Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Jahutusvedelik lihtsalt kaob!!! (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 5935)
Jamesjimmy
huviline



Registreerunud 21.02.18
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.18 17:26 Tsiteeri
Jahutusvedelik lihtsalt kaob!!!



audi siis A6 c6 2005 3,0 dti quattro..valan nädalas korra jahutusvedelikku juurde..leket kole näha...vähemalt autoalune on kuiv..milles võib probleem olla..oskab keegi hüva nõu anda??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 07.11.18 19:51 Tsiteeri


1. EGR'i soojusvaheti katki
2. Plokikaane tihend(id)
3. Plokikaanes pragu
4. Hülsis pragu
5. Kasti jahutus(vähe tõenäoline, siis teeks kast ka trikke juba)


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 07.11.18 20:33 Tsiteeri


Minu kaastunne. Ise maadlesin just sama probleemiga. EGR jahuti, kaaned ja kaante tihendid olid omadega läbi. Praegu auto jälle liikumisvõimeline (peale said teised kaaned, lihvitud ja survestatud, uus OEM EGR jahuti, kõikvõimalikud tihendid ja muu tilulilu), odav kogu see lõbu kahjuks ei olnud.

Kas paisupaagis on surve sees? Tagant valget tossu tuleb? Salongist vee vulinat kuuled, kui kohapeal pöördeid anda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 07.11.18 20:55 Tsiteeri


Mis see veemulina kuulmina tähendab? Ma vahel olen kuulnud.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 07.11.18 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Mis see veemulina kuulmina tähendab? Ma vahel olen kuulnud.


Üldiselt peaks viitama rõhule jahutussüsteemis, ehk silindrist gaasid satuvad jahutussüsteemi. Samas kerget veemulinat on maininud ka need autoomanikud, kellel jahutussüsteemiga probleeme pole.
Kui jahutusvedelik ei kao ja valget tossu summutist ei esine, siis pole paanikaks põhjust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 07.11.18 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Mis see veemulina kuulmina tähendab? Ma vahel olen kuulnud.


Vulin peaks tulema salongiradikast, kui mull sees on. Võib-olla on see mingil vähesel määral normaalne, ei pretendeeri tõele, aga varem ma seda igatahes tähele ei pannud ja olen suht kindel, et seda polnud. Nüüd on jälle vaikus majas.

Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Kui jahutusvedelik ei kao ja valget tossu summutist ei esine, siis pole paanikaks põhjust.


+1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 08.11.18 04:58 Tsiteeri


Tihti lekivad alumise vahejahuti tihendid. Ühesõnaga kõik see jama sealt keskelt vãlja rookida ning otsa vaadata, uued tihendid, testida survega et seestpoolt ei lekiks jne.
Suur töö, kui ise mekaanic ei ole ei tasu ette võtta.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OTTK
huviline



Registreerunud 04.08.11
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.18 06:36 Tsiteeri


Olin ka C6 omanik mõned aastad. Iga nädal küll ei valanud, aga mingi aja tagant liitri ikka. Jah.vedeliku paagis oli miski pragu või asi sees. Kui juurde ei valanud siis üldjuhul püsis mingi kogus sees ikka alla min. piiri ja vähemaks väga ei läinud. Lase ikka üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jamesjimmy
huviline



Registreerunud 21.02.18
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.18 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Minu kaastunne. Ise maadlesin just sama probleemiga. EGR jahuti, kaaned ja kaante tihendid olid omadega läbi. Praegu auto jälle liikumisvõimeline (peale said teised kaaned, lihvitud ja survestatud, uus OEM EGR jahuti, kõikvõimalikud tihendid ja muu tilulilu), odav kogu see lõbu kahjuks ei olnud.

Kas paisupaagis on surve sees? Tagant valget tossu tuleb? Salongist vee vulinat kuuled, kui kohapeal pöördeid anda?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jamesjimmy
huviline



Registreerunud 21.02.18
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.18 19:09 Tsiteeri


valget tossu tuleb küll ja seda juba aasta..survet justkui sees ple,,,pigem meenutab vaakumit..samas lõõb vahest ka eelsüüteküünalde tule põlema..alguses põles ka airbagi tuli..soovitati mootoripadi ära vahetada..nii see ka tehtud..tuli kadus ära..nädal tagasi tuli jälle esile,,,üks igavene jama sellega...nüüd siis ei puhu salongi sooja ka enam!!!vigu juba nagu sigu ;D
aga mis see tilulilu kõik maksma ka läks??:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 08.11.18 19:44 Tsiteeri


Kui valget tossu tuleb ja pidevalt ning kaob jahutusvedelik, siis mootoripaja vahetus ei aita. Selle vahetus ei paranda mootorit (eeldatavalt plokikaane tihend).
Ja eks see tilililu ikka maksab ka mõne raha.
Tark oleks pöörduda sellise töökoja või isiku poole, kes ka oma soovitusi oskab põhjendada, mitte ainult lambist oletada või kohvipaksult soovitada. Kui ei ole tahtmist igavesti sponsoreerida juhuslikke asjamehi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 08.11.18 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jamesjimmy
valget tossu tuleb küll ja seda juba aasta..survet justkui sees ple,,,pigem meenutab vaakumit..samas lõõb vahest ka eelsüüteküünalde tule põlema..alguses põles ka airbagi tuli..soovitati mootoripadi ära vahetada..nii see ka tehtud..tuli kadus ära..nädal tagasi tuli jälle esile,,,üks igavene jama sellega...nüüd siis ei puhu salongi sooja ka enam!!!vigu juba nagu sigu ;D
aga mis see tilulilu kõik maksma ka läks??:mad:


See mitte-sooja puhumine (mitte külma puhumine) peaks olema tüüpviga ja paraneb tavaliselt puhuri klapi mootori vahetuse/parandusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 08.11.18 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
1. EGR'i soojusvaheti katki
2. Plokikaane tihend(id)
3. Plokikaanes pragu
4. Hülsis pragu
5. Kasti jahutus(vähe tõenäoline, siis teeks kast ka trikke juba)
Mul kah 3,0 tdi ja jahutusvedelikku kaob vaikselt! Kui vahetasin egr-i termostaati siis metallist toru sees mis jahuti küljest tuleb,oli emulsiooni! Kas see tähendab et soojusvaheti on vigane? Ega muidu vist emulsiooni sinna tekkida ei tohiks? Samas survet nagu jahutussüsteemis ei ole ja ei mulise ning salongisoojusega kah probleeme pole! Ainult et olen tähele pannud et sõidust tulles jääb radikajahutuse ventikas alati mingiks ajaks tööle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jamesjimmy
huviline



Registreerunud 21.02.18
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.18 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Tsitaat:
Algselt postitas: Jamesjimmy
valget tossu tuleb küll ja seda juba aasta..survet justkui sees ple,,,pigem meenutab vaakumit..samas lõõb vahest ka eelsüüteküünalde tule põlema..alguses põles ka airbagi tuli..soovitati mootoripadi ära vahetada..nii see ka tehtud..tuli kadus ära..nädal tagasi tuli jälle esile,,,üks igavene jama sellega...nüüd siis ei puhu salongi sooja ka enam!!!vigu juba nagu sigu ;D
aga mis see tilulilu kõik maksma ka läks??:mad:


See mitte-sooja puhumine (mitte külma puhumine) peaks olema tüüpviga ja paraneb tavaliselt puhuri klapi mootori vahetuse/parandusega




sa mõtled selle all jahutusvedeliku regulaatorklappi???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jamesjimmy
huviline



Registreerunud 21.02.18
Asukoht: järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.18 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
1. EGR'i soojusvaheti katki
2. Plokikaane tihend(id)
3. Plokikaanes pragu
4. Hülsis pragu
5. Kasti jahutus(vähe tõenäoline, siis teeks kast ka trikke juba)
Mul kah 3,0 tdi ja jahutusvedelikku kaob vaikselt! Kui vahetasin egr-i termostaati siis metallist toru sees mis jahuti küljest tuleb,oli emulsiooni! Kas see tähendab et soojusvaheti on vigane? Ega muidu vist emulsiooni sinna tekkida ei tohiks? Samas survet nagu jahutussüsteemis ei ole ja ei mulise ning salongisoojusega kah probleeme pole! Ainult et olen tähele pannud et sõidust tulles jääb radikajahutuse ventikas alati mingiks ajaks tööle!



ok..ex siis teen proovi ja lasen egr-termostaadi ära vahetada,,loodan ,et sain õieti aru!!



Ok. Eks, siis teen proovi ja lasen egr-termostaadi ära vahetada, loodan, et sain õieti aru!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 11.11.18 07:41 Tsiteeri


Oled jah valesti aru saanud, kuna egr termostaadi vahetusega (kui sul see üldse on) leket ei paranda, kui just sealt ei leki kuskilt ühendustest, kuid vaevalt. Mis mootori kood on?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainz66
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 29.10.17
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7,330D,Passat B5,5

postitati 12.11.18 15:27 Tsiteeri


egr termostadi vahetad siis ära kui mootor soojaks ei lähe-tavalisele termostaadile lisaks! Leke on teine teema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 25.01.20 20:38 Tsiteeri


Sai tegeletud ühe C6-ga, 2007 3.0TDI ASB. Auto osteti teadmisega, et jahutusvedelik kaob ja aurab. Lisaks siis tuli ka mingi ketikolin sisse ja sai tagant kaas maha võetud, üks hammasratas oli lahti tulnud mootoriploki küljest, polt pingutamata jäänud vist. Kui mootorit sai ringi aetud, siis oli näha, et jahutusvedelik tilgub mootori sees karterisse, ju siis surus läbi kolvirõngaste põlemiskambrist alla, kuuendas silindris. Omanik arvas, et vahetaks ikkagi hetkel EGR-jahuti, sest jahutusvedelikku oli näha drosselklapi juures ja kust mujalt ta sinna ikka saaks.. Kui sisselaskekollektorid sai maha võetud, siis selle 6.silindri üks sisselaskekanal plokikaanes oli põhimõtteliselt ääreni jahutusvedelikku täis. Pole vist eriti loogiline, et EGR-ist seda nii palju jõuab tagumisse silindrisse?

Ja kas keegi oskab öelda normtunnid EGR-jahuti vahetamseks, paras nikerdamine see on..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.3% - SQL: 36.7%]