Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 2.5tdi 110kw 99 AUTOMAT (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2321)
madisj
huviline



Registreerunud 11.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.06 19:23 Tsiteeri
Audi 2.5tdi 110kw 99 AUTOMAT



Tere.

Mure, kas keegi teab lahendust.
Kui kiirendan 3käiguga ja pöörded hakkavad minema üle 3000...3200 siis kisub kinni, edasi pöörded ei lähe, hakkavad vaikselt alla tulema, lasen gaasi tagasi, vahetan käigud4,5, sõidan, nagu ok. Kuni 3000-nei on kiirendus jm ok. Natukese aja pärast proovin uuesti, 3käik, vajutan gaasi põhja pöörded lähevad jälle 3200-ni, edasi ei lähe.
Kui proovida kohapeal siis lähevdad 5000-ni.
Vahest on nii, et kui hakkan sõitma vajutan gaasi põhja siis kohe ei hähe, kogub vaikselt 10 sekundit, kuni 3000-ne jas siis edasi juba vana asi. Vahest kähevad ka 4500-ni, 1,2 käiguga, kuid 3dani jõudes siis kisub kinni.
Proovisin ilma õhulugejata, sama jama, vahet ei ole.
palun abi......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 13.02.06 20:18 Tsiteeri


Veakoodide lugemine abiks ja ka diagnostika, suure tõenäosusega ikkagi õhukululugeja viga.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madisj
huviline



Registreerunud 11.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.06 21:41 Tsiteeri


diagnostika näitab et õhulugeja üle 500 ei lähe


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madisj
huviline



Registreerunud 11.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.06 16:26 Tsiteeri


Täna käisin korra diagnostikas, sealt öeldi, et turbo jamab, võta turbo maha remont 2500.-
Kas see on reaalne hind?
Võtsin maha, mõlemad tiivikud pöörlevad, ei ole kinni!
panin kokku tagasi.
ikka sama jama
PS! Kui jätta õhulugeri toru all olev kummitoru vits lahti st. ei keera kinni, siis on pööreteag kiirendades ok, ainult salongi tuleb lisamüra.(õhu imemise/puhumise müra)
Kui kinni keerata, on jama pööretega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 15.02.06 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madisj
Täna käisin korra diagnostikas, sealt öeldi, et turbo jamab, võta turbo maha remont 2500.-
Kas see on reaalne hind?
Võtsin maha, mõlemad tiivikud pöörlevad, ei ole kinni!
panin kokku tagasi.
ikka sama jama
PS! Kui jätta õhulugeri toru all olev kummitoru vits lahti st. ei keera kinni, siis on pööreteag kiirendades ok, ainult salongi tuleb lisamüra.(õhu imemise/puhumise müra)
Kui kinni keerata, on jama pööretega.

See on nüüd lihtne võimalus kuid katt võib olla sul kas umbes või läbi põlenud ja mingi püti ära ummistanud.
Tekib täpselt sama jama, olenemata auto margist.
Sõbra Calibra sai niimodi korda ja endalgi sai turborõhu peale väljalaske puhastamist korda!
Calibral avaldus viga anloogiliselt sinu kirjeldatuga ja ükski diagnostika seda tegelikku viga välja ei lugenud :)
Üks tundemärk, mis sellele viitab on see, et tagant tuleb rohkem sooja auru kui heitgaase, aga see ei pruugi ainus märk olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
madisj
huviline



Registreerunud 11.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.06 18:12 Tsiteeri


Kas võib viga olla ka turbo ülerõhuklapis?
Kuidas seda ise kontrolida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laurit
huviline



Registreerunud 25.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.06 11:37 Tsiteeri


puhu klapi voolikuavast sisse vaata kas membraan peab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.9% - SQL: 51.1%]