Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 piduriketaste viskumine (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1396)
madmike94
huviline



Registreerunud 07.12.16
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3.0 BiTdi

postitati 17.05.23 14:54 Tsiteeri
A6 C7 piduriketaste viskumine



Tere kaasvõitlejad. Küsimus selline, et palju on A6 C7 lubatud pisuriketaste viskumine külmalt? Probleem siis järgmine, et tihti peale esmast vaiksemat pidurdust tekib järgmisel tugevamal vajutusel vibratsioon. Kettad on hiljuti vahetatud, ning sõitnud max 2000km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.05.23 15:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
Tere kaasvõitlejad. Küsimus selline, et palju on A6 C7 lubatud pisuriketaste viskumine külmalt? Probleem siis järgmine, et tihti peale esmast vaiksemat pidurdust tekib järgmisel tugevamal vajutusel vibratsioon. Kettad on hiljuti vahetatud, ning sõitnud max 2000km.


Mingit viskumist ei ole lubatud, pöördu sinna tagasi, kus pidurid remonditi, siin ilmselt halvasti tehtud töö, kehvad varuosad või piduriosas muu kulumine vms.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.05.23 17:59 Tsiteeri


Midagi on ikka lubatud, tavaliselt suurusjärgus 0.05mm kettale ja 0.02mm rummule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.05.23 18:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Midagi on ikka lubatud, tavaliselt suurusjärgus 0.05mm kettale ja 0.02mm rummule.


See on olematu ja ei anna sõidus kuidagi tunda. Kui sõidus on tunda pidurivibra, siis on midagi päris valesti juba.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 17.05.23 19:23 Tsiteeri


Millise tootja kettad? Kas kõik 4tk või vaid esimesed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 18.05.23 08:53 Tsiteeri


Uuesti lahti, kõik rooste ja sodi korralikult harjaga maha ja kokku tagasi. Suht tavapärane probleem näiteks laagrivahetusel, kui kettaid ei vahetata. Ei puhastata pindu korralikult ära ja mingi oksiidiräbu jääb vahele ning tekibki viskumine. Kõige kriitilisem on rummu ja ketta sisemine kokkupuutepind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.23 15:07 Tsiteeri


Vabalt võib ka sadul kelkudel kinni olla või niivõrd sodi täis, et hästi ei liigu. Vanade klotside-ketaste järgi oli oma kohale är akulunud, kui dnüüd "uuemas" asendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madmike94
huviline



Registreerunud 07.12.16
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Avant 3.0 BiTdi

postitati 18.05.23 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TEPO6
Millise tootja kettad? Kas kõik 4tk või vaid esimesed?


Tootjat ei tea, kuna ei paigaldanud ise. Odavad juustud ei olnud. Mõõtmisel olid esimesed ja üks tagumine 0.02mm, ja üks 0.05mm, ja see oli enam vähem diagonaalis madalaima mõõtepunktiga. Esimesed juba sõitnud u 20000km, tagumised u2000km, 1000km pealt hakkas jälle jaurama.

margus-ele vastuseks, et juba teine ringi uusi tagumisi kettaid. Algul kui alla said, siis probleem kadus, ja umbes 1000km pärast hakkas jälle pihta.

merchant kui selline probleemi alge oleks, siis oleks ju pidanud kohe avalduma, mitte peale 1000km. Või ma eksin?

jõuvanker kahjuks ei saa sinna tagasi pöörduda, kus käisin, kuna antud asutus sulges oma uksed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 18.05.23 18:34 Tsiteeri


Kõik kontakt- ja liugpinnad puhtaks teha, nagu varem juba öeldi.
Mingit määret samuti pigem ei topiks ketaste kontaktpindade alla ja peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.05.23 05:48 Tsiteeri


Nagu eelpool läbi käinud:
Liugurid puhtaks, korralik määre sisse ja vaadata, et klots pole suportisse jälgesid jätnud.
Võimalik veel, et rummud kõverad, sel juhul uued rummud ja rattalaagrid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on foorumis

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 19.05.23 10:48 Tsiteeri


Lisaks vaata, et veljed oleks seest puhtad ja ratastel kõik tasakaalud alles, õõtshoobade puksid tihked?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]