Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensupumba vahetamine. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1952)
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 04.07.03 10:08 Tsiteeri
Bensupumba vahetamine.



Kuidas käib, kas tasub ise teha, jne.......rääkige kogemustest


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.07.03 11:13 Tsiteeri


Ronid pagasnikusse, keerad selle kõrgema osa keskelt ümmarguse luugi lahti (kolme plekikruviga). Selle all näed bensiinipaagi peal olevat luuki. See luuk kinnitub suure ümmarguse stoppervõruga. Keerad võru maha, ühendad lahti voolikud (3tk) ja juhtme ning saad selle luugi kätte koos bensutaseme anduri ja muu sodiga. Sealt küljest harutad veel omakorda voolikud lahti. Siis ronid küünarnukini bensupaaki ja urgitsed pumba sealt põhjast välja. Pump kinnitub kolmest nurgast plastkronsadega. Midagi hirmsat selle töö juures pole, kui pagasnik on tühi ja asjad normaalselt lahti tulevad võtab vahetus aega vast paarkümmend minutit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 04.07.03 11:16 Tsiteeri


Soovitaks ka bensiisitaseme antud töö juures minimaalne hoida.

Endal oli vajadust pumpa kontrollida, kui mõni tund tagasi olin paagi täis võtnud :D


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.07.03 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Soovitaks ka bensiisitaseme antud töö juures minimaalne hoida.

Endal oli vajadust pumpa kontrollida, kui mõni tund tagasi olin paagi täis võtnud :D

Väga õige ja ülioluline tähelepanek!!! Unustasin selle asja täiesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 04.07.03 13:38 Tsiteeri


ja ärge igaks juhuks suitsu suhu unustage,..,võib üks pauk käia.,.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 04.07.03 13:53 Tsiteeri


Eelpool mainiti juba kõik ära, kindlasti ei tohiks ennast sinna pagaasnikusse eriti kauaks unustada, maeitea mul hakkas kyll sellest pensu haisust pea valutama. Ma ei saagi aru sellest vennast, kes päevas 10 liitrit pentsu nuusutas (telekast demoti seda venda, kuritöö ja karistuse saates) .. irw. Kindlasti tasuks ka paak seestpoolt üle vaadata, noh suurem sõnnik välja korjata jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 04.07.03 15:33 Tsiteeri


Kas on mõte ka mingi paagi pesul vms ? Kui on siis kuidas teha ?


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tonu155
huviline



Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant, 2.3, 1992

postitati 05.07.06 19:04 Tsiteeri


sellest saan aru, et alguses on kaas ja siis selleküljes voolikud mis tuleb lahti kruvida ja ujuk tuleb eemaldada jne jne aga ma ei saa aru kuidas seda pumpa sealt ikkagi kätte saada. hoolimata sellest, et ta on kinnitatud kronsteinidega ei saa mina pumpa kuidagi kätte....lihtsalt jõuga tõmmates ei tule....vaatasin, et pumba ümber on mingid plastikrõngad vms. neid ka kuidagi kätte ei saa.

äkki keegi kes on varem vahetanud seletaks seda eemalduspoolt väheke täpsemalt. just seda kuidas need kronsteinid lahti saada või siis tulebki lihtsalt loomajõuga tõmmata vms.

autoks siis Audi 100 Avant '92


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.07.06 02:00 Tsiteeri


Endalgi selline huvi asja vastu. Esimene teema postitaja jättis mainimatta mis autoga on tegemist. Mul endal viimati mainitud sama marki ja mudelit auto ning vahetaks hea meelega ka ise siis bena pumba ära aga ennem kuulaks veidi kommentaare kui juba sellest juttu tuli. Samas kus kohas asub siis selle samuse automargi kütusefilter ?


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 07.07.06 06:54 Tsiteeri


räägin A4 kogemustest. See valge kobakas mille keskel pump asub, selle ülemine serv(cm laiune röngas) on ülespoole ära käiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 07.07.06 08:13 Tsiteeri


Oma 200-l nikerdasin pumba välja võtmisega pea pool tundi ning ei saanud ka kuidagi pihta kuda see pump sealt välja käib. Lõpuks kui juba aurudest uimaseks muutusin, tõmbasin selle pumba sealt jõuga välja.... ja nii ta ka sinna tagasi läks. Ei saanud küll aru, et miski eriline nõks selle asja juures on. Üsna pea aga pean selle töö uuesti ette võtma, kuna eelmine kord oli sattunud vale pump :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 07.07.06 08:19 Tsiteeri


C3 paagisisest pumpa vahetatakse niimoodi:
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/fuelpump.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 07.07.06 10:27 Tsiteeri


2.8 C4 93a. AAH mootor siis suht lihtne luugist käsi sisse ja kaks plastikust kõrva painutada kergelt välja poole siis tõmmata pump välja. Joonisel pump nr 39 ja filter nr 30. Filter asub kapoti all paremal tiival.

http://www.hot.ee/aivo9999/audi/pumbasysteem.bmp
http://www.hot.ee/aivo9999/audi/luugiasukoht.bmp


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]