andremotus
huviline
Registreerunud 18.05.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.23 12:36
|
|
|
Audi a6c7/c8 bensiin.
Tere.
Plaanis osta Audi A6 c7 kerega või c8 kerega,aasta arvuga 2016-2019. Eelnevad audid olnud kõik diislid hetkel 2012 c7 3.0 ja igati rahul.
Kuna sõitu vähe ca 15k aastas ja valikut samuti turul vähe siis plaanin vaadata samuti ka bensiini Audi poole. Kuidas on bensukatel mootori
vastupidavusega?
Tänud
Vastajatele.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 15.01.23 14:45
|
|
|
C7.5 2.0 TFSI kasutab Volkswageni grupi EA888 Gen3 seeria mootorit, mis grupi hot hatchides on kiidetud. Algusaja C8 on ilmselt sama.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 15.01.23 16:06
|
|
|
C8 kolmene bensukas on uue põlvkonna EA839, mis pole enam kompressor vaid tavalise turboga. Kaks nukaketti ja ees õlipumba kett. Tundub huvitav asi.
2,0tfsi gen3 on jah sama, hammasrihmaga ning suuri tüüpvigu ei teagi nimetada.
C8 bensukatega kaasneb samuti tahmafilter, seega üks potensiaalne mure rohkem kui ei teadnud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 16.01.23 11:15
|
|
|
Kōik EA888 on ketiga mootorid.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.
|
postitati 16.01.23 11:22
|
|
|
Sorry, ajasin 1,4 mootoriga segi kus kett laks gen3 juures rihmaks üle.. Tuleb täpsem olla.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne.
(Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.01.23 17:17
|
|
|
Diislitel on lisaks tahmafiltrile ka adblue kõigil veel, ehk siis kui seal tahmafiltrit ei karda, siis bensuka puhul pole üldse mõtet karta seda.
|
|
|
|