Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi Q7 2015a ja edasi (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 4306)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.01.19 09:22 Tsiteeri
Audi Q7 2015a ja edasi



Härrased, kellelgi kogemusi/tagasisidet viimase kerega Q7 maasturitest? Head ja vead?
Nukaprobleemi on 3.0TDI/200kw mootoritel ettetulnud, sellega kursis. EGR-ga samuti teinekord jamasid olnud ( ummistus ). Midagi huvitavat veel?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 21.01.19 10:26 Tsiteeri


30-40K sõitnud masinatel järjest adblue süsteemiga probleeme, ka sq7-tel. Esindus lahendab garantii korras õnneks. Tagasisidena olen kuulnud, et tegu tüüpveaga, kus mingid juhtmed end lühisesse hõõruvad. Viljandis on kahele Q7-le (viis neid kokku vist hetkel on :)) uus mootor vahele tõstetud, täpset põhjust ei tea.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 21.01.19 10:46 Tsiteeri


Nagu q7 ikka :) Lisaks veel, et õhkvedrustusega on ikka probleeme olnud päris palju. Kompressor, klapideplokk jne. Adblue viga siis üksv ariant on jah, et juhtmed vastu katet katki hõõrunud. Päris mitmel sellist probleemi olnud. Aga üldiselt see adblue süsteem ise ongi üks suur probleem :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 21.01.19 17:23 Tsiteeri


Midagi huvitavamat ei ole. Need autod peaks enamus veel garantii all olema. Hetkel võib olla nukkade probleem aga see peaks veel tehase poolt makstav olema. Kui õhkvedrustus hirmutab siis võid tavavedrustusega valida. Pole see õhkvedrustus midagi uut ja hullemat kui varem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 26.01.19 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Härrased, kellelgi kogemusi/tagasisidet viimase kerega Q7 maasturitest? Head ja vead?
Nukaprobleemi on 3.0TDI/200kw mootoritel ettetulnud, sellega kursis. EGR-ga samuti teinekord jamasid olnud ( ummistus ). Midagi huvitavat veel?

Esineb ka ketiprobleemi. Üldiselt kuuleb kõrinat kenasti tühikäigul ja pidevalt.
Lisaks on esinenud erinevate ihumahlade lekkeid.
Tuttava ~1a vana isend on senini eeskujulikku käitumismudelit näidanud. Ädbluu on toiminud tõrgeteta.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.01.19 09:54 Tsiteeri


Ühesõnaga tuleb sihtida tehasegarantiiga masinat :)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 27.01.19 23:48 Tsiteeri


Väikeste mootoritega autod ei peagi suurte keredepeal vastu. Nii et pane nats krõbisevat juurde ja SQ7 ongi hea alternatiiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 28.01.19 12:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Väikeste mootoritega autod ei peagi suurte keredepeal vastu. Nii et pane nats krõbisevat juurde ja SQ7 ongi hea alternatiiv.


See peab siis vastu v? :D :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]