Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi B5 81KW käikudega jama... (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1463)
Amory
huviline



Registreerunud 05.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.19 18:33 Tsiteeri
Audi B5 81KW käikudega jama...



Tere, nimelt hakkas auto ( B5 97a. 81kw diisel. manuaal ) tegema sellist trikki, et ei lase vahel korralikult käike sisse panna. Vahel lähevad ilusti, vahel peab jamama tükk aega, enne kui minema saab. Lisaks sellele, kui käigu sisse saad ja sõidad, siis kusagil seisma jäädes ja käigu välja võttes nagu mootor puterdaks korraks.

Milles võiks asi olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 28.02.19 19:19 Tsiteeri


Sidur läbi ja ei lahuta korralikult ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amory
huviline



Registreerunud 05.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.19 19:21 Tsiteeri


kas siis võivad käigud raskelt sisse minna ja nii? aga samas vahepeal töötab kõik jumala ilusti...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 01.03.19 10:28 Tsiteeri


See pole mingi trikk, vaid sidur on tavaline kuluosa, mida korrapäraselt autodel vahetatakse.

4x4 Subarutel 40 tuhat km intervalliga, esisilda lülitavatel maasturitel 100 tuhat ja tavalistel esiveolistel 300 tuhat km.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.19 10:48 Tsiteeri


Siduriga on probleem kindlasti seotud, aga teine teema on mis sõlmes täpselt. Antud juhul on tõrge eelkõige siduri lahutamisega seotud agregaatidel ja detailidel mitte sidurikorvis/kettas/survelaagris, mis on nn kuluosa. Seal vajab kindlasti midagi enamat tähelepanu mitte pelgalt kuluosade vahetus. Pakun, et sidurikahvel või hüdraulika(?) Kui remondiks tuleb lahti võtta siis muidugi põhjendatud ka kuluosad vahetada.
Esimese asjana ikkagi autot töökojas näidata ja siis edasine juba jooksvalt. Venitada sellega ei ole igatahes tark, sest ühel hetkel võib see asi sõiduki teepeale jätta.
https://www.carmanualsonline.info/audi-a4-1997-b5-1-g-01a-transmission-clutch-mechanism-service-workshop-manual

https://www.carmanualsonline.info/audi-a4-1997-b5-1-g-01a-transmission-clutch-release-mechanism-service-workshop-manual


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amory
huviline



Registreerunud 05.02.06
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.19 16:14 Tsiteeri


tänud kõigile, läheb töökotta ja vaatab, mis räägitakse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.0% - SQL: 61.0%]