Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tagumine sild viivitab (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3062)
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 22.08.05 09:14 Tsiteeri
Tagumine sild viivitab



Minu mure on see et tagumine sild hakkab hiljem vedama kui esimene ja selle tagajärjel tekkib selline mütakas. Estakaadi pela sõites selgus et kardaanil on loks sees ja mitte väike. Nii et sooviks teada kuidas sellest lahtisaada ja kui palju selle remont umbes maksta võib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 22.08.05 11:03 Tsiteeri


Audi enda osade nimistus kardaani osi eraldi pole.

Kõik oleneb sellest, kus loks on - kas ristis või otsaliigendites.

Kui põhjanaabrite keel suus, siis saab siit paar vihjet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 22.08.05 11:10 Tsiteeri


Audi kardaanidel on paljudel lõtk sees aga see ei tohiks mütakat teha.Pigem on alt kostuv hääl metallne kõlks.Kui aga käib mingisugune mütakas siis tasuks järgi kontrollida tagasilla kinnitused(padjad)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 22.08.05 20:14 Tsiteeri


Ok lõtk võib ju see olla aga mul on natuke liiga suur. Kui masinga kohalt liigun siis on kuhe tunda et taga sild tuleb hiljem järgi ja vaealt see normaalne on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 22.08.05 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Audi enda osade nimistus kardaani osi eraldi pole.

Kõik oleneb sellest, kus loks on - kas ristis või otsaliigendites.

Kui põhjanaabrite keel suus, siis saab siit paar vihjet.

Kahjuks on soome keelgega halvad lood, oleks saksa või inglise saaks veel aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 22.08.05 20:21 Tsiteeri


Vaata asja ikka suht loogilisest aspektist. Panustan samuti mingitele sillapuksidele, mitte liigenditele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 22.08.05 20:24 Tsiteeri


Käisin täna ka ühe remontija juures see rääkis et tagumises difris on nn. satelliidid läbi. See muidugi ei öelnud mulle midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 22.08.05 20:25 Tsiteeri


Küsimus siis järgmine kas Pärnus on kellegil A4 Q millega võrrelda saaks, oleks abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 22.08.05 20:36 Tsiteeri


Mul on audil täpselt sama viga.Korralik kolks kohalt minekul või käiku madalamaks vahetades.pole küll lahti lammutanud,kuid arvan samuti et viga kardaanis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 23.08.05 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Audi enda osade nimistus kardaani osi eraldi pole.

Kõik oleneb sellest, kus loks on - kas ristis või otsaliigendites.

Kui põhjanaabrite keel suus, siis saab siit paar vihjet.


Ma pakun et loks võib olla otsaliigendites. Äkki keegi pärnakatest teab kuhu sellise probleemiga kõige õigem pöörduda oleks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 23.08.05 08:14 Tsiteeri


üksvahe tegeles Audidega ka Catwees (Pärnus peaks see olema), äkki veel tegutsevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 23.08.05 11:57 Tsiteeri


minul sama kops käib läbi kui aga sujuvamalt kohalt vötta pole midagi kuulda. Ei häiri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 23.08.05 19:02 Tsiteeri


/me ilma igasugu "kopsuta".:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 23.08.05 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riivz
Kahjuks on soome keelgega halvad lood, oleks saksa või inglise saaks veel aru.


Paari lausega toda lugu kokku võttes - tugilaager on samane mersu omaga (30x55) ja otsaliigend on samasugune Scorpiol.

Seda siis tolle teksti andmetel ja jutt käis seal C4 kardaanist.

Andmeid kinnitada ise ei oska...

P.S. Seesama metalne kõlks oli enda eelmisel autol ka algusest peale, kuid 7 aasta ja 150 000 km jooksul loks märgatavalt ei muutunud - tegu oli eesmise otsaliigendiga ja see loks oli imeväike.

P.P.S. Kui kõik quattro jõuülekandes olevad lõtkud kokku liita, siis saab kindlasti palju suurema tulemuse kui esiveolise auto puhul - seda ka täiesti korras jõuülekande korral. Vaja vaid veidi mõelda - mistahes rattani jõudmiseks tuleb momendil läbi käia 2 diferentsiaali ja teel tagaratasteni on 5 liigendit (3 kardaanil ja 2 veovõllil), samal ajal kui esiratasteni jõuab moment vaid läbi 2 liigendi.

Mingi subjektiivselt nõksakana tunduv asi pole sellest tulenevalt mingi ime - ise on asjaga vist aastate jooksul liiga ära harjunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.05 20:57 Tsiteeri


selle kolksu põhjustavad siiski tagasillapuksid. võid ju ära vahetada, saad mõnesajaks kilomeetriks lahti sellest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 24.08.05 05:28 Tsiteeri


No ma proovin siis tagasillapuksid ära vahetada eiks näis mis tuleb, aga ma kipun arvama et see ei aita. Siis üks küsimus veel et kardaan liigub mul veel üles alla ka et kas see on ka norm. Kere ja kardaani vahel on üks suur puks et ka tonny mõtleb seda või on seal veel mingeid pukse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 24.08.05 05:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
minul sama kops käib läbi kui aga sujuvamalt kohalt vötta pole midagi kuulda. Ei häiri
Mul ongi täpselt sama viga ,kui sujuvalt võtta , pole kuulda.Järsemalt võttes kostub korralik kolakas auto alt.Arvasin algul et diffripadi,aga ei.Üks mees oli auto all(kanalis)ja teine vahetas käike 1 ja R vahel.Kolakas kuskil kardaanis,kuid kardaani peaaegu näha pole.Sumbutaja ja selle kaitse varjavad kardaani peaaegu täielikultTuleb lammutada väheke,eks siis näeb.Mõningad tuttavad räägivad imesummadest(mis tuleb välja käia),juhul kui kardaan p***es on.Kas on nii?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.05 05:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HardoMõningad tuttavad räägivad imesummadest(mis tuleb välja käia),juhul kui kardaan p***es on.Kas on nii?

Ulmesummadest käib jutt arvatavasti just sellepärast, et kardaan on originaalis ainult ühes tükis ja hinnaga 20K ringis :D audi ise talle vahetatavaid osasid ei anna. Samas ei tasu nutma kohe hakata, teadja mees vahetab need kulunud osad ikkagi teiste vastu välja ja kogu kardaani uut vaja pole.
Ka oma masinal oli ostes miski ilmelikum jõnks sees... aga vist harjunud või midagi sest enam nagu ei tunnegi/pane tähele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Loaded
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV Variant '06

postitati 24.08.05 05:59 Tsiteeri


Endalgi sama mure, et kolksub kui väheke kiiremini kohalt minna. Samas teadjamad räägivad, et see tuleneb ka sellest, et annad diffrile liialt jõudu korraga vms. Samas kõrgematel käikudel seda muret ju ei ole?


J.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
buff
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Quattro

postitati 02.03.06 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riivz
Küsimus siis järgmine kas Pärnus on kellegil A4 Q millega võrrelda saaks, oleks abiks.


kas oled kolksust lahti saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ellar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 TQ 20V

postitati 04.03.06 20:17 Tsiteeri


pärnus on lina tänaval väga mihkel mees kastide ja diffri peale. soovitan julgelt;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 05.03.06 00:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Loaded
Endalgi sama mure, et kolksub kui väheke kiiremini kohalt minna. Samas teadjamad räägivad, et see tuleneb ka sellest, et annad diffrile liialt jõudu korraga vms. Samas kõrgematel käikudel seda muret ju ei ole?

Need tümakad tulevad tagadifri kinnitustest kõige tõenäolisemalt - küsimus on lihtsalt konstruktsioonis (tagadifrile mõjub veo puhul sama suur reaktiivmoment kui käigukastile koos mootoriga, aga tagadifri mass, mõõtmed ja kinnitused ei ole mootori ja käigukasti omadega päris võrreldavad)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]