kert1
huviline
Registreerunud 06.06.05
Asukoht: Hiiumaa, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 93.a
|
postitati 01.11.05 07:02
|
|
|
K: Kuidas spidokale ligi pääseda
nimelt spidomeetri plaadilt koordub värvi. Ja nõel jääb sinna taha kinni. Tahax siis ära kraapida seda värvi , kuid soovix teada kuidas sinna ligi
pääseda , võimalikult lihtsalt. Kas klaas käib ka kuidagi sealt eest ära kergesti?
Audi 100 Avant (Y)
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 01.11.05 07:33
|
|
|
Peab terve ploki välja kiskuma ja õhtul köögilaua taga vaikselt lammutama hakkama
|
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.05 09:59
|
|
|
Klaasi sa eraldi sealt kätte ei saa.Pead kogu bloki välja võtma ja asjale tagantpoolt lähenema.Kõigepealt kruvid lahti tagumise suure paneeli ja
seejärel saad kätte spido kopsiku (4 kruviga kinni) Kangutada midagi ei tohi kuna kõik peab ilusti lahti tulema ja kindlasti ei tohi skeemplaati
väänata, kuna külmjooted võivad kergesti vigastuda.Olen ise seda blokki mitmeid kordi lammutanud ja kõik on kergesti lahti tulnud.
Nii, et jõudu lammutamisel.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 01.11.05 11:33
|
|
|
Kui on pikad kellad siis nende äravõtmisel (kõigepealt lahti "roolipealne" plastik 2 kruviga siis eemalda pikk liist, mis samuti kahe kruviga) tuleb
liigutada kellasid enne paremale (kõrvalistuja poole siis) ning siis püüda tõmmata ära. Muidu jääb asi n-ö kinni, kuigi kõik on lahti.
Ja plaatideni pääsed tõesti ainult tagantpoolt nagu Sniper kirjeldas. Endal eile olid just kellad täisti juppideks
|
|
|
kert1
huviline
Registreerunud 06.06.05
Asukoht: Hiiumaa, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 93.a
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.05 17:37
|
|
|
Link
Idee sama, ja minu soovitus, kasuta oma loogikat. Usu mind, selleks pole vaja kõrgemat haridust, et paneeli kätte saada. Ise olen alati lamutamisel
kasutanud sellist lähenemist, et sakslane on piisavalt laisk selleks, et asjad keeruliseks ajada.
Ja praktika veel kord kinnitab seda sama.
Antud lingi leidsin GOOGLEST 15 sekundiga
Edu
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 01.11.05 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kama2
Link
Idee sama, ja minu soovitus, kasuta oma loogikat. Usu mind, selleks pole vaja kõrgemat haridust, et paneeli kätte saada. Ise olen alati lamutamisel
kasutanud sellist lähenemist, et sakslane on piisavalt laisk selleks, et asjad keeruliseks ajada.
Ja praktika veel kord kinnitab seda sama.
Antud lingi leidsin GOOGLEST 15 sekundiga
Edu |
Antud link C5 kere kohta, C4 kerel see olulliselt teist moodi, kas või see, et C5 kerel TÕMBAD plast ääre eest ning juba kruvid paistavad, C4 kerel
tuleb aga alt poolt lähenedes vist 3? kruvi enne lahti keerata, kui plastik ääre eest saab ning kella ploki kruvid vastu vahivad.
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.05 17:52
|
|
|
Kui Sinu arvates on C4 OLULISELT teist moodi, siis on kavalam siiski teenindusse pöörduda. Muud vahet pole, kui tuleb eemaldada eelnevalt see pikk
latt, mis on kahe kruviga, ja paneel ise tuleb teiselt poolt välja.
Olen nii mitmel autol need armatuurid välja kiskunud, ja usu - kõik nad tuleb tõmmata enda poole välja, üksi ei lähe sisse poole. Ja kui selline pilt
ei aita loogikale kaasa, siis muud pääsu pole, kui ainult teenindus. Oma valik, ei viitsi-ei oska, siis maksa sellele kes seda ära teeb. Nagu öeldakse
- Valik on Sinu...
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 01.11.05 23:23
|
|
|
Kusjuures pikkasid kellasid on tõesti ebamugav kätte saada. vahel joppab asend ilusti ja on 1 minutiga käes. Teinekord jälle jamad ca 10 minti et ära
saada (oma kogemused). Just nimelt sellepärast, et kellad ei tule ära otse tõmmates.
Tsitaat: |
kas terve see plokk tuleb seejärel sealt lihtsalt välja ? (niipalju et saab juhtmed asjad eemaldada jne ? )
|
Jah, terve plokk tuleb välja ja saad lahti teha 3 pistikut.
|
|
|
argo007
huviline
Registreerunud 19.04.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.05 06:51
|
|
|
Mul mure odomeetriga. Kellade paneeli sain küll suhtlihtsalt kätte aga edasi sai julgus ja mõistus otsa. Äkki keegi juhendaks edasist töökäiku.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 02.11.05 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: argo007
Mul mure odomeetriga. |
Mis mure sul siis sellega on?
|
|
|
argo007
huviline
Registreerunud 19.04.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.05 18:55
|
|
|
kindlasti keritud. enne jõnksutas, nüüd ei liigu üldse
|
|
|
kert1
huviline
Registreerunud 06.06.05
Asukoht: Hiiumaa, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 93.a
|
|