Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vaja abi Tartus. Auto ei käivitu vahepeal ja kuhu pöörduda pumppihustite kontrolli. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2638)
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 09:44 Tsiteeri
Vaja abi Tartus. Auto ei käivitu vahepeal ja kuhu pöörduda pumppihustite kontrolli.



Tere,

Audi A4 2.0TDI 103kw 2006a.

Probleem seisneb selles, et vahepeal ei taha käivituda ja pika käijamise peale läheb käima. Kütus oleks nagu tagasi vajunud.
Kütusepump teeb häält. Muidu töötab ilusti aga nädalas korra on probleem käivitamisega ja talvel on probleem suurem.
Ise arvan viga olevat ppihustite tihendites ja...
Küsimus ongi see, et kuhu võiks Tartus neid kontrollima minna ja vajadusel tihendite vahetusse?

Igati abi ja nõu on oodatud.

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.09.18 11:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Purified
Tere,

Audi A4 2.0TDI 103kw 2006a.

Probleem seisneb selles, et vahepeal ei taha käivituda ja pika käijamise peale läheb käima. Kütus oleks nagu tagasi vajunud.
Kütusepump teeb häält. Muidu töötab ilusti aga nädalas korra on probleem käivitamisega ja talvel on probleem suurem.
Ise arvan viga olevat ppihustite tihendites ja...
Küsimus ongi see, et kuhu võiks Tartus neid kontrollima minna ja vajadusel tihendite vahetusse?

Igati abi ja nõu on oodatud.

Tänud ette!



Kui probleem on ainult sooja mootoriga, on viga starteris. Seda on raske inimestel uskuda, kuid nii on.
Kui ka külmalt, siis tuleb muu põhjus leida.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 11:41 Tsiteeri


Sooja mootoriga probleeme ei ole. Just külmalt käivitades. Slepis käima tõmmates läheb koheselt kui ei jõua käima kedrata.
Tavaline arvuti diagnostika ei näita vigu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.09.18 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Purified
Tavaline arvuti diagnostika ei näita vigu.

Veakoodide lugemine EI OLE DIAGNOSTIKA! Diagnostika on vea tuvastamine erinevate näitude jälgimise/võrdlemise, andurite kontrollimise, survete/rõhkude/temperatuuride jne mõõtmine/kontrollimine spetsiaalsete mõõte riistadega jne.
Pöördu pädevasse (VAGidega tegelevasse) töökotta, mitte suvalisse (mis tegeleb kõigega, millel on mootor ja neli ratast all) või veel hullem naabri Vello juurde, kes tellis omale Aliexpressist mingi universaalse Delphi/Launchi koopia ja nüüd peab ennast diagnostikuks, kui oskab autoscani teha veakoodide lugemiseks.

Tartus soovitan pööruda näiteks forss.ee või eksperthooldus.ee või kui väike sõit probleem ei ole, siis kasvõi kasutaja Jann poole.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 11:58 Tsiteeri


Minu viga jah, et kirjutasin diagnostika veakoodide lugemise alla.
Okei hakkan vaikselt uurima aga hea info sellegipoolest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 10.09.18 14:39 Tsiteeri


Endal esineb sama mure, peale pikemat seismist(piisab tervest ööst) siis käivitamine on päris keerukas. Olen tähele pannud et kui esimese korraga käivitada siis häda majas, korra lubab ja edasi tühja. Kui aga süüdet sisse-välja tõksida mitu korda siis käivitub paugust. Pull veel et kui korra päevajooksul käima Saad siis edasi käivitub alati igas temperatuuris.

Proovi ka et annad mitu korda süüdet enne starterit.


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 15:19 Tsiteeri


Kusjuures täpselt samad vead minulgi. Mul teeb nädalas korra umbes seda pulli ja siis töötab jälle nädala nagu ei oleks midagi viga. Ise kahtlustan pumppihustite tihendeid kuna eelmisel autol olid samad nähud aga too ei läinud üldse enam käima ja sai need tihendid ära vahetatud ja korras.

Mõni tuttav öelnud, et süsteemis õhk vahel ja kütus vajub tagasi.
Mitu korda süüdet andes peakski pumpa pidevalt järgi löödes kütet tagasi üles lööma?
Ega ma nendest asjadest ise ei jaga ja lähiajal peaks laskma teha korraliku diagnostika ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 10.09.18 18:38 Tsiteeri


Kui arvuti juhtub käepärast olema siis võid vaadata pihustite korrektuure, endal oli 3. Pihusti natuke teistest maas aga tühikäigul käib ilusti, pööre ei kõigu ja ei ole sellist vahelejätmiae tunnet või värinat. Vahetasin igaksjuhuks ka kütuse filtri aga tulutult. Tunne nagu eelsüüte küünlaid ei kasuta. Tähelepanek veel et käiamisel ,,toore lõhna tunda,,. Mul siis sellised lood, mingiaeg kontrollin ka selle kas küünaldele tuleb voolu või hoopis kala kusagil seal.


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 18:59 Tsiteeri


Niiöelda toore lõhna olen ise ka täheldanud. Ega juhuslikult ka valget suitsu ei tule väljalaskest külma mootoriga kiirendades ? Mul jääb pidevalt korralik pahvakas Riia maanteele maha kuigi co on korras ja alles läbis üv puhtalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 11.09.18 19:20 Tsiteeri


Valget suitsu pole üldse. Ise läbisin ka üv eelmine kuu ja kõi timmis. Lisaks omal dpf tühi ja eelmise omaniku poolt chipitud aga see selleks.
Üks raskekujulisem käivitus sai üles võetud:
https://youtu.be/svkCX4CSH-I
5 minti hiljem..
https://youtu.be/bRs1nmBwY-U


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.18 09:11 Tsiteeri


Jah mul täpselt sama kui ei lähe käima. Lasen lähipäevadel diagnostika ära teha ja postitan siia mis sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 17.09.18 06:44 Tsiteeri


Täna oli käivitus väga ränk, tühi aku ja brake cleaneri pudel märksônad. Vaatasin arvutiga hiljem pihusti näite ja sain sellised: 1cil -0.02 2cil -0.24 3cil 0.45 ja 4cil -0.14. Tundub et 3. Pihusti on nihu.


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KrlRk
huviline



Registreerunud 08.06.18
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.18 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Purified
Tere,

Audi A4 2.0TDI 103kw 2006a.

Probleem seisneb selles, et vahepeal ei taha käivituda ja pika käijamise peale läheb käima. Kütus oleks nagu tagasi vajunud.
Kütusepump teeb häält. Muidu töötab ilusti aga nädalas korra on probleem käivitamisega ja talvel on probleem suurem.
Ise arvan viga olevat ppihustite tihendites ja...
Küsimus ongi see, et kuhu võiks Tartus neid kontrollima minna ja vajadusel tihendite vahetusse?

Igati abi ja nõu on oodatud.

Tänud ette!


Käi Tartus Diisel ABC-st läbi (Sepa 17a). Küsi sealt Pikka. Tel 5020402.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Purified
huviline



Registreerunud 11.02.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.18 20:07 Tsiteeri


Probleem lahendatud ja viga oli pihustite tihendites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inksuuuu
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.14
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 abk. Audi 80 b4 competition 2.0 ace, A4 b7 2.0d cvt

postitati 02.12.18 09:46 Tsiteeri


Sai omalgi mõninädal tagasi vahetatud tihendid ja mure murtud!
Tegin ise, töö raskus 10 palli süsteemis pakuks 4. läksid uued poldid nookuritele ja Pihustitele(om). Lisaks kkk tihend, kogukulu 50.- ja poolpäeva tööd.


___________________
(_|___ \=OOOO=/___/_)
\__============_/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]