Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: kiirendades poob kinni,milles probleem???korras (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4060)
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 01.02.06 20:06 Tsiteeri
K: kiirendades poob kinni,milles probleem???korras



Autoks A6 1,9 tdi automaat 95a.

Asi siis selles et kui kiirendada 3000prm siis peale käigu vahetust või õigemini selle ajal poob kinni .Selline tunne nagu kütust ei saa kätte või ..........:(
Kas kellegil on kogemusi sellise veaga või oskab äki öelda milles viga
filtrid asjad vahetatud.
Ainuke asi mis oli ,et enne seda viga lõhkus ära neli kolmanda silindri pihusti toru,nüüd on torud pidama jäänud aga mingi kala on ikka sees.
Palun abi.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 02.02.06 18:16 Tsiteeri


kas siis tõesti keegi ei oska midagi öelda:o:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 02.02.06 19:05 Tsiteeri


Nu kuidas ta kinni tõmbab? Kas nii kui kiirendamise pooleli jätad tuleb tõmme tagasi. Või nii et mootor kooleb kütusepuudusest kätte ära. Tee kapott lahti ja tuurita siis peaksid kuulma nägema mis toimub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 02.02.06 20:07 Tsiteeri


kui kapoti lahti teen siis tundub et kõik ok,kui välja arvata see, et pöörded lähevad kuidagi uimaselt üles
aga kui sõidan,siis laseb kuni kolme tuande pöördeni ja hing kinni nagu ei saaks kütet kätte või ma ei tea mis?????.Ja seda ma teada tahangi!!!!!

Kui lasen pedaali tagsi siis vahetab käigu ära ja on uimane ,jõudu ei oleks nagu.Kui aga sunnin (tõmban käsitsi käigu tagasi)siis on jõudu ja jaksu jällegi kuskil kolme tuhande pöördeni vahel lubab ka kolmtuhat viissada

On pakutud varjanti et turbo lakkas töötamast.

Aga kuidas turbot kontrollida,et kas töötab või ei??????:P
On mõni moodus ,kodus garaasis sellist asja ültse teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 02.02.06 22:49 Tsiteeri


Viga võib olla halvas küttes. ise sõitsin vene väävlirikka küttega ja tõmbas ka hinge väga kinni. nagu oleks tahtnud välja surra. Siis sai se venekas välja imetud ja unoXist korralik sisse ostetud. Sellega oli asi korras aga kui paaru anda siis oli kole see mis sumpast välja tuli:D ikka tohutu tahm. Läks mingi 15 mini paarutamist kuni enam musta ei tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.06 08:34 Tsiteeri


kui rihmavahetuse oled ära unustanud, võis ka rihm ühe hamba üle käija ja rohkem pole vajagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 03.02.06 15:36 Tsiteeri


EI rihm ei ole ,kontrollisin.Rihm ka üsna hiljuti vahetatud.
Kütet ka ei usu kuna tangin pidevalt ühest kohast (Anna kütus) Ei tea ega ei ole ka kuulnud et oleks probleeme olnud
Mulle isiklikulult (st.et autole) ei meeldi statoili küte ,seda õgib nagu loom ,nii umbes liitrijagu rohkem kui anna kütust.Aga noh see selleks .
Viga ikka endiselt leidmatta?????:(:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Bimmer
huviline



Registreerunud 31.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.06 16:26 Tsiteeri


kõige tõenäolisemalt on viga õhulugejas, aga täpse vastuse annab diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 04.02.06 21:57 Tsiteeri


Tänud :
Panin juba diagnostika aja kinni. Alles 13.02 saab jutule:o
Aga nüüd , mul vaja vahepeal sõita ,kas see motole halba ei tee?????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 04.02.06 22:04 Tsiteeri


Peppus õhulugejaga sõida kaua tahad, midagi ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zeka
huviline



Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.06 00:23 Tsiteeri


tundub n2gu turbo rxhu klapp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 05.02.06 19:32 Tsiteeri


Tegima VAA´ga kiiremad ringid ja tundus nagu kolmas käik on kadunud. Kiirendades vahetab teiselt neljandale (automaat kast siis). Manuaalselt kolmandale lülitades kiirendab ilusti käigu lõpuni ja vahetab neljandale.

Mis võiks viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 05.02.06 22:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Demis
Tegima VAA´ga kiiremad ringid ja tundus nagu kolmas käik on kadunud. Kiirendades vahetab teiselt neljandale (automaat kast siis). Manuaalselt kolmandale lülitades kiirendab ilusti käigu lõpuni ja vahetab neljandale.

Mis võiks viga olla?


et nagu hoopis viga kastis???:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 05.02.06 23:15 Tsiteeri


APPI mõistus otsas??
pagan see diagnostika aeg ka nii kaugel aga vaja ju kogu aeg sõita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 13.02.06 16:46 Tsiteeri


Et sai siis täna diagnostikas arvuti järgi pandud ja
viga oli pidurituledes,need lihtsalt ei põlenud:P:P:P:P:o:o:o:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.06 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vaa11
viga oli pidurituledes need lihtsalt ei põlenud:P:P:P:P:o:o:o:D:D


Sry aga kas see oli tõesti viga? :O
Siis vist asi juba kuidagi päris keeruliseks läinud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 13.02.06 20:14 Tsiteeri


Spetsialistide sõnul oli piduritule pirn läbipõlemisel tekitanud lühise ja see omakorda lülitanud aju avariireziimile.

Nüüd aga väike OT

Tuleb meelde elektrik, kes mulle töökotta palgati. Noor poiss, korralike autoelektriku paberitega ja puha. Samas aga saamatu, loll ja pealekauba veel ülbe ka.
Tuli siis üks Audi remonti ja samas vajas vahetust ka piduritule pirn. Poiss võttis pirni kätte, vaatas seda ja küsis.
Miks on siis kaks hõõgniiti?

Kogenud luksepp, kes pole mitte suupeale kukkunud, vastas: Kuna autol on ka ABS, siis teine hõõgniit on just selle jaoks. Poiss jäi seda juttu sinisilmselt uskuma.

Päev hiljem tuli sama Audi tagasi, murega et pidureid pole. Viga leiti kohe: peapump.
Senikaua kui see Saksa autost telliti ajas aga noor elektrik oma joru: taas ei põle üks pidurituli. Vahetame pirni ära ja asi hakkab toimima. Auto aju ei pidavat korralikult töötama kui üks pirnidest läbi on. Seda enam, et läbi on ABS hõõgniit. :D

Nüüd hiljem sellele jutule tagasi mõeldes, oli ta jutus ehk pisut õigustgi. Aga hetkel oli see ikka siga naljakas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 13.02.06 20:40 Tsiteeri


Jahh nii see oli.:o
Aga ainuke asi selle pisikese asja juures oli see
Et paigaldasin ise lisa stopp tule,nii kaua, kui väljas oli soe oli asi ok aga kui väljas hakkas paukuma pakane muutus selle kaabli isolatsjoon hapraks ja purunes kõige õigema koha pealt.Ja sealt ka lühis mis põletas läbi pirnid ja kaitsme välja lõi.
Mis asjad või mida see kaitse veel kaitseb ei osatud mulle öelda aga kui see kaitse välja vahetati ,asi toimis.
Arvuti ütles ka veakoodiks pidurituled.
Vot siit moraal,et ikka tuleb kontrollida aegajalt ka piduru tulesid.
Aaa veel, et jama hakkab pihta siis kui mõlemad pirnid ei põle.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 13.02.06 21:28 Tsiteeri


ee... kuidas see lühis saab pirne läbi põletada??? ei saanud päris asjale pihta....

:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 13.02.06 22:11 Tsiteeri


ega isegi mitte aga nii see oli,pirnid ja kaitse läksid vahetusse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]