Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 (81kw) ja 2.8 nelivedu mootori vahetus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2642)
tjalex
huviline



Registreerunud 15.03.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.18 10:03 Tsiteeri
1.9 (81kw) ja 2.8 nelivedu mootori vahetus



Tere.
Kusimuseks jargmine asi. on kaks audit. A6 C5 molemad. 1) on 1.9 diisel 81kw esivedu. ja 2) siis 2.8 bens ja nelivedu.

Tahaks tosta enda 1.9 neljaveolisele kerele. ja siit tekkib KUSIMUS- kas on voimalik jatta see nelikvedu toi,i,a. Kas peab kasti vahetama voi bensuka kast istub diislile nuud.

Kui kastis erinev ulekanne,kas siis saab miskit sees vahetada et toimiks?

Molemad kastid on AUTOMAADID.

Suured tanud targematele abi eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 06.09.18 11:20 Tsiteeri


Bensuka kastiga pole mõtet küll sealt mingit ökonoomsust oodata, kui selle pärast selline soov tekkis.
Kui üldse selle bensuka kasti kuidagi diisli otsas toimima saab korrektselt, sest diisel võib kiiremal kiirendusel jõuda piirajasse enne, kui kast käigu vahetamist vajalikuks peab, ei?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.09.18 05:47 Tsiteeri


Kui ökotada ja samas võibolla ka talvel natuke lõbutseda tahad, alustad sellest, et unustad 1.9TDI puhul automaatkasti ära.

Mitte et ma arvaks, et sul reaalselt vahetuseks läheks, kui sul sellised küsimused on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 08.09.18 08:44 Tsiteeri


Ärme unustame kasti ja mootori omavahelist suhtlust:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tjalex
huviline



Registreerunud 15.03.15
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.18 06:47 Tsiteeri


Tänan vastamast , nii palju kui siis vastatud on küll.

Asi rohkem selles ,et minu ära olekul sõideti 1.9 esiots sassi, satuti avariide. Ja sai siis toodut doonoriks 2.8 sama kerega auto. Kaasa ka teine sama 2.8 töötav mootor. Aga ise ei poolda bensu ,ennem diisel. Seega jäingi dilemma ette, et kas võtan nelikveoliselt ainult osad maha vajalikkus ja tõstan enda oma peale, või siis tõstan enda 1.9 nelikveoliselt ja saab kuidagi seda nelikvedu toimima ka seal. Kuna 2.8 on varustust rohkem kui minu omal hetkel. Kaas arvatud katuseluuk päiksepaneeliga mida mul pole (katuseluuk pole).

Seega lootsin siin saada targemaid soovitusi targematelt.
Või siis tõstan enda mootor uuele kerele koos tagasillas ja kogu lugu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 09.09.18 08:24 Tsiteeri


Iga kell sõidaks enne 2,8-ga. Kütuse peale kuluv raha on niikuinii ainult üks (ja harilikult väiksem) osa auto kogukuludest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]