Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Rehvi mustrisügavuse erinevus Quattrol? (Vastuseid: 44 | Vaatamisi: 10475)
ESS6
huviline



Registreerunud 14.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6-4,2V8

postitati 28.12.05 17:05 Tsiteeri
Rehvi mustrisügavuse erinevus Quattrol?



Kui palju ikkagi võib olla erinevus esimeste ja tagumiste kummide mustri sügavusel?Mul on 2 kummi 7,5-8mm ja teinepaar on 5mm mustri sügavust,kas võib quattrol selliseid kumme kasutada või ei või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 28.12.05 17:35 Tsiteeri


Räägitakse, et ei ole hea, aga reaalselt talub torsendiffer igasugu väntsutusi. Üks S6 Avant siin Eestis sõitis mitu aastat ja sõidab vist siiani nii, et ees on 225/40-18 rehvid ja taga on 255/40-18 rehvid, st. esi- ja tagarataste diameetri vahe on 24 mm ja kõik toimib. Sinu puhul tuleb vaheks 5-6 mm, mis on põhimõtteliselt kummide veidike erineva täiteastme tase. Ei soovita erineva sügavusega mustriga rehve kasutada, kuid arvan, et sellisest vahest midagi katki küll ei lähe...


BTW, palun täida oma profiil ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 28.12.05 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ESS6
Kui palju ikkagi võib olla erinevus esimeste ja tagumiste kummide mustri sügavusel?Mul on 2 kummi 7,5-8mm ja teinepaar on 5mm mustri sügavust,kas võib quattrol selliseid kumme kasutada või ei või?



Sellest ka varem juttu olnud. Loe ja otsusta millega riskid.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=15148&page=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tuiks
huviline



Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.06 10:18 Tsiteeri


Ise olen sõitnud pool suve selliste rehvidega,et esimestel seal muster mingi kuni 3 mm ja tagumised täiega slikid.Pole häda mitte kui midagi,samuti olen ligi 3 km täiesti tühja esirehviga 30-40 km/h sõitnud ja samuti pole häda midagi olnud.Loomulikult ei ole see hea ja paar mm erinevus taga ja esisilla vahel küll nüüd midagi katastroofilist pole.Torsendiffri omadus ongi see,et ta jagab veojõudu taga ja esisilla vahel vastavalt momendile e. siis momendi tundlik differ.Piltlikult öeldes siis on võimalik selline asi et jäärajal sõites kui hästi kõrvalt jälgida on lausa silmaga näha,et tekib momen kui esirattad pöörlevad tiba kiiremini kui tagarattad.Seega see paar mm on tühine...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 09.02.06 12:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Räägitakse, et ei ole hea, aga reaalselt talub torsendiffer igasugu väntsutusi. Üks S6 Avant siin Eestis sõitis mitu aastat ja sõidab vist siiani nii, et ees on 225/40-18 rehvid ja taga on 255/40-18 rehvid, st. esi- ja tagarataste diameetri vahe on 24 mm ja kõik toimib. Sinu puhul tuleb vaheks 5-6 mm, mis on põhimõtteliselt kummide veidike erineva täiteastme tase. Ei soovita erineva sügavusega mustriga rehve kasutada, kuid arvan, et sellisest vahest midagi katki küll ei lähe...

Uutel mudelitel esineb lausa seda, et esi- ja tagasilla peaülekannete ülekandearvud on veidi erinevad (efekt umbes sama kui väike rattaläbimõõdu erinevus), et momendijaotust 50/50 pealt veidi tagaveolisemaks muuta - ja pole sellel Torsenil seal vahel midagi häda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aimar
huviline

Avatar


Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 10.02.06 17:56 Tsiteeri


kuulge mis te murrate siin pead...ma arvan et selle peale on juba tehases mõeldud kui need autod on kokku pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arvit
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5tdi 103kw Avant

postitati 22.03.07 10:34 Tsiteeri


ei hakka uut teemat tegema. küsiks siis seda et kui panen alla 205/55/16 rehvi ja tagavara rattaks jääb 195/65/15. rataste kiiruse erinevus tuleb ~0.4% kas see on halb või kannatab sedasi sõita remondi kohani ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
willemsusi
huviline



Registreerunud 09.07.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro turbo '90

postitati 22.03.07 10:40 Tsiteeri


Üleeelmine sügis läks ka rehv ribadeks, tagavararatas alla ja nii umbes 100km sõitu. Samad mõõdud täpselt, mis kirja oled pannud. Ja et midagi hullu oleks juhtunud, seda ei täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 22.03.07 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvit
ei hakka uut teemat tegema. küsiks siis seda et kui panen alla 205/55/16 rehvi ja tagavara rattaks jääb 195/65/15. rataste kiiruse erinevus tuleb ~0.4% kas see on halb või kannatab sedasi sõita remondi kohani ?


Rataste diameetri vahe kõigest 2,6 mm. See ei tee midagi, remondi kohani kannatab kindlasti sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.03.07 18:25 Tsiteeri


Mingil Audi s8'l sai just kompuga üle käidud, millel olid ees ~225/35 18 ja taga 235/50 18. Kast oli avariirezhiimis ja abs teavitas, et mine pekki p*de! Väidetavalt tegi kast lollakaid ja kui auto ilmus minu juurde, siis oli räme piduriklotsihais üleval, ehk siis ka ESP arvas, et ta võiks oma näpu auto stabiilsusele vahele panna.

Ma ütleks selle peale ELAGU IDIOODID. Sõitke sõitke! :( Autost oli jubedalt kahju, aga midagi pole teha kui tihend rooli ja istme vahel on totaalne lammas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.03.07 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvit
ei hakka uut teemat tegema. küsiks siis seda et kui panen alla 205/55/16 rehvi ja tagavara rattaks jääb 195/65/15. rataste kiiruse erinevus tuleb ~0.4% kas see on halb või kannatab sedasi sõita remondi kohani ?

Tagavaraks vabalt. Nii 205/55-16 kui ka 225/45-17 ratastega sõites on mul tagavara ikka 195/65-15 olnud ja kuigi pole kordagi vaja läinud, poleks vajadusel kõhelnud alla panna.

Igapäevasõiduks olgu aga quattro all sama mõõtu rattad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arvit
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5tdi 103kw Avant

postitati 23.03.07 09:40 Tsiteeri


igapäevaseks läheks 205/55/16 nii ette kui taha. tagavara ratas 195/65/15 jääks ainult remondi kohani sõiduks alla. kindlasti mitte kauem. samas ei ole endal ka teda kül vaja läinud siia maani kuid kes teab mis võib juhtuda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.03.07 12:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arvit
igapäevaseks läheks 205/55/16 nii ette kui taha. tagavara ratas 195/65/15 jääks ainult remondi kohani sõiduks alla. kindlasti mitte kauem. samas ei ole endal ka teda kül vaja läinud siia maani kuid kes teab mis võib juhtuda


Asi ikka pigem pikaajalisem ruunamine, mis torsenile paha lõpuks teeb. Hetkel nende rehvide kõrgus praktiliselt sama, aga teiste suuremate füüsiliste vahede puhul tuleb lihtsalt mõistus appi võtta nii kiiruse valikul kui ka väände kasutamisel ja esimesel võimalusel õige asi alla tagasi saada ;)

Kes on sügavamalt tuttav ESP tegevusega, see võiks vähe rohkem lahti seletada, millisel juhul hakkab ESP erineva kõrgusega rehvidega pidureid sõidutrajektoori korrigeerimiseks kasutama. Kurvis pöörates on kindel laks, et ESP sekkub. Samas kui kast ja ABS mõlemad andsid veakoodideks, sildadevahelise/rataste vahelise suure erinevuse, aga ESP müras ikka kettad "põlema" ja klotsid kärssama :(
PS! Teema läheb pealkirjast vähe nihu, aga kogu jutt haakub ikkagi antud teemaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.08 19:04 Tsiteeri


Tere.
Plaanis valuveljed osta,mille üks paar on 8" ja teine paar 9" ja rehvid peal on 215/40/17 ja 215/45/17.Laiemad rehvid on laiema velje peal.Muster on ka erinev esimestel ja tagumistel,aga kuluvus pidi ühtlane olema,kuna rehvid on quattro all.
Kas võib selliseid rattaid autole alla keerata,ilma vahekastist vabanematta?


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.01.08 19:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audihoolik
Tere.
Plaanis valuveljed osta,mille üks paar on 8" ja teine paar 9" ja rehvid peal on 215/40/17 ja 215/45/17.Laiemad rehvid on laiema velje peal.Muster on ka erinev esimestel ja tagumistel,aga kuluvus pidi ühtlane olema,kuna rehvid on quattro all.
Kas võib selliseid rattaid autole alla keerata,ilma vahekastist vabanematta?


Rehvimuster peaks siiski olema sama, aga laiuse vahe ei tohiks midagi teha. Sõitsin ise ka ees 7" ja taga 8" laia veljega ja ei juhtunud midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.08 19:55 Tsiteeri


seletage palun,miks see muster nii loeb? :o Ja see 40 ja 45 vahe ei ole siis nii suur,et midagi mõjutaks?


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.08 20:21 Tsiteeri


einoh,mainisin ju ära,et mustrisügavus on sama,aga lihtsalt mustrikuju on erinev :D

Edit:juba jõuti postitus vahepealt ära kustutada.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piux
huviline



Registreerunud 09.03.08
Asukoht: ida
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.5 Quattro

postitati 09.03.08 20:56 Tsiteeri


minul nimelt juhtus nii et üks rehv sai kogemata ribadeks 235/45/17 ja olin sunnitud alla kruvima tagavara mngi 195/65/15 vist ja paigutasin ta ette ning naine sõitis mingi nädal nõnda ja kui ausalt öelda siis ei juhtunud sellest midagi isegi ESP ei teinud välja:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 09.03.08 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry R
seletage palun,miks see muster nii loeb? :o Ja see 40 ja 45 vahe ei ole siis nii suur,et midagi mõjutaks?


Vahe on täpselt 5% 215 näitab turvise laiust mm 45 näitab % kõrgust laiusest R17 näitab et tegemist on 17" radial rehviga.

Kui keegi sattub kunagi rehvi ja velje otse milel mõõduks näiteks mingi xxx/ xxx/ xxx siis vaatamata odavale hinnale ei tasu osta kuna tegemist on mm mõõdus rehviga ja veel mõned aastad tagasi maksis taastatud rehv samapalju kui korraliku firma 17" uus rehv saada neid ka ei ole.

Kui rehvi mõõt on kirjutatus näiteks 205 R15 siis keskmise numbri puudumine tähendab seda et tegemist on standart kõrgusega rehviga ehk siis 205/70R15 Juhul kui rehvi tähistuses puudub R täht siis on tegemist diagonaal rehviga.
Siis on veel alati rehvi ühel küljel selline tähistus nagu DOT sealt on võimalik viimase kahe numbri ,märgi kombinatsiooni järgi väljalugeda rehvi toodmis aasta. Vanemat kui seitsme aastast rehvi kasutada ei tohi. Kui taastatud rehvile on midagi peale taastmist küljele sisse kõrvetatud siis reeglina on tegu praak rehviga , sellega tohib liikluses osaleda kuni 40KM/H Rootsis kõrvetatakse näiteks SEK soomes ja Italiaas oli mingi muu kombinatsioon. Eesti rehvitaastajad müüvad kõik täis hinnaga maha. Meie taastajad näitaeks räägvad et kõik alused tulevad euroopast aga tegelt ostavad pärispalju ka kohalikest rehvitöökodadest tagasi.

Võibolla kelegile miskit abi sellest eelnevast tekstist.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 10.03.08 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Tsitaat:
Algselt postitas: Harry R
seletage palun,miks see muster nii loeb? :o Ja see 40 ja 45 vahe ei ole siis nii suur,et midagi mõjutaks?


Vahe on täpselt 5% 215 näitab turvise laiust mm 45 näitab % kõrgust laiusest R17 näitab et tegemist on 17" radial rehviga.

Kui keegi sattub kunagi rehvi ja velje otse milel mõõduks näiteks mingi xxx/ xxx/ xxx siis vaatamata odavale hinnale ei tasu osta kuna tegemist on mm mõõdus rehviga ja veel mõned aastad tagasi maksis taastatud rehv samapalju kui korraliku firma 17" uus rehv saada neid ka ei ole.

Kui rehvi mõõt on kirjutatus näiteks 205 R15 siis keskmise numbri puudumine tähendab seda et tegemist on standart kõrgusega rehviga ehk siis 205/70R15 Juhul kui rehvi tähistuses puudub R täht siis on tegemist diagonaal rehviga.
Siis on veel alati rehvi ühel küljel selline tähistus nagu DOT sealt on võimalik viimase kahe numbri ,märgi kombinatsiooni järgi väljalugeda rehvi toodmis aasta. Vanemat kui seitsme aastast rehvi kasutada ei tohi. Kui taastatud rehvile on midagi peale taastmist küljele sisse kõrvetatud siis reeglina on tegu praak rehviga , sellega tohib liikluses osaleda kuni 40KM/H Rootsis kõrvetatakse näiteks SEK soomes ja Italiaas oli mingi muu kombinatsioon. Eesti rehvitaastajad müüvad kõik täis hinnaga maha. Meie taastajad näitaeks räägvad et kõik alused tulevad euroopast aga tegelt ostavad pärispalju ka kohalikest rehvitöökodadest tagasi.

Võibolla kelegile miskit abi sellest eelnevast tekstist.
Parandaks sind natuke. Kui rehvile pole märgitud eraldi rehvi külgseina kõrgust, siis standard mõõduks on 80, mitte 70!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 10.03.08 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry R
Tere.
Plaanis valuveljed osta,mille üks paar on 8" ja teine paar 9" ja rehvid peal on 215/40/17 ja 215/45/17.Laiemad rehvid on laiema velje peal.Muster on ka erinev esimestel ja tagumistel,aga kuluvus pidi ühtlane olema,kuna rehvid on quattro all.
Kas võib selliseid rattaid autole alla keerata,ilma vahekastist vabanematta?
"Laiemad rehvid on laiema velje peal"...? Sinu poolt antud mõõtudel on laius mõlemal 215. % laiusest on aga erinev (40 vs. 45), e. rehvi külgseina kõrgus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.08 19:34 Tsiteeri


nüüdseks rattad olemas ja sai ka rehvidega jamatud,et asja paika saaks.Esialgu olid kõik neli rehvi 225/45/17, aga tähised (öeldi,et koormuse) ühel paaril W91,teisel W94.Kuid oli silmaga näha,et üks paar on kitsam ja kõrgem ja ÜMBERMÕÕDU vaheks tuli 2 cm.Nüüdseks üks paar vahetatud,tootja ka nüüd kõigil sama,laius/kõrgus samad ja tähised W90 ja W91 ning ÜMBERMÕÕDU vaheks paaridel jäi 5mm,mis ei tohiks küll midagi hullu teha.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 15.03.08 18:33 Tsiteeri


Minu mäletamist mööda on see lause isegi Audi Quattrotel (vähemalt vanematel) hooldusraamatus, et ei tohi kasutada erinevas kulumisastmes rehve (ei täpsustata, kui suur erinevus on ohtlik!!). Kui tootja tänu sellele lausele tahab pääseda vastutusest, mida see endaga kaasa võib tuua, siis jäägu igaühel võimalus võrrelda enda ja Audi inseneride pädevust ning teha üle neid samu katseid, mida tootjafirma enne selle lause lisamist juba teinud on :P.

Loogiliselt võttes peaks tulema vahe sisse eelkõige suurte (maantee-)kiiruste juures, kui rataste diameeter esi- ja tagasillas erinev ja torsenis olev õli peaks olema võimalik peaaegu keema ajada ("friteeritud" difreid ja kaste on näinud kõik suuremad töökojad, vähemalt sk. selline väljend isegi olemas automehhaanikutel).

Samas see 3mm mustri vahe (st 6mm kõrguste vahe) ei tohiks olla eriti oluline lühiajaliselt kasutades, kuna isegi rehvirõhkudest tulenev vahe on ca sama suur (muidu ees raske mootor vs tühi kaubaruum või siis ees ainult mootor ja salongis istub kõigil 7-l istmel täismõõdus meest - rehvi läbivajumine alla 2.5at rõhu juures on samas suurusjärgus).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.03.08 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Samas see 3mm mustri vahe (st 6mm kõrguste vahe) ei tohiks olla eriti oluline lühiajaliselt kasutades, kuna isegi rehvirõhkudest tulenev vahe on ca sama suur (muidu ees raske mootor vs tühi kaubaruum või siis ees ainult mootor ja salongis istub kõigil 7-l istmel täismõõdus meest - rehvi läbivajumine alla 2.5at rõhu juures on samas suurusjärgus).

Ei saa hetkel hästi pihta, mis see rehvi rõhk hetkel siia teemasse puutub? Mustri sügavusest sõltub ümbermõõt, millest omakorda läbitud tee ja sellest ka erinev kiirus erinevatel ratastel/sildadel. See palju sul matse peal kükitab ja kui palju rehvis rõhku sees ratta läbitud tee pikkust küll ei mõjuta, või olen mina omadega sassi kamminud, et asjadest õieti aru ei saa...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 16.03.08 07:32 Tsiteeri


Väidad, et ratas teeb tühja rehviga sama palju pöördeid kui täis rehviga sama teekonna läbimisel?


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.1% - SQL: 24.9%]