tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 08.12.05 13:28
|
|
|
Küsimus A8 2,8 quattro 142kw v6
küsimus selline -
sõidan praegu audi 200 20v-ga ja üldiselt olen rahul, välja arvatud see, et poole aasta jooksul olen kaks korda teele jäänud. Seepärast tahan vaadata
midagi uuemat ning välimuselt vähe kobedamat ja silm on jäänud peale 1996-97.a Audi A8 quattro v6 2,8 142 kw. Võib-olla on keegi teadja ja oskab seda
konkreetset mudelit iseloomustada või võrrelda V8-ga.
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 08.12.05 13:54
|
|
|
Kytte kulu tiba suurem kui v8 al ja mootor ei pidanud ka kõige õnnestunum olema
Räägin seda mida tean ja olen kuulnud
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 08.12.05 14:47
|
|
|
A8 4,2 kütusekulu linn 19 maantee 9
2,8 kütusekulu linn 16 maantee 8
allikas:
http://www.autoweek.nl/
ps.pole sellel 2,8 142 kw mootoril häda midagi.Iseasi kas ta A8-le kõige sobivam variant on.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 08.12.05 16:37
|
|
|
No oman sellist motot A6-e peal ja sitasti ei saa kohe mitte öelda, töökindel pill ja tõmme ka norm....ja linnas see küll 16 l sajale ei võta mul
isegi tallates 14.5 tuleb...kui juba 16 siis on mingi jama lamda andurites või õhu lugejas....aga jah A8 peal võiks nac võimsam olla kuigi kered vast ühe raskused sest A8 ju Al kerega....
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
rax21
klubiliige
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: 2,5 4wd
|
postitati 08.12.05 16:56
|
|
|
kellele ema kellele tütar
manual kastiga ainult
automaat tapab
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 08.12.05 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rax21
kellele ema kellele tütar
manual kastiga ainult
automaat tapab |
automaat pigem säästab kui tapab!
Teema autorile:
soovitan selle autoga lihtsalt sõita, kas või rendi kuskilt enne kui ostad.
200 20v võrreldes ei paku see mootor kindlasti mitte sellist sõidumõnu, millega harjunud oled. Kui vile pealt üleminna ja sama asja taga ajama, siis
alla 4,2 ei soovita.
Samas, kui tahad lihtsalt ühte mõnusalt suurt kulgemisautot on 2,8l A8 täitsa normaalne valik.
Ülalpidamiskulud mootoriosas on kordi odavamad kui 4,2-sel, need jäävad sinna sinu praeguse auto kanti.
aga ikkagi soovitan sul kuskilt selline auto rentida ja natukene aega linnavahel ja maanteel ringi sõita, siis otsus teha.
olles ise andunud automaadi fänn, siis ei soovita sellest kooslusest kah kõrvale vaadata, kui suur ja mugav, siis olgu suur ja mugav.
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 08.12.05 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
A8 4,2 kütusekulu linn 19 maantee 9
2,8 kütusekulu linn 16 maantee 8
allikas:
http://www.autoweek.nl/
ps.pole sellel 2,8 142 kw mootoril häda midagi.Iseasi kas ta A8-le kõige sobivam variant on. |
Andmed võetud oma kahelt sõbralt
Yks omas 4.2q tal keskmine 12.3
Teiel 2.8q keskmine 13.8
4.2 sega saab 7.8l sada 100km sõita
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 08.12.05 22:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allud
Andmed võetud oma kahelt sõbralt
Yks omas 4.2q tal keskmine 12.3
Teiel 2.8q keskmine 13.8
4.2 sega saab 7.8l sada 100km sõita |
Aga 4.2 sõber sõitis kogu aeg maanteel ja 2.8 vend linnas?
2.8 kulu tundub linnas normaalne, aga 4.2-ga linnas kohe kuidagi 12.3-ga hakkama ei saa.
|
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.05 06:34
|
|
|
Ning kõik kipuvad millegipärast alalti välja tooma maantee kulu, millist arvestatakse üldjuhul 90km/h sõites. Küsimus, kas või kui tihti te sõidate
mitusada km järjest 90'ga?
Pigem on see talvel 105km/h ja suvel lisa sinna veel ca 20km/h.
Seega kui tahad vähegi mõistlikult sõita, et auto ka mingitki sõidumõnu sulle pakuks, ei tasuks neid tehasenumbreid küll liiga tõsiselt võtta.
Iseasi, kui eesmärk ongi sõita nii väikse küttekuluga kui võimalik.
Ühesõnaga nendele tehasteandmetele võib suurtemate mootorite korral alati kerge huumoriga suhtuda.
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 09.12.05 07:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raivo
Ning kõik kipuvad millegipärast alalti välja tooma maantee kulu, millist arvestatakse üldjuhul 90km/h sõites. Küsimus, kas või kui tihti te sõidate
mitusada km järjest 90'ga?
Pigem on see talvel 105km/h ja suvel lisa sinna veel ca 20km/h.
Seega kui tahad vähegi mõistlikult sõita, et auto ka mingitki sõidumõnu sulle pakuks, ei tasuks neid tehasenumbreid küll liiga tõsiselt võtta.
Iseasi, kui eesmärk ongi sõita nii väikse küttekuluga kui võimalik.
Ühesõnaga nendele tehasteandmetele võib suurtemate mootorite korral alati kerge huumoriga suhtuda. |
pealegi sellise auto puhul on kütusekulu küll viimane asi mida vaadata, kui tahad ökoliikurit siis hakkatakse sulle teadagi milliseid autosid
soovitama - isiklikult tundub, et kütusekulu pärast teema algataja ei muretsenudki!
oma seljal on 75!
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 09.12.05 07:37
|
|
|
mind huvitab tegelikult see, kas V6 142 kw on A8-le piisav ja kas V6 mootor on üldiselt vastupidav ja hea. R5 3b turboga mootor on minu hinnangul üsna
töökindel. Ära on lagunenud ainult tsirkulatsioonipump ja jagaja hammasratas - mõlema pärast jäin teele.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.12.05 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
mind huvitab tegelikult see, kas V6 142 kw on A8-le piisav ja kas V6 mootor on üldiselt vastupidav ja hea. R5 3b turboga mootor on minu hinnangul üsna
töökindel. Ära on lagunenud ainult tsirkulatsioonipump ja jagaja hammasratas - mõlema pärast jäin teele. |
Sellest 2,8 V6 motost siin palju-palju juttu (suurem osa negatiivset kahjuks) olnud. Vahet pole kas see moto on A4, A6 v. A8 aiste vahel...moto on
sama, iseasi kui edukalt see suurt A8-t edasi liigutab.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 09.12.05 07:56
|
|
|
kunagi jooksis siit läbi teema kus üks vend tahtis ka a8-t ja mainiti et a8 juures on küttekulu küll kõige väiksem asi mille pärast muretseda ja et a8
on rikka inimese auto. Tookord vist käis jutt vist küll 4,2 q, aga vahet pole.
Hoolduskulud järelikult väga kallid.
ok otsisin selle teema ka link
TiitR2, kas pead silmas 2,8 142 kw mootorit? Mulle tundub et mõtled siiski 128 kw-st. Kuid ma küsin, et kas Sul on olnud kunagi
emb-kumb V6 motoga audi? Kahju kui Sul on selline negatiivne mulje jäänud asjast. Lihtsalt mõni mees kes on ostnud endale mingi õlijoodiku ei tähenda
veel et v6 kehva mootor on.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.12.05 12:10
|
|
|
Kod. Lukasele: Mõtlesin ikka SAMA s.o 142 KW-list motot, pole ise omanud Audi V6-t (mitmel tuttaval on ja kujuta ette, me isegi räägime nendest
vahel), kuid rõhutasin ju, et siin foorumites on hädaldamist selle V6 kohta küll ja küll!
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 09.12.05 13:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kod. Lukasele: Mõtlesin ikka SAMA s.o 142 KW-list motot, pole ise omanud Audi V6-t (mitmel tuttaval on ja kujuta ette, me isegi räägime nendest
vahel), kuid rõhutasin ju, et siin foorumites on hädaldamist selle V6 kohta küll ja küll! |
asi selles, et ega oma auto mootorit siia ju keegi kiitma ei tule, mis kasu sellest oleks!?!
antud foorum ongi selle jaoks, et oma auto probleemidele lahendus leida, sellepärast arvad et v6 on kehva, mõtle natuke - asjas on ehk loogikat!
olen pidanud igasuguste mootoritega audisid, millest kolmel on olnud v6 2,8l ja ei ütleks, et see v6 mingi eriline saast on. omad probleemid sel
muidugi on, kuid maha ma seda mootorit sellegipoolest ei kannaks.
autorile:
Probleemid: suur läbisõit tingib klapikaante remondi (nagu iga mootori puhul), aga muid probleeme selle mootoriga küll ei esine, kui asi korrapäraselt
ja õigesti hooldatud.
Kasutaja cretzky lasi teha terve mootori kapitaalremondi, mis läks kokku maksma vast 4,2l mootori 120000 km hoolduskuuri.
Mootorikontroll ei ole kah mingi jube tegemine. Võta mõnest irvhambast klubiline kaasa, kes v6 on tarbinud ja kohapeal on võimalik juba ühtteist
selgeks saada. Samuti pakuvad firmad mis iganes teenuseid, mida saaksid kasutada auto kontrollimisel.
ei soovita sul siinsete jutlejate sõnu puhta kullana võtta, sina hakkad selle autoga sõitma ja teda ülal pidama ning probleeme lahendama - oma silm on
teadagi mis!
otsusta ise!
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 09.12.05 14:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Kod. Lukasele: Mõtlesin ikka SAMA s.o 142 KW-list motot, pole ise omanud Audi V6-t (mitmel tuttaval on ja kujuta ette, me isegi räägime nendest
vahel), kuid rõhutasin ju, et siin foorumites on hädaldamist selle V6 kohta küll ja küll! |
okei okei ära nüüd pahanda, lihtsalt vaatsin mees kes omab traktorimootorit tuleb v6 bensukat laitma
rahu!
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.12.05 15:26
|
|
|
Ega ma ärritunudki, pole nagu erilist põhjust ka, nii et niikaua kui sõna/kirjavabadus veel kehtib, laseme teistelgi mõtet avaldada
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 13.12.05 07:06
|
|
|
proovisin A8 quattro V6-e ära (manuaalkast): natuke tuimavõitu, aga muidu igati mugav ja asjakohane pill, sõites istud nagu ema süles. Rahulikule
inimesele peaks sobima küll. Eelis võrreldes Audi 200 20 V-ga on mugavus ja vähe välismüra salongis. Eks ma mõtlen natuke. Veel üks küsimus - kuidas
veermik nendel autodel meie oludes vastu peab?
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 14.12.05 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
proovisin A8 quattro V6-e ära (manuaalkast): natuke tuimavõitu, aga muidu igati mugav ja asjakohane pill, sõites istud nagu ema süles. Rahulikule
inimesele peaks sobima küll. Eelis võrreldes Audi 200 20 V-ga on mugavus ja vähe välismüra salongis. Eks ma mõtlen natuke. Veel üks küsimus - kuidas
veermik nendel autodel meie oludes vastu peab? |
Samamoodi nagu sinu praegune auto 200 20v, aga kui hakkad seal midagi vahetama, siis on tunned ennast revalis nagu juveelipoes
Puksikesi ja hoovakesi on rohkem kui 200-l samas hinnad puksi kohta jäävad samasse klassi - hullu ei ole midagi!
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.05 00:17
|
|
|
Kunagi oli Mairo poolt kirjutatud teema A8xa hoolduskulude kohta kuskil... Veermiku pool polnud väga kallis..kui mootorit remontima ei pea siis
suhtkoht mõistlik ülal pidada. Pidid need A8xad väga hästi vastu pidama meie teedele.
Juppide hinnad sõltuvad ka enda sebimise oskusest. Ei pea kõike revalist hankima leti hinnaga kui on olemas ka muid võimalusi
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 25.12.05 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Kunagi oli Mairo poolt kirjutatud teema A8xa hoolduskulude kohta kuskil... Veermiku pool polnud väga kallis..kui mootorit remontima ei pea siis
suhtkoht mõistlik ülal pidada. Pidid need A8xad väga hästi vastu pidama meie teedele.
Juppide hinnad sõltuvad ka enda sebimise oskusest. Ei pea kõike revalist hankima leti hinnaga kui on olemas ka muid võimalusi |
Mida tähendab "A8xa" ja "A8xad"???
Ise kasutanud 7-8 kuud 2.8 30V mootorit (1996 A6 peal) ja mootor nagu mootor ikka. Midagi müstilist pole juhtund. Aga arvan, et A8-l võiks siiski
midagi võimsamat olla
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 25.12.05 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Mida tähendab "A8xa" ja "A8xad"???
|
OT: arvan, et on sõnadena välja hääldatud see "aaa-kaheksa" ja sealt see lõpp tuligi antsul.
edit: seda "kaheksaxa" teemat peab juba antsu käest küsima
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 25.12.05 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Mida tähendab "A8xa" ja "A8xad"???
|
OT: arvan, et on sõnadena välja hääldatud see "aaa-kaheksa" ja sealt see lõpp tuligi antsul. |
Vabandust teem läbustamise pärast, aga et siis "aaa-kaheksaksa" ja "aaa-kaheksaksad"
(8 = "kaheksa" mitte "kahe" )
|
|
|
|