Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem ülevatatusel, Audi A4 B6 (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2781)
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 27.09.18 21:21 Tsiteeri
Probleem ülevatatusel, Audi A4 B6



Tere. Olukord järgmine.
2003a Audi A4 B6. Ülevaatus lõppes. Mis seal ikka, Lekked said kõrvaldatud, auto on nagu eelmine aastagi. Eks saadan siis pruudi ülevaatusele autoga.

Kohaleminnes öeldi talle kohe, et esitulede pirnid ei sobi. Okei, seda ma kartsin. Pole hullu.
Hakati siis autol sildasid üle vaatama ning kusilt kobistab midagi. Ülevaatajad omavahel räägivad, et ei saa aru mis asi häält teeb. Tükk aega jamavad ning siis ütlevad naisele , et "õõõ rattad on liiga suured all , neid ei tohiks olla" ja jamavad edasi, samal ajal omavahel ikka seletades, et ei saa aru kust kolks tuleb.

Mõni aeg läheb mööda ning prinditakse välja paber kus seisab lisaks katkisele veovõlliotsa kummile veel : " OHTLIK VIGA - Esisillas vasak ülemine tagumine šarniir lõtkuga, esimene kontrollida!"

ja sai korduva.

Selge, vaatasin paberi üle ja tellisin uued õõtsad ning veovõllikummi ära. Viisin auto remonti ning ei läinud kaua mööda kui helistati, et vasaku poole õõtsad on täiesti normaalsed ja ilma lõtkudeta. Samuti parempoolsed ülemised õõtsad. Läksin kohale ja katsusin ise, täiesti tihked. Jäid külge vanad õõtsad, ehk saab poodi tagasi viia.

Küsiks nüüd ,et on kellegil olnud kogemust, et ülevaataja on veidi võssa pannud. Kuidas ma nüüd peaks käituma. Lähen vanade õõtsadega sinna tagasi ning hakkan vaiedlema ja ise seal auto all neil näitama vms ? Maanteeameti lehelt tahaks ka ära saada seda märget .

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
klubiliige



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 27.09.18 22:01 Tsiteeri


https://www.mnt.ee/et/soiduk/tehnoulevaatus/vaide-esitamine

Tsitaat:
Isik, kes leiab, et tema sõiduki tehnilise seisukorra kohta on tehnoülevaatuse tulemusena tehtud ebaõige otsus, võib esitada vaide. Vaie esitatakse kirjalikult või suuliselt. Vaie peab vastama haldusmenetluse seaduses kehtestatud nõuetele ning sisaldama muuhulgas:
* haldusorgani nimetust, kellele vaie on esitatud;
* vaide esitaja nime või nimetust, postiaadressi ja sidevahendite numbreid;
* vaidlustatava ülevaatuse sisu;
* põhjused, miks vaide esitaja leiab, et ülevaatuse tulemus rikub tema õigusi;
* vaide esitaja selgelt väljendatud nõue;
* vaide esitaja kinnitus selle kohta, et vaieldavas asjas ei ole jõustunud kohtuotsust ega toimu kohtumenetlust;
* vaidele lisatud dokumentide loetelu;
* vaidele kirjutab alla selle esitaja või tema esindaja. Vaide esitaja esindaja lisab volikirja või muu volitust tõendava dokumendi, kui seda ei ole esitatud varem.

Vaie tuleb esitada samale ülevaatuspunktile, kus tehti vaidlustatava tehnoülevaatus. Vaide võib esitada kirjalikus vormis paberkandjal või elektroonselt ning suulises vormis telefoni teel.

Vaie tuleb esitada 30 päeva jooksul, arvates päevast, millal isik vaidlustatavast ülevaatuse tulemusest teada sai või oleks pidanud teada saama.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 27.09.18 22:20 Tsiteeri


Mis siin ikka vaidlustada selle 20EUR hoova pärast, lihtsam oleks ära vahetada ja rahu majas.
Seda enam, et autol oli ka muid vigu ja kui tahetakse, siis pannakse ka vale mõõduga velgede eest korduv.
Ja midagi nad seal ju kuulsid/nägid, võib-olla järgmine kord loksutades avastavad, et hoopis roolilatt, ega see odavam pole.

Ülemiste tagumiste hoobade lõtk on muidu raskemini tuvastatav kui lihtsalt rattast loksutada tõstuki peal. Kui remondikohas võeti need lahti ja käega katsudes olid tihedad, siis arusaadav muidugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.09.18 08:34 Tsiteeri


Vaheta pooltelje kumm ära (nagunii vaja ju) ja pirnid ka.
Võta töökoja ülevaatuse arve kaasa (mingi väikese arve nad ju tegid) ja mine uuesti ülevaatusele.
Ja ole viisakas ja kurda, et näete käisin töökojas, kontrolliti ja ei vahetatud.

Proovi ka nii minna, et teine vahetus tööl oleks. (tallinnas osad töötavad näiteks nädal tööl - nädal vaba)

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
klubiliige



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 05.10.18 11:08 Tsiteeri


Läksin tagasi, vabandati. Öeldi et ei tea kuidas see juhtus. Paremal pool alumisel tagumisel sarniiril hoopis pisike lõtk. Ning sain ÜV tehtud.
Veider.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.10.18 18:08 Tsiteeri


Pole siin veidrat midagi. Ammuilma tagasi (ca 100 aastat) läksin sõbraga ta Audile TÜV-d sooritama kohta, kus ma olin juba nagu oma. Alustuseks saadeti autot pesema- liiga s...ne. Ja minge sinna pesulasse ning ütelge, et mr. ... saatis. Saate soodsamalt. Ütlesin ''omale'', et tagasi jõudes on auto ju samasugune, mis tast siis pesta, vihmane sügisilm ikkagi, aga spetsialist oli nagu raudbetoon (mitte minu auto). Tutvus oli selleks hetkeks läbi saanud. Noh, loomulikult ei hakanud koonerdama, pesti auto puhtaks ja ka TÜV sai läbitud, aga peale seda rohkem seda TÜV-d külastanud pole.
Asja moraal- vahel on mõnel isikul lihtsalt tahtmine näidata oma üleolekut. Sellist suhtumist klientidesse saab kohata pea igal pool (mitte ainult TÜV-s) vaid kõikjal, kus on isikule antud võim peedistada kedagi oma võimaluste piires. Arvestab isik sellega, et ega see klient nagunii midagi ei taipa. Paljudega nii ongi.
Hea, et läbi said ja oli kohalikel ka julgust vabandada (märkimisväärne saavutus), aga eks proovi leida koht, kus selliseid ''MUPO sündroomiga'' (pisar silmas ütleb, et midagi teha ei saa, ma pean, sest ..... jne) ei oleks. Ja enne ametlikku TÜV võid paluda teha kasvõi samas kohas eelneva ülevaatuse, et mitte saada korduvat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.10.18 06:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Alustuseks saadeti autot pesema- liiga s...ne.


Selguse huvides selle juhtumi kirjeldamisel pane auto aastaarv kah kirja.
Sest muidu jääb mulje, et te oleks soovinud läbiva rooste puudumise tuvastamist kruvikeerajaga, mitte silmadega.

Ja pesula asemel oleks ju kohe võinud teise punkti minna, kui sõprus nagunii läbi oli juba.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 06.10.18 07:16 Tsiteeri


Olgem ausad, vähemalt remondis näeb küll tihti selliseid autosid, mis ujuvad õlist alt poolt või tuleb peoga mulda ära võtta kuskilt, et poldipead üles leida. Sellist autot võiks nagu pesulasse saata küll.

Kunagi oli juhus, kui hooajal tuldi rattaid vahetama, talvekaid suvekate vastu. Taheti ka ringi tõsta, aga need mis olid enne taga olnud, ei sobinud ette pidurite suuruse erinevuse tõttu, korralik kiht kuivanud muda oli varem taga olnud rataste küljes. Ja omanik siis rääkis, et varem oli ka selline jama olnud ja remondimees olevat maininud midagi, ta siis ütles, et ole vait ja tee oma tööd (kraabi see saast maha oma töökoja põrandale). See nagu pole ka päris õige suhtumine:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 06.10.18 07:53 Tsiteeri


Oli vist aasta 1993-94 ja sõidukiks 87-89 aasta A80. Täpsemalt ei mäleta. Ja see pole ka niivõrd tähtis. Just suhtumine tuttava toodud võõrasse autosse (koos omanikuga).
Olen elus käinud paljudes TÜV punktides, aga kunagi ega kusagil pole öeldud, et kõigepealt tuleb (vihmase ilma korral) teelt auto külgedele kleepunud tolmukiht maha pesta.
Vahel on küll viisakalt palutud rattakoopad lumest võimaluse korral puhastada.
Kui veel rääkida tehnilisest seisukorrast, siis kunagi ülevaatuse tegija mainis, et ühes käändteljes (või oli paralleelvarda otsas) on lõtk ja selle peaks korda tegema. Tegu siis veokaga.
Aasta pärast läksin samasse kohta samas kondentsis oleva krusaga tagasi, kuid mingit loksu sel ja ka järgmisel aastal ei tuvastatud. Saa nüüd aru, kas on võimalik olla natuke rase või ei ole?:D
14 aasta jooksul, mis ma seda tehnikat ekspluateerisin, ei vahetanud ma mingeid esisilla ja roolimehhanismi detaile, aga mõnel korral ilmnes mingi lõtk, mis iseenesest hiljem ära kadus.
Teine kord teatasid ülipüüdlikud ülevaatajad (võõrad), et 7 a. vanal päästeautol (ls. ~50000 km) on tugev lõtk ühes roolimunakas. Kohe käbedalt esindusse oma muret kurtma. Vaadati ja uuriti, trükiti paber TÜV jaoks- kõik on tehase poolt lubatud hälbe piires. Ei midagi tõsist.
Ei taha öelda, et see nii on, aga vahel jääb mulje, et vanemal autol püütakse iga hinna eest leida VIGA, ja veel OHTLIK, et saaks kuidagigigi näidata kellelegi oma kõrget ''professionaalsust''.
Nagu ka selle teema alguses.
Aga äkki vaid minule tundub see nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 06.10.18 10:29 Tsiteeri


5a tagasi veel sai Cabrioga käidud ülevaatusel ja saadeti korduvaga ära, esimesed õõtsa puksid liiga pehmed. Teeninduses võeti maha ja puksid täiesti korras. Kuna oli juba soetatud lemföderi puksid siis sai need asemele lasta panna. Ülevaatuse tegelane siis vaatas kanalist ja loksutas ning tuleb välja et sul puksid ikka läbi, et liiga pehme on temaarust siiski. Ronisin siis ise ka alla ning näitasin et äsja tund tagasi teenindusest tulnud ja arvega vahetatud puksid all ju. Siis ütles et praaki said ja kirtsutas nina aga lasi läbi. Siiani käinud nende samade puksidega igaaastaselt ja pole keegi teine midagi öelnud. Ehk palju oleneb lihtsalt ka tüüpide tujust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]