Lehekülgi: 1 2 |
HUS
huviline
Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
postitati 15.07.03 10:05
|
|
|
Diisel kiiremaks
Kas keegi on kuidagi ka oma diisli sõiduomadusi parandanud st aparaati kiiremaks putitanud? Ma mõistan, et lihtsam oleks bensiin osta aga ikkagi, kas
kellelgi on kogemusi? Vähemalt turbo puhul peaks ju lootust/võimalusi olema?
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 15.07.03 10:42
|
|
|
kõiksugu chippe on müügil mis annavad päris palju diislitele juurde.
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
|
HUS
huviline
Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
postitati 16.07.03 09:01
|
|
|
Ja-ja-jaa... loetud-loetud, see mu just selle teema alustamise mõtteni viiski...
Chip peaks kasu andma küll jah, nagu ikka turbomootoritele. Aga kas see ongi kõik? St osta mingi vidin?
Ja kas keegi on üritanud midagi teha ka? St kuidas välja kukkus?
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 16.07.03 09:18
|
|
|
chip turbodiislile annab ikka vägagi palju juurde
hingmanine kergemaks ehk siis suurema läbilaskega filter....ntx koonus....Nissan Balti turbodiisel Terranol andis õhuvõtu modimine väidetavalt juurde
tuntavalt ...
|
|
|
Zalm
huviline
Registreerunud 02.07.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9TDi
|
postitati 30.07.04 08:51
|
|
|
tuunime..
Tulex teha väike chip selle hind koos paigaldusega küünix vist kuhugi 4-5 tuhande kantti...siis väike tuning box mille hind 5000k tagapütt kuskil 1500
ja koonus filter alla tuhhi, seega mul see kõik endal plaanis ja mul 1,9 TDi 66kW ja loodan maximum 90kw kätte saada kui ei siis 85 kindlasti...kokku on kogu pidu kuskil 10k...aga tasub ennast ära
|
|
|
xjan
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 4,2TDI, VW Passat 1.8T, BMW 323ti
|
postitati 30.07.04 09:24
|
|
|
kui sul on elektrooniline kõrgsurvepump, siis Tuningbox igati asjalik vidin, millega 25% lisavõimsust saavutad, lihtne kiire ja oma hinda igati väärt.
Kui soov midagi enamat saada, siis oleks variant juba chip vahetada, mis lisaks pumba töö optimeerimisele ka ikka turborõhku tõstaks jne.
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 30.07.04 10:09
|
|
|
off topic aga ikkagi, ei hakka uut teemat tegema
kysimus siis selline et kas see tuuningbox ka teeb midagi halba mõõtorile? sest minu loogika utleb nii et kui ei tee midagi (nagu olen lugenud myyjate
kodukalt) siis mix ei pane audi bmw jne. seda vidinat sinna kylge?
ja yx kysimus veel ja see on järgmine et mis vahe on tuuningboxil ja chipil? eelmine postitaja natc tegi selgemax asja aga kust mina tean kas ma saan
panna omale chipi või selle boxi? mootot muidu 1,9 tdi 66kw ja MB 190 2.5 td 93kw
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.07.04 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja CarlosSQ
off topic aga ikkagi, ei hakka uut teemat tegema
kysimus siis selline et kas see tuuningbox ka teeb midagi halba mõõtorile? sest minu loogika utleb nii et kui ei tee midagi (nagu olen lugenud myyjate
kodukalt) siis mix ei pane audi bmw jne. seda vidinat sinna kylge? |
Miks tehakse ntx 2.0 66 kW bensumootoreid? Paljudes maades on kW järgi kindlad hinnaklassid, mille järgi autosid maksustatakse (nii ostmisel kui ka
hilisemal ekspluatatsioonil). Et sihtgrupp neid ostaks, siis deforsseerivad autotootjad mõningaid mootoreid kunstlikult. Teine faktor on motoressurss
ehk mootori läbisõit kapremondini. Viimse piirini forsseeritud mootoril on see tahes-tahtmata lühem.
|
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 30.07.04 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Zalm
Tulex teha väike chip selle hind koos paigaldusega küünix vist kuhugi 4-5 tuhande kantti...siis väike tuning box mille hind 5000k tagapütt kuskil 1500
ja koonus filter alla tuhhi |
Selline küsimus siis et kas saab panna nii chipi kui ka tuuningboxi...ja nagu mõlemast on sealjuures kasu ka??? Mina va rumaluke siiani arvasin et
need nagu suht ühte eesmärki teenivad?
Tagapütt, diislile sportsumps alla, kas sellest on mingit kasu ka siis, või on mingi spets pütt mida silmas pidasid?
Ja viimane küsimus siis selle koonusfiltri kohta... et kuidas seda sinna küll paigaldatakse, see mind täitsa huvitab...praegu mul õhulugeja all
selline suur plastkast mille põhjas külje peal siis suur neljakandiline filter...KUI ma nüüd tahan endale koonustfiltrit diislile, mida ja kuidas ma
peaksin siis seal tegema? Plastkast välja ja otse õhulugejasse see koonusfiltri toru ots või...kuidas
Nii, ja kui ma nüüd õieti aru saan siis kui prageu mul kilovatte 85, siis kui kõik eneed modifikatsioonid teeksin siis... no reklaamijad lubavad nii
chipi kui boxi korral kilowatte ca 85-lt 103-le... see on siis 18... kui panen ni chipi kui boxi siis kokku juba ca 120...ja lisaks veel filter ja
pütt... ?
See minu jaoks nagu hetkel läks vähga segaseks...
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.07.04 11:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ryblik
Selline küsimus siis et kas saab panna nii chipi kui ka tuuningboxi...ja nagu mõlemast on sealjuures kasu ka??? Mina va rumaluke siiani arvasin et
need nagu suht ühte eesmärki teenivad? |
Chipitud ajule tuningbox ilmselt enam midagi juurde ei anna. Boxi mõte on selles, et aju kallale ei minda ja mootor jääb näiliselt
"süütuks". Ehk siis uuemate masinate garantii säilub.
Tsitaat: | Esialgne postitaja ryblik
Ja viimane küsimus siis selle koonusfiltri kohta... et kuidas seda sinna küll paigaldatakse, see mind täitsa huvitab...praegu mul õhulugeja all
selline suur plastkast mille põhjas külje peal siis suur neljakandiline filter...KUI ma nüüd tahan endale koonustfiltrit diislile, mida ja kuidas ma
peaksin siis seal tegema? Plastkast välja ja otse õhulugejasse see koonusfiltri toru ots või...kuidas |
Täpselt nii, kast välja ja koonus asemele. Ise pean diislile mõistlikumaks pestavat paneelfiltrit ja see on ka oma masinal hetkel peal. Käib ta siis
orig. kasti sisse.
Tsitaat: | Esialgne postitaja ryblik
Nii, ja kui ma nüüd õieti aru saan siis kui prageu mul kilovatte 85, siis kui kõik eneed modifikatsioonid teeksin siis... no reklaamijad lubavad nii
chipi kui boxi korral kilowatte ca 85-lt 103-le... see on siis 18... kui panen ni chipi kui boxi siis kokku juba ca 120...ja lisaks veel filter ja
pütt... ?
See minu jaoks nagu hetkel läks vähga segaseks... |
Nagu eelpool mainitud sai, siis boxiga adekvaatset chippi dubleerida pole mõtet. TD ja TDI intercoolerites oli ka vist mingi vahe?
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 30.07.04 13:41
|
|
|
Võta sumps alt ära (resokas vahelt välja) ja õhufilter üldse ära, ning tee üks tiir. Siis tead umbes, mis suurusjärgus auto kiirendused muutuvad (st
filtrite ja püttide vahetusega efekt nagunii väiksem). Ei oma kogemust, millise efekti annab diislil kogu väljalaske vahetus pika/avara vastu. Parima
efekti saad nii, kui lubad rohkem kütust peale (meh. pumba puhul keerad kruvist, elektroonilise pumba puhul kindlasti ka chip) ja paned alla
madalamad/väiksemad rehvid. Pumbast saad tavaliselt rohkem momenti kui hobuseid, ning sellega koos on kõigil enda ja tuttavate diislitel langenud ka
kütusekulu (Audi puhul kogemus vaid meh. pumbaga). Diislitel pole samas turbot kunagi näppinud. Eelmise masina puhul aitas palju juba intercooleri
radika õlist puhtakspesemine
|
|
|
diisel
huviline
Registreerunud 26.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 Q 99
|
postitati 02.08.04 11:10
|
|
|
Lihtsamad moodused:
pestav paneelfilter
suurem cooler
powerbox
Aut.kasti puhul tuleks olla ettevaatlik,see ei ole arvutatud nii paljude NM kasvuga.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 02.08.04 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja ryblik
Selline küsimus siis et kas saab panna nii chipi kui ka tuuningboxi...ja nagu mõlemast on sealjuures kasu ka??? Mina va rumaluke siiani arvasin et
need nagu suht ühte eesmärki teenivad? |
Chipitud ajule tuningbox ilmselt enam midagi juurde ei anna. Boxi mõte on selles, et aju kallale ei minda ja mootor jääb näiliselt
"süütuks". Ehk siis uuemate masinate garantii säilub.
Tsitaat: | Esialgne postitaja ryblik
Ja viimane küsimus siis selle koonusfiltri kohta... et kuidas seda sinna küll paigaldatakse, see mind täitsa huvitab...praegu mul õhulugeja all
selline suur plastkast mille põhjas külje peal siis suur neljakandiline filter...KUI ma nüüd tahan endale koonustfiltrit diislile, mida ja kuidas ma
peaksin siis seal tegema? Plastkast välja ja otse õhulugejasse see koonusfiltri toru ots või...kuidas |
Täpselt nii, kast välja ja koonus asemele. Ise pean diislile mõistlikumaks pestavat paneelfiltrit ja see on ka oma masinal hetkel peal. Käib ta siis
orig. kasti sisse.
Tsitaat: | Esialgne postitaja ryblik
Nii, ja kui ma nüüd õieti aru saan siis kui prageu mul kilovatte 85, siis kui kõik eneed modifikatsioonid teeksin siis... no reklaamijad lubavad nii
chipi kui boxi korral kilowatte ca 85-lt 103-le... see on siis 18... kui panen ni chipi kui boxi siis kokku juba ca 120...ja lisaks veel filter ja
pütt... ?
See minu jaoks nagu hetkel läks vähga segaseks... |
Nagu eelpool mainitud sai, siis boxiga adekvaatset chippi dubleerida pole mõtet. TD ja TDI intercoolerites oli ka vist mingi vahe?
|
selle kohta olen kuulnud et kui vabalthingava filtri paned siis peale seda hakkad õhulugejat suht tihti vahetama
|
|
|
ryblik
huviline
Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel autotu
|
postitati 02.08.04 16:55
|
|
|
Suurem cooler??
Ja õhulugeja päris sada krooni ka ei maksa...olen korra vahetanud, rohkem ei taha
C.R.E.A.M.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.08.04 05:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Driver
selle kohta olen kuulnud et kui vabalthingava filtri paned siis peale seda hakkad õhulugejat suht tihti vahetama | Eks see oleneb õhulugeja ehitusest. Kui ta on kuuma traadi
põhimõttel, siis sadestuvad sellele filtriõli osakesed ning see traat kuumeneb üle ja põleb läbi. Samas on mõned lugejad mingi muu tehnoloogiaga. Minu
autoga on lihtne - pole lugejat, pole aju, pole midagi chippida.
|
|
|
diisel
huviline
Registreerunud 26.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 Q 99
|
postitati 03.08.04 13:35
|
|
|
Suurem cooler jahutab rohkem ja külmemat õhku mahub rohkem turbost läbi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.08.04 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja diisel
Suurem cooler jahutab rohkem ja külmemat õhku mahub rohkem turbost läbi. | Cooler on ikka pärast turbot tavaliselt.
Jahutada on vaja turbo poolt kokkusurumisest kuumenenud õhku, mitte
coolerit jahutava õhuvooluga samal temperatuuril olevat sisseimetavat õhku.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 29.09.04 06:37
|
|
|
ons keegi reaalselt proovinud selle tuningbox'i vahelepanemist oma kallimale plekkliisule?
endal hiiiiirmus isu - a tahaks ennem ka kellegi teise kogemustest kuulda...
või oskab äkiste keegi mingit linki soovitada, kus saaks lugeda selliste autode kohta, milledel on seda teemat juba proovitud?
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 30.09.04 05:54
|
|
|
Tuning-boxe pakutakse mitmete erinevate tootjate poolt. Ja neil on ka erinevad näitajad, kui palju ressurssi juurde annavad. Mootor peaks selle ilusti
vastu pidama, aga probleem tekib tiptronic kastiga. Nimelt ei kannata see sellist võimsuse kasvu välja ja pidi kippuma laiali lendama. On endalgi
plaan selline vidin konele vahele panna, kuid viibind on see just selle pärast.
Leidsin netist kolades ühest audi foorumist sama teema, kes inglise keelest aru saab saab sealt lisainffi:
2,5TDI ergutamine
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
diisel
huviline
Registreerunud 26.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,8 Q 99
|
postitati 30.09.04 11:08
|
|
|
Saan endale tellitud boxi kätte homme ehk siis nädala pärast oskan öelda mis on tulemus.
|
|
|
prt
huviline
Registreerunud 28.10.03
Asukoht: Saue/Saku/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: LR Discovery
|
postitati 13.10.04 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja diisel
Suurem cooler jahutab rohkem ja külmemat õhku mahub rohkem turbost läbi. | Cooler on ikka pärast turbot tavaliselt.
Jahutada on vaja turbo poolt kokkusurumisest kuumenenud õhku, mitte
coolerit jahutava õhuvooluga samal temperatuuril olevat sisseimetavat õhku. |
on nii intercoolereid, kui ka aftercoolereid.
üks jahutab õhust õhku, teine õhust vette
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.10.04 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja prt
on nii intercoolereid, kui ka aftercoolereid.
üks jahutab õhust õhku, teine õhust vette | Inter on vahe-, after on pärast... et siis pärast mida? Silindrit? Kust sa välisõhust jahedamat vett tavalises tänavasõiduautos saad?
Konditsioneerist?
|
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 15.10.04 18:18
|
|
|
box peal ja katsetatud.paberfiltri asendasin pestavaga. ühesõnaga asi toimib 5+. madalatel pööretel on vahe väike kuid tuntav aga peale 2000 pööret juba päris suur väga lihtne kire ja tõhus moodus mootori suutlikust tõsta
|
|
|
kaits435
huviline
Registreerunud 21.04.07
Asukoht: räpina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 30.07.08 15:47
|
|
|
kas keegi kellel on tiptroniku automaatkäigukast on ka seda tuuningboxi katsetanud , et kuidas vastu peab õldse sellele??
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |