riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 22.08.05 09:14
|
|
|
Tagumine sild viivitab
Minu mure on see et tagumine sild hakkab hiljem vedama kui esimene ja selle tagajärjel tekkib selline mütakas. Estakaadi pela sõites selgus et
kardaanil on loks sees ja mitte väike. Nii et sooviks teada kuidas sellest lahtisaada ja kui palju selle remont umbes maksta võib.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 22.08.05 11:03
|
|
|
Audi enda osade nimistus kardaani osi eraldi pole.
Kõik oleneb sellest, kus loks on - kas ristis või otsaliigendites.
Kui põhjanaabrite keel suus, siis saab siit paar
vihjet.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 22.08.05 11:10
|
|
|
Audi kardaanidel on paljudel lõtk sees aga see ei tohiks mütakat teha.Pigem on alt kostuv hääl metallne kõlks.Kui aga käib mingisugune mütakas siis
tasuks järgi kontrollida tagasilla kinnitused(padjad)
|
|
|
riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 22.08.05 20:14
|
|
|
Ok lõtk võib ju see olla aga mul on natuke liiga suur. Kui masinga kohalt liigun siis on kuhe tunda et taga sild tuleb hiljem järgi ja vaealt see
normaalne on.
|
|
|
|
riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 22.08.05 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Audi enda osade nimistus kardaani osi eraldi pole.
Kõik oleneb sellest, kus loks on - kas ristis või otsaliigendites.
Kui põhjanaabrite keel suus, siis saab siit paar
vihjet. |
Kahjuks on soome keelgega halvad lood, oleks saksa või inglise saaks veel aru.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 22.08.05 20:21
|
|
|
Vaata asja ikka suht loogilisest aspektist. Panustan samuti mingitele sillapuksidele, mitte liigenditele.
|
|
|
riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 22.08.05 20:24
|
|
|
Käisin täna ka ühe remontija juures see rääkis et tagumises difris on nn. satelliidid läbi. See muidugi ei öelnud mulle midagi.
|
|
|
|
riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 22.08.05 20:25
|
|
|
Küsimus siis järgmine kas Pärnus on kellegil A4 Q millega võrrelda saaks, oleks abiks.
|
|
|
|
Hardo
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line
|
postitati 22.08.05 20:36
|
|
|
Mul on audil täpselt sama viga.Korralik kolks kohalt minekul või käiku madalamaks vahetades.pole küll lahti lammutanud,kuid arvan samuti et viga
kardaanis.
|
|
|
riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 23.08.05 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Audi enda osade nimistus kardaani osi eraldi pole.
Kõik oleneb sellest, kus loks on - kas ristis või otsaliigendites.
Kui põhjanaabrite keel suus, siis saab siit paar
vihjet. |
Ma pakun et loks võib olla otsaliigendites. Äkki keegi pärnakatest teab kuhu sellise probleemiga kõige õigem pöörduda oleks
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 23.08.05 08:14
|
|
|
üksvahe tegeles Audidega ka Catwees (Pärnus peaks see olema), äkki veel tegutsevad?
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 23.08.05 11:57
|
|
|
minul sama kops käib läbi kui aga sujuvamalt kohalt vötta pole midagi kuulda. Ei häiri
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 23.08.05 19:02
|
|
|
/me ilma igasugu "kopsuta".
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 23.08.05 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riivz
Kahjuks on soome keelgega halvad lood, oleks saksa või inglise saaks veel aru. |
Paari lausega toda lugu kokku võttes - tugilaager on samane mersu omaga (30x55) ja otsaliigend on samasugune Scorpiol.
Seda siis tolle teksti andmetel ja jutt käis seal C4 kardaanist.
Andmeid kinnitada ise ei oska...
P.S. Seesama metalne kõlks oli enda eelmisel autol ka algusest peale, kuid 7 aasta ja 150 000 km jooksul loks märgatavalt ei muutunud - tegu oli
eesmise otsaliigendiga ja see loks oli imeväike.
P.P.S. Kui kõik quattro jõuülekandes olevad lõtkud kokku liita, siis saab kindlasti palju suurema tulemuse kui esiveolise auto puhul - seda ka täiesti
korras jõuülekande korral. Vaja vaid veidi mõelda - mistahes rattani jõudmiseks tuleb momendil läbi käia 2 diferentsiaali ja teel tagaratasteni on 5
liigendit (3 kardaanil ja 2 veovõllil), samal ajal kui esiratasteni jõuab moment vaid läbi 2 liigendi.
Mingi subjektiivselt nõksakana tunduv asi pole sellest tulenevalt mingi ime - ise on asjaga vist aastate jooksul liiga ära harjunud.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.05 20:57
|
|
|
selle kolksu põhjustavad siiski tagasillapuksid. võid ju ära vahetada, saad mõnesajaks kilomeetriks lahti sellest
|
|
|
riivz
huviline
Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro
|
postitati 24.08.05 05:28
|
|
|
No ma proovin siis tagasillapuksid ära vahetada eiks näis mis tuleb, aga ma kipun arvama et see ei aita. Siis üks küsimus veel et kardaan liigub mul
veel üles alla ka et kas see on ka norm. Kere ja kardaani vahel on üks suur puks et ka tonny mõtleb seda või on seal veel mingeid pukse.
|
|
|
|
Hardo
huviline
Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line
|
postitati 24.08.05 05:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: piltnik
minul sama kops käib läbi kui aga sujuvamalt kohalt vötta pole midagi kuulda. Ei häiri | Mul ongi täpselt sama viga ,kui sujuvalt
võtta , pole kuulda.Järsemalt võttes kostub korralik kolakas auto alt.Arvasin algul et diffripadi,aga ei.Üks mees oli auto all(kanalis)ja teine
vahetas käike 1 ja R vahel.Kolakas kuskil kardaanis,kuid kardaani peaaegu näha pole.Sumbutaja ja selle kaitse varjavad kardaani peaaegu
täielikultTuleb lammutada väheke,eks siis näeb.Mõningad tuttavad räägivad imesummadest(mis tuleb välja käia),juhul kui kardaan p***es on.Kas on nii?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.05 05:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HardoMõningad tuttavad räägivad imesummadest(mis tuleb välja käia),juhul kui kardaan p***es on.Kas
on nii? |
Ulmesummadest käib jutt arvatavasti just sellepärast, et kardaan on originaalis ainult ühes tükis ja hinnaga 20K ringis audi ise talle vahetatavaid osasid ei anna. Samas ei tasu nutma kohe hakata,
teadja mees vahetab need kulunud osad ikkagi teiste vastu välja ja kogu kardaani uut vaja pole.
Ka oma masinal oli ostes miski ilmelikum jõnks sees... aga vist harjunud või midagi sest enam nagu ei tunnegi/pane tähele.
|
|
|
|
Loaded
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV Variant '06
|
postitati 24.08.05 05:59
|
|
|
Endalgi sama mure, et kolksub kui väheke kiiremini kohalt minna. Samas teadjamad räägivad, et see tuleneb ka sellest, et annad diffrile liialt jõudu
korraga vms. Samas kõrgematel käikudel seda muret ju ei ole?
J.
|
|
|
buff
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Quattro
|
postitati 02.03.06 14:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riivz
Küsimus siis järgmine kas Pärnus on kellegil A4 Q millega võrrelda saaks, oleks abiks. |
kas oled kolksust lahti saanud?
|
|
|
ellar
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ 20V
|
postitati 04.03.06 20:17
|
|
|
pärnus on lina tänaval väga mihkel mees kastide ja diffri peale. soovitan julgelt
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 05.03.06 00:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Loaded
Endalgi sama mure, et kolksub kui väheke kiiremini kohalt minna. Samas teadjamad räägivad, et see tuleneb ka sellest, et annad diffrile liialt jõudu
korraga vms. Samas kõrgematel käikudel seda muret ju ei ole?
|
Need tümakad tulevad tagadifri kinnitustest kõige tõenäolisemalt - küsimus on lihtsalt konstruktsioonis (tagadifrile mõjub veo puhul sama suur
reaktiivmoment kui käigukastile koos mootoriga, aga tagadifri mass, mõõtmed ja kinnitused ei ole mootori ja käigukasti omadega päris võrreldavad)
|
|
|
|