Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2.0 tdi probleem õhulugejaga (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2512)
margus23
huviline



Registreerunud 14.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.18 12:10 Tsiteeri
A4 2.0 tdi probleem õhulugejaga



Tere!

Autoks on A4 2.0tdi 103kw 16V BLB mootoriga ja manuaalkastiga.
Varasemalt oli probleem sellega, et ühtlasel kiirendamisel ca 1800-2000 rpm juures hakkas mootor jõnksutama. See ei esinenud alati, vaid täiesti suvalistel päevadel, aga seda on esinenud nii sooja kui külma mootoriga. Jõnksutamine oli selline, nagu ei saaks kütet kätte, aga kui gaas põhja vajutada, siis kadus ära, samuti kadus see ära siis, kui ühtlaselt kiirendades pöörded üle 2000rpm läksid.
Vahetasin ära kütusefiltri ning õhufiltri, kuid probleem otseselt ei kadunud. Hiljem tekkis lisaks sellele probleemile veel selline asi, et kui käiku vahetada ca 2000-2200rpm ringis, siis kostus turbo juurest imelikku susinat/kohinat, nagu oleks Blow-off valve vms peal. Kontrollisin kõik turbo voolikud üle, ei olnud mõrasid sees, turbo ja heitgaaside juhtklapid ka toimisid, puhastasin ära EGR klapi, aga paremaks ei läinud midagi. Lasin ka veakoode lugeda, kuid neid ei olnud. Ei saanudki väga palju sõita, kui oli üks päev jõud kadunud. Võtsin prooviks siis õhulugejal pistiku küljest ja sellega olid kõik probleemid kadunud. Jõud oli tagasi, ei mingit jõnksutamist, ei mingit kohinat. Ostsin siis uue Boschi õhulugeja peale ning sain ca 2 päeva sõita ja oli turbo juures see kohin tagasi.
Huvitav on see, et kohin on ainult sõites, kohapeal tuuritades ei ole probleeme.

Lisaks nendele asjadele hakkab mootor töötemperatuuri saavutades kohapeal nagu vahele jätma, mitte väga hullult, aga ikkagi annab tunda. Külmalt käivitub esimesest pöördest ning kuni töötemperatuuri saavutamiseni ei jäta vahele.

Intercooler ei ole umbes, olen võtnud vooliku intercooleri juurest lahti, õli oli seal minimaalselt. Võtsin õhufiltrist turbosse mineva toru lahti ning turbol oli lõtk minimaalne, kuid natukene õline seal oli. Aga samas oli ka see õhutoru seest õline ning jäi mulje, et see õli oleks hoopis karterituulutusest tulnud. Samuti on ka õlikorgi ümbrus õline, nagu ajaks sealt välja.

EGR klappi puhastades võtsin ühtlasi ka sisselaskekollektori maha ning tekkis küsimus, et kas see on normaalne nähtus? Seal ära tahmanud kanalite juures on 2 kuulikest ning tundus, et need ei ole ammu liikunud.

https://www.upload.ee/thumb/9124387/IMG_3741.JPG
https://www.upload.ee/thumb/9124389/IMG_3742.JPG


Kas on äkki kellegil samasugune probleem olnud ning oskab nõu anda, mis võib viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fleep
huviline



Registreerunud 08.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi/ Audi A6 2.0tdi

postitati 28.10.18 15:11 Tsiteeri


Endal tekki analoogne probleem peale chippimist. Võtsin õhulugeja tagant ära ning probleem kadunud. Viga oli siiski lõpuks EGRis. Lasin välja progeda ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus23
huviline



Registreerunud 14.01.18
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.18 09:34 Tsiteeri


Kas EGRi on võimalik kuidagi nii kontrollida, et ma saaksin selle korrasolekus 100% kindel olla? Ala pistik tagant võtta või ajutiselt pime ette panna? Olen EGRi maha võtnud ning seda puhastanud, olen hammasrattaid ka vaadanud ning need olid korras. Tean, et on võimalik kaabliga selle korrasolekut kontrollida, aga 100% ei usalda seda, sest varasemalt oli probleem sellega, et tagant viskas palju musta ja minek polnud ka see, mis olema peaks. Käisin diagnostis, veakoode ei olnud, tehti EGR testi, öeldi, et EGR töötab, tühikäigul oli duty cycle 99.6% vms. Hiljem võtsin kontrolliks EGRi maha ja selgus, et klapi ümber olev rõngas oli mingil põhjusel ühest otsast soonest välja tulnud ning seetõttu ei olnud klapp täielikult suletud. Kas on kellegil veel kogemusi või oskab keegi midagi soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]