Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi C4 2.5 TDI tühikäigul väriseb (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 9086)
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 08.12.05 10:11 Tsiteeri
Audi C4 2.5 TDI tühikäigul väriseb



Tere audispetsid!

Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt pöördeid reguleerida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 08.12.05 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tere audispetsid!

Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt pöördeid reguleerida?

See 900 pööret on juba isegi tiba palju...830..850 on suht norm. Viga peitub sul arvatavasti mitte töötavas pihustis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 08.12.05 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tere audispetsid!

Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt pöördeid reguleerida?


diislid kipuvatki vibra sisse tõmbama, belarus ju ;)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.12.05 13:09 Tsiteeri


Peris Belarus ei ole üks silinder rohkem ;) Mu isendil on diagnosti andmetel 940 pööret minutis ja ei värista.Külmalt kui pöörded allpool siis on ka väike vibra sees.Aga siiski kas keegi on käinud tühikäigu pöördeid reguleerimas? Kus? Ja mis hinda on küsitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.12.05 13:19 Tsiteeri


Selle teema võiks tõsta teiste traktoreid puudutavate küsimuste teemade alla.
aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.12.05 13:22 Tsiteeri


Küsimus oli ebaühtlases töös mitte värinas.;) Eks bensukaga harjunu jaoks diisel värisebki "tiba" rohkem ja eks see värisemine on kõige tuntavam tühikäigul.
Ebaühtlase käigu põhjustajaks võib vabalt olla tühikäigul "pissiv" pihusti.
5 silindrilise diisli tühikäiguks 900p/min tundub küll tiba palju olema.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 08.12.05 14:13 Tsiteeri


aitähh vastuste eest. Eks proovin mingeid küttelisandeid
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 08.12.05 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
aitähh vastuste eest. Eks proovin mingeid küttelisandeid
;)

Sa Tartusse ei satu vahepeal? Neid lisandeid võid hiljem ka panna - külasta parem ntx. Kattel Diislit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 08.12.05 17:52 Tsiteeri


Mootoripatjadele võiks ka pilgu peale visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hanz
huviline



Registreerunud 23.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Quattro

postitati 09.12.05 07:42 Tsiteeri


ka kõrgsurvepump võib peetis olla.minu soovitus käi ära diagnostis,saad täpse pildi asjast.tunnen ühte päris head pumba remontijat kui asi juba nii kaugel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 11.12.05 18:53 Tsiteeri


mul raputab 1,9D 50kw mootor.
käisin joe's pihusteid kontrollimas.
sõitsin uksest sisse ja pässid ütlesid ühest suust, et mootor teeb nii head häält et mis ma veel tahan?
üle 900 pöörde nurrub jah. aga alla selle raputab päris korralikult.

käsipumbaga lõid pihustid läbi ja ütlesid et on head küll.
hammasrihma sättisid veel paika.
ja keerasid pumba survet(vist)

aga ei midagi.
siin foorumis või kuskil keegi pakkus variandi et piisavalt kulund moto juba, ja kui vänt, saaled, kepsud jne jne ära vahetada et siis vbl on rahulikum.

mootoripadjad vahetasin enne ära juba.
ka seda "pissiva pihusti" juttu rääkisid mitmed seltsimehed, aga no selle käsipumbaga ei old midagi näha.
pumpa ennast muidugi ei tea...
spidol ees 247 000 -> 347 000 ei ole viitsitud kruttima hakata, vaid on kruvika otsaga suditud nii et värv maas. nii et 93a aparaadi kohta mingi 500k on vast ikka läbi käinud.

samas on moto suht koht korras, sinist ei aja, ülevaatusel tahm korras, kütet läeb suvel 5,6-6,2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MD83
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.0 tdi

postitati 11.12.05 19:03 Tsiteeri


Karla Auto O.K.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.12.05 09:18 Tsiteeri


Üks diisli tundja ütles et kui 1 pihusti "kuseb" siis on käivitusega ka raskusi ja seda enam külmalt, aga kui külmalt paugust käima läheb siis pihustid OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 12.12.05 10:24 Tsiteeri


huvitav oleks teada kuidas kusemist kontrollitakse?
käsipumbaga "stendis" lööb ju ainult korraks surve üles. kui saaks hoida mingit survet, ehk siis oleks näha?

samas ei ole ka ju pumba poolt kogu aeg surve peal? sama moodi vajalikul hetkel antakse laks?
või päris 0 see surve ka ei ole ootel seisundis?

seda ise ka ei oskaks välistada et tõesti kulund on mootor, ja sellest siis rappumine.

peaks kuskilt R6 diisli otsima. jutu järgi sellisel töötsüklid kuidagi "sujuvamalt" vastasfaasis ja mootor ka rahulikum.
bmw/opel äkki on r6 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.12.05 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
peaks kuskilt R6 diisli otsima. jutu järgi sellisel töötsüklid kuidagi "sujuvamalt" vastasfaasis ja mootor ka rahulikum.
bmw/opel äkki on r6 ?

BMW sama võimas (85KW) R6 küll kusagilt otsast ühtlasem ja vaiksem ei olnud, eks need vanad diislid raputavad ja vibreerivad kõik enamvähem ühtviisi. Samas olulisem vahe bensukaga ongi just tühikäigul, maanteekiirusel pole salongis küll miskit vahet tunda.

Kui ikka tühikäigul üks silinder normaalselt ei tööta peaks seda olema ju suht lihtne tuvastada. Samuti peaks saama kompressiooni lihtsate vahenditega mõõta. Iga enesest lugupidav vähegi diislitega tegelenud remondikoht peaks selliste vigade tuvastamisega hakkama saama. Kui mootor ka külmaga korralikult ja ühtlaselt käivitub siis ei ole viga kulunud mootoris.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 12.12.05 13:47 Tsiteeri


jah, joe's mehed mõõtsid ka kompressiooni mul tookord. oli vist miski 26-28bar suht ühtlased kõik 4tk.

aga ikkagi tahaks vastu vaielda, et see tühikäigul raputamine ei peagi seotud olema kulunud silindritega, kuid mine tea äkki siiski vända ja muu alumise otsaga?

sõites ei ole tõesti mingit vibrat. ja ka tühikäiguga aeglaselt käiguga vedada lastes ei raputa.
ja ka müra ei ole niii hull. golf II 1,6D istusin kord, see oli küll jube, nagu polekski mootori tulemüüri või kapotti. liiga karm lärm oli.

ja see jutt et kõik vanad diislid raputavad, ei kõlba ka kuhugi. pigem ikka kulund mootor või ei tea mis. seltsimees ostis 1995a 66kw 1,9tdi passati ja ei ole mingit sellist märkimisväärset vibrat. küll aga on ka jupi uuemaid ntx 1998 massinaid mis värisevad kõvasti. ja ei usu kuidagi et kõigil pihusti või pumba või .... teema.

et kui nii suur kompressioon, miks siis ei võiks väntv ära kuluda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.12.05 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
jah, joe's mehed mõõtsid ka kompressiooni mul tookord. oli vist miski 26-28bar suht ühtlased kõik 4tk.

aga ikkagi tahaks vastu vaielda, et see tühikäigul raputamine ei peagi seotud olema kulunud silindritega, kuid mine tea äkki siiski vända ja muu alumise otsaga?

sõites ei ole tõesti mingit vibrat. ja ka tühikäiguga aeglaselt käiguga vedada lastes ei raputa.
ja ka müra ei ole niii hull. golf II 1,6D istusin kord, see oli küll jube, nagu polekski mootori tulemüüri või kapotti. liiga karm lärm oli.

ja see jutt et kõik vanad diislid raputavad, ei kõlba ka kuhugi. pigem ikka kulund mootor või ei tea mis. seltsimees ostis 1995a 66kw 1,9tdi passati ja ei ole mingit sellist märkimisväärset vibrat. küll aga on ka jupi uuemaid ntx 1998 massinaid mis värisevad kõvasti. ja ei usu kuidagi et kõigil pihusti või pumba või .... teema.

et kui nii suur kompressioon, miks siis ei võiks väntv ära kuluda?

Enamus uutest diislitest ikka oluliselt vaiksemalt käivad, tihtilugu ei saa kohe arugi, kui diisliga tegu, see jutt, et vanad diislid "värisevad" rohkem peab täiesti paika. Golf 2'est pole tõesti mõtet rääkida, ka sellist omasin ja selle müra on ikka jupi maad suurem.
Kulunud vändast ei teki kindlasti vibratsiooni, kuna enne vibrat tuleb kõigepealt kolin ja varsti seejärel saabub peale suuremat kolksu või raginat päris vaikus.:D Tühikäigupöörded langevad ka 800-900p/min võrra.:D
Pigem tasuks ikka pihusti(te)le panustada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 12.12.05 20:44 Tsiteeri


krt kui pihustite vahetusega saaks värinast lahti siis laoks küll 250,- tk välja (oli vist u selline hind)

ja ega nende "kontrollimine" ka odavam lõbu suurt ei ole. pool raha läks vähemalt "kontrollimise" alla eelmine kord mul.

kas ei leia tõesti sellist hääd diisli meest, kes omaks kogemus sel teemal rohkem kui kord?

mingi suva remondi garaaz ütles et "selle värina eest sa ei maksnud autot ostes, see oli lisana ha ha haaa"
selle asemel et miskit põhjapanevat välja tuua miks väriseb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.12.05 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
krt kui pihustite vahetusega saaks värinast lahti siis laoks küll 250,- tk välja (oli vist u selline hind)

ja ega nende "kontrollimine" ka odavam lõbu suurt ei ole. pool raha läks vähemalt "kontrollimise" alla eelmine kord mul.

kas ei leia tõesti sellist hääd diisli meest, kes omaks kogemus sel teemal rohkem kui kord?

mingi suva remondi garaaz ütles et "selle värina eest sa ei maksnud autot ostes, see oli lisana ha ha haaa"
selle asemel et miskit põhjapanevat välja tuua miks väriseb...

Aga oled sa proovinud mõnda teise masinasse istuda? On see värin kogu aeg olnud või alles tekkis? Kui bensukast diiselmasinasse istuda (ja vastupidi) siis tõesti on esialgu suht harjumatu.
Tühikäigul mitte toimiva või kehvalt toimiva silindri leiab ka ntx sellelt pihustilt surve eemaldamise teel, st pihusti toru lahti keeramisega.
Tõsi ta on, et diilsliteemal pädevaid tegelasi eriti pole, lohutada võid end sellega, et bensukaga pole tallinnas olukord eriti parem.;) Oluline vahe on selles, et diisel on kindlasti lollikindlam ja hooldusvabam(kui ta korralikult töötab ja normaalne kütus juhtub olema). Joe's käisin ka ise ja sealsest rahvast jäi mulje, et nad eriti ei viitsi midagi teha, samas hinna ja töö suhe oli vägagi hea.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 13.12.05 08:47 Tsiteeri


kui mahti saan eks võtan oma 93a 1,9d ja tuttava 95a 1,9tdi kõrvuti, ja hindan siis värinat.
mu omal pole ju ka elektroonilist pöörete regulaatorit, vaid see käsihoob. ja tahhokat ka pole. nii et raske võrreldavat olukorda tekitada.

värin on algusest peale kui ostsin masina.
külmalt väriseb ikka nii et rool ja kogu salong elab. silmaga näha kuidas rool võngub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 13.12.05 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
kui mahti saan eks võtan oma 93a 1,9d ja tuttava 95a 1,9tdi kõrvuti, ja hindan siis värinat.
mu omal pole ju ka elektroonilist pöörete regulaatorit, vaid see käsihoob. ja tahhokat ka pole. nii et raske võrreldavat olukorda tekitada.

värin on algusest peale kui ostsin masina.
külmalt väriseb ikka nii et rool ja kogu salong elab. silmaga näha kuidas rool võngub

Viimane lause pani küll silmi punnitama:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 13.12.05 13:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2Viimane lause pani küll silmi punnitama:o

võin üritada vidoe teha digikaga
liiga hull on asi külma mootoriga.
kuid ka sooja mootoriga madalatel pööretel on rooli värisemine silmnähtav. ülevaatusel said pöörded 920 peale mu mäletamist mööda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 13.12.05 14:18 Tsiteeri


Mul oli kunagi Golf2 D, see lagises ka külmalt kui päevinäinud rehepeksumasin, kuid sellist silmaga nähtavat vibrat küll ei täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 13.12.05 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2Viimane lause pani küll silmi punnitama:o

võin üritada vidoe teha digikaga
liiga hull on asi külma mootoriga.
kuid ka sooja mootoriga madalatel pööretel on rooli värisemine silmnähtav. ülevaatusel said pöörded 920 peale mu mäletamist mööda



Pöörded peaksid sooja mootoriga olema 750-800 RPM. Vähemalt minu isendil on nii. Ilmselt on midagi mäda kui pöörded nii kõrged on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 15.12.05 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
Tere audispetsid!

Mure selline, et 900 pöörde peal töötab mootor ebaühtlaselt. aga 950 pöörde peal juba ühtlaselt. Auto on 1994 aasta oma ja kas ise saab kuskilt pöördeid reguleerida?

No mul sama isend ja kerge värin on sees külma mootoriga tühikäigul.
Sooja mootoriga ei saa tühikäigul arugi et diisliga tegu.
Ühesõnaga, midagi peab ikka jamasti olema kui tuntav vibra sisse jääb.
Keegi kunagi kirjutas midagi diiselmootorite reguleeritavate mootoripatjade kohta?!
Ise pole kokku puutunud aga kes teab, ka neis võib viga olla ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.5% - SQL: 30.5%]