Tsitaat: | Algselt postitas: kollerimees
Minu isiklik arvamus on,et see 2,6 moto Audil on kõige mõtetum moto üldse.Soovitaks 2,8Q-d |
Ära hakkab juba tüütama siin foorumis pea iganädalane jutt, et 2,6 on täiesti mõtetu mootor võrreldes 2,8 12V mootoriga. Üks kirjutas seda kuskil
teemas ees ja nüüd teised määgivad nagu lambad kaasa. 
Enamik ei teeks aga sõites vahetki, kui korras mootoritega 2,6 ja 2,8 liitriseid proovida. Mina vähemalt ei tee, kuigi sõidan pea igapäevaselt 2,6
kõrval ka 2,8-ga.
2,6 on oluliselt suuremas koguses toodetud mootor ja ADAC toob põhjenduseks, miks sakslased 2,8 liitrist nii palju ei ostnud, et mootor on probleemsem
(kõrgem kompressioon), kütusekulu siiski veidi suurem ja linnasõidul on 2,8 liitrise ülekandearv 3,7 mõnevõrra ebamugavam, kui 2,6 liitrise 4,1.
Teatavasti kiirema käiguga autod foori tagant just head äraminejad ei ole.
Samas tuleb tunnistada, et sajani läheb 2,8 siiski 1 sekundi võrra kiiremini.
Aga teema algatajale:
1,8T 110 kw on A4 peal päris asjalik mootor, kui sulle turbomootorid istuvad (mulle väikese töömahuga turbod ei istu, aga 4,2T vastu poleks midagi
). Ka vastupidavus on korralik. Sama kw arvuga 2,6 veab lihtsalt madalamate
pöörete juures paremini, kuigi võimsuse maksimum on sama. 2,6 töötab kindlasti ka vaiksemat ja ühtlasemalt, kui 1,8T. Kütusekulu sama siiski pole,
1,8T A4 peal võtab keskmiselt mõned liitrid vähem, kui 2,6 A6-e peal.
|