Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 kärukonksu tross (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2270)
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.18 16:27 Tsiteeri
A6 C7 kärukonksu tross



Hei,

Tuli välja, et minu sedaan A6 C7-e kärukonksu tross on roostetanud ja kinni ja/või katki, ei saanudki täpselt aru.

Pagasnikust trossi tõmmates midagi ei liigu, k.a see käepide, mille külles tross on. Küll aga kärukonks liigub, kui trossi katkise koha juurest käsitsi tõmmata. Trossi käsitsi välja tõmmates seda automaatselt sisse tagasi ei tõmmatud, pidi käsitsi sisse lükkama.

Väidetavalt uut varuosa otseselt ei müüda ning vaja vahetada täielikult. Minule aga tundub jabur, et kui ainuke asi, mis katki, on tõmbetross siis peab kogu mehhanismi vahetama.

Siit ka küsimus - kas keegi teab kedagi/mõnd kohta, kus selline töö võidaks ette võtta, et võetakse lahti ning vahetatakse tross ära ning proovitakse tööle saada ilusti?

Või oleks see täiesti mõttetu?

Illustratiivne pilt netist, kus on punase ringiga ära märgitud osa, kust edasi tross katki on, roostetanud ning "Ära mädanenud" nagu minule öeldi.

https://www.upload.ee/image/8992862/kekre.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 27.09.18 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156


Väidetavalt uut varuosa otseselt ei müüda ning vaja vahetada täielikult. Minule aga tundub jabur, et kui ainuke asi, mis katki, on tõmbetross siis peab kogu mehhanismi vahetama.

Siit ka küsimus - kas keegi teab kedagi/mõnd kohta, kus selline töö võidaks ette võtta, et võetakse lahti ning vahetatakse tross ära ning proovitakse tööle saada ilusti?


Tundub, et tegu on täisõigusliku lumehelbekeste põlvkonna esindajaga, või mis? Teadmiseks, et vanasti tehti kõik (näit. jalgrattale) vajalikud trossid ise, pole just raketiteadus kui natuke vaeva näha. Võta lahti, vaata otsa. Terve auto lahtilammutamisega, nagu algselt plaanisid, on see töö tühi-tähi.
Ühtlasi saad stangealuse kohe pigimatiga üle ka kleepida :D


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.18 15:01 Tsiteeri


Oleks mul oma töökoda siis teeksin seda hea meelega, või kasvõi garaaz. Kuna suve oodata ei taha, siis laseks pigem kuskil ikka ära teha.

Muidugi trossidega pole varem kokku puutunud ning ega suurt huvita ka. See ka jabur öelda, et lumehelbeke, kas sina oled siis tehnoloogiline dinosaurus, et ei oska ise CAN-moodulit äpiga ehitada näiteks? Vanasti elasid eesti inimesed nõukogude liidus ka, ajad muutuvad, tasub kaasas käia. Nime-kutsumine sulle küll meeldib nagu su foorumi ajalugu näitab, kuid ega seepärast see mõistlik tegu ei ole :)

Eks kõigil omad oskused ja mõistlikum oskajamal ikkagi lasta ära teha.
Seega, kui keegi teine mõnitama ei tule ja teab kedagi soovitada, info on teretulnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 27.09.18 16:17 Tsiteeri


Ära nüüd ärritu, võta veits aega, viska auto tagaosa alla selili ja hinga veits värsket õhku äpikirjutamisele vahelduseks.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.18 16:34 Tsiteeri


Lihtsalt ei ole viisakas niisama oma lõbuks mõnitada, muud midagi.

Kuskil korteri õues porilombis ma selili pigem ei viska ja oma stanget seal ka ära ei hakka võtma. Seda tehtud eelmiste autodega küll, ei mina viitsi neid mutreid ja polte pärast muru seest ja mujalt otsida kuhu nad paratamtult on kukkunud või unustatud :D Esimese autoga sai talvel -25 kraadiga öösel ka akna mootorit paljakäsi vahetatud. Pigem maksan kellegi, et teeb, kui ebamugavates tingimustes üritan midagi sellist teha. Endal peab ikka mugav ka olema ma arvan, kui ei naudi tegu, siis milleks üldse teha.

Hea valguse käes töökojas on ikka teine tera.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.3% - SQL: 50.7%]