jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.05 20:27
|
|
|
A8 ja S8 - soetada või mitte?
Tere olen juba mõnda aega huviga foorumit jälginud, kuna on plaanis ehk mõelda A8 või S8 soetamise peale mõelda. Olen ka otsinud siit foorumist infot
nii A8 kui S8 kohta, aga mõned küsimused on ikka jäänud.
Kuna turul ringi vaadates ei ole erilist hinnavahet märgata A8 ja S8 vahel, siis kisub rohkem ikka S8 poole. Huviorbiidis on siis 1999-2000 aasta
masinad. Niipalju olen targemaks saanud mööda netti lapates, et S8 on erinev A8'st:
*Sisselaske kollektori lõõrid
*Nukkvõll
*Vedrud 40% jäigem
*Amordid 30% jäigemad
*Jämedamad stabikavardad
*Suuremad pidurid
*Aeglasem peaülekanne 2.7(A8) 3.5(S8) vms
Kahjuks pole küll kuskilt konkreetset infot kätte saanud, mis ka konkreetselt viitaks erinevustele. Info olen saanud mööda USA foorumeid lapates,
subjektiivseid arvamusi lugedes.
Mis mind huvitaks on:
*Kas on kellelgi siin häid viiteid infole, kus on kirjeldatud A8 ja S8 erinevusi või tehnilisi andmeid?
*Oskab keegi reaalsest kogemusest või teadlikusest kommenteerida A8 ja S8 kulupoolt? Et kas S8 jupid on kardinaalselt erinevad iga nurga pealt A8
osadest ja kas tänu sellele on näiteks kõik veermiku osad 4x kallimad A8 osadest?
See, et kütusekulu võib suur olla pole probleemiks, aga rohkem huvitaks info auto pidamise poole pealt. Et siis kas tasub osta S8 ikkagi A8 asemel?
Arvestades, et soetuskulu võib suht samas suurusjärgus olla?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 17.10.05 08:13
|
|
|
Foorumis on kodanik Mairo kellel enne oli A8 (vist
isegi 2 tk) ja nüüd S8, ma küll ei tea palju ta neid autosid remontinud on jne, aga vb oskab tema sulle tuua välja mõned konkreetsed võtdlused A8 ja
S8 omamisest eestis, kindlasti küll subjektiivse hinnangu, kuid eks sellestki on veidi abi.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.05 09:47
|
|
|
Tsitaat: | See, et kütusekulu võib suur olla pole probleemiks, aga rohkem huvitaks info auto pidamise poole pealt. Et siis kas tasub osta
S8 ikkagi A8 asemel? Arvestades, et soetuskulu võib suht samas suurusjärgus olla? |
Ma ei oska muud küll Sulle öelda, et emba-kumba varjanti soetades ei vaadata remondikulusid ja varosade hindasid, samuti bensukulu. Sa lihtsalt ostad
selle auto, sest Sulle ta meeldib ja kõik. Ja kui midagi tuleb vahetada, siis lähed ja vahetad selle asja ära. See, et ühel on mingid osad jämedamad
ja/või suuremad, pole küll sõites oluline, eeldades, et sa igamehe rallile asfaldikatseid ei lähe sõitma.
Kui mul peaks võimalikuks osutuma, siis muretseks ma S8 ja A8 asemel hoopis A8 L 6.0. Vat seda võib juba igas parameetris teistega võrrelda. Aga
niikaua kui mul pole võimalik/mõttekas maksta kaskot 6500 eeku/kuus, bensiini 15000 eeku/kuus, ma seda ei tee. Kuigi vääääääga tahaks.
Minu soovitus Sulle: vali korralik asi ja osta ära ja sõida.Oled rahul, sõida kauem. Pole rahul, müü maha ja osta teine mudel. Sõida ja saad juba
võrrelda, kumb on parem, kiirem, kallim...
Kõigepealt on Jumal, siis tuleb Audi. Siis on tükk-tükk tühja maad ja siis kogu ülejäänud maailm!
|
|
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.05 12:07
|
|
|
No jah, seda et kulud on A8/S8 puhul suuremad kui Nissan Almera või LADA puhul on ilmselt selged. Aga mind huvitab rohkem põhimõtteliselt, et kas S8
puhul tuleb sama asja remontides ka x korda suurem summa välja anda või mitte? On ju siiski vahe olemas, kui elementaarne piduriklots maksab 4000eek
komplekt VS 900eek komplekt jne. Et siis kas on mõtet S märgi eest iluvõrel maksta rohkem nii hoolduse kui remondi pealt? Kui üldse on vaja maksta
rohkem? On siis tükid samas hinnaklassis või ei?
Mul garaazis erinevaid liikureid juba on, mille maksumust nii hoolduses kui remondis ma ei vaata. Lihtsalt tuleb tööd ära teha ja kõik. Aga
igapäevaauto juures võiks siiski natuke seda jälgida.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 18.10.05 04:52
|
|
|
Saada privaatteade või tõmba kõne kasutajale 80quattro ja päri temalt konkreetsete detailide hinnaerinevusi. Tema teab neid väga täpselt...
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 18.10.05 05:27
|
|
|
A8 ja S8 varuosade ja hoolduskulude hinnaklass on sama, kui otsida, leiab detaile, mis on S8 mõnel määral kallimad, kui A8-l, aga see vahe on
minimaalne, s.t. mõlema auto ülalpidamiskulud on tavamõistes suured. Nt. 120000km hooldus 15000-20000EEK, mis aga auto klassi arvestades pole suur
Toomas
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.10.05 06:49
|
|
|
Tsitaat: |
Nt. 120000km hooldus 15000-20000EEK, mis aga auto klassi arvestades pole suur
|
Just, see ei ole mingi number kui vaadata, mis autoga tegu.
Mis on kõrva jäänd, on see vana hea "pre 98" mudelite nõrgad kohad aga eriti käimar, mis võib väga kulukaks remondiks osutuda. Toomas ehk oskad seda
kommenteerida.
Ütleme nii, et mulle soojalt soovitati mitte osta A8't enne 1998 väljalaskeaastat. Ise fännan ka A8't ning ainuke põhjus, miks ma seda ostnud ei ole
on see, et ma pole piisavalt rikas, et seda autot üleval pidada (mitte soetada)... Kahjuks vahelgi loogiliselt töötav aju keeldub maksmast kasko eest
sellist summat, nagu seda hetkel nõutakse. Ja ilma kaskota seda eales osta ei julge.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.05 06:56
|
|
|
Alates 99a lõpus müügile tulnud facelift A8/S8 on vaata, et üldse kõige vastupidavamad Audid (loomulikult on ka inimjõul pesse keeratud autosid).
Mingeid tüüpvigasid nagu ei olegi, kui siis vaid termostaat...Enamus juppe on A/S samad...
See on auto millega sõidad ja käid iga 15 000km järgi hoolduses, soovitan soojalt!!!
|
|
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.05 07:29
|
|
|
Selge jutt! Sai üksjagu infot juurde.
15000eek on normaalne number 120000km hoolduses, eriti kui arvestada, et järgmised 120000km ei pea selle peale mõtlema.
Küsin Kasko kohta, on kellelgi kogemusi QBE kindlustusega (Vana Nordicum)? Pakuvad megahinda S8'le 24000eek aasta. Variant on ka auto muidugi kohe
välja osta, aga Kaskoga ikka nagu julgem jätta masinat kas või poe parklasse.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 18.10.05 13:50
|
|
|
Tsitaat: |
aga Kaskoga ikka nagu julgem jätta masinat kas või poe parklasse
|
Ega see, et sa auto välja ostad, ei mängi rolli @kasko. Selle võid sa teha ju anyway. Kasko pole aint liisingautodele.
|
|
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.05 14:10
|
|
|
Ma seda silmas pidasingi, et kui välja osta siis pole vaja Kasko kulu pärast muretseda. Kuid kindlustunde saamiseks võiks ju ikkagi. Ühel juhul kui
külg maha äestatakse või pihta pannakse saab vähemalt midagi tagasi.
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.05 14:21
|
|
|
ilma kaskota selline auto soetada?.... no fcking way...
|
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.05 15:19
|
|
|
Et kipub jalutama minema siis või mis?
Ega keegi selle isendi tausta ei tea kommenteerida:
S8 -
2000
Peaks olema mõnda aega Eestis ringi sõitnud auto olema. Ehk on omanik isegi AudiClubi liige olnud
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.05 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jr4x4ee
Et kipub jalutama minema siis või mis?
Ega keegi selle isendi tausta ei tea kommenteerida:
S8 -
2000
Peaks olema mõnda aega Eestis ringi sõitnud auto olema. Ehk on omanik isegi AudiClubi liige olnud |
Tean ja väga hästi!!!
|
|
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.05 15:42
|
|
|
Mis on peamised muutused peale facelifti kuni 1998 aasta ja peale 1999 aasta A8/S8 juures? Kas muutus ka midagi veermikus, ülekandes, mootoris?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 20.10.05 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jr4x4ee
Mis on peamised muutused peale facelifti kuni 1998 aasta ja peale 1999 aasta A8/S8 juures? Kas muutus ka midagi veermikus, ülekandes, mootoris?
|
Face = "nägu"
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.05 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jr4x4ee
Mis on peamised muutused peale facelifti kuni 1998 aasta ja peale 1999 aasta A8/S8 juures? Kas muutus ka midagi veermikus, ülekandes, mootoris?
|
Jah muutus, esiteks muutus kogu mootor, tuli 5V, veermik läks tunduvalt vastupidavamaks, ju seal kastis kah asjad muutusid jne
|
|
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
|
jr4x4ee
huviline
Registreerunud 16.10.05
Kasutaja on eemal
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 24.03.10 10:48
|
|
|
Siit leiab päris häid viiteid, kuigi vana teema. Aga asi, millest ma lõpuni aru ei saanudki - millest tekib siis võimsuse erinevus prefacelift A8/S8-l
(220 vs 250 kW)?
Bolt-on ülelaadija - kit pole Eestis eriti levinud? Hinnaklass pole aastatega kättedaadavamas suunas liikunud või saadakse soovitud võimsusekasv
muudel viisidel, kellel sellega tahtmist on olnud pusida?
Minu pikalt peetud A8 ei ole ka enam ilmselt kuigi letilt haaratav müügiartikkel, eks siis peab talle natuke uuema kuue katsuma selga mõelda. Või
loobuma ja näiteks S8 hankima. Sest kaheksa suurus on mulle nagu meeldima hakanud ja sellest loobuda ei raatsi.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 24.03.10 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Siit leiab päris häid viiteid, kuigi vana teema. Aga asi, millest ma lõpuni aru ei saanudki - millest tekib siis võimsuse erinevus prefacelift A8/S8-l
(220 vs 250 kW)?
Bolt-on ülelaadija - kit pole Eestis eriti levinud? Hinnaklass pole aastatega kättedaadavamas suunas liikunud või saadakse soovitud võimsusekasv
muudel viisidel, kellel sellega tahtmist on olnud pusida?
Minu pikalt peetud A8 ei ole ka enam ilmselt kuigi letilt haaratav müügiartikkel, eks siis peab talle natuke uuema kuue katsuma selga mõelda. Või
loobuma ja näiteks S8 hankima. Sest kaheksa suurus on mulle nagu meeldima hakanud ja sellest loobuda ei raatsi. |
Kompressioon kõrgem, nukad ehk siis avanemine sulgemine ja aju. Muud kunsti seal pole, lihtne füüsika ja natuke loogikat juurde parandatud ecu
näol.
Prefacelifti vahetamist samasuguse vastu eriti mõtet ei näe, kui siis juba korralik aastahüpe ja 40v ning 265kw või siis juba pigem D3 ja kasvõi A
versioon .
Oma seltskonnas on paraku asi sedapidi kujunenud, et v8 S'i omanikud ei saa aru, kuidas A kere nii vähe kütust võib võtta ja peetunne väga palju ei
erine (hetkel pole ühtegi S'i, aga A'sid liigub piisavalt just tänu sellele, et need pole nii janused) . Igapäevaliikuri puhul kaldub endalgi valik pigem A poole .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 24.03.10 18:09
|
|
|
No siiski on mingi mõte ka kasvõi prefacelift D2-e soetamisel minuarvates - 250 kW on juba rohkem, kui D3 4,2 bensukas pakub (246kW). Pole ehk tõesti
väga veenev, aga mitte lootusetu lisa.
Aga õiget elevust tekitab vast värskem v10 oma 331 kW-ga. Või siis erinevate ülelaadijate arendustöö valmisproduktid (MTM ja sarnased). Tänase
tuhnimise tagajärjel selgus, et USA-s elades saaks beta ülelaadimiskiti installi omanikuks juba ca 6000 usd eest, see oleks ka juba tublisti
atraktiivsem hind.
Ma olen katsetanud ka D3 kaheksat diislina soetada - siiani pole näiteks foorumi kuulutuse peale ühtki vastust. Ja ega V8 bensukat väga lihtne
"kontidest" välja saada polegi - harjumusel on tugev jõud. Ja S või RS auto omamine tundub paljudele loogiline teemaarendus. Ilmselt näotõstega D2
S8 oleks loogiline samm. Hetkel pole kohalike pakkumiste hulgast lihtsalt eriti midagi silma jäänud.
Ja kui enda auto tehniliselt üsna laitmatus korras olen pidanud, siis ei tundu ka ehk ca 10 000 usd väga halb investeering mõne kuni 50% lisa lubava
ülelaadimiskiti eest...
Ma lihtsalt mõtlen siin kõva häälega, pole väga kindel, mis mainstream lähenemine hobihobujõududele eksisteerib.
Näiteks
või see
Your cooperation would earn free installation to individuals willing to work with PES. You can have a supercharger system installed and tuned on your
car by PES for $5995!
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 24.03.10 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
No siiski on mingi mõte ka kasvõi prefacelift D2-e soetamisel minuarvates - 250 kW on juba rohkem, kui D3 4,2 bensukas pakub (246kW). Pole ehk tõesti
väga veenev, aga mitte lootusetu lisa.
Aga õiget elevust tekitab vast värskem v10 oma 331 kW-ga. Või siis erinevate ülelaadijate arendustöö valmisproduktid (MTM ja sarnased). Tänase
tuhnimise tagajärjel selgus, et USA-s elades saaks beta ülelaadimiskiti installi omanikuks juba ca 6000 usd eest, see oleks ka juba tublisti
atraktiivsem hind.
Ma olen katsetanud ka D3 kaheksat diislina soetada - siiani pole näiteks foorumi kuulutuse peale ühtki vastust. Ja ega V8 bensukat väga lihtne
"kontidest" välja saada polegi - harjumusel on tugev jõud. Ja S või RS auto omamine tundub paljudele loogiline teemaarendus. Ilmselt näotõstega D2
S8 oleks loogiline samm. Hetkel pole kohalike pakkumiste hulgast lihtsalt eriti midagi silma jäänud.
Ja kui enda auto tehniliselt üsna laitmatus korras olen pidanud, siis ei tundu ka ehk ca 10 000 usd väga halb investeering mõne kuni 50% lisa lubava
ülelaadimiskiti eest...
Ma lihtsalt mõtlen siin kõva häälega, pole väga kindel, mis mainstream lähenemine hobihobujõududele eksisteerib.
Näiteks
või see
Your cooperation would earn free installation to individuals willing to work with PES. You can have a supercharger system installed and tuned on your
car by PES for $5995! |
Noh...ma tahtsin sama teha, mis sinulgi plaanis, kuid juhe jooksis kokku sealmaal kus mängu tuleb automaat kast. See on sõlm mis paneb käe ette
mootori arendamisele. Hetkel on mul pukis (algsel a8 jaoks) arendatud mootor...kasutusel 20vt originaal viled +wg-d jne. Mootori on tehtud nii, et
jämedalt 2 kordistada originaal võimsust...AGA..nüüd olen ma kohustatud kasutama manuaal kasti, sest see kestab...aga milleks siis enam a8? pigem
mingi kerge ja närviline "paugutamis" manuaal auto kuhu see mootor sisse suruda. Ja nii minu bensukas-8 müüki läkski
Teine variant on muidugi saavutada 400-450hj ja loota et see ZF 5hp-24 sellest aru ei saa. Või siiskasutada rs6 kasti sisu..mis on jälle $$ ja
üleüldse ta enam abz ploki otsa ei sobi kuna "bellhousing" ja turbiin on mõõtudelt sama mis W12 ja 3.3tdi ehk tunduvalt suurema diameetriga...ehk
siis nokk kinni-saba lahti
|
|
|
|