Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Vints (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3391)
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 08.12.05 00:33 Tsiteeri
Vints



Soovitage palun head elektrilist vintsi! Ei pea jaksama traktorit soost väljatõmmata, aga Audiga võiks siiski hakkama saada. Tore, kui keegi oskaks tuua välja ka mingeid hinnavõrdlusi. Igasugused kogemused on teretulnud!


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.12.05 00:41 Tsiteeri


Take a guess, kust vintse kõige tõenäolisemalt leiab :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.12.05 07:18 Tsiteeri


Kas audi on täisraamil, et sa sellele vintsi paned:o. Minuteada ei ole.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.12.05 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kas audi on täisraamil, et sa sellele vintsi paned:o. Minuteada ei ole.

Et siis kui masin täisraamil pole siis ei saagi kraavist välja tõmmata või?:o:D Tolajutt.

Odavama otsa vintsidest sattusin siit lugema: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2985


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.12.05 10:37 Tsiteeri


Naera naera. Ma tahan näha seda autot pärast, millel on kere külge kinnitatud vints ja seda ka kasutatud. Ilma raamita autot venitatakse kõveraks/pooleks. On sul üldse aimu mis jõud korralikul vintsil taga on:P. Aga noh, proovida pole ju kellelgi keelatud.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 08.12.05 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Naera naera. Ma tahan näha seda autot pärast, millel on kere külge kinnitatud vints ja seda ka kasutatud. Ilma raamita autot venitatakse kõveraks/pooleks. On sul üldse aimu mis jõud korralikul vintsil taga on:P. Aga noh, proovida pole ju kellelgi keelatud.


võib siis oletada et kui näiteks üks auto teist puksiiris veab siis pärast on mõlemad kered pool meetrit pikemad??? ma arvan et see,kui palju jõudu vints peab rakendama, oleneb ikka tiritava eseme massist ka . kui auto puu külge kinni siduda ja siis tõmmata vintsiga siis tõesti oht et vintsi jõud hakkab kerest üle käima a niisama kuskil soos mütata.... miks mitte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 08.12.05 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Naera naera. Ma tahan näha seda autot pärast, millel on kere külge kinnitatud vints ja seda ka kasutatud. Ilma raamita autot venitatakse kõveraks/pooleks. On sul üldse aimu mis jõud korralikul vintsil taga on:P. Aga noh, proovida pole ju kellelgi keelatud.

Jutus on point täiesti olemas - erinevate autode kered on tehtud jäigad erinevate jõudude suhtes. Nt W124 kerega mersu kannatab pikimatsusid ilusti, kuid ei tohi pukseerida põiki oleva köiega (isa proovis enda omaga ja esiklaas puru peale järsemat kohalt liikuma hakkamist). Mul pole tõesti plaanis kasutada Audit maasturina, kuid vints pole mitte kehvem variant lumest väljasikutamiseks kui oluliselt robustsemalt ja järsemaid liigutusi tegev traktor. Alles möödunud nädalal sikutati mu teine Audi vintsiga tee peale tagasi, nii et mitmel korral oli üks ratastest õhus - ei väänanud see keret (igal juhul mitte rohkem kui sinna kraavi jõudmine:D). Tegelikult vajangi seda vintsi hoopis natukene teisel otstarbel, kuid vintsi tugevuse piiriks võiks olla see, et jaksab ka autot ennast sikutada.

Kui vintsi jõu kohta ütleb valmistaja, et mõeldud 950kg sikutamiseks (poes uuena maksab 79 EUR), kas selle all mõeldaks rippuvat raskust? St et veerevat raskust võiks siis jaksata tõmmata ka mitut tonni?


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.12.05 11:58 Tsiteeri


Lumest kannatab jah vintsida. Üldiselt on vintsi peal kirjas, et palju on veereva raskuse ja palju on lohiseva raskuse jaoks tal jõudu.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 08.12.05 12:11 Tsiteeri


Kui õieti mäletan, siis mingeid Handyman vintse peaks saama kinnitada ka sul auto puksiirköie kinnitusaasa otsa. Seega peaks sulle suht sobiv variant olema, sest Audile sa seda ilmselt mingi eraldi aluse peale kere külge ehitama ei hakka.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.12.05 18:59 Tsiteeri


Uuri kuskilt paadivintse,neid on nii manuaalseid kui ka elektrilisi,Viskad selle lahtiselt pagassi ja saad kasutada kus iganes soovid.Varuratta auku mahub ära ilusti.Seekli ja koormarihmaga kinnitad kuhu vaja.Reeglina on ka lisaplokk kohe kaasas.Tõmbejõuga on aga nii et peaks olema vähemalt 1 tonn ja siis pead ka ilmselt kaasa aitama juba autoga.Iga plokk muidugi kahekordistab jõu.Ise olen kasutanud ja töötavad hindele 5+.Maal sai isegi kuurisein sirgeks tõmmatud läbi kolme ploki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kaiz
huviline



Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S-type 2.0 TDI

postitati 08.12.05 20:13 Tsiteeri


Sellega, kes Ladaklubis Handymanni vintsist pajatab, sõidan tema Nivaga offroadi. Nival on ees Ramsey esimese poolraami külge kinnitatud alusel. Kui väga karmilt kedagi tirida, siis võib venida küll, enda vintsimisel pole üldjuhul hullu. Viimasel võistlusel venitasime Range Roverit maakera seest välja. Niva oli rihmaga konksust ümber betoonposti. Ainus, mis järgi andis, oli veokonksu kinnitus.
Handymanni analoog (või isegi sama) oli kodutuextras 1500 eeku.;)
Odavam variant on aga Hi-lift või Farmers Jack, sellega saab nii kergitada, kui välja tirida. Nt. http://www.abv.ee/?id=&group=10&group2=16


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 09.12.05 15:44 Tsiteeri


Offroadi sõitma ei hakka ja selline 1500kr hinnaklassi vints oleks igati normaalne (see Soomes pakutav siis hetkel natukene odavamgi). Kas nende odavate kohta kusagilt netist kah infot leiab, ma mõtlen poodide pakkumisi? Selline koht nagu www.handyman.ee peaks olema olemas, aga siit Soomest ma sinna millegipärast ligi ei pääse. Netist olen seni leidnud vaid vintse alates paar korda kallimast hinnast. Omal oli plaanis paigaldada see kas pagasniku sisse (sikutamisel tagaluuk lahti) või teha haagisekonksu muna külge kinnituv klamber. Ehk siis plaan sikutada eelkõige teisi kergemaid asju auto suhtes, mitte autot maakera suhtes:)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 09.12.05 18:04 Tsiteeri


Koivunen OY pakub sesakanti asju eestis.Soomes peaks asi veel lihtsam olema .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 15.12.05 18:39 Tsiteeri


Äkki keegi oskab seletada lihtsate sõnadega ära, et kui vints on mõeldud 1000kg veereva takistuse sikutamiseks, siis see on arvestatud tõenäoliselt siledal maal (st siledal asfaldil lükkaks ka laps nii kerget autot). Kui palju väheneb vintsi jaoks sobiv raskus, kui seda sikutada näiteks üles 45 kraadise nurgaga mäest? Ja omakorda, kui palju muutub see raskus, kui seda asja sikutada asfaldi asemel näiteks lumes või pehmes liivas?

Küsin sellepärast, et sellise 1000kg veereva takistusega vintsi reklaamitakse kui maasturitele paigaldamiseks mõeldut, kuid ükski maastur pole ju nii kerge, ja kui ta veereks ise vabalt (nagu asfaldil), poleks ju vintsi vajagi:D


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.05 19:22 Tsiteeri


Kui tahad hakata ikkagi autot välja vedama lumest või mudast,siis on sul vaja minimaalselt sellist kompotti.
Auto täismass* 1,5...............see on absoluutne miinimum.Rohkem oleks alati parem.
Aga selle min nõude puhul peab sul olema vähemalt kaks plokki pagassis.Kui oled juba 30 cm sees,siis mass on ca kolmekordne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 15.12.05 22:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui tahad hakata ikkagi autot välja vedama lumest või mudast,siis on sul vaja minimaalselt sellist kompotti.
Auto täismass* 1,5...............see on absoluutne miinimum.Rohkem oleks alati parem.
Aga selle min nõude puhul peab sul olema vähemalt kaks plokki pagassis.Kui oled juba 30 cm sees,siis mass on ca kolmekordne.

Aga teeme veel lihtsamalt: ilma ühegi plokita ning mööda pinnast 45 kraadise nurga all - kui raske tohib olla auto/käru, et 1000kg tõmbejõuga vints selle sealt üles jaksaks tõmmata?


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]