Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õhulugeja käepärane kontroll (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2580)
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 05.11.05 19:21 Tsiteeri
Õhulugeja käepärane kontroll



Probleem sai alguse sellest, et kütuse kulu ei olnud meeltmööda ning seda ainult linnas, kuna maanteel rahuliku sõiduga võtab 7 või isegi alla, samal ajal linnas soojade ilmadega võtab üle 12 liitri isegi 14 kanti. Ise arvasin, et tegu võis olla tuima lamda anduriga.
Probleemist tulenedes võtsin ette tee diagnosti, kus selgus, et ajus 2 viga millest üks oli õhulugeja. Sellest tulenevalt ka näitas teist viga ehk lamda andurit. Ma räägin muidugi seda, mida minule rääkis meistrimees, kes arvutit ühendas ja vigu luges. Lamdat kontrollis meister ja ütles, et see olevat täitsa töökorras ja ergas. Meistri arvates pidi õhulugeja lihtne töövõime kontroll olema selles, et tühikäigul töötamise ajal võetakse pistik lahti ja mootor peaks seiskuma. Diagnostis oli mul tõesti nii, et tulin sinna kuuma mootoriga ja mootor töötades tühikäigul ei reageerinud pistiku lahtiühendamisele kohe kuidagi. Ei hääl ega pöörete arv ei muutunud. Meister arvas, et võimalikeks vigadeks võiksid olla, et tõmbab õhku peale õhulugejat või siis, et potentsomeeter ei tööta õieti.
Ega ma siis pikalt ei mõelnud, kiskusin õhulugeja lahti, kraapisin kaane ühenduse silikonist vabaks ja kangutasin ta lahti, seal sees jookseb seier mööda kontaktpinda kaarekujuliselt. Põhiprobleem pidigi olema selles (pöörete hüplemisel), et see et seier sööb endale kontaktpinnas vao sisse ja kontakt puudub nendes kohtades. Võtsin siis ette seieri vao muutmise, tegin seierile nõksu sisse ja muutsingi selleära, otseselt mul läbisöönud polnud kuid päris sügav oli juba. See selleks siis. Korjasin kõik kokku, panin kaane silikoniga kinni ja autole peale. Suur oli minu rõõm, kui käivitades ja külmast peast pistikut lahti ühendades mootor turtsatas ja seiskus. Nii mitu korda järjest. Seejärel soojendasin mootri töösoojaks ja suur oli minu pettumus, kui pistikut lahti ühendades mootor töötas sama rõõmsalt edasi. Seejärel jahtus mootor maha ja külmaga jällegi mootor seiskus pistiku lahtiühendamisel. Nüüd siis küsimus teadjamatele, kas see on normaalne ja mida teha edasi???


Ärge palun nüüd mind kohe lintšima kakake, kolasin otsingutulemustes ja ei leidnud vastust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 06.11.05 09:46 Tsiteeri


Ikkagi huvitab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.11.05 13:16 Tsiteeri


Kõige õigem oleks ikkagi diagnostikat tegeva tegelase käest küsida mismoodi õhulugejat täpselt kontrollida. Minu meelest ei juhtunud KE-jetronicu (mootorNF) puhul sooja mootoriga tühikäigul õhulugeja pistikut lahti ühendades midagi. Ja tühikäigul pidi olema õhulugeja otstel kindel pinge (võis olla vist 1V). Küll peab aga mootori töö muutuma kütuse juhtrõhuregulaatorilt juhet lahti ühendades. Täpsed väärtused ja mõõtetingimused saad heal juhul diagnostiku käest (reeglina neid andmeid eriti avaldada ei taheta), otse loomulikult on need ka erinevatel pritsetel totaalselt erinevad.
Kõige mõistlikum on ikkagi pädevasse diagnostikakohta pöörduda mitte ise asja kallal leiutada. Iseasi kas Vida- Irumaa piirkonnas sellist asutust üldse on.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lankora
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 & Golf IV

postitati 06.11.05 16:02 Tsiteeri


Proovisin ka ,külmalt sureb ja soojalt ei muutu midagi . Kütusekulu linnas 14-16 ja seda peale lambda vahetust (lambda sai originaal pandud). Pees lambdaga oli linnas ja tallates 12,7 ja mitte rohkem (paagi keskmiseks) ??? Kuid jahh ,uue lambdaga auto minek muutus palju erksamaks...


GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !

lankora & GReddy
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 0.3% - SQL: 99.7%]