Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 tdi 85 kw 5.silinder ei tööta (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1885)
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

postitati 14.09.05 07:31 Tsiteeri
2,5 tdi 85 kw 5.silinder ei tööta



Mure selline et 2,5 tdi 85 kw 5.silinder ei tööta ja summutist ajab hullupööre halli suitsu välja kas oskab keegi nõu anda milles asi on.....pihusti kontrollisin ära töötas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 14.09.05 07:58 Tsiteeri


kuidas jahutusvedelikuga lood on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 14.09.05 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres374
Mure selline et 2,5 tdi 85 kw 5.silinder ei tööta ja summutist ajab hullupööre halli suitsu välja kas oskab keegi nõu anda milles asi on.....pihusti kontrollisin ära töötas.

Pihusti küll kuid kas eelsüüte küünlad saavad ka voolu peale?
Nende otsas olevad väiksed piibukesed ei taha teinekord korralikult ühendust anda.
Selguse saamiseks oleks hea kui käid diagnostikas ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 14.09.05 08:42 Tsiteeri


mis sellest eelsüüte küünlast praegu suvel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

postitati 14.09.05 08:52 Tsiteeri


Jahutusvedelik on normis survet ka sees nagu poleks....

Eelsüüteküündlaid pole kontrollinud ..... küündlad ju mõjuvad käivitamisele ....või töötavad küünlad sellel mootoril töötamise ajal ka ??

Ja üleüldse ei tea mis sellel mootoril viga võib olla ostsin nimelt auto avariiliselt ja nüüd puhun talle eluvaimu sisse....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.09.05 10:44 Tsiteeri


TDI-l pole jah neist küünaldest eriti lugu. Kontrolli, kas on karteris survet (nt kui kolb puru, sel puhul peaks ka mootoriõli nafta järgi haisema). Korra näinud ka pumbaviga, kus ühte silindrisse lihtsalt ei löö. Soovitan näidata autot mõnele spetsialistile, sest kes neid jamasid rohkem näinud, oskab võibolla silma-kõrva järgi juba äraöelda, milles probleem, ja millele siin foorumis kuidagi jälile ei õnnestuks jõuda


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

postitati 14.09.05 10:55 Tsiteeri


pump on korras küte tuleb ja pihustist lööb ka läbi .....

kas on kellegil veel ideid...kogemusi???

Kolb või klapid põlenud???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 14.09.05 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres374
pump on korras küte tuleb ja pihustist lööb ka läbi .....

kas on kellegil veel ideid...kogemusi???

Kolb või klapid põlenud???

No sa jõuad ise sama vastuseni, mis siin teised pakuksid, aga soovitaks tõesti sul juba Joes Garaa˛i poole pöörduda.
Kergem viga, mis minu arvates veel olla saab on vigane klapp, kõik ülejäänu läheb juba kallimate vigade valdkonda.
Loodetavasti eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

biggrin.gif postitati 16.09.05 15:44 Tsiteeri


Viga leitud ....polnudki muud kui keps kõver.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

wink.gif postitati 16.09.05 15:52 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda kust leian nüüd kepsu ja kolvi ..on ehk kellegil karaasinurgas olemas.???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

postitati 04.11.05 13:41 Tsiteeri


no nii nüüd auto korras vahetasin kepsu ja saaled ja uued tihendid nüüd käib nagu kellavärk.
Aga miks kõveraks läks ei oska keegi arvata??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.11.05 13:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres374
no nii nüüd auto korras vahetasin kepsu ja saaled ja uued tihendid nüüd käib nagu kellavärk.
Aga miks kõveraks läks ei oska keegi arvata??

Et siis kõik muu mootoris korras, lihtsalt keps kõver ja kõik? Ei tundu loogiline kuidagi, miks siis see silinder ei töötanud? Miks kolinat vms kõrvalisi helisid polnud jne? Mismoodi kolb terveks sai jääda?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

postitati 04.11.05 14:25 Tsiteeri


Keegi arvas ,et tõmbas intercoolerist vee sisse ja miskit pidi ju järgi andma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 04.11.05 14:44 Tsiteeri


huvitav mida autoga viimaste aastate uputuste ajal on tehtud. Just diislitega armastatakse sõita vees, sest nad liiguvad seal täpselt niikaua, kasvõi vee all, kuni tõmbab esimese lonksu vett sisse. Siiski jääb ka mulle arusaamatuks, et kõver keps ei avaldu muul viisil kui vaid silinder lihtsalt ei tööta ja ei mingeid kõrvalhääli:o


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 04.11.05 16:44 Tsiteeri


sportlikust huvist tahaks seda kepsu näha.
võimalusel tee paar pilti.
ja kolvist ka siis juba.

ilmselt oli suhteliselt vähe kõver?
kolvi rõngad olid terved?
silindri sein sile?

vbl peale avariid keegi enne sind veel näppind seda massinat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andres374
huviline



Registreerunud 24.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 tdi 85 kw

postitati 04.11.05 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
sportlikust huvist tahaks seda kepsu näha.
võimalusel tee paar pilti.
ja kolvist ka siis juba.

ilmselt oli suhteliselt vähe kõver?
kolvi rõngad olid terved?
silindri sein sile?

vbl peale avariid keegi enne sind veel näppind seda massinat?


Teen kepsust mõnipäev pildi ja panen üles eks siis näed.
Kolb oli igati korras ei leidnud mingit pöhjust et teda vahetama oleks pidanud.
Ei seda mootorit polnd enne lahti võetud kõik olid originaal tihendid ...olen paaril korral ikka ennegi mootoreid näinud mida mida varem putitatud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]