Reix
huviline
Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 30.12.05 12:31
|
|
|
Anomaalia 200 käivitamisel
Lugu siis selline, et külmema ilmaga starterist käima ei lähe. Paela otsas tõmmates läheb ilma probleemideta. Täna jällegi ei läinud ja sai testitud
meetodit, käik sisse ja starterit - siis läx paugust.
Akud ja muud asjad on korralikud. Kas võib viga olla nendes väntvõlli peal asetsevates andurites (ei ole neid ise näppind, a miskine soss remondivirma
vahetas mul suvel need jubinad kasutatud detailide vastu äkki jälle sama
teema)
Või oskab keegi veel midagi mõistlikku välja pakkuda?
Motokood 1B.
EDIT: Ja päeva peale seda probleemi enam ei esine, jälle mõnel jahedamal või niiskemal hommikul.
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 30.12.05 12:43
|
|
|
Tundub et filter tahaks nagu vahetust, kuna teatavasti alla 0 kraadi vesi ei voola.
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 30.12.05 12:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Tundub et filter tahaks nagu vahetust, kuna teatavasti alla 0 kraadi vesi ei voola. |
Tõmmates läheb ju käima, või käik sees käivitamisel. Pealegi benafilter on mingi aeg tagasi vahetatud, ei tohix umbes olla.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 30.12.05 13:03
|
|
|
filtritega pole seal jh miskit pistmist. Starter pöörab muidu mootorit ikka ilusti ringi? Ehk koormab liiga maha ja millelegi (süüte juhtplokk, aju
vms) jääb voolu väheks? See seletaks tõmbamisega käivitumise.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 30.12.05 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
filtritega pole seal jh miskit pistmist. Starter pöörab muidu mootorit ikka ilusti ringi? Ehk koormab liiga maha ja millelegi (süüte juhtplokk, aju
vms) jääb voolu väheks? See seletaks tõmbamisega käivitumise. |
Nu mu meelest küll kenasti. Täna proovisin siis seda käik sisse ja siis starterit meetodit, auto kohalt liigatamisel hakkas kohe käima ka minema,
lasin siduri alla ja käima ta läxki. Enne olin muidugi niisama ka proovind - ei iitsatanudki käimaminemise suunas, kuid ketras üsna kena hooga
mootorit.
Kahtlane värk
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.12.05 18:07
|
|
|
Esmase asjana kontrolli üle süüteluku põhi.Teiseks vaata starteri juures neid pisikesi juhtmeid,üks nendest annab külmkäivitusele infot.
kolmas variant võib seotud olla küünaldega,mis on kunagi täis tõmmanud vms.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.05 20:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reix
Kas võib viga olla nendes väntvõlli peal asetsevates andurites (ei ole neid ise näppind, a miskine soss remondivirma vahetas mul suvel need jubinad
kasutatud detailide vastu äkki jälle sama teema)
|
Sümptomid viitavad küll sellele vända andurile. Proovi mõnda töötavat andurit siis asi selge.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 30.12.05 20:31
|
|
|
Hoorattal on andur, kas väntvõllil ka siis või? Kui hooratta andur peetis oli, siis mingist kümnest katsest paaril korral läks avariire˛iimis käima.
Ja kui ka oleks anduri kamm, miks siis käik sees käima läheb??
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.05 23:27
|
|
|
Vat sellele ei oska mina vastata miks ta tõmmates ja käik sees käima läheb aga nii ta teeb. Ei ole süvenenud sellesse kuna elektroonika pole minu rida
ma rohkem nagu mehhaanika poole mees.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 31.12.05 00:48
|
|
|
Käivitusprobleemide puhul tasub alati Halli anduri pistik järgi kontollida...
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 09.01.06 14:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Käivitusprobleemide puhul tasub alati Halli anduri pistik järgi kontollida... |
Oligi Halli anduri juhtmetega jama. Uue jagaja rootori panin ka (Revalist miski 200 eek).
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.01.06 18:50
|
|
|
Täpselt - enda 200ga kunagi peale ostmist sel ammusel ajal jamasin mitumitu nädalat igal hommikul, kuni taipasin toda neetud pistikut uurida (õnneks
oli suve algus ja head ilmad).
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.01.06 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Hoorattal on andur, kas väntvõllil ka siis või? Kui hooratta andur peetis oli, siis mingist kümnest katsest paaril korral läks avariire˛iimis käima.
Ja kui ka oleks anduri kamm, miks siis käik sees käima läheb?? |
vat kui sedamoodi pistik jamab vms, siis võivad anomaalsel moel igasugu pisiasjad mõjuma hakata - nagu näiteks starteri andmisel pinge langemine
(käima lükates pinge ju ei lange)
|
|
|
|