marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 09.08.05 16:20
|
|
|
A8 versus A6 diislid
Kuna liisimine on nii lihtsaks muutunud ja uut autot ka varsti vaja, siis pakuks huvi Audi A6 1.9TDI ja 2.5TDI (alates 2000a.) ning A8 2.5 TDI
(hinnaga 200-235k)
A6 juures huvitaks pigem avant.
Tekkisid järgnevad küsimused:
1)küttekulud
2)Ülalpidamiskulud (ise arvan, et kõige odavam variant oleks 1.9TDI)
3)nõrgad kohad
Soov oleks saada ökonoomne auto, mis oleks mugav, mahutaks suure inimese (185cm ja 100kg), millele ei peaks midagi lisama hakkama (ei mingeid velgi,
muusikat ega midagi).
Ja vel üks mure: kas 2.5 diisel A8'le nõrgaks ei jää?
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 09.08.05 16:27
|
|
|
kui vähegi võimalik leida siis otsi A8 3,3td, vähem muret
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 09.08.05 16:36
|
|
|
Sisse mahud nii A6-te kui A8-sse, kaaluvahe on neil autodel 70kg (2,5tdi, manuaal, esiveoline) nii, et 2,5tdi nõrgaks ei jää, kuid see mootor
iseenesest on väga problemaatiline. Kui sa just diislit tahad, siis kas A6 1,9tdi (ökopill) või A8 3,3tdi nagu juba soovitati.
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 09.08.05 18:48
|
|
|
noo siin saan vastuväita minul on a6 -95 aasta. Masin on esisillaveoline ja 6-se manuaalkastiga. kw on 103. Ise kaalun 96ja olen 195 pikk pole mingit muret siseistumisega või ennast mitte mugavalt
tundmisega Kyttekulu on keskmiselt 5.5-6 kui rahulikult sõita. Ylevalpidamise kulud on keskmised kuid samas kestvad audi varuosad ka rohkem kui mõnel.
3.3 mene a8 on kallis lõbu. Auto ise maksab juba head hinda. Kui 2.5 ne saab väga kenasti oma asjadega hakkama kyttekulu on suurem veits ja jubinad ka
kallimad
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
postitati 09.08.05 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allud
noo siin saan vastuväita minul on a6 -95 aasta. Masin on esisillaveoline ja 6-se manuaalkastiga. kw on 103. Ise kaalun 96ja olen 195 pikk pole mingit muret siseistumisega või ennast mitte mugavalt
tundmisega Kyttekulu on keskmiselt 5.5-6 kui rahulikult sõita. Ylevalpidamise kulud on keskmised kuid samas kestvad audi varuosad ka rohkem kui mõnel.
3.3 mene a8 on kallis lõbu. Auto ise maksab juba head hinda. Kui 2.5 ne saab väga kenasti oma asjadega hakkama kyttekulu on suurem veits ja jubinad ka
kallimad |
kui sa hoolikalt teemat loed, siis saad aru et räägitakse uuema aastakäigu diislitest ehk 2,5 TDi v6 110 või 132 kw
Sinuoma hetkel ei anna nende diislitega kahjuks võttelda, sest mootor hoopis teisest puust
Tervitades
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 10.08.05 23:27
|
|
|
Seda ma isegi mõtlesin, et A6 1.9tdi on vist kõige mõtekam, aga sellele vist quattrot ei leidu?
Samas uurisin ka kasko hindu (kuna auto peaks liisima) ja nagu ma kartsin, A8 oma on peaaegu 2x kallim kui A6 oma.
Nüüd siis sellised küsimused:
1)A6 1.9 tdi'de mootorivõimsused (ise tean 81 ja 85kw)
2)küttekulud
3)ülalpidamiskulud... ehk siis veermik, hooldus esinduses jne.
4)kus auto lasta enne ostmist üle vaadata?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.08.05 09:57
|
|
|
Autodata järgi 2000-2004 A6 1.9 diislid:
AFN - 81kW
AVG - 81kW
AJM - 85kW
AVF - 96kW
AWX - 96kW
Kõiki neid pandi kataloogi järgi ka neliveolistele. Reaalselt on 1.9TDI quattrot leida suht lootusetu.
Küttekulu on suht olematu.
Ülalpidamiskulud on vastavalt arvetele.
Ostueelne ülevaatus lase teha Revalis.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 11.08.05 10:37
|
|
|
Black, räägi mis nende AFN ja AVG vahe on? Tead äkki?
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 11.08.05 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marxius
Samas uurisin ka kasko hindu (kuna auto peaks liisima) ja nagu ma kartsin, A8 oma on peaaegu 2x kallim kui A6 oma |
See on küll ebapraktiline soovitus, aga osta pigem selline auto, mis endale rohkem meeldib. Nii suur summa auto peale kulutada on juba nagunii väga
ebapraktiline. Ehk teisisõnu, nii kallimad hooldusremondid kui kasko saad
kompenseerida A8 puhul sellega, et ostad nt 20k võrra odavama auto. Muidu raiskad palju raha asja peale, mis endale tegelikult ei meeldi, ja ihaldad
südamepõhjas ikkagi midagi muud.
Tsitaat: | Algselt postitas: marxius
Nüüd siis sellised küsimused:
1)A6 1.9 tdi'de mootorivõimsused (ise tean 81 ja 85kw) |
Ära loe neid kilovatte, kuna see on vaid auto võimsus sel juhul, kui pöörded on praktiliselt piirajas. Kui sageli Sa niimoodi sõidad? Reaalse sõidu
juures on pöörded ikkagi vaid sellised, et neist kilovattidest ja njuutonmeetritest on kasutuses vaid pooled, kui sedagi. Diisli puhul tuleks nagunii
pöörata tähelepanu rohkem pöördemomendile kusagil 1000-2000 pöörde vahemikus, mitte max võimalikele kilovattidele. Parem vaata nii jõu- kui
momendikõverate kujusid - siis saad ka aru, miks 2.5V6 on "parem" kui 1.9 mootor. Kui nendega sõita, siis minu arvates pole need mootorid isegi
mitte võrreldavad. Kuna hakkasin ise täpselt samamoodi arutlema, siis jõudsingi lõpuks ringiga suht uute ja kalliste autode juurest selleni, kus
praegu olen - A6 Quattro puhul ajaks mind nutma kõik need võsast või poe parkla ostukärudest saadud kriimud ja mõlgikesed, millest praeguse auto puhul
on üsna pohlad, lisaks paanilise varastamishirmu puudumine. Need on igal juhul asjad, mille eest ma maksta ei taha, kuid kallimate autode odavama otsa
puhul on tegemist siiski vähemalt sama suurte läbisõitudega kui minu vanal "rondil" (auto tegelik vanus sõltub siiski läbisõidust, mitte
väljalaskeaastast). See jutu lõpp ei ole mitte tõsimeelne soovitus vaid lihtsalt mõtlemiseks, et mille eest "tasub" maksta või maksmata jätta
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.08.05 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Black, räägi mis nende AFN ja AVG vahe on? Tead äkki? |
Pole õrna aimugi.
|
|
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 15.08.05 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | Algselt postitas: marxius
Samas uurisin ka kasko hindu (kuna auto peaks liisima) ja nagu ma kartsin, A8 oma on peaaegu 2x kallim kui A6 oma |
See on küll ebapraktiline soovitus, aga osta pigem selline auto, mis endale rohkem meeldib. Nii suur summa auto peale kulutada on juba nagunii väga
ebapraktiline. Ehk teisisõnu, nii kallimad hooldusremondid kui kasko saad
kompenseerida A8 puhul sellega, et ostad nt 20k võrra odavama auto. Muidu raiskad palju raha asja peale, mis endale tegelikult ei meeldi, ja ihaldad
südamepõhjas ikkagi midagi muud. |
Jahh, A8 on tõesti palju ilusam, ki reealne hooldus kallim pole, siis eelistaks küll A8't
Ja üks asi veel, on keegi reealselt näinud Eestis müügis 96kW mootoriga A6 1.9TDI'id?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 15.08.05 15:06
|
|
|
...see siis A6 (C5)-l
|
|
|
meim
huviline
Registreerunud 11.06.03
Asukoht: Eestimaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100
|
|
marxius
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant Quattro
|
postitati 15.08.05 18:13
|
|
|
Nojah, on ahvatlev küll, aga liisingusse seda vist ei saaks...
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 15.08.05 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marxius
Nojah, on ahvatlev küll, aga liisingusse seda vist ei saaks... | a miks ei saaks? Kuid küss A8 asjatundjatele, kas tegu mingi ratsiga
(konkreetne isend), `99 a., kuid välimus nagu `01.a., samuti see ju tüübi vana moto 110KW ja pole ka mingit kirjet quattro kohta??
|
|
|