Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: küsimus katalüsaatorite kohta (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5103)
elvis
huviline



Registreerunud 17.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 04.08.05 17:17 Tsiteeri
küsimus katalüsaatorite kohta



kas oskab keegi öelda, et kuidas saab aru,et kas katalüsaator on p*** või kohe sinna minemas. ja veel selline asi ka, et kiirendades ja hoo maha lastes on hääl nagu nö pauguks vaikselt, kas viga katalüsaatorites. tänud sellele kes vastaks ja valgustaks mind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 30.12.05 07:49 Tsiteeri


sinu jutu põhjal tundub küll,et need on sul õhtal või kohe kohe minemas.käi kuskil ülevaatuspunktist läbi ja lase co-d kontrollida.selle järgi näeb kohe ära.mul kunagi sama värk oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.12.05 10:46 Tsiteeri


Üks variant on, et katalüsaatoris tulevad võred lahti ja hakkab plärisema, teine lugu on siis kui katt jääb lihtsalt umbe. Ma ei teagi kuidas sellist asja üheselt diagnoosida saaks, ehk ka kuidagi väljalaskegaase mõõtes? Esimene tunnus umbe jäämisele on muidugi suurtel koormustel poomine. Minu praktikas on olnud ka lausa mitu juhtumit kus masin "sõitis muidu korralikult" ja ühel hetkel enam lihtsalt ei käivitu sest väljalaskegaasid ei "mahu kuhugi ära".

Samas selline paukumine viitab nagu rohkem lihtsalt lõhkisele väljalaskele. Sellist asja diagnoosid sedasi, et paned mootori käima ja vaatad/katsud kust lekib.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 30.12.05 13:05 Tsiteeri


Osadel audidel saab ju mõõta heitgaase enne ja pärast kati. Pisike toru sellejaoks kollektori küljes.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.05 15:51 Tsiteeri


Pakun, et mine lase co üle kontrollida. Kui tundub natuke kõrge olevat siis soovitavalt võimalikult kiiresti katalüsaator ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rixu
huviline



Registreerunud 14.08.04
Asukoht: Tallinn, Pirita
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 avant 3.0tdi QUATTRO

postitati 30.12.05 18:37 Tsiteeri


võimalikult kiiresti katalüsaator ära vahetada.......

rumal küsimus aga miks?????
kas mootori töö on kuidagi häiritud????Kütusekulu suurem???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.05 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rixu
võimalikult kiiresti katalüsaator ära vahetada.......

rumal küsimus aga miks?????
kas mootori töö on kuidagi häiritud????Kütusekulu suurem???


Kui sõidad umbes katiga, siis pead varsti mootorit VAHETAMA - remontida seda enam siis ei ole võimalik...!!!

Uutel Audidel on lambda enne ja pärast katti, et saaks aru, kunas kat hakkab umbe minema ning siis süttib ka armatuuris vastav tuluke


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rixu
huviline



Registreerunud 14.08.04
Asukoht: Tallinn, Pirita
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 avant 3.0tdi QUATTRO

postitati 30.12.05 19:07 Tsiteeri


mulka paugub kui gaasi maha lasen.....aga ülevaatuseloli justkui näitajate poolest kõik ok....

ja minek on ka koormuselka väga hea....:)

lihtsalt külmalt tüüle pannes lõriseb mingi pool minutit siis jääb vaikseks ära....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.05 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rixu
mulka paugub kui gaasi maha lasen.....aga ülevaatuseloli justkui näitajate poolest kõik ok....

ja minek on ka koormuselka väga hea....:)

lihtsalt külmalt tüüle pannes lõriseb mingi pool minutit siis jääb vaikseks ära....


Ilmselt on osad kati elemendid juba summutist väljunud ja seepärast ka paugub...Tõenäoliselt vaja varsti katid vahetada...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.12.05 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11

Kui sõidad umbes katiga, siis pead varsti mootorit VAHETAMA - remontida seda enam siis ei ole võimalik...!!!


:D No ärge nüüd hirmutage kodanikke ilmaasjata.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 30.12.05 21:28 Tsiteeri


Õigem on jah vahetada, näiteks mustlasega hobuse vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalver6
huviline



Registreerunud 13.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 2,6 avant

postitati 30.12.05 21:51 Tsiteeri


vanapaganal terve tall vist hobuseid täis juba:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aimar
huviline

Avatar


Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 30.12.05 21:59 Tsiteeri


löö tühjax siis kui uut ei taha osta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.05 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aimar
löö tühjax siis kui uut ei taha osta


Mul oli kunagi bemmis (sorri a krt oli jah mul bmw ennem :P) tühjaks löödud katalüsaator. Oli suht ok. Aga ega see aretamine ei ole vist kokkuvõttes seda vaeva väärt. Pealegi see uus katalüsaator ei maksa ju nii palju!! Osta mingi universaalne ja ongi korras :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 01.01.06 18:51 Tsiteeri


Universaalne on hea kui käib ühe aasta aga mitte rohkem, tavaliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.06 12:36 Tsiteeri


Tähendab siis et kas on kuidagi võimalik visuaalselt selgeks teha et kat on töökorras kui kohe p**se minemas?

Et kui kärg on iseenesest ühes tükis ja ei loksu kusagil siis peab ka töötama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 02.01.06 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ado
Tähendab siis et kas on kuidagi võimalik visuaalselt selgeks teha et kat on töökorras kui kohe p**se minemas?

Et kui kärg on iseenesest ühes tükis ja ei loksu kusagil siis peab ka töötama?


Nii see päris ei ole et vaatad otsa ja selge kas korras või mitte. Ma olen ikka mõõtnud CO mõõtjaga eestpoolt katti ja tagant otsast. Kui vahe väga väike siis ikka läbi. Muidugi kui loksub ja ei ole ühes tükis siis on kindlasti lõppend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blauk
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: coupé

postitati 03.01.06 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vanapagan
Universaalne on hea kui käib ühe aasta aga mitte rohkem, tavaliselt.




Tundub õige jutt, kusagil 2005 märtsis sai lastud universaalkatalüsaator panna, nüüd on järsemal gaasiandmisel "pooma" hakanud. Kontrolli viia saan alles esmaspäeval aga olen suht kindel et asi on katalüsaatoris. Täpsemalt ei tea mida see tähendab kui katalüsaator umbe läheb, ega ega seda enam ju puhastada ei saa?
Ja mida edasi teha, kas osta originaalvaruosa, mis vist väga kallis, või lasta panna romulast suvalise automargi katalüsaator - nagu mulle soovitati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.01.06 10:36 Tsiteeri


Minu V8-l selline asi, et külmaga mootorit käivitades tuleb "tossu" mingi paar minutit ainult ühest torust. Mida see tähendada võiks?

Ülevaatusel olid heitgaaside näitajad normis, kuigi ülevaataja hoidis päris tükk aega pöördeid 3000 peal, et katalüsaatorid õige töötemperatuuri saavutaks (auto oli ukse taga seistes maha jahtunud).

Teab keegi kuidas V8 sumpsid tehtud on, st kas on torud omavahel ühendatud? Endale on kuskilt meelde jäänud, et on H-tüüpi ühendus, aga seda enne katte. Juhul kui üks kat p-s on ja näiteks külmalt gaase läbi ei lase, pressib gaas ennast kõik ühest torust läbi. On see võimalik? Ja veel palju küsitud küsimus, mis võiks V8 moto puhul juhtuda kui katid ära võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ingvar
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.06 10:47 Tsiteeri


Mitte midagi ei juhtu. Hakkab lihtsalt kergemini hingama ja paremini edasi astuma. Huvitav on veel see, et V8 mootoril on ainult 1 lamda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.01.06 10:54 Tsiteeri


Cool, siis head aega katalüsaatorid :D

Oskad öelda kas see kati temperatuuri mõõtmine käib lamda kaudu? St armatuuris on CAT tuli, mis käivitades mingi aeg põleb ja siis kustub kui mingi temperatuur saavutatud. Olen aru saanud, et tegelikult tähendabki see anduri temperatuuri, aga manuaalis on kirjas et kui see sõidu ajal põlema hakkab, siis on katt liiga tuline vms.

Edit: kuidas tehniliselt oleks mõttekas lahendada, lihtsalt välja taguda või mingid resokad või sukad panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ingvar
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.06 12:23 Tsiteeri


Ei tea, minul CAT tuli puudub. Ise lasin katid lihtsalt välja lõigata ja torud asemele panna. Kui on vaja ülevaatusele minna, siis lasen arvatavasti tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.01.06 15:26 Tsiteeri


Keegi asjatundja (summutivahetaja) väitis, et kui katid ära võtta, siis kaob vastusurve ja mootor hakkab puterdama mingi aja pärast jne. Ühesõnaga see vana jutt. Pakkus et panna universaalsed metallkärjega katid, et pidi väga hea saama. Fu.k. Kindlasti on need ok kui alla mahuvad, aga küsimus kaua nad kestavad ja mis oleks siis kui neid ei oleks.

Kaua sa ilma oled sõitnud? Pole mingeid probleeme? Hääl liiga kõvaks ei lähe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ingvar
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.06 09:23 Tsiteeri


Sõitnud olen suvest saati. Mootori töös midagi ei muutunud. Ka müra ei ole suuremaks läinud(v.a. vahetuse käigus õige pisut). Minekus oli vahe selles, et kui katid all olid, siis koha pealt minnes kuiva asfaldi peal rattaid ringi ei tõmmanud, pärast tõmbas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 04.01.06 09:26 Tsiteeri


Tnx, otsustatud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.6% - SQL: 56.4%]