Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 versus A6 diislid (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2535)
marxius
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant Quattro

postitati 09.08.05 16:20 Tsiteeri
A8 versus A6 diislid



Kuna liisimine on nii lihtsaks muutunud ja uut autot ka varsti vaja, siis pakuks huvi Audi A6 1.9TDI ja 2.5TDI (alates 2000a.) ning A8 2.5 TDI (hinnaga 200-235k)

A6 juures huvitaks pigem avant.

Tekkisid järgnevad küsimused:
1)küttekulud
2)Ülalpidamiskulud (ise arvan, et kõige odavam variant oleks 1.9TDI)
3)nõrgad kohad

Soov oleks saada ökonoomne auto, mis oleks mugav, mahutaks suure inimese (185cm ja 100kg), millele ei peaks midagi lisama hakkama (ei mingeid velgi, muusikat ega midagi).
Ja vel üks mure: kas 2.5 diisel A8'le nõrgaks ei jää?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 09.08.05 16:27 Tsiteeri


kui vähegi võimalik leida siis otsi A8 3,3td, vähem muret


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 09.08.05 16:36 Tsiteeri


Sisse mahud nii A6-te kui A8-sse, kaaluvahe on neil autodel 70kg (2,5tdi, manuaal, esiveoline) nii, et 2,5tdi nõrgaks ei jää, kuid see mootor iseenesest on väga problemaatiline. Kui sa just diislit tahad, siis kas A6 1,9tdi (ökopill) või A8 3,3tdi nagu juba soovitati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 09.08.05 18:48 Tsiteeri


noo siin saan vastuväita minul on a6 -95 aasta. Masin on esisillaveoline ja 6-se manuaalkastiga. kw on 103. Ise kaalun 96:(ja olen 195 pikk pole mingit muret siseistumisega või ennast mitte mugavalt tundmisega Kyttekulu on keskmiselt 5.5-6 kui rahulikult sõita. Ylevalpidamise kulud on keskmised kuid samas kestvad audi varuosad ka rohkem kui mõnel. 3.3 mene a8 on kallis lõbu. Auto ise maksab juba head hinda. Kui 2.5 ne saab väga kenasti oma asjadega hakkama kyttekulu on suurem veits ja jubinad ka kallimad


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 09.08.05 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allud
noo siin saan vastuväita minul on a6 -95 aasta. Masin on esisillaveoline ja 6-se manuaalkastiga. kw on 103. Ise kaalun 96:(ja olen 195 pikk pole mingit muret siseistumisega või ennast mitte mugavalt tundmisega Kyttekulu on keskmiselt 5.5-6 kui rahulikult sõita. Ylevalpidamise kulud on keskmised kuid samas kestvad audi varuosad ka rohkem kui mõnel. 3.3 mene a8 on kallis lõbu. Auto ise maksab juba head hinda. Kui 2.5 ne saab väga kenasti oma asjadega hakkama kyttekulu on suurem veits ja jubinad ka kallimad


kui sa hoolikalt teemat loed, siis saad aru et räägitakse uuema aastakäigu diislitest ehk 2,5 TDi v6 110 või 132 kw
Sinuoma hetkel ei anna nende diislitega kahjuks võttelda, sest mootor hoopis teisest puust :)

Tervitades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 09.08.05 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sermon
Tsitaat:
Algselt postitas: allud
noo siin saan vastuväita minul on a6 -95 aasta. Masin on esisillaveoline ja 6-se manuaalkastiga. kw on 103. Ise kaalun 96:(ja olen 195 pikk pole mingit muret siseistumisega või ennast mitte mugavalt tundmisega Kyttekulu on keskmiselt 5.5-6 kui rahulikult sõita. Ylevalpidamise kulud on keskmised kuid samas kestvad audi varuosad ka rohkem kui mõnel. 3.3 mene a8 on kallis lõbu. Auto ise maksab juba head hinda. Kui 2.5 ne saab väga kenasti oma asjadega hakkama kyttekulu on suurem veits ja jubinad ka kallimad


kui sa hoolikalt teemat loed, siis saad aru et räägitakse uuema aastakäigu diislitest ehk 2,5 TDi v6 110 või 132 kw
Sinuoma hetkel ei anna nende diislitega kahjuks võttelda, sest mootor hoopis teisest puust :)

Tervitades


Sorry


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxius
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant Quattro

postitati 10.08.05 23:27 Tsiteeri


Seda ma isegi mõtlesin, et A6 1.9tdi on vist kõige mõtekam, aga sellele vist quattrot ei leidu?

Samas uurisin ka kasko hindu (kuna auto peaks liisima) ja nagu ma kartsin, A8 oma on peaaegu 2x kallim kui A6 oma.

Nüüd siis sellised küsimused:

1)A6 1.9 tdi'de mootorivõimsused (ise tean 81 ja 85kw)
2)küttekulud
3)ülalpidamiskulud... ehk siis veermik, hooldus esinduses jne.
4)kus auto lasta enne ostmist üle vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.08.05 09:57 Tsiteeri


Autodata järgi 2000-2004 A6 1.9 diislid:

AFN - 81kW
AVG - 81kW
AJM - 85kW
AVF - 96kW
AWX - 96kW

Kõiki neid pandi kataloogi järgi ka neliveolistele. Reaalselt on 1.9TDI quattrot leida suht lootusetu.

Küttekulu on suht olematu.

Ülalpidamiskulud on vastavalt arvetele. :)

Ostueelne ülevaatus lase teha Revalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 11.08.05 10:37 Tsiteeri


Black, räägi mis nende AFN ja AVG vahe on? Tead äkki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 11.08.05 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marxius
Samas uurisin ka kasko hindu (kuna auto peaks liisima) ja nagu ma kartsin, A8 oma on peaaegu 2x kallim kui A6 oma

See on küll ebapraktiline soovitus, aga osta pigem selline auto, mis endale rohkem meeldib. Nii suur summa auto peale kulutada on juba nagunii väga ebapraktiline:D. Ehk teisisõnu, nii kallimad hooldusremondid kui kasko saad kompenseerida A8 puhul sellega, et ostad nt 20k võrra odavama auto. Muidu raiskad palju raha asja peale, mis endale tegelikult ei meeldi, ja ihaldad südamepõhjas ikkagi midagi muud.

Tsitaat:
Algselt postitas: marxius
Nüüd siis sellised küsimused:
1)A6 1.9 tdi'de mootorivõimsused (ise tean 81 ja 85kw)

Ära loe neid kilovatte, kuna see on vaid auto võimsus sel juhul, kui pöörded on praktiliselt piirajas. Kui sageli Sa niimoodi sõidad? Reaalse sõidu juures on pöörded ikkagi vaid sellised, et neist kilovattidest ja njuutonmeetritest on kasutuses vaid pooled, kui sedagi. Diisli puhul tuleks nagunii pöörata tähelepanu rohkem pöördemomendile kusagil 1000-2000 pöörde vahemikus, mitte max võimalikele kilovattidele. Parem vaata nii jõu- kui momendikõverate kujusid - siis saad ka aru, miks 2.5V6 on "parem" kui 1.9 mootor. Kui nendega sõita, siis minu arvates pole need mootorid isegi mitte võrreldavad. Kuna hakkasin ise täpselt samamoodi arutlema, siis jõudsingi lõpuks ringiga suht uute ja kalliste autode juurest selleni, kus praegu olen - A6 Quattro puhul ajaks mind nutma kõik need võsast või poe parkla ostukärudest saadud kriimud ja mõlgikesed, millest praeguse auto puhul on üsna pohlad, lisaks paanilise varastamishirmu puudumine. Need on igal juhul asjad, mille eest ma maksta ei taha, kuid kallimate autode odavama otsa puhul on tegemist siiski vähemalt sama suurte läbisõitudega kui minu vanal "rondil" (auto tegelik vanus sõltub siiski läbisõidust, mitte väljalaskeaastast). See jutu lõpp ei ole mitte tõsimeelne soovitus vaid lihtsalt mõtlemiseks, et mille eest "tasub" maksta või maksmata jätta


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.08.05 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Black, räägi mis nende AFN ja AVG vahe on? Tead äkki?

Pole õrna aimugi. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxius
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant Quattro

postitati 15.08.05 07:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
Algselt postitas: marxius
Samas uurisin ka kasko hindu (kuna auto peaks liisima) ja nagu ma kartsin, A8 oma on peaaegu 2x kallim kui A6 oma

See on küll ebapraktiline soovitus, aga osta pigem selline auto, mis endale rohkem meeldib. Nii suur summa auto peale kulutada on juba nagunii väga ebapraktiline:D. Ehk teisisõnu, nii kallimad hooldusremondid kui kasko saad kompenseerida A8 puhul sellega, et ostad nt 20k võrra odavama auto. Muidu raiskad palju raha asja peale, mis endale tegelikult ei meeldi, ja ihaldad südamepõhjas ikkagi midagi muud.


Jahh, A8 on tõesti palju ilusam, ki reealne hooldus kallim pole, siis eelistaks küll A8't

Ja üks asi veel, on keegi reealselt näinud Eestis müügis 96kW mootoriga A6 1.9TDI'id?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.08.05 09:12 Tsiteeri


leidsin (Auto 24) samuti ainult suurimaks kubatuuriks 1,9-l 85 KW
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=121081-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=137247-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.08.05 15:06 Tsiteeri


...see siis A6 (C5)-l


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meim
huviline



Registreerunud 11.06.03
Asukoht: Eestimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 15.08.05 16:01 Tsiteeri


Osta parem see ara ja ei aruta et mis on kavalam.Hind lihtsalt nii hea et void kogu mootori remontida ja auto ikka odavam kui eesti hinnad

Muidu seda 2.5td V6 vaadata kull ei julgeks.Onnestus uhte naha mille mootoriremondi arve oli ule 20tuhande esinduses ja ikka ei olnud see mis peaks.Esindus ei suutnud ka paris paika teda panna.Aga antud hinna puhul kull motleks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marxius
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant Quattro

postitati 15.08.05 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meiemees
Osta parem see ara ja ei aruta et mis on kavalam.Hind lihtsalt nii hea et void kogu mootori remontida ja auto ikka odavam kui eesti hinnad

Muidu seda 2.5td V6 vaadata kull ei julgeks.Onnestus uhte naha mille mootoriremondi arve oli ule 20tuhande esinduses ja ikka ei olnud see mis peaks.Esindus ei suutnud ka paris paika teda panna.Aga antud hinna puhul kull motleks



Nojah, on ahvatlev küll, aga liisingusse seda vist ei saaks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 15.08.05 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marxius
Tsitaat:
Algselt postitas: meiemees
Osta parem see ara ja ei aruta et mis on kavalam.Hind lihtsalt nii hea et void kogu mootori remontida ja auto ikka odavam kui eesti hinnad

Muidu seda 2.5td V6 vaadata kull ei julgeks.Onnestus uhte naha mille mootoriremondi arve oli ule 20tuhande esinduses ja ikka ei olnud see mis peaks.Esindus ei suutnud ka paris paika teda panna.Aga antud hinna puhul kull motleks



Nojah, on ahvatlev küll, aga liisingusse seda vist ei saaks...
a miks ei saaks? Kuid küss A8 asjatundjatele, kas tegu mingi ratsiga (konkreetne isend), `99 a., kuid välimus nagu `01.a., samuti see ju tüübi vana moto 110KW ja pole ka mingit kirjet quattro kohta??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]