Lehekülgi: 1 2 |
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.05 09:42
|
|
|
quattro õlid-filtrid jmt.
Mul siis esimene quattro (2,8 B4). Nüüd tahaks autol elutähtsad mahlad
ning filtrid ää vahetada, et oleks teada et vahetatud ja täpne aeg teada. Ise tean neid vahetada:
1. Mootoriõli + õlifilter
2. Käigukasti õli
3. õhufilter
Nii aga nüüd edasi, kuidas on lugu vahekastiga, tagasillaga, mis seal vaja vahetada, millises koguses ja mida. Kas on vaja ka kütusesüsteemis mingeid
filtreid tarvis vahetada?
Ette tänades!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.05.05 08:21
|
|
|
Koos 2.9L 80W-90 käigukasti õli vahetamisega on ühtlasi vahetatud ka peaülekande ja "vahekasti" õlid.
Tagasilda mahub 0.8L 80W-90 õli.
Suur metallist kütusefilter peaks kapoti all kohe silma hakkama.
Piduriõli pane ka uus.
Roolivõimu õli (roheline!) ja jahutusvedelik (punane!) on ka võimalik ära vahetada. Kas sa seda oluliseks pead, on juba sinu mure.
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.05 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Suur metallist kütusefilter peaks kapoti all kohe silma hakkama.
Piduriõli pane ka uus.
Roolivõimu õli (roheline!) ja jahutusvedelik (punane!) on ka võimalik ära vahetada. Kas sa seda oluliseks pead, on juba sinu mure.
| Imelik värk Mitte ei hakka mu silma kapoti all
kütusefilter, võibolla on see B4-l siiski mujal. Ja jahutusvedelik pole ka mul punane vaid tumesinakas - roheline. Ja pidurivedeliku vahetus tähendab
ju ka kõikide pidurite õhutamist eks.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.05.05 17:35
|
|
|
Ma nüüd võtsin vist 100 järgi jah. 80-te filter pidavat parema tagumise
rattakoopa ees olema.
Pidurivedeliku vahetamine nii käibki, et lased alt vaikselt vana välja ja kallad ülevalt uut peale. Ühtlasi saavad pidurid ka õhutatud.
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 09.05.05 17:58
|
|
|
vasaku rattakoopa ees siiski
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.05 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
vasaku rattakoopa ees siiski | ja ligi pääseb sinna siis kustkaudu?
|
|
|
Competition
huviline
Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.
|
postitati 11.05.05 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timo
Tsitaat: | Algselt postitas: audifan
vasaku rattakoopa ees siiski | ja ligi pääseb sinna siis kustkaudu? |
auto alt oleks kõige mugavam,st estakaadil
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.05 12:54
|
|
|
Käigukastis ja keskdiffris on sama õli, et eraldi seal midagi pole. Mida tuleks tähele panna on see, et sinna ei käi tavaline täissünt
käigukastiõli... ise ja ka paljud teised on pannud sinna heade mõtetega täissünt kastiõli ja peale seda on kas kast undama hakanud või käigud
halvemini lülituma (omal see jama praegu ) et sinna tuleks panna spetsiaalne
õli mida saab esindusest (suht kallis oli ka raip vist) kuid kui vahetada siis kindlasti selle vastu.
Vähemalt olen mina sellest nii aru saanud ning ka mujalt sellekohast infi saanud. Parandage kui eksin???
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.05 13:50
|
|
|
Ranz mainis et esindustest...siin all võib vist ka mõista, et kui auto täpne mark öelda, annavad korraliku õli ka Forss-i müügimehed?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.05 13:54
|
|
|
Kusjuures ma ei ole selles kindel... võib olla nii võib olla naa.
Mina lasin oma masinal õli vahetada esinduses kus on seda tehtud juba aastaid... ja nemad seda saad sa aru ei teadnud!!!
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 11.05.05 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Käigukastis ja keskdiffris on sama õli, et eraldi seal midagi pole. Mida tuleks tähele panna on see, et sinna ei käi tavaline täissünt
käigukastiõli... ise ja ka paljud teised on pannud sinna heade mõtetega täissünt kastiõli ja peale seda on kas kast undama hakanud või käigud
halvemini lülituma (omal see jama praegu ) et sinna tuleks panna spetsiaalne
õli mida saab esindusest (suht kallis oli ka raip vist) kuid kui vahetada siis kindlasti selle vastu.
Vähemalt olen mina sellest nii aru saanud ning ka mujalt sellekohast infi saanud. Parandage kui eksin??? |
Hmm... Et siis näiteks Mobili 75W-90 õli ei olegi hea käigukasti panna või?
Mul valati teeninduses 200 ml sellist õli vanale õlile juurde ja peale seda lülituvad käigud tõepoolest märksa halvemini.
Kas peaks ära vahetama?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.05 16:11
|
|
|
Vähemalt mina kavatsen võimaluse saabumisel selle õli seal õige vastu ära vahetada... ju siis oskan ka kommenteeride mis juhtus ja mis sai.
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 11.05.05 16:41
|
|
|
Kui ära vahetad, eks siis anna teada jah, kuidas mõjus.
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.05 19:09
|
|
|
Sellised hirmujutud...tuleb ka lasta need transmissiooniõlid vahetada siis esinduses. Aga samas kui väidetavalt nemadki seda ei tea Tuleb loota kõige paremat.
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 11.05.05 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
et sinna tuleks panna spetsiaalne õli mida saab esindusest |
Mis õli see täpsemalt siis on?
Endal kah plaan käigukasti ja tagasilla õlid ära vahetada.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.05 07:13
|
|
|
Kõige täpsema vastuse saad vist revalist... ei julge välja küll öelda ühtki muud kohta kes peaks seda kindlasti teadma.
|
|
|
|
workout
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 Q 142kw C4 at
|
|
pix
huviline
Registreerunud 02.12.04
Asukoht: Eesti Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A8 Quattro
|
postitati 17.05.05 09:27
|
|
|
Lisaks SAE 75W90 peaks olema VW501 50 (50) (see on tehase nõutav markeering) ja API kuni GL4+ . GL5 ei sobi kuna on liiga libe, mille tõttu käigud
ei taha enam sujuvalt sisse lülituda.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 20.10.05 07:11
|
|
|
K: Käimari,- ja difri õli kogus quattrole
Hommikust mehed! Lähiajal plaanis oma sõidukil vahetada õli käimaris, sellega seoses, kuna ise enam ei mäleta, paluks teada palju ma peaks seda õli
(oli selleks GL5?) varuma. Äkki ütlete seda mulle seda, kes te omate tarku raamatuid. Tänud.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 23.10.05 15:51
|
|
|
Oi pagan, tahtsin küll uue teema teha, kuid tahtmatult sattus siia....paluks
modedel teema uuena esitada.
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.05 16:05
|
|
|
Esitasin sellelaadse küsimuse millaski Audi esindusele meili teel. Mulle vastati sealt, et minu auto puhul pole kasti õli vaja ilma põhjuseta
vahetada. Seega kui kurta millegi üle pole - pole vaja ka vahetada.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 23.10.05 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timo
Esitasin sellelaadse küsimuse millaski Audi esindusele meili teel. Mulle vastati sealt, et minu auto puhul pole kasti õli vaja ilma põhjuseta
vahetada. Seega kui kurta millegi üle pole - pole vaja ka vahetada. |
Esitasin kunagi küsimuse Audi esindusele telefoni teel, et kas mu A4 ilma kardaanita sõidab, vastati umbes nii, et "kuidas sa siis sellist asja ei
tea - muidugi sõidab", aga h*i ta sõitis.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.05 06:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Timo
Esitasin sellelaadse küsimuse millaski Audi esindusele meili teel. Mulle vastati sealt, et minu auto puhul pole kasti õli vaja ilma põhjuseta
vahetada. Seega kui kurta millegi üle pole - pole vaja ka vahetada. |
Esitasin kunagi küsimuse Audi esindusele telefoni teel, et kas mu A4 ilma kardaanita sõidab, vastati umbes nii, et "kuidas sa siis sellist asja ei
tea - muidugi sõidab", aga h*i ta sõitis. |
Ma ei tea kes see lammas sulle seda vastas... aga see on ammu läbinämmutatud teema, et ilma selleta ei liigu ta mitte kuskile.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 24.10.05 07:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: Timo
Esitasin sellelaadse küsimuse millaski Audi esindusele meili teel. Mulle vastati sealt, et minu auto puhul pole kasti õli vaja ilma põhjuseta
vahetada. Seega kui kurta millegi üle pole - pole vaja ka vahetada. |
Esitasin kunagi küsimuse Audi esindusele telefoni teel, et kas mu A4 ilma kardaanita sõidab, vastati umbes nii, et "kuidas sa siis sellist asja ei
tea - muidugi sõidab", aga h*i ta sõitis. |
Ma ei tea kes see lammas sulle seda vastas... aga see on ammu läbinämmutatud teema, et ilma selleta ei liigu ta mitte kuskile. |
Tean, kuna võtsin isegi sellest "nämmutamisest" osa.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |