kiiver18
huviline
Registreerunud 08.09.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4
|
postitati 07.11.05 12:23
|
|
|
Audi V6 mootoriõli liiter kuus .küsimus kõigile
asi selles et mul on b4 ja v6 mootor ja õli võtab kuus vähemalt 1 liitri,,kuid mootor tundub olema korras,,pole ühtegi häält,,ei kolinat ega mitte
midagi,,isal ka v6 mootor ja tal ka üli korras kuid kuus võtab ikkagi kuskil liiter õli...
kas see on normaalne et v6 võtavad nii palju õli või milles võib asi ollla????
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 07.11.05 12:26
|
|
|
Otsing abiks, see siin popp teema.
Aga eks õlikulu sõltub läbisõidust ja kasutatavast õlist. Ja ka sõidustiilist.
V6 mootorid üldiselt ongi õlijanused ja praegu *mälu* järgi öeldes luges manuaal veel normaalseks õlikuluks kuni liiter tuhande kilomeetri kohta. Võin
eksida, ma vaatasin seda väga ammu.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.05 12:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galen
V6 mootorid üldiselt ongi õlijanused ja praegu *mälu* järgi öeldes luges manuaal veel normaalseks õlikuluks kuni liiter tuhande kilomeetri kohta. Võin
eksida, ma vaatasin seda väga ammu. | V8 manualis oli küll selline veksel välja käidud vist jah.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 07.11.05 12:51
|
|
|
mul on siis vist ainuke V6 mis ei võta õli... kasutan täis sünt Castro GTX õli, viimaded 50000-60000km. ja õlikulu on 15000km peale õlivarda järgi
vaadates max pealt normipeale läinud ainult.
aga lugesin manuaalist sama lause, et 1000km peale on norm 1l õli
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.11.05 14:38
|
|
|
Eks ta väsinud klapisääretihendite vahelt ära kaob. Mingit suitsu ei pruugigi tagant välja käia ja nii ei saagi aru.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.05 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Eks ta väsinud klapisääretihendite vahelt ära kaob. Mingit suitsu ei pruugigi tagant välja käia ja nii ei saagi aru. |
Seda siis ülevalt poolt, võib ka alt poolt (rõngad, silinder kulunud).
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Lepp77
huviline
Registreerunud 19.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.6 V6
|
postitati 07.11.05 16:46
|
|
|
vaheta klapisääretihendid ära ja õli läheb kindlasti poole vähem. Minul igatahes aitas. Nüüd lihtsalt vahetevahel tilk juurde vaja valada.
|
|
|
aifu
huviline
Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan
|
postitati 07.11.05 19:00
|
|
|
Endal peaegu õlivahetusest-õlivahetuseni(kasutan täissünti).Spidokal 200 000 aga tegelikult?
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 07.11.05 20:19
|
|
|
200k sõitnud A6 2,6 mootor, võttis 15k kohta umbes 0,4l.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 08.11.05 07:27
|
|
|
Mina valan 5000 pealt liitri juurde ja 10000 pealt vahetan miinimumist, suht normaalne kulu minu arust, eks viga võib ka klapisääre tihenditest otsida
mul
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 08.11.05 08:02
|
|
|
2,6 V6 aastaga sõidetud alla 15 K, kohe-kohe läheb õlivahetuseks, peale olen selle ajaga valanud mingi 1,5-2 L. Kasutan valvoline maxlife´i.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.11.05 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiiver18
asi selles et mul on b4 ja v6 mootor ja õli võtab kuus vähemalt 1 liitri,,kuid mootor tundub olema korras,,pole ühtegi häält,,ei kolinat ega mitte
midagi,,isal ka v6 mootor ja tal ka üli korras kuid kuus võtab ikkagi kuskil liiter õli...
kas see on normaalne et v6 võtavad nii palju õli või milles võib asi ollla???? |
OT: Mul kah autol mingi viga küljes, ei kilise/kolise ja kõik töötab justkui normaalselt, aga kuus võtab 300L kütust ära nagu niuhti, vist mingi
tõsine viga Kallid klubilised palun aidake. (kiiver, läbisõitu oleks kah
kole tore sinu postituses näha)
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
kiiver18
huviline
Registreerunud 08.09.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4
|
postitati 08.11.05 10:03
|
|
|
no mis ma kuus sõidan mingi 1500 kuni 2000 km,,oleneb kuust...
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.11.05 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiiver18
no mis ma kuus sõidan mingi 1500 kuni 2000 km,,oleneb kuust... |
Kui kuskilt õli leemetamist näha pole, siis klapisääretihendid, sitemal juhul juhtpuksid. Kui katalüsaatorid korras siis mingit sinist tagant küll ei
tule soojast peast (sõitnud liikuriga, millel Kat'id töötasid ja 1L/300km õli neelas, mingit suitsu).
Kui moto õline, siis V6 põhimure vändaotsatihendid.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.05 19:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi-äss
mul on siis vist ainuke V6 mis ei võta õli... kasutan täis sünt Castro GTX õli, viimaded 50000-60000km. ja õlikulu on 15000km peale õlivarda järgi
vaadates max pealt normipeale läinud ainult.
aga lugesin manuaalist sama lause, et 1000km peale on norm 1l õli
| Mul siis teine V6 mis õli ei söö (veel).
2000-2500 km/kuus, poolsünt
|
|
|
reemet16
huviline
Registreerunud 18.02.05
Asukoht: Tallinn/Tartu/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 - V6 - 110 KW
|
postitati 08.11.05 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kui moto õline, siis V6 põhimure vändaotsatihendid. |
Palju selle mure lahendamine maksab? Olen kuulnud, et suht jama töö pidi olema. Soovitab keegi mingit kohta?
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 08.11.05 21:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reemet16
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kui moto õline, siis V6 põhimure vändaotsatihendid. |
Palju selle mure lahendamine maksab? Olen kuulnud, et suht jama töö pidi olema. Soovitab keegi mingit kohta? |
hinda ei tea aga ka kuulnud, et jama töö on selle vahetamine
|
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 08.11.05 21:20
|
|
|
krt mul võtab ka umbes nii mul a80 kuus ostan liitri sisse aga vaatasin mul kartreri juurest tihendite vahelt kenasti õline ka keerasin nati niipalju
polte kinni kui sain pooled olid nati lahti kl aga igale poole ei saanud ligi, vaatan kuidas nüd on, kas võtab vähem ...
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 09.11.05 05:33
|
|
|
Mina olen vist suht õnnelik, et pean 15 000 peale juurde valama 200-300 ml. Alguses kui auto sai ostetud läks u sama kogus 2000 km peale aga peale
klapikamprikaane tihendi vahetust asi muutus ning mootori ruum ei ole ka enam õline. Hetkel kasutan 5w40 täissünti.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
reemet16
huviline
Registreerunud 18.02.05
Asukoht: Tallinn/Tartu/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 - V6 - 110 KW
|
postitati 21.02.06 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galen
V6 mootorid üldiselt ongi õlijanused ja praegu *mälu* järgi öeldes luges manuaal veel normaalseks õlikuluks kuni liiter tuhande kilomeetri kohta. Võin
eksida, ma vaatasin seda väga ammu. |
Aga kuidas sellisel juhul õlivahetusega lood on? Kui 10000 km peale 10 l uut õli peale valada kas siis on ikka soovitatav 10 000 km pealt täisvahetus
ka teha või saab sellisel juhul seda edasi lükata?
Omal õnnex nii hull asi pole aga päris palju olen juurde valanud küll.
|
|
|