Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 ja a6 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1466)
Lendur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 quattro

postitati 02.02.06 08:20 Tsiteeri
a4 ja a6



a4 1,8t quattro vs a6 2,6 quattro , neil mõlemail 110 kw.
kumb vastupidavam on, neil küttekulu pea sama onju?
või eelistada hoopis a6 2,8quattrot 2,6-le tuginedes mootori vastupidavusele?


I die before I fly!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 02.02.06 08:34 Tsiteeri


Minu isiklik arvamus on,et see 2,6 moto Audil on kõige mõtetum moto üldse.Soovitaks 2,8Q-d


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 02.02.06 09:02 Tsiteeri


Eelmine auto oli A6 2.6 ja praegu A6 2.8q (30V) ja ma ei ütleks, et 2.6 oluliselt vähem sõidumõnu pakkus. Aga jah bensukulus neil märgatavat vahet pole, seega soovitaksin 2.8. Samas olen kuulnud, et 2.6 vastupidavam ("naised saunas rääkisid"). 1.8T mina ei vaataks üldse - natuke kokkupuudet on olnud ja pole head muljet avaldanud (sõidumõnu osas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 02.02.06 09:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kollerimees
Minu isiklik arvamus on,et see 2,6 moto Audil on kõige mõtetum moto üldse.Soovitaks 2,8Q-d


Ära hakkab juba tüütama siin foorumis pea iganädalane jutt, et 2,6 on täiesti mõtetu mootor võrreldes 2,8 12V mootoriga. Üks kirjutas seda kuskil teemas ees ja nüüd teised määgivad nagu lambad kaasa. ;)

Enamik ei teeks aga sõites vahetki, kui korras mootoritega 2,6 ja 2,8 liitriseid proovida. Mina vähemalt ei tee, kuigi sõidan pea igapäevaselt 2,6 kõrval ka 2,8-ga.

2,6 on oluliselt suuremas koguses toodetud mootor ja ADAC toob põhjenduseks, miks sakslased 2,8 liitrist nii palju ei ostnud, et mootor on probleemsem (kõrgem kompressioon), kütusekulu siiski veidi suurem ja linnasõidul on 2,8 liitrise ülekandearv 3,7 mõnevõrra ebamugavam, kui 2,6 liitrise 4,1.
Teatavasti kiirema käiguga autod foori tagant just head äraminejad ei ole.

Samas tuleb tunnistada, et sajani läheb 2,8 siiski 1 sekundi võrra kiiremini.

Aga teema algatajale:
1,8T 110 kw on A4 peal päris asjalik mootor, kui sulle turbomootorid istuvad (mulle väikese töömahuga turbod ei istu, aga 4,2T vastu poleks midagi :)). Ka vastupidavus on korralik. Sama kw arvuga 2,6 veab lihtsalt madalamate pöörete juures paremini, kuigi võimsuse maksimum on sama. 2,6 töötab kindlasti ka vaiksemat ja ühtlasemalt, kui 1,8T. Kütusekulu sama siiski pole, 1,8T A4 peal võtab keskmiselt mõned liitrid vähem, kui 2,6 A6-e peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]