Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 roolivõim (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2716)
fugative
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.5TDi 120kw 2004 & Audi A6 C5 1998 2.4 V6

postitati 28.08.18 05:14 Tsiteeri
Audi A4 B6 roolivõim



Tere

Eelmine nädal kui auto hommikul käima panin ja parklast sõitma hakkasin kostus kapotialt, et roolivõim undab. Kontrollisin õlitaset ning see oli alla miinimumi - varras oli kuiv aga midagi veel paagis oli. Mingit leket all ei paistnud olevat.
Seepeale ostsin poest Total LHM Plus mineraal hüdroõli(mõeldud citreonile aga sobib ka VAG masinatele). Süstlaga imesin vana õli välja ja valasin uut peale kuni sisse jäi ilus roheline õli (kulus terve liiter).

Pilt mis värvi oli õli enne ning milline õli sisse läks
https://www.upload.ee/image/8873975/068DE5C6-FC06-4012-A514-975FBFB8AD3A.jpeg

Peale õlivahetust on kuulda ikkagi et roolivõim teeb häält( mitte kõvasti). Kes oskab kuulata see kuuleb. Paagis õli ei vahuta.
Lisan väikse video ka: https://youtu.be/ee0rsfUOyeE

Üldjuhul seda undamist kuulda ainult seistes ja külma mootoriga. Rool on võrreldes teiste sõiduautodega tiba raskem(omal kahel eelmisel audil samasugune natuke raskem rool olnud). Linna vahel vahest mõnes kohas rool kisub/ujub natuke. Aga rool pole nüüd nii raske ka et hambad ristis peaks seda keerutama, ühe sõrmega jõuab rooli liigutada.

Seega kas selline hääl on roolivõimendil normaalne või tuleks juba miskit ette võtta? Milles asi on? Pump õhtal või õhk vahel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
fugative
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.5TDi 120kw 2004 & Audi A6 C5 1998 2.4 V6

postitati 28.08.18 05:44 Tsiteeri


Lisan veel : autoks audi a4 b6 2004 2.5TDI
All keskmisest laiemad rehvid ning et maanteel auto ei kisu ega uju - seda vaid linnas tõenäoliselt rööbaste pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.08.18 06:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: fugative
Lisan veel : autoks audi a4 b6 2004 2.5TDI
All keskmisest laiemad rehvid ning et maanteel auto ei kisu ega uju - seda vaid linnas tõenäoliselt rööbaste pärast.

Mis on keskmisest laiemad? Tehase rehvilaius on 235, palju sul siis on? Roolilatt on servotronic või tavaline? Rool on algusest saati raske võitu või vahetult pärast õli vahetust? Minu omal läks raskeks, kui pump rikki läks ja uue pumbaga samuti raske võitu (ei ole servotronic). Mida aeg edasi, seda-enam kahtlustan, et uue pumba töösurve on madala võitu (neid saadaval eri survetega ja äkki pandi see madalama survega versioon).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.18 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: fugative
Lisan veel : autoks audi a4 b6 2004 2.5TDI
All keskmisest laiemad rehvid ning et maanteel auto ei kisu ega uju - seda vaid linnas tõenäoliselt rööbaste pärast.

Mis on keskmisest laiemad? Tehase rehvilaius on 235, palju sul siis on? Roolilatt on servotronic või tavaline? Rool on algusest saati raske võitu või vahetult pärast õli vahetust? Minu omal läks raskeks, kui pump rikki läks ja uue pumbaga samuti raske võitu (ei ole servotronic). Mida aeg edasi, seda-enam kahtlustan, et uue pumba töösurve on madala võitu (neid saadaval eri survetega ja äkki pandi see madalama survega versioon).


B osa pumbad on tõepoolest enamjaolt madalama surveastmega kui A grupi originaal pump.
Vahetasin samuti mõniaeg tagasi B7 rv pumba, samadel põhjustel mis teemaalgataja.
Tänaseks olen üles otsinud originaalpumba uuesti, mis seekord sai reservi jäetud ning originaalpump läheb taastamisesse ja vahele tagasi. :cool:


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fugative
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.5TDi 120kw 2004 & Audi A6 C5 1998 2.4 V6

postitati 28.08.18 10:20 Tsiteeri


Rehvi laiusega eksisin - siiski 235 all.

Auto minu käes poolteist kuud ainult olnud ning selle aja jooksul rool samasugune olnud. Peagi läheb hammasrihma ja rullikute vahetuseks - siis kui nina lahti siis lähemalt uurima seda pumpa. Lühidalt nagu aru saan B-varuosa pump pole hea ning tasuks vana pumpa pigem taastada? Palju pumba taastamine ligikaudu maksab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.08.18 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: fugative
Rehvi laiusega eksisin - siiski 235 all.

Auto minu käes poolteist kuud ainult olnud ning selle aja jooksul rool samasugune olnud. Peagi läheb hammasrihma ja rullikute vahetuseks - siis kui nina lahti siis lähemalt uurima seda pumpa. Lühidalt nagu aru saan B-varuosa pump pole hea ning tasuks vana pumpa pigem taastada? Palju pumba taastamine ligikaudu maksab?


Ilmselt pole vahet, kas originaal või B-osa. Lihtsalt peab õige survega olema. Erinevus neil vist oli ~10bar-i.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.18 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: fugative
Rehvi laiusega eksisin - siiski 235 all.

Auto minu käes poolteist kuud ainult olnud ning selle aja jooksul rool samasugune olnud. Peagi läheb hammasrihma ja rullikute vahetuseks - siis kui nina lahti siis lähemalt uurima seda pumpa. Lühidalt nagu aru saan B-varuosa pump pole hea ning tasuks vana pumpa pigem taastada? Palju pumba taastamine ligikaudu maksab?


Ilmselt pole vahet, kas originaal või B-osa. Lihtsalt peab õige survega olema. Erinevus neil vist oli ~10bar-i.


Õige survega osade mootorite ning mudelite puhul saadki osta ainult A osa tootjat vähemalt.
Pumba taastamine sõltub pumbast, eestis minu teada kaks kohta seda vist ainult taastavadki.
Taastamise hind on üldiselt odavam kui uus A osa pump.
10bari on täiesti piisav surve vahe, et seda oleks roolimises tunda.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.08.18 12:48 Tsiteeri


Proovi mõne teise samasugusega võrrelda rooli raskust. Audil ongi keskimisest raskem rool võrreldes mõne muu margiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.08.18 13:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Proovi mõne teise samasugusega võrrelda rooli raskust. Audil ongi keskimisest raskem rool võrreldes mõne muu margiga.

Nagu millel on veel kergem rool kohapeal rattaid keerates? Minu kogemus on see, et B5-el võisin rooli väikse näpuga ringi ajada, B6-el vana pumbaga (siis kui see töökorras oli) samuti, sama ka servoga B7-me puhul. Praegu B6-el naljalt väikse näpuga rooli ringi ei aja (ühelt poolt lõpust, teisele poole lõppu). Minu kogemuste põhjal on ainult VW veel sama kerge rooliga, igasugu muud (näiteks: BMW, Ford, Toyota jne) oleks nagu puhta ilma roolivõimendita võrreldes Audiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 29.08.18 08:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Proovi mõne teise samasugusega võrrelda rooli raskust. Audil ongi keskimisest raskem rool võrreldes mõne muu margiga.

Nagu millel on veel kergem rool kohapeal rattaid keerates? Minu kogemus on see, et B5-el võisin rooli väikse näpuga ringi ajada, B6-el vana pumbaga (siis kui see töökorras oli) samuti, sama ka servoga B7-me puhul. Praegu B6-el naljalt väikse näpuga rooli ringi ei aja (ühelt poolt lõpust, teisele poole lõppu). Minu kogemuste põhjal on ainult VW veel sama kerge rooliga, igasugu muud (näiteks: BMW, Ford, Toyota jne) oleks nagu puhta ilma roolivõimendita võrreldes Audiga.

Ma ei räägi kohapeal rooli keeramiseks kuluvate näppude arvust hetkel.
Mine proovi mõne Mazda 3ga sõita näiteks. Samuti on bmw omanike suust kuulda olnud juttu, kuidas audi rool on nii raske, et ei oskagi midagi teha.

Teise samasuguse proovimine on kordi lihtsam tegevus, kui kohe pumpa taastama joosta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 29.08.18 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Teise samasuguse proovimine on kordi lihtsam tegevus, kui kohe pumpa taastama joosta.

Selles suhtes on sul õigus, et võiks proovida mõnda teist samasugust autot (rehvi laius võiks sama olla ja mootor ja servo/ilma servota), lihtsalt ma tean, et enne eelmise pumba undama hakkamist oli minu B6 rool kerge ja samuti on mul igapäevaselt võrdlus B7 servoga, seal muidugi on 50+ kiiruse juures rool tõesti eriti raske (seda tänu servole), aga kohapeal liigub see rool küll praktiliselt mõttejõul. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fugative
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.5TDi 120kw 2004 & Audi A6 C5 1998 2.4 V6

postitati 29.08.18 16:40 Tsiteeri


Tänan et olete viitsinud arutada ja mõtlemisainet anda.
Proovisin täna sama laia rehviga audi b7 rooli ning mulle tundus täiesti sama keeramisel. Seega paistab et rool raskemaks pole läinud. Kui videos mis teema tegemisel siia panin on kuulda, et õrnalt teeb häält siis ehk selline õrn kostuv hääl on veel ok? või on oht et talvel hakkab jubedat seakisa tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 29.08.18 17:10 Tsiteeri


Mina soovitaks siiski veelkord õli vahetada ja teha seda mõne VAG õliga.
2 aastat tagasi tegi rv samuti kohapeal keerates kergelt häält ja pärast õlivahetust oli vaikne. Nüüd oleks vaja protseduuri uuesti korrata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fugative
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.5TDi 120kw 2004 & Audi A6 C5 1998 2.4 V6

postitati 21.09.18 10:15 Tsiteeri


Sai forssis roolivõim üle kontrollida - roolivõimu õlis pidavat olema metallipuru. Tulevat vahetama pump, õli ja filter(koos kopsikuga). Peale nende vahetust pestakse süsteem veel läbi. Latt pidavat veel korras olema. Lähipäevil saan hinnapakkumise ja eks näha ole palju hind kujuneb ning kas asjast tolku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
fugative
huviline



Registreerunud 23.01.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 2.5TDi 120kw 2004 & Audi A6 C5 1998 2.4 V6

postitati 27.03.19 19:36 Tsiteeri


Roolivõim sai eelmise aasta septembris välja vahetatud taastatud pumba vastu ning süsteem läbi pestud ning oli kõik ok. Talvel sai sõidetud kitsama rehviga 215 laiusega ning mingisuguseid kõrvalisi helisi ei esinenud. Nüüd panin alla lamellid teistel velgedel 235 laiusega ja taaskord pump undab õrnalt. Linnas on tunda et aegajalt kisub ka(tõenäoliselt laiematest rehvidest).
Kas taastatud pump kestabki nii vähe või kellelgi mingeid mõtteid või keegi Tartus nõus üle vaatama masina? Forss andis garantiiks 6 kuud ning see sai nüüd hiljuti läbi. Töö läks maksma 409 eur ja sõita sai pool aastat ja kõik jälle endine


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.4% - SQL: 34.6%]