Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 4.2 - 2000 - Raivom80 (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 8219)
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 05.10.18 22:47 Tsiteeri
Audi A8 D2 4.2 - 2000 - Raivom80



Tervitus
Mõtlesin, et teen siia teema, et siis hea järge pidada mida teinud olen jne.
Olen pikalt tahtnud endale A8-t ja just D2 mudelit. Ma pole kunagi A8-t omanud aga eks paistab mis välja tuleb. Igatahes sõita on ikka pagana mõnus küll.
Nii tõin selle iluduse umbes nädal tagasi tartust, seisukord oli hea ja vastas minu ootustele.
Panin tähele, et sellel autol ka audiklubi numbrimärgi raamid küljes. :D

Audi A8 D2 4.2 V8 228kW AQF facelift 2000 aasta
Ls 204 300km

Varustusest ka natuke:
Automaat
Quattro
Must comfort nahksisu
Püsikiirusehoidja
Autokompuuter
Parkimisandurid(ees ja taga)
EL istmed mäludega
EL peeglid(kahjuks mitte klapitavad)
Xenon tuled
Solar katuseluuk
Suur puutetundlik makk(audi enda oma)
4x EL aknad
Klliima
Istmesoojendused ees
17 tolli veljed
Teisaldatav konks

Hetkel käis auto just hoolduses kus peale õli ja filtrite läksid vahetusse kõik esisilla õõtsad 8tk, veovõlli välimised kaitsekummid, sisemised ja välimised rooliotsad,eesmised vedrud, vasak esimene rattalaager ning parkimisandur(tagumine).
Rihmad ja rullikud vahetatud 181 000km pealt.

Edasised plaanid on otsida kroom peeglid, recaro sisu(tume), sportlikum tagumine pütt, suveks teised veljed, coilid.
Lasen poleerida ja vahatada üle ka sest pisikesi kriime ikka on.

Hetkel panen siia müügikuulutuse pildid sest pole veel jõudnud korralike pilte teha.

https://www.upload.ee/image/9029225/IMG_0586_copy.jpg

https://www.upload.ee/image/9029230/IMG_0580.PNG

https://www.upload.ee/image/9029249/IMG_0591.PNG

https://www.upload.ee/image/9029255/IMG_0587.PNG

https://www.upload.ee/image/9029261/IMG_0588.PNG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 06.10.18 00:21 Tsiteeri


Ilus ja tundub korralik D2, millel süda õige. Alati hea näha ja südant soojendav kui mõni uus teema D2 kohta siia foorumi tekib ning neid ikka elus hoitakse, sest olen ka ise nende tulihingeline fänn. :D

Recaro sisse panek hea plaan, palju mugavam kui see tavaline taburet. Ja nagu näha on ka juba RNS-D asemel miski kaasaegsem Android sisse pandud.

Mis puudutab uut sportlikumat väljalaske plaani, siis võta viimane pütt alt ära ja keevita sirged torud sisse. Nii jääb originaal visuaalselt ja hääl mõnus V8.

Edu! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupsik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7´07 , Kodiaq´22 , Cherokee´03

postitati 06.10.18 19:45 Tsiteeri


Ilus tõesti. Ja tore näha, et mõni D2 siia ikka tekib.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.18 17:09 Tsiteeri


Ma pole vist S8 Recarodes pikalt istunud aga S6 omad on küll hämmastavalt ebamugavad. Leidsin kunagi siit kuulutuse kus keegi tahtis oma S6 Recarod tavaliste sportistmete vastu vahetada. Sel ajal ma mõtlesin, et WTF. Aga kui ma omale S6 ostsin, siis hakkasin ise täpselt sama plaani pidama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 08.10.18 00:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Ma pole vist S8 Recarodes pikalt istunud aga S6 omad on küll hämmastavalt ebamugavad. Leidsin kunagi siit kuulutuse kus keegi tahtis oma S6 Recarod tavaliste sportistmete vastu vahetada. Sel ajal ma mõtlesin, et WTF. Aga kui ma omale S6 ostsin, siis hakkasin ise täpselt sama plaani pidama.

Ma ei mäleta, et millal ja kas üldse C5 Recaros olen istunud. Küll aga olen istunud C5 tavalises sportnahal (mis on iseenesest täitsa mugav, kulgtuge piisavalt), aga D2 Recaro on ikka mugavam. Nende tavaliste D2 istmetega ei anna üldse võrrelda millegagi - säti kuda tahad, aga mugavat asendit ikka ei leia pikaks sõiduks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 09.10.18 17:46 Tsiteeri


Nädal on möödas ja avastasin, et tagumised vedrud ka puruks niiet need vahetan nüüd lähiajal ära, samuti vahetan 2 summuti klambrit ära(üks roostetas katki juba). Muidu auto toimib kenasti ja iga läbitud kilomeeter on täielik nauding. :D
Kui vedrud ära vahetan siis tuleb rohkem pilte ka.
Recarost rääkides siis olen istunud S8 recaros ja väga mugavad on, kindlasti hangin endale tulevikus. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dUBZ
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI

postitati 12.10.18 21:21 Tsiteeri


Tere tulemast D2 klubisse :cool: Paistab päris viisakas asi. Läbisõit tundub väga madal, on ka tõendatav? :D Recaro sisu on jah hoopis teist masti kui see tabureti teema. Kindlasti vajab auto ka suuremaid tõllarattaid ja maale tahab ka lähemale tulla :D Androidi RNS-E toimetab viisakalt? Ketipingutid külmkäivitusel veel kõrinat ei tee? Aga tore, et mõni D2 veel foorumisse juurde tuleb. Aga üldiselt muretuid kilomeetreid ja kindlasti paksu rahakotti :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 15.10.18 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dUBZ
Tere tulemast D2 klubisse :cool: Paistab päris viisakas asi. Läbisõit tundub väga madal, on ka tõendatav? :D Recaro sisu on jah hoopis teist masti kui see tabureti teema. Kindlasti vajab auto ka suuremaid tõllarattaid ja maale tahab ka lähemale tulla :D Androidi RNS-E toimetab viisakalt? Ketipingutid külmkäivitusel veel kõrinat ei tee? Aga tore, et mõni D2 veel foorumisse juurde tuleb. Aga üldiselt muretuid kilomeetreid ja kindlasti paksu rahakotti :)



Enne kui ostsin endale D2-e lugesin sinu teemat ja sealt saingi idee, et võiks ka madalamale tuua ning suuremad papud alla panna. :D
See androidi RNS toimib väga hästi, ühildub automaatselt telefoniga, navi väga hea (waze), heli ka super, ei ragise ega midagi.
Läbisõit nii palju kui taustakontrollist näha siis on graafik sujuvalt tõusnud. Eestis see auto juba 10 aastat niiet kui on keritud siis väga ammu.
Keti klõbinat küll ei ole kuulnud külmalt käivitades.
Nüüd on hakanud kuuma mootoriga õli haisu viskama salongi. Tundub, et tuleb paremalt poolt kollektori juurest. Õlitase on hetkel normis.
Oskab keegi öelda kust võib õli kollektori peale sattuda? Õli alles vahetatud, sisse läks 5w30


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 15.10.18 13:26 Tsiteeri


Klapikambrikaane tihendid?

Sai isegi kõvasti mõllatud nendega, 3.7l mootori peal küll. Ei tahtnud kuidagi pidama jääda, ise tehes peab rahulikult laskma natukene aega seista peale maha võtmist, sest kuskilt vahelt nirises õli pidevalt uuesti plokile, ei saanud head kontakti silikooniga.

Selle headunit'i andmeid tead? Endale sai pandud RNS-D peale BT adapter (taga peidetud), töötab väga hästi aga võiks juba mõelda siis puutetundliku ekraani peale. Kiiresti ta tööle läheb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 15.10.18 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blefish
Klapikambrikaane tihendid?

Sai isegi kõvasti mõllatud nendega, 3.7l mootori peal küll. Ei tahtnud kuidagi pidama jääda, ise tehes peab rahulikult laskma natukene aega seista peale maha võtmist, sest kuskilt vahelt nirises õli pidevalt uuesti plokile, ei saanud head kontakti silikooniga.

Selle headunit'i andmeid tead? Endale sai pandud RNS-D peale BT adapter (taga peidetud), töötab väga hästi aga võiks juba mõelda siis puutetundliku ekraani peale. Kiiresti ta tööle läheb?


Ma ise kahtlustan ka klapikaane tihendit, korra vaatasin kapoti alla siis tundus, et väga keeruline töö pole, peaasi, et poldid välja tulevad ilusti.
mul on RNS-i tagant ka mingid 2 USB otsa veetud kindalaekasse, et saab mälupulga vms järgi panna ja filme vaadata või muusikat lasta kui tahad.
Tööle läheb mingi 10 sekundiga kui auto seisnud terve öö, hiljem juba läheb peaaegu koheselt tööle. Mul on mingi orginaal RNS tundub sest kui tööle läheb siis näitab suurelt alguses audi kirja.
Väidetavalt pidi mingi 400eur maksma. Täpselt andmeid hetkel öelda ei oska, kui sõitma jälle lähen siis võin vaadata mis ta täpselt on. Igatahes see puutetundlik ekraan töötab väga hästi ja isegi hommikul kerge külmaga pole veel probleeme esinenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 15.10.18 16:18 Tsiteeri


Selline küsimus ka, et kui juba klapikaane tihendi vahetuseks läheb siis kui keeruline on ketitallad ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 15.10.18 17:27 Tsiteeri


See on android "rns-e" ehk siis hiinakas. Autodigi ja siinsamas foorumis ka need müüa. 400plus euri need tõesti maksavad ja toimibad vägahästi. Raadio levi on minuomal ainult kehva aga selle jaoks ka mingi võimendi müüa. Minuarust on need androidid sadakorda asjalikumad kui originaal rns e :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 15.10.18 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
See on android "rns-e" ehk siis hiinakas. Autodigi ja siinsamas foorumis ka need müüa. 400plus euri need tõesti maksavad ja toimibad vägahästi. Raadio levi on minuomal ainult kehva aga selle jaoks ka mingi võimendi müüa. Minuarust on need androidid sadakorda asjalikumad kui originaal rns e :D


Mul linnas leviga probleeme pole aga linnast väljas muutub levi tõesti kehvaks. eelnevatel autodel on levi parem olnud. Aga ma õnneks kuulan oma muusikat palju niiet pole hullu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dUBZ
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI

postitati 15.10.18 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Selline küsimus ka, et kui juba klapikaane tihendi vahetuseks läheb siis kui keeruline on ketitallad ära vahetada?
Endal lekkisid samamoodi need KKK tihendid. Ega Audil see kauni tüüpviga V mootoritel, et hakkavad läbi ajama mingi hetk uuesti. Ketitaldade vahetus suhteliselt mahukas töö , pingutid tuleb maha võtta ikkagi selle jaoks. Siis oleks mõistlik juba ketid ka ära vahetada, kui tegemiseks läheb. Ise olen ka seda Android makki tükk aega mõelnud sisse panna aga sai kohe alguses see Yatouri box sisse pandud ja nutikas nagunii magnetiga puhurivõre küljes Waze kuvamas aga võiks n.ö interjööri vähe kaasaegsemaks muuta :) Aga muidu sõiduaeg kehva pole Navi vaadata sealt? Peab nagu vähe allapoole vaatama, C5-l isegi veel madalamale see makk toodud. Enda masina läbisõit ka mingi ajani normaalne, nüüd nagu südamehaigel :D Eks vast sellepärast et p****s pikslite pärast plokke vahetatud mitu korda. Aga kui tõesti originaal läbisõit on, siis ikka päris vähe sõitnud mootor, ketipingutid peaksid veel kauni heas seisukorras olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 16.10.18 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dUBZ
Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Selline küsimus ka, et kui juba klapikaane tihendi vahetuseks läheb siis kui keeruline on ketitallad ära vahetada?
Endal lekkisid samamoodi need KKK tihendid. Ega Audil see kauni tüüpviga V mootoritel, et hakkavad läbi ajama mingi hetk uuesti. Ketitaldade vahetus suhteliselt mahukas töö , pingutid tuleb maha võtta ikkagi selle jaoks. Siis oleks mõistlik juba ketid ka ära vahetada, kui tegemiseks läheb. Ise olen ka seda Android makki tükk aega mõelnud sisse panna aga sai kohe alguses see Yatouri box sisse pandud ja nutikas nagunii magnetiga puhurivõre küljes Waze kuvamas aga võiks n.ö interjööri vähe kaasaegsemaks muuta :) Aga muidu sõiduaeg kehva pole Navi vaadata sealt? Peab nagu vähe allapoole vaatama, C5-l isegi veel madalamale see makk toodud. Enda masina läbisõit ka mingi ajani normaalne, nüüd nagu südamehaigel :D Eks vast sellepärast et p****s pikslite pärast plokke vahetatud mitu korda. Aga kui tõesti originaal läbisõit on, siis ikka päris vähe sõitnud mootor, ketipingutid peaksid veel kauni heas seisukorras olema.


Okei siis ketitaldasid ei näpi praegu, kontrollisin uuesti nyyd hommikul käivitades kas ketiklõbinat on kuulda aga täitsa vaikselt läheb tööle ja mingeid kõrval helisid pole.
Millised tihendid KKK tihendiga veel vahetada? Kas seal klapikaane otsa peal pole mingit tihendit mida võiks ka juba siis vahetada?
Navi on päris hea vaadata sest ekraan on suhteliselt suur ja see teeb nägemise mugavaks. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 02.11.18 18:30 Tsiteeri


Tervitus
Vahepeal on aega mööda läinud ja autol jõudnud KKK tihendi vahetada. Järgmised plaanid on lasta auto poleerida ja vahatada. Lisan mõned pildid ka. :D

https://www.upload.ee/image/9144739/image2__1_.jpeg

https://www.upload.ee/image/9144745/image3.jpeg


https://www.upload.ee/image/9144754/image2.jpeg

https://www.upload.ee/image/9144757/image1__1_.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dUBZ
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI

postitati 02.11.18 21:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Tervitus
Vahepeal on aega mööda läinud ja autol jõudnud KKK tihendi vahetada. Järgmised plaanid on lasta auto poleerida ja vahatada. Lisan mõned pildid ka. :D


Kas tõesti vahetasid ainult ühe poole KKK tihendi ära? :D Loodan, et ikka mitmuses. Keskkonsoolile pilku heites vaatan, et esimene omanik veits kooner ka olnud, 3 nuppu täitsa pimedad :D Mis %-ga toon peal on?

Parandan: Esimeses postis ikka näha, et parkimisandurid on täitsa olemas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 03.11.18 11:07 Tsiteeri


Ikka mõlemad vahetasin ära jah :D
Tundub olevat umbes 20% Läbipaistvusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 09.04.19 07:24 Tsiteeri


Kaua aega möödas viimasest postitusest. Vahepeal on auto viisakalt ülalpidanud ennast ja sisse sai ostetud ka recaro sisu.

https://www.upload.ee/image/9806536/56466307_419447465485691_4586579503630778368_n.jpg
Istmed said nahahoolduse ka enne sisse panekut.
Avastasin alles nüüd, et kui roolisambal üks nupp kui sisse lülitada siis igakord kui mootori välja lülitan liigub rool eemale ja kui uuesti mootori käima panen siis tuleb kohe rool omakohale tagasi. Päris huvitav süsteem. :D

Nüüd panin tähele, et jahutusvedeliku kaob kergelt. Otseselt ei näe, et kuskilt tilguks. Kuidas leida leke üles?

Suve jooksul tahan ka uued veljed osta ja madalduse coilide näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 09.04.19 08:28 Tsiteeri


Jahutusvedeliku leke võib olla tüüpviga, siin sellest juttu: http://www.dognmonkey.com/audi/2000-a8-40v-oil-cooler-plastic-pipe-replacement.html
Oma 3.7l ka sama probleem. Selle plastiktoru vahetus on üsna mahukas töö, sest ruumi on ülivähe seal tegutsemiseks. Vahetusel tasuks panna kohe alumiiniumtoru sinna, millel seda probleemi enam pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 09.04.19 09:37 Tsiteeri


Kust sa leidsid õige alumiinium toru, kas neid on saada forssist näiteks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 09.04.19 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Kust sa leidsid õige alumiinium toru, kas neid on saada forssist näiteks?


Enne ikka otsi OMA lekkekoht üles.
Ega see, kui on tüüpviga, ei tähenda, et see viga sinu autol on.
Tüüpveaks nad nimetavad asju juba siis, kui enda autol on, petsi omal ja foorumis ka veel kellelgi oli. Ülejäänud 97-l autol vblla ei olnud.
VAGi kasutatav G12 on kõige tänuväärsem jahutusvedelik ka, see jätab ju lekkides punaka jälje.

Teine asi on see tehaseinseneridest asja "targemalt" lahendamine.
Ingolstadt`i meeste tehtud jupp kestis 19a, kas sa tahad selle autoga sõita kuni aastani 2050?


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
blefish
huviline



Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009

postitati 09.04.19 10:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Enne ikka otsi OMA lekkekoht üles.
Ega see, kui on tüüpviga, ei tähenda, et see viga sinu autol on.
Tüüpveaks nad nimetavad asju juba siis, kui enda autol on, petsi omal ja foorumis ka veel kellelgi oli. Ülejäänud 97-l autol vblla ei olnud.
VAGi kasutatav G12 on kõige tänuväärsem jahutusvedelik ka, see jätab ju lekkides punaka jälje.

Teine asi on see tehaseinseneridest asja "targemalt" lahendamine.
Ingolstadt`i meeste tehtud jupp kestis 19a, kas sa tahad selle autoga sõita kuni aastani 2050?


.

Ära muutu soolaseks, tegemist on tüüpveaga ja see esineb D2 puhul nii 32V kui ka 40V mootoritel. Punkt. Lisaks on tal läbisõit ju täpselt selles punktis, kus see mure tekib.
Ma ei kratsinud ju seda oma peast välja :mad:
Muidugi tasub uurida, kas tegemist on just selle kohaga.
Alumiiniumtoru pannakse asemele sellepärast, et tehase tüüpviga eemaldada. Edasi müües on samuti hea öelda, et see viga on eemaldatud jäädavalt.

Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Kust sa leidsid õige alumiinium toru, kas neid on saada forssist näiteks?

Alumiiniumtoru puhul ei oska aidata, eBayst on seda võimalik küll saada. Andres mainis seda hiljuti oma videos ka (5:40): https://www.youtube.com/watch?v=wfEsy1rub8o (tema tellis Poolast).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 09.04.19 10:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: blefish

Ära muutu soolaseks, tegemist on tüüpveaga ja see esineb D2 puhul nii 32V kui ka 40V mootoritel. Punkt. Lisaks on tal läbisõit ju täpselt selles punktis, kus see mure tekib.
Ma ei kratsinud ju seda oma peast välja :mad:


Ma ei olegi soolane, ma olen realist.
Ja endiselt jään selle juurde, et auto remont käib nii: viga kindlaks teha, jupp vaheada.
MITTE nii: tüüpviga kindlaks teha, see korda teha. :D:D:D

Läbisõit? - Selle peale (10000/aastas) ma üle 40 kaadist mürki (näiteks Liviko) ei võtaks.
Ehk siis vabalt võib juba vahetatud olla.
Ja inglisekeelsetes foorumites, nagu meilgi, kirjutavad 90% amatöörid, 10%, kes midagi jagavad ja profid reeglina sõna ei võta.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 09.04.19 16:28 Tsiteeri


Vaatasin üle selle selle koha põhja alt ja sealt ei leki. Kas võib olla, et mootor sööb jahutusvedeliku? või kust võiks veel otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.5% - SQL: 24.5%]