Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: diisli ving kapoti all alates -15`C külma kraadist (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2121)
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 06.02.06 18:26 Tsiteeri
diisli ving kapoti all alates -15`C külma kraadist



1993a passat 1,9D 50kw ajab külmema ilmaga diisli vingu.
pika peale levib kapoti alt ka salongi.
pihustid on kõik pealt kuivad.
eelmine aasta -20 või üle selle oli silmnähtavalt näha "auru" tõusmas pumba rihma poolsest otsast.
ka praegu on nuusutates seal kõige tugevam lõhn.

mis tihend mille vahel võib külmaga ära väsida et kütuse lõhn levima hakkab?

käivitumisega probleemi ei ole, algul natuke rohkem raputab aga käima läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 07.02.06 08:12 Tsiteeri


kontrollitud. hommikul seni kui akent nühkisin ja siis 2m tagasi lasin, oli parema esi ratta juurde diisli loik maha tilkund.

http://www.testrem.ee/ ja ka pakiautokeskus rääkisid mõlemad (gaasi)hoovastiku puksist ja et vbl ka hoob ise kulunud.
see pidi täiesti tavaline kuluobjekt olema.

mingist võlli simmerist ei osanud nad miagi arvata.(mida auto24 foorumis pakuti süüdlaseks)
järgmine esmaspäev saab sis kuulda, mis oli ja kus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 13.02.06 10:34 Tsiteeri


viisin männikule Testrem diisli remonti oma põka.
papi helistab tagasi ja ütleb et pump on jumala kuiv pealt.
meil ei ole mõtet pumpa lihtsalt maha võtma hakata ja otsima.

ütlesin siis et tilgub suure külmaga -15 ja alla selle.
nii et 5min koha peal käies on loik all.
no et tule siis uuesti kui tilgub.

ok ma saan aru ja tore et helistati ja öeldi et ei ole mõtet niisama otsima hakata midagi. ja seda nägin isegi et pump on pealt kuiv.
ja et pumba maha võtmine ja pärast peale panemine on tükk tööd. ja ka tööraha.

kui ma elu aeg diisli pumpasid oleksin remontind siis ma ei läheks kuhugi kellegi teise juurde ju.

kui pumpasid on 15x lahti võetud viimase aasta jooksul siis peaks ju teada olema kus vahelt on võimalik küttel jooksma hakata?

soovitab keegi mõnd järgmist kohta?
karla auto?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 13.02.06 12:21 Tsiteeri


soovitan Oisu Diislit järvamaal.Meestel on tehnikat ja mõistust. 38-71-070


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.02.06 14:36 Tsiteeri


Neid Testrem'i tüüpe Männikul tean ise isiklikult ja nii isa kui ka poeg on seal täiesti asjalikud tegelased.

Eks diagnostika olegi kõige keerulisem osa alati olnud. Kui on teada, mida vahetada, siis on see osa remondist ju lihtne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 13.02.06 22:18 Tsiteeri


jah jutt ja suhtumine oli suht koht.
aga lihtsalt tekkis küsimus, et kas siis niiiiiiiiiiiiii palju variante on kus tihendi vahelt küte lekkida võib?

ütlesin et ka siis kui tilgub, on ju pumba alt poolt keeruline näha kus tilgub. sain vastuseks et siis saab katsuda.

samas küsisin et mootor "raputab"
arvas et hoolimata vahetatud mootoripatjadest võivad need viltu olla paigaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]