Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Käsil B4 C rallika projekt. Ootan mõistlikke soovitusi teadjatelt. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2628)
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 15.12.05 17:31 Tsiteeri
Käsil B4 C rallika projekt. Ootan mõistlikke soovitusi teadjatelt.



Kõigepealt tervitus. Olen üsna tuntud Tqhq foorumis, tegelen peamiselt USA autodega - täpsemalt impordiga USA-st.
Mulle sattus kätte üks -91a Coupe Q orkises 2,3 20V (ilmselt siis AAR), millele üks väga tasakaalutu isik on üritanud installida 2,8V6. Teo motiivid on teadmata. Kaasa sain ka orig. mootori-kasti ja 2,8 tagasilla (all on endiselt 2,3 sild). Auto salong on osaliselt laiali, elektrijuhtmestik pilla-palla.
Minu eesmärk on autost teha harjutamiseks sobiv rallikas, millest sobivuse korral kunagi II etapina edasi ehitada E2 rühma auto. I etapp peaks olema low budget ning katsetada võib ka tänavaautole sobimatuid inetusi a´la cut fuel cut. Samuti ei taha esialgu põhjapanevalt keerulisi ümberehitusi ette võtta.
Käepärast oleks ka üks -88a 200TQ, 121KW MC mootoriga, samas on mulle vajalik vähemalt 150 KW. Auto on sõitnud 400k ja ega seda mootorit kauaks pole, kuid võiks selle ära kasutada MC piiride kompamiseks.

Kokku paneks siis sellise komplekti ja teeks:
Coupe orig. kast ja tagasild
200 MC turbomootor koos kõigi karvadega
Üritaks mootorist saada 150-170 KW
Kõrvaldab autost kõik üleliigse ja paneb vajalikud seadmed tööle tumbleritest
Käib üle / vahetab sobivamaks veermiku.

Küsimused esialgu oleks:
1. Kumb valida, kas Coupe enda kast ja tagasild või 200 oma (kas sobib alla?)? Eesmärgiks on võimalikult lühike ülekanne.
2. Mis kuludega saab mootorist vähemalt 150 KW?
3. Kas 200 pidurivõim sobib Coupele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 15.12.05 17:41 Tsiteeri


Tqhq foorumis oled "silma jäänud" küll :)

Siin natuke MC'st ja piiridest
Siit leiad analoogseid projekte USA's
Üks 20v kupee projekt

Mis puutub MC'st 150kw saamisesse, siis kapremonditud konest saab selle kätte juba chipiga (või siis üpris lähedale).


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 15.12.05 20:27 Tsiteeri


MC-st peaks kätte saama väidetavalt 158 - 165 kw - eeldusel muidugi et mootor on korras ja kõik hobused saab kätte, mis sinna mõeldud on.

Mingeid chippe pakutakse siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=13634#pid163340


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.05 20:54 Tsiteeri


Niipalju ku mina asjast aru saan, on MC põhimõtteliselt väga hea alusmaterjal projektiauto mootoriks. Ainuke puudus eestis on know-how. Ilmselt seda veidi juba on, aga seda ei kiputa väga jagama. Jääb üle vaid ise katsetada ja välismaa foorumeid lugeda.
Põhimõtteliselt on järeleproovitud ja lihtsam variant kasutada S4/S2 20vt mootoreid (169/162kw stockis) mida on esialgu äärmiselt lihtne edasi aidata chipiga. Miinuseks võrreldes 10v-ga kõvasti kõrgem hind. Liigub ka piisavalt kit-e tõsiseks tuunimiseks, piiravaks faktoriks vaid raha. Nende mootorite tuunimisest on ka meie foorumis päris asjalikku teksti. On proovitud ka igasugu muid kombinatsioone 10v plokk (väidetavalt tugevam) ja 20v kaan (tänapäevasem ja suuremaid võimsusi võimaldav).
Kui esialgu soov harjutamiseks, siis peaks sobima MC täielik kap remont + chip.
Samas, kas turbo mootor on ringraja jaoks parim variant : ) ?

200 sillad 1:1le cuope alla kohe mitte ei istu, kas on ka mõtet, ei usu.


Tegelikult peaks meie foorumis ka piisavalt palju kogemustega inimesi olema, kes võiksid Sulle nõu anda (coupele, küll vanemale kerele, on klubi inimeste poolt vahele tõstetud nii 20vt kui ka V8), ainult veidi kannatust vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 15.12.05 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
MC-st peaks kätte saama väidetavalt 158 - 165 kw - eeldusel muidugi et mootor on korras ja kõik hobused saab kätte, mis sinna mõeldud on.

Mingeid chippe pakutakse siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=13634#pid163340


Jah, olen sellega kursis ja esialgu sellest ka piisaks, kui asjast tõesti niipalju lisa saab. Proovin igatahes ära. Muide, kas 4wd düno kuskil saadaval on?
KE Jetronicuga mootori chipi vahetusega 25% forssimine kõlab kuidagi noh... ma ei ütle, et see ei ole võimalik, aga ma tahan selles füüsiliselt veenduda. Annan aru, et enamuse sellest annab turborõhu tõstmine (parandage, kui eksin). Kui veel jahuti ka suurem panna...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 15.12.05 21:20 Tsiteeri


Tervist, pisike :)

Suhteliselt suure tõenäosusega läheb varsti lammutamisele 162kw 3B mootoriga A200.

Soovi korral saab(d) sealt kogu mootori koos toimimiseks vajaliku stuffiga.
Hinnaorientiir 20 000.-

Koheselt on olemas 162kw, + chip= ca 215-220kw.

Silwer pakub 20 000.- eest töödeldud kollektorit+turbot.(Imo on see hind veidi soolane, aga see selleks)

Kui see komplekt peale tõsta ning lisada 7A moto nukad, võiks tulemus olla ca 250kw


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.12.05 07:53 Tsiteeri


Ok, ok, ok :D :D :D
Esialgu ei ole mootor nii oluline. Praegu oleks vaja olemasolevast kraamist kokku panna toimiv komplekt, millega saaks harjutada ja oleks fun. Ja oma kogemusest tean, et alla 200hp ei ole üldse fun. Eelmise aasta katsejänes oli 300hp RWD ja oli üpris fun: http://www.usauto.ee/pudi/ristoponso.wmv

Plaan ei ole teha ringrajaautot ega kiirendusvõistluste autot (see viimane on kuidagi igavavõitu ala sellisel tasemel, nagu see meil on), vaid ralliautot ja sedagi etapis I harrastustasemel, seega MaQQu ja enamuse pakutud MC+chip läheb käiku.

Sildade asja väljendasin ma ise halvasti, küsimuse mõte oli, et kas 200 tagadiffer sobib 90-le alla? Loomulikult saan ma selle ise ka teada, kui jupid garaazipõrandale ritta laon. Tore oleks aga, kui aitaksite mind knowhowga, jääks mõnikend kilo rauda ühest nurgast teise tõstmata. Vastutasuks võin pikemalt jahuda USA rauast või logistikast sealt poolt ja ka no-eu-spec autode registreerimisvõimalustest siinkandis.

Minu 90-l on peale keeratud 2,8 pidurivõim ja roolilatt. Orkis lati leidsin kaasatulnud kolu hulgast, hüdropidurivõimu polnud. Siit ka küsimus - kas 200 oma sobib bolt-on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 16.12.05 07:59 Tsiteeri


Tagadiffer ei sobi. Minu mäletamist mööda on kinnitused teised.

Kusjuures, coupe tagadiffer on minu arust parem, kui 200 oma.
Nagu ka kast.

200 kast on sisuliselt pärit aastast 84, pisikeste modifikatsioonidega. Ebatäpne, suhteliselt nõrk jne.

1 variant on kasutada vanatüübi lukustatavat kasti. Eriti hästi toimib see muidugi jäärajal, aga sellest 200-st hp-st võib väheks jääda, et normaalselt asi edasi liiguks.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.12.05 08:05 Tsiteeri


Selge. Siis kasutan 90 omi. MC mootor ju sobib sinna kasti otsa 1:1 le? Lisaks on mul ju veel 2,8 jooks. See kast vist ei sobi R5-ga?
Muide, kas vabalthingava 20V kaant saab kasutada turboga?


www.usauto.ee on see, mis ma teen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RadioActive
huviline



Registreerunud 01.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.05 08:32 Tsiteeri


kasti ära kindlasti 200 oma pane, käigu lülitamisega näed palju vaeva, pigem siis s2 kast, mis käib tsips ja tsips. rallitingimusteks vahest veelparem variant rs2 kast koos siduriga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.12.05 09:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pisike99
Selge. Siis kasutan 90 omi. MC mootor ju sobib sinna kasti otsa 1:1 le? Lisaks on mul ju veel 2,8 jooks. See kast vist ei sobi R5-ga?
Muide, kas vabalthingava 20V kaant saab kasutada turboga?


Saab, kuid kas ta ka sinna MC plokile 1:1le istub?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.05 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pisike99
I etapp peaks olema low budget


Njah, kuna olen oma autot ehitanud nüüd juba varsti 1,5 aastat siis olen muutunud skeptiliseks igasugu low gudget asjade suhtes. Minu "low budget" bemm on tänase seisuga juba üle 200 tuhande maksma läinud ja ikka ei ole veel nähagi et hakkaks valmis saama...

Minu soovitus oleks: Müü kogu see kola maha mis sul on. Pane raha juurde ja osta S2 kupee. Roogi see tühjaks. Paigalda tiba teine turbo, vl. kollektor ja chip ning naudi seda autot esialgu sellisena.

Igasugune ehitamine tundub esmapilgul odav, kuid tegelikult ta seda ei ole.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.12.05 10:03 Tsiteeri


Viiman idee on kahtlemata õige, aga see kola sellises seisus ei maksa tuhkagi.:P


www.usauto.ee on see, mis ma teen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.05 10:26 Tsiteeri


Samas selle kola ehitamine autoks millega ka sõitma tasuks minna maksab vast sama palju või rohkemgi kui S2.

Ehitada on mõtet siis kui sa teed seda ise, sul on olemas kõik vajalikud riistad ja seadmed ning sul tõesti ei ole midagi targemat oma vaba ajaga peale hakata... :)


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.12.05 11:59 Tsiteeri


Üldjoontes see ongi nii, mul on oma töökoda ja asjad olemas plus veel ühe isa lubadus ühele 14a-le pojale, et asjaga tegeletakse. Vaba ajaga on muidugi kõige kehvem lugu...

Aga ok, teeks selle asja siis ka ruttu selgeks - kogu olemasolev projekt maksab 25 000.- eek ja seda pühapäeva kl. 12-ni. Siis toon juurde kõnealuse mootoridoonori ja hakkan asjaga peale. Pildid panen üles õhtul.


www.usauto.ee on see, mis ma teen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 16.12.05 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pisike99
Üldjoontes see ongi nii, mul on oma töökoda ja asjad olemas plus veel ühe isa lubadus ühele 14a-le pojale, et asjaga tegeletakse. Vaba ajaga on muidugi kõige kehvem lugu...

Aga ok, teeks selle asja siis ka ruttu selgeks - kogu olemasolev projekt maksab 25 000.- eek ja seda pühapäeva kl. 12-ni. Siis toon juurde kõnealuse mootoridoonori ja hakkan asjaga peale. Pildid panen üles õhtul.


Räägi 200`st :D Mis korras on? Aasta? ÜV ja kindlustus?
Hind, kui üldse müüd eraldi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 16.12.05 18:21 Tsiteeri


200 pole veel hetkel minu oma. Ilmselt aga võtan sealt ju mootori koos juurikatega maha ning ülejäänud on minu meelest vanaraud.

Pildid asjast: http://pildid.ee/thumbnails.php?album=5984


www.usauto.ee on see, mis ma teen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.12.05 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pisike99
Selge. Siis kasutan 90 omi. MC mootor ju sobib sinna kasti otsa 1:1 le? Lisaks on mul ju veel 2,8 jooks. See kast vist ei sobi R5-ga?
Muide, kas vabalthingava 20V kaant saab kasutada turboga?

SAAB
pildil kastis olev 7A mootori 20V kaan on sama, turbo ajastuga lisandus kaanele paar tikk polti väljalaske koldele, mille saad ka ise lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
peremeesloom
huviline



Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota celica,80 turbo quattro,S6 4,2 quattro

postitati 19.12.05 16:33 Tsiteeri


küsi midagi konkreetset, olen mitu audi 80 turbo quattrot üles ehitanud ja nendega rahvarallit sõitnud,hetkel endal E2 rühma quattro ehitamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pisike99
huviline



Registreerunud 15.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 19.12.05 16:56 Tsiteeri


Tänan vastajaid. Peremees, hetkel pole rohkem küsida, kui uute küsimusteni jõuan, võtan kindlasti ühendust. Palju muide E2 jaoks tehtaval kaalu tuleb (kui saladus pole)? Küsimuse mõte selles, et kas saab alla lubatud kaalu ka, et pärast ballastiga kaalujaotust aidata?


www.usauto.ee on see, mis ma teen.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 19.12.05 17:10 Tsiteeri


Nagu öeldud, siis 200 nodi pole sinna autosse mõtet toppida, CQ enda asjad on vähemalt sama head (pmst ongi samad asjad tegelikult, ehkki tootekoodid on tihtipeale erinevad). Selle ajastu 7A-mootoriga (2,3 20v vabalthingav) CQ'l on 01A kast, mis on igati tugev. Javad Shadzi turbotatud 7A-mootoriga 90Q dünob 650hp rattast ja evib siiani originaal 01A kasti. Nii et selle pärast ei tasu muretseda.
01A kasti otsa istuvad kõik Audi vanemad 5-, 6- ja 8-silindrilised mootorid, sh MC. Sillad jäta ka 2,3 20v omad, 2,8 kola ei ole kuskilt otsast parem. S2 ostmine on kahtlemata kergema vastupanu teed minek, mis oleks tõenäoliselt ratsionaalne samm, samas kui nodi on olemas ja vaid sisse vaja visata, siis ei ole midagi hullu ka ise tegemises - õpidki paremini tundma autot. Chip ja Volvo 740T või Saab 9000 või mingi custom vahejahutiga peaks 150kW kindlasti kätte tulema. Iseasi kauaks sellest aitab...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 19.12.05 18:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pisike99
Selge. Siis kasutan 90 omi. MC mootor ju sobib sinna kasti otsa 1:1 le? Lisaks on mul ju veel 2,8 jooks. See kast vist ei sobi R5-ga?
Muide, kas vabalthingava 20V kaant saab kasutada turboga?

kui plaanid kokkupannes tekitada turbo mootori võta julgelt ühendust saad korraga paremad lahendused kui tehase omad ja parema mineku. samas oma kokkulaotud rallikaga läbisin kolme päevase off-road võistluse 2000.a. ja 2001.a. ronisin audiga Norras kaljudel kaheksa päeva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.1% - SQL: 64.9%]