Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: vilin kõlarites (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5864)
einz
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: türi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 td

postitati 28.08.05 20:10 Tsiteeri
vilin kõlarites



mul selline mure,et panin autosse võimu ja nyyd on nii et kui auto käib ja kui sõita siis kostub kõlaritest imelik vilin.kuidas sellest lahti saab.kunagi kuulsin et mingi juhe tuleb kuskile toppida.aga ei mte kuhu.aidake :)
ettetänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.08.05 23:43 Tsiteeri


Vaata nii maki kui ka võimu mass üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 07:28 Tsiteeri


Mis võim on? olen siin kohanud üht kindlat võimu marki milledel selline jama nt neist tekib... kindlasti tee ka nii ära nagu black juba ütles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 29.08.05 07:59 Tsiteeri


Võimendi voolu ja signaalikaabel on ikka eraldi veetud, mitte ühes kimbus? Kui ühes pundis tuleb auto eest-taha siis tekib samamoodi see pinin kui mootor töötab. Need kaablid peavad eraldi olema, näiteks üks üheltpoolt teine teiseltpoolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
einz
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: türi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 td

postitati 29.08.05 15:09 Tsiteeri


võim on Boschmann PCH-2682EX
ja juhtmed on mul jah yhest kohast veetud...oleks seda ennem teadnud :) aga eks ma siis pean eraldama nad ja vaatama kas muutub asi ja võimu mass on kindlasti väga korralik..aga maki kohta ma ei tea.seda ma pole ise pand...aga kontrollin yle ikkagi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 15:32 Tsiteeri


Kindel on see, et RCA pead teisele poole viima, et sealt saab asi esmaselt alguse juba. Maki mass proovi ka järele jah, kui arvan et enne RCA ümber vedamist kasu sellest pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
einz
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: türi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 td

postitati 29.08.05 15:50 Tsiteeri


väljund makist mul jookseb eraldi...aga võimu juhtimine jookseb koos toitekaabliga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 16:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: einz
väljund makist mul jookseb eraldi...aga võimu juhtimine jookseb koos toitekaabliga

Et RCA jookseb ikka teisest servast? ja võimu juhtimise all mõtled sina praegu seda kaablit mis võimu sisse ja välja lülitab olenevalt maki töötamisest? See kaabel on poogen kuskohast veetud, kasvõi koos RCA-ga, peamine on just see RCA kaabel mis ei tohi olla koos voolukaabliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
einz
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: türi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 td

postitati 29.08.05 18:16 Tsiteeri


no võimu voolu juhe jookseb mul juhi poolt ukse liistude alt.kus teised juhtmedki on.ja rca-de juhe jookseb keskelt kus makk on ja käigukangi juurest ja otse pagassi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.05 18:21 Tsiteeri


Siis selles osas ei tohiks probleemi olla, pigem siis ikkagi maki mass üle kontrollida või lisaks korraks külge panna, et kas kaob või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
einz
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: türi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.5 td

postitati 29.08.05 18:33 Tsiteeri


ok eks ma siis vaatan maki massi yle...kui ei aita siis ootan uusi nõuandeid :) praeguseks aitähh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 03.09.05 12:59 Tsiteeri


lase generaator üle kontrollida...kui harjad kulunud võib ka pirirna sisse lüüa


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainis
huviline



Registreerunud 08.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer

postitati 08.09.05 19:39 Tsiteeri


Mina nendest juhtmetest suurt ei tea kuid mul oli sama jama ja see jama pidi just Audidega olema kuna kõik juhtmed ei sobi. Minul vahetati võimendist makki minevad juhtmed välja ja asjaga oligi korras, kokku 300 kr.
Küsi mõnest paigaldusest täpselt järgi enne kui ostma lähed. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.05 21:12 Tsiteeri


muide see asi võib oleneda ka võimendist.
näiteks ühe sõbra autos proovisime kõike, et vilinast vabaneda. lõpuks viisime ka geneka remonti kuid ikka vilistas. tuli siis idee ja proovisime teist võimendit ja vilin kadus.
sellised vead võivad tulla välja odavamatel võimenditel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.09.05 07:26 Tsiteeri


Tahaks öelda yhte asja, et see kui hästi süsteem tervikuna töötab, ei sõltu nyyd kas kuhugile on pandud hästi kallis, kvaliteetne ja kindlasti ylekullatud komponent. See sõltub sellest kas asjad omavahel kokku sobivad, s.t. kas müüja või tootja suudab kommunikeerida, mille jaoks mingi asi mõeldud ja mis tema eelised ja kindlasti ka miinused on.
Kallimad asjad ei ole alati paremad, s.t. sobilikumad. See on ainult lühinägelike müüjate promo.


Arvan, et väga olulised on signaali- ja ka toitejuhtmete kinnituspunktid. Kui signaalikaablite mass on valesse kohta sattunud, on vile kohe sees. Aitab massi ajutine lahti või teise kohta ühendamine. Näiteks mul oli subwooferisse mineva signaali mass maki juures isetegevuslikult makki tuleva massi külge pandud, ja kogu süsteem vilistas. Ühendasin lahti ja igasugune kaablite ostmine ja vahetamine oli hetkega asjatuks muudetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.05 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tahaks öelda yhte asja, et see kui hästi süsteem tervikuna töötab, ei sõltu nyyd kas kuhugile on pandud hästi kallis, kvaliteetne ja kindlasti ylekullatud komponent. See sõltub sellest kas asjad omavahel kokku sobivad, s.t. kas müüja või tootja suudab kommunikeerida, mille jaoks mingi asi mõeldud ja mis tema eelised ja kindlasti ka miinused on.
Kallimad asjad ei ole alati paremad, s.t. sobilikumad. See on ainult lühinägelike müüjate promo.

Nu miski vilina suhtes ei ole tõesti vahet kas sa kasutad kõige odavama otsa elemente või kõige kallima otsa omasid... vilin lööb sisse ikka kaablisse või võimu... olenematta komponentidest.


Tsitaat:
Arvan, et väga olulised on signaali- ja ka toitejuhtmete kinnituspunktid. Kui signaalikaablite mass on valesse kohta sattunud, on vile kohe sees. Aitab massi ajutine lahti või teise kohta ühendamine. Näiteks mul oli subwooferisse mineva signaali mass maki juures isetegevuslikult makki tuleva massi külge pandud, ja kogu süsteem vilistas. Ühendasin lahti ja igasugune kaablite ostmine ja vahetamine oli hetkega asjatuks muudetud.

Krdi kahtlane... mass on mass, saab olla ainult halb ühendus ja muud ei miskit, kas mass on võetud siit või sealt ei tohiks mitte miskit vahet olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.09.05 09:41 Tsiteeri


Arvan, et keegi kes tunneb paremini vahelduvoolude ja kõrgsagedustehnika iseärasusi ja teooriat, oskab Sulle paremini ära seletada, miks need voolu liikumise teed nii olulised on. Arvan et siin on tegemist lisaks alalisvoolu aktiivtakistusele ka nn. induktiivsusega. Tunnistan ausalt et läbi oma vigade õppimine on päris aeganõudev ja tülikas, lihtsam oleks kunagi 15 aastat tagasi olnud häid elektrotehnika alaseid raamatuid lugeda kui pikka aega halvasti töötavaid võimendeid, raadiosaatjaid, liikumisandureid, koodlukke jne. ehitada ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.09.05 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Näiteks mul oli subwooferisse mineva signaali mass maki juures isetegevuslikult makki tuleva massi külge pandud, ja kogu süsteem vilistas. Ühendasin lahti ja igasugune kaablite ostmine ja vahetamine oli hetkega asjatuks muudetud.

Ei saanud hästi pihta, mis massi mõtled? Woofri võimendisse minevaid RCA otstega koaksiaalkaableid? Kuidas seal massi oma suva järgi ühendada annab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolb
huviline

Avatar


Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Mitu välismaa autot.

postitati 02.10.05 16:17 Tsiteeri


endal oli sama jama :P. proovisin ka vedada rca ja voolujuhtmed mujalt kuid kahjuks ei annud tulemust. kontrollisin masse ikka ei midagi.:mad:
vabanesin selles et vedasin makile eraldi toite otse akult ja vilin oli kadunud.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.10.05 22:10 Tsiteeri


Kehv aga huvitav kogemus, kus kõik sai ära proovitud, aga teatud mängija ja võim lihtsalt ei sobigi kokku. Ei aidanud filtrid, kaablite paigutamised ja ei miski muu. Mis selle proovimise käigus silma hakkas oli see, et vilet vähendas oluliselt maki ja võimendi vahele veetud eraldi kerest sõltumatu maandus kahe korpuse vahele. Mida lühem seadmete vaheline maanduskaabel oli seda vähemaks vile jäi. Aga jah võimu vahetus oli abiks ja sama viletav võim töötab momendil teise deck tüüpi ilma võimendita cd taga ideaalselt ilma mingite filtriteta ega imelike maandusteta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 06.05.06 14:24 Tsiteeri


Mure siis selline, et vilin kõlarites.
RCA juhtmed olid u 50 cm kaugusel akust, mille küljest oli võetud võimendisse toide ja aku kõrvalt mass võimendisse. Lugedes eelnevaid poste vedasin juhtmed RCA juhtmed uuesti ning nüüd on u 70 cm kaugusel võimendi toitest. Ainuke mis muutus oli et vilin läks üle krabinaks ning on natukene vaiksem. Kontrollisin üle võimendi massi. Makile vedasin uue massi juhtme. Proovisin ka sellist asja, et ühendasin maki ning võimendi massid ära aga ei midagi. Kui ühendan subaka RCA juhtme võimendi külge, tuleb vilin esikõlaritesse, muidu ei ole. Vahetasin esikõlarite ja subaka RCA-d ära, midagi ei muutunud. Kas on veel midagi võimalik proovida?

Võimuks on blaupunkt gta 470 ning makiks alpine. Hetkel siis võimu kaks kanalit on subaka jaoks silda pantud ning kaks kanalit on esikõllide jaoks.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 07.05.06 20:28 Tsiteeri


Mul ka täpselt sama mure, et tviiterid vilisevad.Sai siin ostetud ühe klubiliikme (nimega Antz) käest võimendi alpine 3539 ja tee mis tahad ,vilistab vaikselt kuulates mis kole. Olen ka sada varjanti läbi proovinud aga tolku siiani pole olnud. Huvitav on see ,et panen juhtmed teisele võimendile külge (mingi lahja asi firmaks tal Phase linear Plax 150w) siis ei vilise midagi:o .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lankora
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 & Golf IV

postitati 07.05.06 21:21 Tsiteeri


See alpine siis poolpidune ,võimul endal mõne massiga probleem(n:rca mass trükkplaadile)
Kui autol vana või tühi aku,hakkavad häired ka kergelt esile tulema.


GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !

lankora & GReddy
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.06 21:26 Tsiteeri


Kui teise võimuga ei vilise siis viga ikka võimus endas, lase see üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.06 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marks713
Mul ka täpselt sama mure, et tviiterid vilisevad.Sai siin ostetud ühe klubiliikme (nimega Antz) käest võimendi alpine 3539 ja tee mis tahad ,vilistab vaikselt kuulates mis kole. Olen ka sada varjanti läbi proovinud aga tolku siiani pole olnud. Huvitav on see ,et panen juhtmed teisele võimendile külge (mingi lahja asi firmaks tal Phase linear Plax 150w) siis ei vilise midagi:o .


Antud võimendi oli minul väga heas korras. Kahtlen väga, et viga võimendis on.
Üks asi veel, kontrolli genekas üle. Kuidas on lood laadimisega? Kui mõni diood on läbi siis võib elektri ahelasse tekkida vahelduv vool, mis põhjustab ka vilistamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]