Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: normaalsemad naastrehvid taha või ette? (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 1733)
kevo
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4, 93a

postitati 04.11.05 07:20 Tsiteeri
normaalsemad naastrehvid taha või ette?



Kuhu panna paremas seisukorras naastrehvid. Kas taha või ette?

Ise arvan, et ette.. või arven valesti?


Võtan vahel sõna!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 04.11.05 07:22 Tsiteeri


Nagu ma aru saan siis sul ei ole Q, ehk siis esivedu. Sel juhul tasuks jah ikkagi ette korralikumad panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.05 07:25 Tsiteeri


OTSING!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.05 07:39 Tsiteeri


kusjuures olen kuulnud et just tagumised võiks asjalikumad olla


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.05 07:40 Tsiteeri


Üldiselt FWD'l pigem ette ja RWD'l pigem taha.
Q'l pole vist suurt vahet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 04.11.05 07:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raivo
Üldiselt FWD'l pigem ette ja RWD'l pigem taha.
Q'l pole vist suurt vahet?


Q-l peaksid kõik rehvid ühe kulumisastmega olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.05 07:46 Tsiteeri


Paremad rehvid pannakse alati taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 04.11.05 07:47 Tsiteeri


Mina jälle olen kuulnud ja mingi eelmise aasta Roolivõimus näinud/kuulnud, et korralikumad rehvid tuleks panna ka esiveolisel masinal taha. Seotud see olevat hädaolukorras pidurdamise ja külglibisemise tekkimisega, kuid taga kehvemad kummid.


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 04.11.05 07:50 Tsiteeri


muidugi taha...üks aasta sain oma kogemused seoses sellega et paremad ees olid.
Nimelt läks auto külglibisemisse väga tihti.
Sai siis taha pandud paremad ja ees olid slikid ning absoluutselt probleemivabalt sõitsin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 04.11.05 07:52 Tsiteeri


Küsimus ju ka selles et kui viletsad need viletsad on. Kui nad kokkuvõttes veel väga hullud ei ole, siis pole ju suurt vahet. Taha soovitatakse panna (:o) paremad lähtuvalt sellest et piirsituatsioonides (kui juhitavus kipub kaduma) on tagumised olulised. Esiveolisel ette panemise mõte on ju arusaadav- parem kiirendus ja pidurdus. Ja kui linnas peamiselt kärutad ja väga ekstreem juht ei ole, siis enamiku ajast oleks see õige valik. Seniks kuniks siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 04.11.05 09:32 Tsiteeri


Minu arusaam selle teema kohalt on selline, et paremaid rehve soovitatakse taha panna seepärast et ei tekik ootamatuid auto käest äraminekuid. Ehk siis kurvides hakkab sul ees kehvade rehvidega auto kergemini libisema(otse). Seega taga paremad rehvid annavad sulle paremat ülevaadet teeoludest ja aitavad üldiselt vältida ootamatusi.

Samas, kui veel FWD masinaga sõitsin, siis mina panin paremad rehvid kogu aeg ette, kuna ma arvasin, et mõistus peaks ikka omal kohal olema ning teekattest on ikka enamasti ära näha kas siin võib olla libe või mitte. Jah, tõepoolest, niimoodi võib auto küllaltki tugevalt minna külglibisemisse, aga samas, minu kogemus näitas, et sellise rehvide asetuse korral tuleb ise rohkem lollusi teha roolis, et juhitavus kaoks ja auto libisema läheks. Ning samas, külglibisemist ei pidanud ma enamasti ka millekski hulluks ja ebameeldivaks asjaks(ootamatuid külglibisemisi tuli talve jooksul ette vist kaks või kolm ainult ja needki sai alati kiirelt kohtrollitavaks libisemiseks muudetud).

Seega kokkuvõttena, kui arvad et mõistus peas(ei tõmble ülearu) ja sõidukogemust ka on, siis paremad rehvid ette, muidu aga taha.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 04.11.05 09:46 Tsiteeri


Palju sõltub konkreetsest autost ka. Rolli mängivad kaalujaotus, mootori raskus ja asetus esitelje suhtes jne. Ühesõnaga, kas auto on ühesuguste rehvide korral pigem ala-või ülejuhitav. Paremad rehvid tulekski asetada nii, et auto muutuks võimalikult neutraaljuhitavaks. Ehk siis alajuhitaval paremad rehvid ette, ülejuhitaval taha.
Muide, vähemalt A6-e manuaalis on paksus kirjas lause, et paremad rehvid pane alati esiteljele. Nii et tehas soovitab siiski sedamoodi.
ABS-ga autol paneks ka mina paremad rehvid ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.05 09:48 Tsiteeri


Taha.

Aga teglikult pannakse autole nii ette kui taha normaalsed rehvid - see ei ole koht kust kokku hoida...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 04.11.05 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Aga eteglikult pannakse autole nii ette kui taha normaalsed rehvid - see ei ole koht kust kokku hoida...


Just, see on parim variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 04.11.05 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Taha.

Aga teglikult pannakse autole nii ette kui taha normaalsed rehvid - see ei ole koht kust kokku hoida...

Jah, kui jutt käib sellest et on hunnik pappi millest osa tuleks loovutada. Tavareaalsus on see, et tuleb kuskilt leida ekstra 10k et korralikud kummid osta. Ja see ei ole ainuke ekstra 10 kilo mida vaja on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kevo
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4, 93a

postitati 04.11.05 14:24 Tsiteeri


Kehvemat rehvide all (2tk) ei mõelnud mitte väga hullus seisundis rehve. Mustriga 6mm ja pooled naelad kukunud (mitte väljas). 2tk ostaks siis uued brott-naastud.

Autoks b4, ABS, esivedu.


Võtan vahel sõna!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.11.05 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Taha.

Aga teglikult pannakse autole nii ette kui taha normaalsed rehvid - see ei ole koht kust kokku hoida...


Aga kus on siis keskkonnasäästlik ja alalhoidlik suhtumine?:D
Kui me kõik hakkaksime iga hooaeg rehve vahetama siis ei paistaks maakera varsti kasutatud rehvihunnikust välja.;)

Üldiselt on nii, et arvestada tuleb ikka tavaliste tingimustega, ekstreemsused jäägu võidusõiduradadele, seega esiveolisel ikka kindlasti korralikumad rehvid ette.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 04.11.05 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Taha.

Aga teglikult pannakse autole nii ette kui taha normaalsed rehvid - see ei ole koht kust kokku hoida...


Aga kus on siis keskkonnasäästlik ja alalhoidlik suhtumine?:D
Kui me kõik hakkaksime iga hooaeg rehve vahetama siis ei paistaks maakera varsti kasutatud rehvihunnikust välja.;)

Üldiselt on nii, et arvestada tuleb ikka tavaliste tingimustega, ekstreemsused jäägu võidusõiduradadele, seega esiveolisel ikka kindlasti korralikumad rehvid ette.



Vaidlen vastu! Ka esiveolisel paremad rehvid KINDLASTi taha. Vastasel juhul üllatab auto tõelisele libedusele sattudes väga järsult ülejuhitavusega. Mina olen korra elus sel põhjusel avarii teinud, rohkem ei taha...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 04.11.05 15:28 Tsiteeri


ma olen viimasel ajal hakanud mõtlema sedapidi, et kuna esiveoline ja lõdvalt võib ette ja taha erinevad kummid panna, siis taha panen korralikud alla ja jäävadki sinna taha kuni sinna ära kuluvad, ja esimesi vahetaks siis lihtsalt aegajalt kahekaupa, tagumised veereval sillal peaks kestma üksjagu aega tegelt vs esimesed. Esimesi vahetada nii 1-2 hooaja tagant ja tagumised võiks siis kesta lausa 4 v 5?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 04.11.05 15:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Üldiselt on nii, et arvestada tuleb ikka tavaliste tingimustega, ekstreemsused jäägu võidusõiduradadele, seega esiveolisel ikka kindlasti korralikumad rehvid ette.


Selle ekstreemsusega on nii, et niisama töristada võib ju suvaliste rehvidega, aga kui keege ette jookseb/keerab vms. juhtub, siis ongi ekstreemsituatsioon vastu tahtmist käes. Ja sel hetkel on justnimelt tähtis kuidas auto käitub, kui kiiresti pidama saab, kui järsult on võimalik takistusest mööda põigata ning kui lihtne peale ehmatust auto jälle kontrolli alla on saada.
Mõnel tekib neid situatsioone tihemini, mõnel harvemini, eks see ole kinni eelkõige liiklemisstiilis ja ka õnnes, aga varem või hiljem kipub midagi ikka ette tulema, olgu siis enda või teiste süül.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 04.11.05 15:53 Tsiteeri


Me paneme rehvitöökojas alati paremad rehvid vedavale teljele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kevo
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4, 93a

postitati 04.11.05 16:09 Tsiteeri


Tulemused!
Konkreetseid vastajaid on olnud 13 inimest.

Hääled on siiani jagunenud:
*7tk.. vedavale sillale (ehk siis ette)
*6tk.. veerevale sillale (ehk siis taha)

NB! Asi on ikkagi lahtine.. tihe rebimine käib:D. Senise jutu põhjal paneksin normid naastud taha.


Võtan vahel sõna!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 04.11.05 16:26 Tsiteeri


Muidugi pane taha.

Ma sõitsin ühe talve oma esiveolisega niimoodi, et ees olid pea siledad talvekad (naelavabad) ja taga poolpidused suvekad. Autoga oli võimalik sõita ainult otse. Kohe nagu keerata oli vaja, oli nina seal kus enne saba. Ükskõik kui kiiresti regeerida proovisin, vahet polnud eriti. Täiesti vabalt sai teha "kannakaid": rool ühele poole välja ja talda, peale esimest poolt ringi hakkas saba libisema ja jäigi libisema. Ei mingit kässarit ega midagi...
Kui tahad võrrelda, kuidas auto käitub, siis panegi prooviks ette talvekad ja taha suvekad ning mine kuhugile platsile proovima. Pärast vaheta rehvid ringi, ette suvekad ja taha talvekad. Saadki teada, kuidas parem sõita on.
Meetod on muidugi suht äärmuslik, aga see-eest praktilise väärtusega.

Aga taha võib panna ka ilma kummita...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ants12
huviline



Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal

Auto: 80q GTE

postitati 04.11.05 17:57 Tsiteeri


mina olen pannud ja panen ka edaspidi paremad kummid ette.
kui rahulikult sõita ja enamus ajast on sirge tee ja sõidukogemust vähe siis muidugi paremad taha.
ise liiklen otepää ümbruses ja siin on suht koht mägine ja kurviline,pannes paremad taha on alati oht et esiveoline auto sul kurvis otse jookseb.see on kindlasti palju sitem tunne kui perse etteviskamine.mul on vaja et mul esiots sinna läheb kuhu ma tahan,perse jookseb ikka esiosale järgi.
ma lihtsalt ei kannata seda lollakat abituse tunnet,mis tekib kui kuskil kurvis sul auto otse jookseb,küglibisemine on vähemalt minu jaoks otsejooksmisega võrreldes palju meeldivam nähtus.
eks see olene paljust sellest kuidas sõita ja kus sõita

ma rääkisin sellest kui on tegu paari heade talverehvidega ja paari mitte enam nii väga hea mustriga kummidega.kui taga suvekumm ja ees hea nael ,siis muidugi võib perse liialt juba ette joosta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.6% - SQL: 59.4%]