resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 15.12.05 11:09
|
|
|
Istmesoojenduselementide paigaldamine
Kas kellelgi on äkki kogemust istmesoojenduse elementide ise paigaldamisega istmesse, kus istmesoojendust varem olnud ei ole?
Kas on üldse mõtet hakata istet lammutama?
Kindlasti lihtsam variant oleks korralike istmekatete muretsemine ja soojenduselementide paigaldamine nende alla, kuid siiski...
276
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.05 11:13
|
|
|
Minu S4 on istmesoojendused ise pandud. Sportistmele oli nende paigaldus paras xxxx, kuid tavalisele paigaldada ei tohiks küll mineid erilisi
probleeme olla.
Koos elementidega läks minu autole nende paigaldus maksma u. 3000 eek
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 15.12.05 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Minu S4 on istmesoojendused ise pandud. Sportistmele oli nende paigaldus paras xxxx, kuid tavalisele paigaldada ei tohiks küll mineid erilisi
probleeme olla.
Koos elementidega läks minu autole nende paigaldus maksma u. 3000 eek |
Kas element läheb otse tekstiili alla või miskine spets polsterdus ka selle peale veel?
276
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.05 11:57
|
|
|
pöördu tartus selle teemaga äss-a poole, ta peaks kursis olema selle teemaga
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 15.12.05 21:45
|
|
|
On äkki kellegil mingit el skeemi, kuidas matt ja lüliti ühendatud omavahel on? Käib sinna ka mingi releede plokk?? Seda siis originaal astmelise
lüliti ja matiga.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 16.12.05 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
On äkki kellegil mingit el skeemi, kuidas matt ja lüliti ühendatud omavahel on? Käib sinna ka mingi releede plokk?? Seda siis originaal astmelise
lüliti ja matiga. |
sinna käivad jah igasugused asjad ... tegelt on nii et väliselt
samasuguseid lüliteid on vähemalt 3 tüüpi ja igaühel on erinev el. ekeem. Üks neist:
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Audi/1992/80/WIRING%20DIAGRAMS/fig07.pdf
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 30.10.09 19:24
|
|
|
Vana teema aga haakub minu murega.
Asi selles, et istmed soojendusega olemas ja juhtmed saan ka nüüd kuid need erinevate autode pealt.
Kuidas nende lülitite järgi vahet teha kas on relee sees või eraldi ? Tootekoodid ehk erinevad ? Mul praegu juba lülitid ka olemas `92 aasta S4-ja
pealt. Istmed samamoodi antud isendi pealt.
Hetkel pakutakse juhtmeid väga hea hinnaga aga kuna seal eraldi releed pole ja need lülitite sees siis pakutakse lüliteid ka mis nii hea hinnaga enam
ei ole.
Seepärast mõtlengi, et ehk sobivad juba need mis muretsetud sai.
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 30.10.09 20:26
|
|
|
Lülititel pistikud erinevad- see üks võimalus kindlaks teha. Samas võibolla on ka sama pistikuga erinevaid lüliteid, pead ei anna.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 02.11.09 17:39
|
|
|
Oma murele saan loodetavasti lahenduse siis kui autole ligi saan. Kasutaja indr on olnud väga abivalmis seda probleemi lahendama.
Lülititel erinevad pikkused ja erinevad tootekoodid.
|
|
|