.
ptui-ptui-ptui üle vasaku õla
Kuulnud muidu sellist juttu, et Castrol ikka audi õli pidi olema
mark0@A90
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 11.11.02 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mark0
Kuulnud muidu sellist juttu, et Castrol ikka audi õli pidi olema
|
Ma ei kipu hästi nõus olema nende juttudega, et mõne õliga on parem pannkooke teha kui seda autosse kallata või et üks kindle õli on ühele autole see
ainuke ja õige.
Kõik taandub ikka selle vedeliku koostise (keemiline) ja võimalike lisandite taha. Sellest sõltuvad viskoossus-, määrimis jm. head/halvad omadused.
Reeglina kipub nii olema, et enamike õlimarkide põhikoostis on sama (loe: identne) ja nad erinevad üksteisest ainult lisandite ja hinna poolest. No
viskoossus muidugi ka. Seda, et mõni suurtootja endale mingeid "sitatükke" õlis lubada saaks ma kindlasti ei usu. Ja olgem ausad, õli üle virisevad
reeglina vanade autode omanikud, kelle mootor kipub juba rohkem tahtma ära romulasse minna kui viimase piiri peal pöördeid taluda.
Seega üleskutse: äkki on siin teadjaid mehi, kes oskavad midagi konkreetset ja asjalikku rääkida õlide koostisest, lisanditest ja muust sellisest.
Äkki on abiks.
Addinolist niipalju, et omal ajal oli see ju üks esimesi välkari bränd-neime, mis Eesti sturule tuli. Ja siis oldi harjunud, et õli on õli, parimal
juhul Ziguli õli ja kõik kõlbab kallata igale poole. Ja kui on ilus värviline pudel, siis on veel eriti hea. No ja siis kallatigi saeketi õli
mootorisse ja mingit hüdroturbiini õli tagasilda. Loomulikult hakkas tükke lendama. Ja järeldus oli üks ja konkreetne: õli on s*tt. Aga nagu enamik
muidu asju, on viga hoopis tihendis rooli ja istme seljatoe vahel...
|
|
|
ViljarS
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Focus RS 2010
|
postitati 11.11.02 10:57
|
|
|
Ma vahetan ise ikke selle õli ära Praegu kasutan ma ''BP Visco 3000''
ja ei kurda kyll millegi kohta, aga kipub õli kaduma kyll, mingi paari kuu tagant.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.11.02 11:46
|
|
|
Forsis hetkel täissünt TOTAL 5W-40 SJ maksab ainult 400.- 5lidrane kann.
peugeot näitex annab sellele õlile vahetusvälbax 25000
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |